انواع روش های گره‌زدن شال و مدل های بستن شال

5 روش آسان برای بستن شال

شال یکی از عناصر خوش‌‌پوشی است که اگر روش‌های بستنش را بلد باشیم می‌توانیم هر بار به یک صورت متفاوت خوش‌تیپ باشیم! در ادامه 5 روش ساده و آسان برای بستن شال به شما تقدیم می شود.

 

5 روش برای بستن شال

 

خرید انواع شال و روسری

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

مدل های بستن شال

پاییز دلایل زیادی برای دوست داشته شدن دارد. از کافه رفتن‌ها و صبح‌های دلپذیرش به همراه دمنوش‌های مخصوص گرفته تا استایل خاص و متفاوت لباس پوشیدن که همه را به وجد می‌آورد. یکی از این استایل‌های جذاب و چالش برانگیز! بستن شال‌های مختلفی است که در این فصل در حالت‌های مختلف به دور گردن بسته شده و حال و هوایی خاص به تیپ لباس پوشیدن شما می‌بخشد.

  • مدل فرانسوی

بستن شال - 1

این مدل راحت و ساده یکی از محبوب‌ترین مدل‌های بستن شال است که با یک پیراهن یا شومیز ساده و یک شال پر طرح و شلوغ بسیار زیبا می‌شود.

  • شال گره‌ای

بستن شال - 2

کافی است یکی از شال‌هایی که با رنگ لباستان به راحتی سِت می‌شود را به دور گردنتان بیاندازید. بعد هم یک سر آن را دور دستتان پیچیده و باقی مراحل را از روی عکس دنبال کنید. قول می‌دهم حداقل سه نفر از دوستانتان طریقه بستن شالتان را از شما بپرسند!

  • مدل گردنبند

بستن شال - 3

اگر یک روسری چهارگوش خیلی بزرگ دارید که نمی‌دانید چطور باید از آن استفاده کنید، این روش می‌تواند گزینه مناسب و به درد بخوری برایتان به حساب بیاید.

5 نکته مهم در انتخاب کلاه و شال گردن زمستانی

  • دو شال در یک گردن

بستن شال - 4

این مدل جان می‌دهد برای روزهایی که روی مود استفاده از دو تا از روسری‌های محبوبتان هستید و نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید و یا خیلی ساده دوست دارید که خیلی متفاوت باشید! دو تا روسری چهارگوش و هم‌اندازه را روی هم بگذارید و باقی قضایا را دنبال کنید!

  • شال ساده

بستن شال - 5

این مدل هم که دیگر ساده‌ترین مدل جهان است. شال محبوب پاییزه خود را بر روی دوش بیاندازید و خود را در برابر نسیم سوزآور پاییز بپوشانید!

  • مدل پیچی

بستن شال - 6

یکی از بلندترین شال‌هایتان را انتخاب کنید و دو دور، دور گردنتان بپیچید. بعد هم دو انتهای آن را بهم گره بزنید و باقی ماجرا را پیش ببرید و حسابی خوش‌تیپ شوید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “انواع روش های گره‌زدن شال و مدل های بستن شال

  1. Fafi گفت:

    Goooood?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *