بهترین مارک خط چشم

شاید از خود بپرسید بهترین مارک خط چشم و بهترین خط چشم برای چشم های حساس در ایران کدام است؟ خط چشم‌ها یکی از وسایل آرایشی‌ای برای چشم هستند که در زیباتر کردن چشم‌­ها تاثیر بسیاری دارد. در گذشته برای زیبا کردن چشم از سرمه استفاده می‌­شد که با معرفی خط‌های چشم به بازار، کم­کم این وسیله آرایشی جای خود را به این محصولات داد.

امروزه با افزایش برندهای این محصول، امکان تشخیص خط چشم اصل از تقلبی بسیار سخت شده است. در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای خط چشم ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع مدل‌های خط چشم

انواع مدل های خط چشم.

مهارت کشیدن خط چشمی زیبا نیاز به تمرین دائم دارد که بتوان با تسلط کامل و بدون لرزش دست،­ خطی متقارن برای زیباتر شدن، در پشت پلک کشید. خط چشم­‌هایی که سر آن­ها به شکل مدادی یا ماژیکی است، بهترین وسیله برای تمرین محسوب می‌شوند. خط چشم‌­های مختلفی در بازار وجود دارد که افراد طبق سلیقه و مهارت خود نسبت به انتخاب آن‌­ها اقدام می­‌کنند. انواع خط چشم‌­ها به شرح زیر هستند:

  • خط چشم مایع
  • خط چشم ماژیکی
  • خط چشم مویی
  • خط چشم مدادی
  • خط چشم ژله‌­ای

استفاده از خط چشم ماژیکی نسبت به دیگر خط چشم‌­ها آسان‌­تر است، اما توصیه می­‌شود افراد مبتدی با خرید خط چشم ماژیکی از بهترین برندها نسبت به کشیدن خط چشمی زیبا اقدام کنند.

ویژگی‌های خط چشم مارک خوب

کیفیت خط چشم ماژیکی

برای انتخاب خط چشم خوب باید نکاتی را در نظر گرفت که در انتخاب بهترین خط چشم برای چشم­‌های حساس کمک بسیاری می­‌کنند.

با شناخت نوع پوست، حساسیت، حالت و فرم آن می­‌توانید متوجه شوید کدام خط چشم مناسب چشم شما خواهد بود. به عنوان مثال، اگر فردی دارای پلک افتاده باشد، می­‌تواند از بهترین خط چشم برای پلک افتاده استفاده کند که با وجود پلک افتاده یا پف کرده، با زیبایی تمام خط چشم نمایان شود. برخی از معیارها برای انتخاب بهترین خط چشم به شرح زیر هستند:

  • کیفیت رنگ در خط چشم
  • تهیه خط چشم اصل
  • استفاده راحت و آسان از آن
  • قیمت مناسب به نسبت کیفیت آن
  • ماندگار ماندن آن روی چشم‌­ها
  • میزان رضایت افرادی که آن را خریداری کرده­‌اند.

لیست و قیمت خط چشم

بهترین مارک خط چشم خارجی

امروزه کمپانی‌های فراوانی در سراسر دنیا اقدام به تولید خطهای چشم کرده‌اند و در بازار به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند. به همین جهت، تنوع زیاد محصولات آرایشی باعث شده که انتخاب برای خریداران سخت شود.
از میان برندهای خارجی تولیدکننده خط چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فلورمار
  • بیو
  • لانکوم
  • مک
  • دوسه
  • لورآل
  • اسنس
  • میبلین
  • یورن
  • پاریس
  • بل

در ادامه چند مدل از بهترین مارک خط چشم خارجی که فروش زیادی هم دارند به شما معرفی می‌کنیم تا خرید خط چشم مناسب برای شما آسان باشد:

خط چشم بیو

خط چشم بیو

بیو نام یک برند معروف آرایشی بوده که متعلق به کشور آلمان می‌باشد. برند آلمانی بیو در سال 1999 توسط شخصی به نام Helmut Baurecht تاسیس شد. این برند در سراسر دنیا معروف بوده و رمز موفقیتش، پیش بینی روند تغییرات مد و فشن و انعطاف پذیری در برابر نیازها و سلیقه مشتریان بوده است. این مسئله سبب شده بیو روز به روز موفق‌تر شده و بر طرفدارانش افزوده شود.
شرکت بی‌ یو «Beyu» در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی از مواد اولیه باکیفیت در تولیدات خود استفاده می‌کند و شما با خیال راحت می‌توانید از محصولات این برند خارجی لوازم آرایشی خرید کنید. مداد چشم بادوام بی یو یکی از تولیدات این برند است که فوق‌العاده مشکی بوده و بافت نرم و سبکی دارد. همچنین مداد چشم بیو ماندگار بالایی داشته و دچار ریزش نمی‌شود.
خط چشم‌های بیو مدل‌های مختلفی داشته که می‌توان از میان آن‌ها، موارد زیر را نام برد:

خط مایع بیو چشم: این خط چشم فوق‌العاده مشکی بوده و بافت نرم و سبکی دارد. همچنین از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.
خط مایع ضد آب بیو مدل WP10 چشم: این خط چشم ضد آب بوده و رنگدانه‌های قوی دارد، به همین خاطر پوشش دهی آن بالاست و جلوه فوق‌العاده‌ای روی چشم ایجاد می‌کند.
خط مویی Black Mirror بیو چشم: خط چشم مویی بیو مشکی و براق بوده و طراحی ویژه‌ اپلیکاتور آن سبب شده کار با این خط چشم برای همه افراد آسان باشد. این محصول بدون پارافین بوده و برای چشم‌های حساس گزینه مناسبی خواهد بود.
خط ماژیکی Dip Black بیو چشم: ماندگاری این خط چشم، بالای 10 ساعت است و حاوی رنگدانه‌های زیاد و بسیار مشکی می‌باشد.

خط چشم فلورمار

خط چشم فلورمار

خط چشم فلورمار ، چشمان زیبای شما را جلوه دیگری می‌بخشید و جذابیت آن‌ها را چندین برابر می‌کند. این محصول، ساخت کشور ترکیه بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. خط چشم‌های مرغوب فلورمار ماندگاری فوق العاده بالایی دارند و در مراسم‌های طولانی مدت، زیبایی و گیرا بودن چشم شما را حفظ می‌کند.
در ادامه چند مدل از خط ‌چشم‌های فلورمار را به شما معرفی می‌کنیم:

خط چشم ضد آب مات فلورمار مدل Matt: این خط چشم ضد آب و مات بوده و ماندگاری بالایی دارد. همچنین دارای اپلیکاتور نمدی بوده که کار با این محصول را راحت کرده است. رنگدانه‌های بسیار غلیظ این خط چشم فلورمار چشمان شما را فوق‌العاده مشکی خواهند کرد.
خط چشم فلورمار مدل Miracle Pen: این خط چشم ماندگاری بالایی داشته و رنگدانه‌های آن بسیار قوی هستند.
خط چشم ماژیکی فلورمار: این خط چشم دارای سر بسیار انعطاف پذیر است و پوشش نهایی آن مات و یکدست خواهد بود. این محصول بعد از استفاده به سرعت خشک شده و خط چشمی کاملا پیوسته و مرتب بر روی پلک ایجاد می‌کند.
خط چشم ماژیکی قلمی فلورمار: این مدل از خط چشم فلورمار ضد آب است و اصلا زیر چشم نمی‌ریزد. ماندگاری خط چشم ماژیکی قلمی فلورمار به حدی زیاد می‌باشد که در هوای شرجی و حتی در هنگام شنا کردن هم نگران پاک شدن آن نخواهید بود.

بهترین مارک‌ خط چشم ایرانی

خط چشم‌های ايرانی خوب کدامند

امروزه انواع مختلفی از برندها در زمینه تولید لوازم آرایش در حال فعالیت هستند که باعث رقابت در این بازار شده است. محصولات آرایشی نیز برندهای مختلفی دارند که بسیاری از آن‌­ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. طی این پیشرفت، هر روز شاهد افزایش کیفیت اکثر محصولات آرایشی هستیم. در مورد تولید بهترین خط چشم برای چشم­‌های حساس نیز این پیشرفت در بازار ایران وجود دارد. در ادامه برخی از بهترین مارک‌های خط چشم را مورد بررسی قرار می­‌دهیم.

خط چشم کالیستا

این خط چشم ایرانی دارای دو مدل پرفروش است و این دو مدل به شرح زیر هستند.

خط چشم مارک کالیستا.

خط چشم ماژیکی لاین اکسپرس

این محصول از برند کالیستا است که جزو خط چشم­‌های مایع محسوب می­‌شود. این محصول با داشتن فرچه نمدی به عنوان خط چشم نمدی نیز معروف است. ترکیبات این محصول گیاهی بوده که بر پایه ویتامین E تولید شده است. این محصول نه تنها ضرری برای چشم ندارد، بلکه یکی از بهترین خط چشم برای چشم‌­های حساس نیز محسوب می­‌شود و در سلامت چشم­‌ها نیز تاثیر بسزایی دارد.

خط چشم لاینر اند شیپر کالیستا

این مدل از خط چشم ایرانی نیز یکی از محصولات برند کالیستا است که قلم ویژه و منحصر به فردی دارد. استفاده از این قلم باعث می­‌شود که فرد بتواند خط چشمی صاف و یکدست بکشد. یکی از مزیت‌­های این محصول استفاده راحت و آسان از آن است و رنگ آن به شکل مشکی براق نیست که این امر باعث طبیعی جلوه داده شدن آرایش افراد می‌­شود.

مطالب کاربردی:  20 مدل خط چشم فوق العاده جذاب

خط چشم مای

خط چشم مارک مای.

برند مای از برندهای معتبر لوازم آرایش در ایران است. اگر به دنبال خط چشم مارک خوب هستید، برند مای یکی از نامزدهای منتخب در این زمینه است که حتی یکی از بهترین خط چشم‌­ها برای چشم­‌های حساس نیز محسوب می‌­شود.

محصولات آرایشی این برند دارای کیفیت بالایی هستند، به طوری که کیفیت آن­ها با برندهای خارجی در حال رقابت است. علاوه بر آن قیمت مناسبی نسبت به برندهای خارجی دارند که این امر باعث شده است طرفداران زیادی داشته باشند. دو مدل پرفروش و پرطرفدار این برند به شرح زیر هستند.

خط چشم All In One سری Black Diamond مای

این خط چشم دارای قلم اسفنجی بلندی است که کار با آن را بسیار ساده و راحت خواهد کرد. با این مارک خط چشم می‌­توان خط چشم­‌هایی پهن یا متوسط کشید که بسیار زیبا هستند.

مطالب کاربردی:  15 ترفند آموزش کشیدن خط چشم

خط چشم مویی مای

این مدل خط چشم دارای ویتامین E است که خاصیت ضد آب نیز دارد. این خط چشم را هم می‌توان بهترین مارک خط چشم ماژیکی ایرانی دانست که علاوه بر خاصیت ضد آب بودن، کاربرد آسانی نیز دارد.

خط چشم شون

خط چشم مارک شون.

اگر به دنبال خط چشمی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، خط چشم مارک شون یکی از بهترین و ماندگارترین مارک‌­های خط چشم ایرانی محسوب می‌­شود. هنگام استفاده از این محصول می­‌توانید ضخامت خط چشم خود را طبق خواسته خود نازک یا ضخیم کنید. یکی از مزایای استفاده از این محصول، پخش نشدن آن روی پلک بعد از استفاده است. دو مدل پر فروش خط چشم شون را در ادامه توضیح داده‌ایم.

خط چشم مویی شون مدل Fabulous

این مدل خط چشم علاوه بر دوام و ماندگاری بالا، دارای روغن بادام است که استفاده از آن، علاوه بر زیبایی، بهترین خط چشم برای چشم­‌های حساس نیز محسوب می‌­شود که فایده‌­های زیادی هم دارد.

خط چشم ماژیکی شون مدل Fabulous

کار با این مدل خط چشم بسیار ساده و آسان است و رنگی کاملا مشکی و زیبا دارد. با تهیه خط چشم اصل این برند می­‌توانید شاهد ماندگاری بالای آن باشید، علاوه بر آن پایه گیاهی آن نه تنها ضرری برای چشم ندارد، بلکه فواید زیادی نیز به آن خواهد رساند.

بهترین مارک خط چشم را به راحتی بیابید!

از قدیم آرایش و سیاه کردن چشم با لوازمی مثل سرمه و مداد چشم بسیار مرسوم بود که باعث زیبایی بیشتر چشم‌­ها می‌­شد. با گذر زمان و ایجاد تغییرات بسیار در این زمینه، بهترین خط چشم برای چشم‌­های حساس ایجاد شد که علاوه بر زیبایی، موجب سلامت بیشتر چشم نیز می‌­شود. در این مقاله بهترین خط چشم برای چشم‌های حساس معرفی شدند و به خیلی از آنها نتوانستیم اشاره کنیم تا مطلب زیاد و خسته‌کننده نشود. برای خرید خط چشم مناسب خود می توانید به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید و مدل‌های بیشتری را ببینید. در هر حال در صورتی که چشمان حساسی دارید پیش از استفاده از هر نوع خط چشمی با پزشک متخصص مشورت کنید.

اگر چه توصیه می­‌شود که افراد مبتدی برای تمرین و راحتی خط چشم از مدل ماژیکی آن استفاده کنند، دلیلی بر استفاده نکردن آن توسط متخصصان نخواهد بود. آرایشگران زیادی برای راحتی و زیباتر شدن کار خود از خط چشم­‌های ماژیکی با برندهای ایرانی استفاده می­‌کنند. این امر باعث می­‌شود که خط چشم را به هر میزان که می­خواهند نازک یا ضخیم بکشند و زیبایی چشم را چند برابر کنند.

 

منبع : cosmostore

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

8 دیدگاه در “بهترین مارک خط چشم در ایران چیست؟

  1. شراره بهمنی گفت:

    ممنوون تو این شرابط بازار خیلی خوبه اینجور مقاله ها لطفا برای رژلب و کانسبلر هم معرفی کنید

  2. رزیتا بهاری گفت:

    فلورمار و اوریفلیم هم مارک های خیلی خوبی اند که یادتون رفته بود. من خودم پنج ساله فقط از این دو برند خرید می کنم

  3. سحر خانومی گفت:

    ممنون خیلی کار راه بنداز بود

  4. ستاره گفت:

    فلورمار خیلی خوبه

  5. سحر گفت:

    مرسی مرسی مرسی

  6. سروناز گفت:

    من خودم کالیستا رو معمولا ترجیح میدم

  7. بهاره ی گفت:

    اره کالیستا خیلی خوبه بهتون پیشنهاد میدم

  8. زهره گفت:

    آره واقعا کالیستا خیلی خوبه منم به همه پیشنهاد می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *