کالج مردانه

کفش کالج، یک پاپوش کلاسیک است که سال ها است میان پوشاک مردانه جا خوش کرده است. اما پوشیدن کفش کالج، بایدها و نبایدهای خود را دارد.

 

کالج مردانه - 1

 

کالج های بنددار چرمی، به کالج های ملوانی یا boat مشهورند چرا که اولین بار این کفش های دست دوز را برای ملوانان ساختند تا روی اسکله های چوبی خیس، سُر نخورند!

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

نکته کلیدی برای ست کردن این کفش ها نیز همین است: ملوانان را از یاد نبرید! تیشرت های راه راه ملوانی، انواع جین، توناژهای مختلف آبی، خاکی و سفید، بهترین گزینه برای قرارگرفتن کنار کالج ملوانی اند.

 

کالج مردانه - 2

 

کالج ملوانی کفشِ راحتی است پس می توانید آن را در یک استایل کژوال برای پیاده روی، قرارهای دوستانه و فضاهای غیررسمی به کار ببرید.

 

کالج مردانه - 3

 

کالج ملوانی یک آیتم کژوال است اما معنی اش این نیست که نمی توانید آن را با کت و شلوار بپوشید. کت و شلوارِ فیت و کمی اسپرت را برای این کار انتخاب کنید.

 

کالج مردانه - 4

 

کالج ملوانی، فرم تخت و پَهنی دارد و یک استایل کفش مردانه شیک است. این کفش در حالت عادی ممکن است قد شما را کوتاه تر نشان دهد و افتادنِ لبه شلوار روی کفش هم فقط اوضاع را بدتر می کند! پس همیشه بگذارید کمی از قوزکِ پایتان مشخص باشد.

 

کالج مردانه - 4

 

زیباییِ کالج ملوانی زمانی نمایان می شود که آن را بدون جوراب و یا با جوراب کالج بپوشید. چه استایلتان رسمی باشد و چه غیررسمی و ساحلی، این مورد همیشه صدق می کند. اما اگر قصد دارید کالج را با جوراب بپوشید، مخصوصا در فصول سرد، کسی شما را سرزنش نمی کند. یک جفت جوراب ساق بلند خوش رنگ و خوش طرح را برای این کار انتخاب کنید و تا جایی که می توانید آن را به رخ بکشید.

 

کالج مردانه - 5

 

برای خرید کفش کالج ملوانی از سایت مدیسه، روی لینک های زیر کلیک کنید:

 

 

حراج کالج مردانه جدید

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *