چگونه کفش های رنگی را ست کنیم

اگر از رنگی پوشیدن لذت می برید بدانید که تابستان، فصل شماست. پوشیدن کفش ها و صندل های رنگی در فصول بهار و تابستان و زیر تابش پرنور خورشید، هم شهرتان را زیباتر می کند و هم رنگ ولعابی تازه به استایل همیشگی تان می بخشد. اما ست کردن کفش های رنگی همیشه کار ساده ای نیست. مسلما نمی خواهید رنگ کفشتان توی ذوق بزند و شلخته به نظر برسید. در این پست چند پالت مختلف برای ست کردن با کفش های رنگی به شما پیشنهاد می کنیم تا هم شیک و خوش سلیقه به نظر برسید و هم از این ترند جذاب تابستانه عقب نمانید.

 

چگونه کفش های رنگی را ست کنیم - 5

lavender

کفش یاسی تان را با سفید، طوسی، آبی، بنفش یا زرد ست کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برای ست کردن کفش های یاسی یا آبی آسمانی به سراغ لباس همرنگ آن بروید و یا به سادگی آن را با یک پالت خنثی شامل سفید و خاکستری ها ست کنید. توناژهای مختلف بنفش یا سبز پرطاووسی نیز با یاسی ست می شوند. همین طور می توانید از رنگ مکمل آن یعنی زرد لیمویی استفاده کنید.

چگونه کفش های رنگی را ست کنیم - 4

gold

کفش بژ یا طلایی تان را با سفید، مشکی، قرمز، ارغوانی یا قهوه ای ست کنید.

برای ست کردن یک کفش طلایی رنگ، استایلی مونوکروم و مینیمال انتخاب کنید تا زیبایی کفش تان بیشتر دیده شود. می توانید از پالت خنثای سفید-مشکی و یا طیف قرمز تا قهوه ای استفاده کنید. آبی آسمانی نیز به خوبی در کنار طلایی می نشیند و باعث درخشش بیشتر آن می شود.

چگونه کفش های رنگی را ست کنیم - 3

orange

کفش نارنجی تان را با سفید، رنگهای زمین و یا آبی ست کنید.

لباس هایی که برای ست کردن با یک کفش نارنجی رنگ انتخاب می کنید می تواند شامل پالت روشن سفید-کرم و یا توناژهای مختلف خاکی-قهوه ای باشد. همچنین می توانید از رنگ مکمل نارنجی، یعنی آبی بهره ببرید.

چگونه کفش های رنگی را ست کنیم - 2

red

کفش های قرمز را با جین آبی، رنگهای خنثی یا صورتی ست کنید.

قرمز یکی از شیک ترین و پرطرفدار ترین رنگ ها برای کفش زنانه است. شاید بهترین گزینه برای ست شدن با یک جفت کفش قرمز، انواع جین های آبی باشد اما می توانید این کفش را به راحتی با رنگ های سفید و مشکی ست کنید و یا با یک استایل صورتی، حال و هوای متفاوت تری به آن ببخشید.

چگونه کفش های رنگی را ست کنیم - 1

yellow

کفش زرد رنگتان را با جین آبی، سفید یا رنگهای زمین ست کنید.

بهترین گزینه برای ست شدن با کفش یا صندل زردرنگ، انواع جین است. همچنین با پوشیدن یک ست سفید-کرم می توانید حال و هوایی تابستانه به استایلتان ببخشید و یا آن را با پالت نسکافه ای-شتری-قهوه ای ست کنید.

 

خرید کیف و کفش زنانه

 

راهنمای جامع کفش پاشنه بلند و پاشنه کوتاه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *