برند میکاپ ایتالیایی

در میان برندهای زیبایی اروپایی، فرانسوی‌ها با غول‌هایی مانند L’Oreal و Garnier بر بازار آرایشی سلطه دارند؛ اما ایتالیا نیز که به ‌واسطه مد جسورانه، طراحی‌های جاودانه و زیبایی افسانه‌ای خود مشهور است، در دنیای آرایش نیز جایگاه خوبی دارد و انواع برند میکاپ ایتالیایی پا به ‌پای رقبایشان در بازار محصولات آرایشی حضور دارند.

زنان ایتالیایی به ‌واسطه استایل جسورانه و زیبایی ماندگار، عشق به رژلب‌های چشم‌نواز، عطرهای جذاب و چشمانی زیبا مشهور هستند. برند‌های ایتالیایی بسیاری وجود دارند که علی‌رغم کیفیت بسیار خوبشان تنها در جامعه محلی ایتالیایی شناخته‌شده‌اند. اما این روز‌ها به ‌واسطه ظهور فروشگاه‌های اینترنتی و دسترسی آنلاین به محصولات مختلف از سراسر جهان، توجه طرفداران این صنعت را از گوشه و کنار جهان به سمت خود جلب کرده‌اند. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با معروف‌ترین برندهای میکاپ ایتالیایی آشنا کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کیکو میلانو – KIKO MILANO

کیکو میلانو - KIKO MILANO

KIKO MILANO در سال 1997 توسط Percassi تأسیس‌شده است. این برند میکاپ ایتالیایی دارای طیف وسیعی از لوازم آرایش صورت و بدن حرفه‌ای است، به‌نوعی که به مک ایتالیا مشهور است. این برند ایتالیایی با بیش از 770 فروشگاه در 15 کشور و حضور آنلاین در 35 کشور، طیف وسیعی بیش از 1400 محصول با کیفیت ازجمله لوازم‌آرایشی و محصولات مراقبت از پوست ارائه می‌دهد.

KIKO با رویکرد نوآورانه طرفداران زیبایی را با طیف بی‌پایانی از سایه‌ها، رنگ‌ها و بافت‌ها تسخیر کرده است تا نیاز هر متخصص آرایشی حرفه‌ای و شخصی را برآورده کند.

به عقیده کیکو زیبایی متعلق به همه است. ازاین‌رو این شرکت محصولاتی ایمن و مؤثر با بالاترین کیفیت، برای برآوردن نیازهای زیبایی زنان در هر سنی تولید می‌کند.

دبورا میلانو – Deborah Milano

دبورا میلانو - Deborah Milano

دبورا میلانو یک برند معروف میکاپ ایتالیایی است که از شرکت مادر گروه دبورا که در تولید محصولات مراقبت از پوست تخصص دارد، متولد شده است. گروه دبورا شرکتی صد ساله است که توانسته است با نوآوری مداوم و تسلط بر تکنیک‌های منحصربه‌فرد همچنان در خط مقدم صنعت آرایشی و بهداشتی باقی بماند. دبورا میلانو مخاطبان جوان را که دغدغه آن‌ها بیرون رفتن و لذت بردن است، مورد هدف قرار داده است تا با محصولاتی باکیفیت و مقرون به‌صرفه از زندگی لذت ببرند.

سرمایه‌گذاری این برند میکاپ ایتالیایی در تولید لوازم‌آرایش و کیت‌های لوکس با هدف مقبولیت جهانی منجر به ایجاد دبورا میلانو شد. این شرکت در سال 1962 در میلان تأسیس شده و از آن زمان تاکنون جذابیت خود را به جهانیان ثابت کرده است. دبورا میلانو با ارائه محصولات خلاقانه، قابل‌اعتماد و پرزرق‌وبرق مظهر برتری ایتالیایی است. کیفیت محصولات این برند ایتالیایی نشان‌دهنده مهارت پیچیده پشت آن است که محصولی باکیفیت را با قیمتی مناسب در دسترس عموم قرار می‌دهد.

خرید لوازم آرایشی بهداشتی اصل

 پیوروبیو – PuroBIO

پیوروبیو - PuroBIO

لوازم‌ آرایشی پیوروبیو ساخت ایتالیا حاصل تلاش برای ارائه محصولات آرایشی طبیعی و ارگانیک، بدون استفاده از مواد مضر برای سلامتی یا آزمایش‌ شده بر روی حیوانات است. این نام تجاری ایتالیایی تمایل زیادی به ارائه خالص‌ترین و طبیعی‌ترین لوازم‌آرایشی تا حد ممکن را دارد. این برند میکاپ ایتالیایی موفق به دریافت مجوز تست نیکل و ارگانیک از CCPB (انجمن محصولات ارگانیک ایتالیا) شده است.

محصولات این برند میکاپ ایتالیایی بدون فراموش کردن سلامت پوست، عاری از هرگونه مواد مصنوعی و محرک آلرژی طراحی و مهندسی شده‌اند و جایگزین بسیار مناسبی برای انواع لوازم‌آرایش شیمیایی هستند.

کلی استار – Collistar

کلی استار - Collistar

کلی استار یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای میکاپ ایتالیایی است که در سال 1983 در میلان تأسیس شده است. این برند لوکس ایتالیایی توانسته است در چند سال پیاپی بالاترین رتبه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد. به عقیده مؤسسان این برند، کلی استار از عشقی به وجود آمده که هدف آن پدیدار کردن زیبایی همه خانم‌ها و آقایان است.

Collistar بیش از 35 سال است که سفیر لوازم‌آرایشی ایتالیایی در سراسر جهان است و یکی از بهترین مارک های لوازم آرایشی محسوب می شود. فرمول‌های علمی، محصولات نوآورانه، طراحی منحصربه‌فرد، روحیه پیشگام و فلسفه‌ای که بالاترین کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه ترکیب می‌کند، کلید موفقیت کلی استار هستند.

نوآوری و خلاقیتی کلی استار مشتریانی بیش از 40 کشور جهان را با جذابیت و ظرافت مجذوب خود کرده است و میلیون‌ها مشتری را از کیفیت محصولات خود راضی نگه‌داشته است.

پوپا – PUPA Milano

پوپا - PUPA Milano

پوپا به عنوان یک برند میکاپ ایتالیایی بسیار معروف در سال 1974 توسط آنجلو گاتی تأسیس شده است. این برند بر اساس پاسخ به این سؤال که چگونه رنگ، آرایش، مد و جادو را در کنار هم قرار دهیم، متولد شد و به‌سرعت در صنعت آرایشی و بهداشتی ایتالیا به‌عنوان رهبری مقتدر شناخته شد.

پوپا در ابتدا کار خود را با تولید لوسیون‌های بدن آغاز کرد که به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت و همین امر زمینه تولید انواع محصولات آرایشی توسط این شرکت ایتالیایی شد. در حال حاضر پوپا در بیش از ۷۰ کشور جهان فعالیت دارد و محصولی همه‌پسند تلقی می‌شود. محصولات این برند میکاپ ایتالیایی به بازار ایران نیز راه پیدا کرده است و در دوره‌ای خاص یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدار‌ترین برندهای آرایشی محسوب می‌شد.

مطالب دیدنی:  بهترین مارک خط چشم در ایران چیست؟

مولاک – MULAC

مولاک - MULAC

مولاک اولین شرکت محصولات میکاپ ایتالیایی است که توسط یک اینفلوئنسر زیبایی به نام سیندی تأسیس و رهبری می‌شود. پس‌ازاین که او با ویدیوهای آرایشی خود در اینترنت به موفقیت دست‌یافت، احساس کرد که باید خط تولید محصولات آرایشی خود را راه بیندازد. ازاین‌رو با همراهی ایده‌های نوآورانه تیمی جوان از متخصصان حرفه‌ای در تولید لوازم‌آرایشی، محصولاتی طبیعی، ارگانیک و بدون تست حیوانی ساخته و در آوریل 2014 وارد بازار آنلاین کرد.

هدف اولیه مولاک ایجاد یک برند لوازم‌آرایشی بود که کاملاً مطابق با بالاترین کیفیت مواد اولیه طبیعی با عملکردی عالی باشد. امروزه MULAC شرکتی برتر در بازار لوازم‌آرایشی است که به اهداف خود رسیده و با همان علاقه و اراده‌ای که بنیان‌گذاران آن را همیشه متمایز کرده است آماده کشف ماجراهای جدید است.

دیگو دالا پالما – Diego Dalla Palma

Diego Dalla Palma

دیگو دالا پالما یکی از معروف‌ترین برندهای لوازم‌آرایش ایتالیایی است و به دلیل عملکرد و فناوری سطح بالا در تولید محصولاتش شهرت دارد. مؤسس این برند دیگو دالا پالما یکی از مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین میکاپ آرتیست‌های بین‌المللی است که با حرفه و فعالیت‌های کارآفرینی خود، برتری اصیل ایتالیایی را در دنیای زیبایی به نمایش گذاشته است.

این برند میکاپ ایتالیایی برند مراقبت از پوست، آرایش و مراقبت از مو است که برای ارائه یک دنیای زیبایی همه‌جانبه به زنان محصولاتی با کارایی بالا طراحی کرده است. اگرچه در ابتدا، دیگو دالا پالما در ایتالیا و اروپا به‌عنوان نمادی از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست حرفه‌ای تثبیت شد. اما امروزه این برند در سطح جهان گسترش یافته است و محصولات مختلفی که مقرون‌به‌صرفه و نوآورانه هستند را ارائه می‌دهد.

ایده اصلی تولید محصولات این شرکت افزایش زیبایی همه زنان است. ازاین‌رو انواع لوازم‌آرایش، مراقبت از مو و مراقبت از پوست برای طیف وسیعی از زنان در هر سنی را تولید می‌کند. راز اصلی موفقیت دیگو دالا پالما، فرمول‌های مسئولیت‌پذیر آن‌ها است که برای زیبایی و سلامت زنان طراحی شده است، نه برای بازار.

اسپرسو – Espressoh

اسپرسو – Espressoh

برند میکاپ ایتالیایی اسپرسو معنای واقعی آرایشی ساده و سریع، ظاهری جسورانه و قدرتمند با طعم قوی ایتالیایی است. در بازار اشباع شده لوازم ‌آرایشی که مملو از مجموعه‌ها و محصولات آرایشی متنوع است، اسپرسو نفس تازه‌ای است.

این برند کاملا در ایتالیا طراحی و تولید شده است و نام تجاری آن نیز از نماد سبک زندگی ایتالیایی، یعنی قهوه الهام گرفته شده است. اگر قصد داشتن یک روال زیبایی ساده، مینیمال و آسان دارید، محصولات باکیفیت برند میکاپ ایتالیایی اسپرسو رضایت شما را تضمین می‌کند.

 

منبع : americadomani

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *