نکاتی برای استایل مردانه در پاییز

هوا رو به خنک شدن است و فصل گرم تابستان رو به اتمام. به همان سرعتی که برگ ها در حال تغییر رنگ هستند و پاییز فرا می‌رسد هم استایل پاییز مردانه نیز در حال تحول است.

این بدان معناست که وقت آن است که کمد خود را برای پاییز امسال مجهز کنید. شناخت ترندها همیشه به معنی تقلید کورکورانه از هرآنچه که در کت‌واک‌ها به نمایش گذاشته می‌شود نیست بلکه ‌با اطلاع از ترندهای جدید باید جایی بین گرایش‌ها و سبک شخصی خود و مدهای جدید فصل مشترک یافت که با زیبایی‌شناسی شما هماهنگ باشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اگر شما هم در پی تنوع بخشیدن به استایل پاییز مردانه امسال خود هستید، خبر خوب اين است كه تا خوش‌پوشی یک مقاله فاصله دارید پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معمولا ست کردن لباس‌های تابستانی یا زمستانی آسان است. اما در فصل‌های بهار و پاییز که هوا متغیر است، انتخاب یک استایل جذاب، به‌ویژه برای آقایان مشکل است. گرم بپوشیم یا خنک؟ ضخیم بپوشیم یا نازک؟ در ویدیو زیر ایده‌هایی برای استایل جذاب پاییزه با استفاده از شلوار و کت جین را خواهید دید.

آیتم‌هایی که استایل پاییز مردانه به آن‌ها نیاز دارد

در ادامه تعدادی از آیتم‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که در پاییز امسال هر جا را که نگاه کنید حتما به یکی از آن‌ها بر خواهید خورد.

جلیقه‌ها سنتی نوستالژیک

عکس جلیقه‌ها سنتی نوستالژیک بافتنی

در کالکشن مردانه کنزو آیتمی معرفی شد که روزمرگی دهه 50 جذابیت پاپ‌آرت دهه 60 و حس و حال هیپی‌های دهه 80 میلادی را در یک جلیقه بافتنی یک‌جا جمع کرده بود. در پاییز امسال جلیقه‌های بافتنی که سال‌هاست در کمدهای خود مخفی کرده‌ایم را باید بیرون بیاوریم تا تجهیزات لازم برای ساخت یک استایل پاییز مردانه نوستالژیک را آماده کنیم و با پوشیدن پیراهن‌های رنگ روشن جذابیت آن‌ها را دوچندان کنیم.

پلیورها همه فن حریف

عکس پلیورها همه فن حریف

پلیورها از کاربردی‌ترین لباس‌های پاییزی هستند که هم می‌توان آن را به تنهایی پوشید و هم برای مناسبت‌های رسمی‌تر زیر آن یک پیراهن رسمی به تن کرد. جنس آن‌ها معمولا حالت کشسانی دارد و چروک‌پذیری کمی دارد. مزیت اون‌ها نسبت به هودی ظاهر چندکاربره در عین راحتی پوشش آن است. برای همگامی با مد استایل پاییز مردانه امسال از رنگ‌های روشن‌تر برای پلیور خود استفاده کنید.

بازگشت کراوات

عکس کراوات نازک ترندی مردانه

کراوات‌ها هرگز از مد خارج نمی‌شوند، اما مطمئناً هر ساله تغییرات اندکی در شکل با طرح آن‌ها ایجاد می‌شود. تقریباً در پنج سال گذشته، جوانانه بودن در عروسی‌ها و رویدادهای رسمی استایل مردانه با کت تک بدون کراوات بود؛ اما مانند تمام آیتم‌های اصلی در دنیای مد کراوات هم توانست با به روز شدن دوباره به صدر ترندهای روز استایل پاییز مردانه بازگردد.

طراحانی مانند دریس ون نورتن و جان الیوت ثابت کردند که کراوات می‌تواند با لباس‌های غیر رسمی‌تری مانند شلوار جین و ژاکت چرمی هم هماهنگ شود.

لباس بافتنی با طرح‌‌‌های چاپی

لباس بافتنی با طرح‌‌‌های چاپی

نوستالژی از محورهای اصلی اکثر ترندهای مد و فشن بوده است و به همین دلیل لباس‌های بافتنی با طرح چاپی که پیش‌تر در فصل گذشته نیز مورد توجه قرار گرفته بودند این بهار در مرکز توجه هستند و از ترندهای اصلی پاییز از 2020 تا کنون به حساب می‌آیند.

لیست قیمت انواع کاپشن مردانه

استایل‌های مونوکروم

عکس استایل‌های مونوکروم

استایل‌های مونوکروم از دیگر ترندهای پاییز هستند که هرگز ناامیدتان نمی‌کنند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این ترند خطای دیدی است که در راستای بلند قامت دیده شدن شما انجام می‌دهد.

چرم

استایل چرم مردانه ترندی

برای آن‌ دسته افراد که اعتماد به نفس پوشیدن استایل کاملا چرمی دارند، این پاییز فرصت خوبی به شمار می‌رود که کمربند و کیف و کفش چرم خود را در کنار استایلی کاملا ساده و مینیمال استفاده کنند. به طور کلی چرم‌پوش‌ها ظاهری جسور دارند و در هر جمعی توجه‌های زیادی را به خود جلب می‌کنند.

طرح پلنگی

لباس‌هایی با طرح پلنگی از ترندهای پاییز امسال است که از سال 2020 که وارد فشن مردانه شد تا حالا در شوهای بزرگ مد و فشن به چشم می‌خورد. برای استفاده از این استایل پاییز مردانه جذاب حتما لازم نیست که سرتاپا پلنگی بپوشید. این که پیراهن، پولوشرت و یا کت شما این طرح را داشته باشد کافیست تا نبض ترندهای این فصل را در ظاهر خود احساس کنید.

کت‌های با سر شانه اغراق شده

لباس‌های اپل‌دار قدیمی را به خاطر دارید؟ ترند عجیب دیگری که از پاییز 2020 بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نمود این مد به شکل لباس‌هایی با شانه‌هایی اغراق شده‌تر از کت‌های اپل‌دار قدیمی است.

سرشانه عریض در ترندهای استایل پاییزی مردانه

رنگ های مناسب فصل پاییز

رنگ قهوه ای

تصور کنید در یک روز پاییزی ، رنگ تمام درختان و برگ های آن به سمت طیف وسیعی از قهوه ای و نارنجی متمایل شده، در خیابان فردی با کت و شلوار قهوه ای تیره، لباس قهوه ای روشن و کفش آجری ببینید. قطعا در دلتان او را به خاطر این حسن سلیقه و تطابق با محیط تحسین می کنید.

فردی با کت و شلوار قهوه ای

استایل مشکی

عکس استایل مشکی

می‌توانید مطمئن باشید که استایل سرتاپا مشکی هیچ زمانی دمده نخواهد شد. پولیورهای یقه اسکی در زیر یک اورکت جذاب بلند یک ظاهر مرموز برای شما خواهد ساخت یا کت و شلوار مشکی به همراه کراواتی نازک یکی از ترندی‌ترین انواع استایل پاییز مردانه ابه حساب می‌آید.

پس همان کت‌ و شلوارهای قدیمی مشکی خود را به تن کنید و تنها با یک کراوات نازک آن را به یک استایل پاییز مردانه ترندی تبدیل کنید.

نارنجی

برخی افراد دارای شور و شعف زیادی هستند و برای تطابق با محیط و نشان دادن شادی و نشاط خود از رنگ های زرد تیره، قرمز و نارنجی در پاییز استفاده می کنند. معمولا حس تطابق پذیری این افراد با محیط اطرافشان بیشتر از دیگران است.

استفاده از رنگ نارنجی در استایل مردانه

بنفش

استفاده از رنگ بنفش ، در روزهای پاییزی نشان دهنده ی اعتماد به نفس بالا و داشتن قدرت تصمیم گیری در فردی است که این رنگ را برای پوشش خود انتخاب کرده است. بنفش تیره از محکم ترین و پایدارترین رنگ هاست .

استایل بنفش برای آقایان

حتما بخوانید:  قوانین طلایی لباس پوشیدن مردان برای جذب خانم ها

خوش استایل ترین سلبریتی ها از نگاه مجله مدیسه

در این بخش، نگاهی انداخته‌ایم به خوش‌استایل‌ترین مردان مشهور در هفته‌ای که گذشت.

خوش‌پوش‌ترین از نگاه شما کدام است؟ ‌

1.  آیزاک همستد رایت، بازیگر نقش برن در سریال محبوب Game of Thrones، برای حضور در برنامه جیمی کیمل این ست را انتخاب کرد که سر تاپا به رنگ آبی ملوانی تیره است. شاید پوشیدن یقه‌اسکی این ست را بیش از حد گرم نشان دهد اما آیزاک 20‌ساله در این استایل رسمی، بسیار موقر و قد بلند دیده می‌شود.

 

مدل مرد گیم آو ترونز game of thrones خوشتیپ بازیگر هالیوود سریال فیلم مشهور عجیب مرد کت شلوار لباس شو برنامه

2. نیکلاس گلیتزین، بازیگر جوان بریتانیایی، برای نمایش سریال Chambers در نیویورک این ست نیمه خنثی را انتخاب کرد که به خوبی با رنگ پوست او هماهنگ شده است. بارانی شتری رنگ از برند سالواتوره فراگامو در کنار پولیور کرم و کفش‌های ورنی قهوه‌ای جیمی چو نشسته است زیرا همگی از یک خانواده رنگی‌اند. می‌توانید این ست کلاسیک را برای روزهای بارانی بهار و قرارهای رسمی به کار ببرید.

 

مرد بازیگر هنرمند چهره مشهور تیپ عجیب تازه جدید برنامه فیلم سریال هالیوود جشنواره فرش قرمز خوشتیپ لباس جنجالی

3. کریس اِوانز، بازیگر 37ساله نیز در کت و شلواری از سالواتوره فراگامو برای اکران فیلم Avengers در شانگهای درخشید. باز هم رنگ‌های زمین، آجری، کرم و قهوه‌ای در کنار هم قرار گرفته اند و چشم را با هارمونی خوشایندشان می‌نوازند. استایل مونوکروم یا تک‌رنگ به ترند محبوب مردان خوش‌استایل تبدیل شده است.

 

مرد بازیگر خوش لباس خوشتیپ مد لباس استایل عجیب تازه جدید خبر داغ بازیگر هنرمند چهره مشهور فرش قرمز انتقام جویان

4. برای گزینه آخر، یک استایل غیررسمی و کمی نامتعارف را انتخاب کرده‌ایم. ویلیام چن، خواننده هنگ‌کنگی در کت بلندی از Chanel دیده می‌شود که با طرح «دندان گرگ» یا hound’s tooth مزین شده است. زیر آن، بلوز و شلوار مشکی ساده‌ای را می‌‌بینیم که با اسنیکر سفید بزرگ ست شده اند. ویلیام این تیپ را برای حضور در نمایشگاه مادمازل شنل در شانگهای به تن داشت.

 

مرد بازیگر تیپ عجیب لباس مد فرش قرمز خوشتیپ مرد عجیب خبر داغ تازه جدید جنجالی شنل جشنواره موزه نمایشگاه

در این مطلب با ترندهای جدید استایل مردانه پاییزی آشنا شدید و برای درک بهتر با معرفی چند نمونه از بهترین استایل پاییزی مردانه سلبریتی ها را بررسی کردیم. در پایان باید بدانیم که همیشه برای داشتن یک استایل پاییز مردانه جذاب نیازی به کمدهای لباس طویل و عریض نیست و با رعایت نکات مهم استایلی می‌توانید به دور از مصرف‌گرایی و صرف هزینه‌های زیاد خوش استایل و جذاب باشید.

 

منبع : stylegirlfriend

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *