مدل مو های دیوید بکهام، از نوجوانی تا حالا

دیوید بکهام 45 ساله اولین بازی خود را در 17 سالگی برای منچستر یونایتد انجام داد و در 42 سالگی با لباس پاریس سنت جرمن با چشم‌های گریان با فوتبال خداحافظی کرد. فوتبالی‌ها دیوید بکهام را به خاطر تخصصی که در زدن ضربات آزاد داشت به یاد می‌آورند اما غیر فوتبالی هم که باشید حتما دیوید بکهام را به عنوان الگویی در استایل می‌شناسید. شاید بارها این عبارت را خوانده‌ایم که «فقط باید دیوید بکهام باشید تا هر مدل مویی به شما بیاید و هر لباسی در تنتان زیبا به نظر برسد» دیوید بکهام بدون شک جدای از اینکه الگوی فوتبالی خیلی از جوانان بوده است الگوی فشن بسیاری از غیر فوتبالی‌ها هم بوده. در این مطلب برخی  از مدل موهایی که او در زمان خودش ترند کرده مرور می‌کنیم.

 

1998

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بکهام از مدل مویی که درتصویرمی‌بینید از سال 1997 استفاده می‌کرد اما یک سال بعد موهایش را بلوند کرد تا این مدل مو بیشتر از قبل توجه‌ها را به خود جلب کند.

 بررسی مدل مو های دیوید بکهام David Beckham و روند تحول آن 1998

 

2001

بکهام وقتی موهایش را از ته می‌تراشید هم زیبا به نظر می‌رسید! با همین مدل مو بود که او گل دقیقه آخر را روی ضربه آزاد به یونان زد و باعث صعود انگلستان به جام جهانی 2002 شد.

 بررسی مدل مو های دیوید بکهام David Beckham و روند تحول آن 2001

 

2002

بکهام در سالی که جام جهانی برگزار می‌شد باز هم از مدل مویی متفاوت استفاده کرد. مدل مویی که در تصویر می‌بینید مدل موی اکثر جوانان انگلیسی و غیر انگلیسی آن‌ سال‌ها شد و گوشواره‌های بکهام هم بار دیگر استفاده مردان از گوشواره را متداول کرد.

 بررسی مدل مو های دیوید بکهام David Beckham و روند تحول آن 2002

 

2003

در این سال  شاهد یکی از متفاوت‌ترین مدل موهای بکهام بودیم. دیوید بکام در ماه ژوئن سال 2003 با موهایی بافته شده با لباس منچستر یونایتد در زمین فوتبال ظاهر شد و بار دیگر سوژه داغ رسانه‌های فوتبالی و غیرفوتبالی شد.

 بررسی مدل مو های دیوید بکهام David Beckham و روند تحول آن 2003

چرا فوتبال؟ چه بازیکن فوتبالی

2004

در سال 2004 دیوید بکهام با موهایی بسته و شبیه سامورایی‌های ژاپنی در زمین فوتبال دیده شد اما او دیوید بکهام است؛ سامورایی، ژاپنی، شرقی و غربی و از ته تراشیده برایش فرقی ندارد! او همواره خوش‌استایل به نظر خواهد رسید!

 بررسی مدل مو های دیوید بکهام David Beckham و روند تحول آن 2004

 

2012

در سال 2007 بکهام بار دیگر موهای خود را از ته تراشید و پس از آن تا سال 2012 تغییر چندانی در مدل موهای او مشاهده نشد. پس از ازدواجش با ویکتوریا او بیشتر با این مدل موی کوتاه و مناسب جنتلمن‌ها دیده شد.

 بررسی مدل مو های دیوید بکهام David Beckham و روند تحول آن 2012

 

2020

بکهام تا همین اواخر هم با مدل موهای جدیدی دیده نشد! شاید زندگی متأهلی و نگه‌داری از چهار فرزند باعث شده تمرکز خود را روی چیزهای مهم‌تری بگذارد اما این عکس چند ماه پیش از او گرفته شده که نشان می‌دهد دیوید از مدل موی قبلی خود خسته شده و به کمی تغییر نیاز داشته است.

 بررسی مدل مو های دیوید بکهام David Beckham و روند تحول آن 2020

 

فروشگاه لباس مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

3 دیدگاه در “مدل مو های دیوید بکهام، از نوجوانی تا حالا

  1. سیما گفت:

    واقعا خیلی خوشتیپه

  2. مونس الف گفت:

    دیوید عالیهه
    عاشق خودش و خانوادشم

  3. ترانه تا گفت:

    اصلا از سبکش خوشم نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *