بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان ایرانی

امروزه نه‌تنها خانم‌ها، بلکه آقایان هم برای داشتن پوستی سالم و شاداب اشتیاق زیادی دارند و حاضرند حتی قیمت‌های گزافی را بابت داشتن پوستی زیبا بپردازند. بااین‌حال، تنوع بالایی از محصولات پوستی در کشور ما وجود دارد. یکی از این محصولات مناسب برای پوست شما، بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان ایرانی است. با توجه به آلودگی هوا و همچنین اشعه‌های مضر آفتاب و از طرفی عدم تغذیه مناسب سبب ایجاد عوارض بسیاری برای پوست صورت و بدن می‌شود.

راهکارها و روش‌های گوناگونی برای بازسازی و احیا پوست‌های آسیب دیده وجود داشته و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی هم در بازار موجود بوده تا همه افراد جامعه به آسانی بتوانند برای رفع مشکلات پوستی خود از آن‌ها استفاده کنند. یکی از دسته محصولاتی که جهت ترمیم پوست‌های آسیب دیده مورد مصرف اکثر مردم جامعه قرار می‌گیرند، آبرسان و مرطوب کننده‌های موجود در بازار هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

همانطور که می‌دانید امروزه در بازار برندهای متنوع داخلی و خارجی به توزیع و فروش انواع مختلف آبرسان و مرطوب کننده‌های پوست می‌پردازند. شاید با وضع اقتصادی حاکم بر بازار و برند های متفاوت از کرم مرطوب کننده و آبرسان دست شما را برای خرید لوازم آرایشی بهداشتی بسته باشد. بنابراین، در این مقاله تلاش می‌کنیم با قرار دادن اطلاعات مفیدی از برندها شما را با 15 مدل از بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان ایرانی آشنا کنیم.

عناوین مقاله ...

برند مای، شناخته شده‌ترین برند در ایران

برند مای، شناخته شده‌ترین برند در ایران

اگر به هنگام خرید لوازم آرایشی بهداشتی با محصولات برند مای روبه‌رو شدید، به هیچ عنوان در خرید آن تردید نکنید؛ چراکه این برند با داشتن محصولات باکیفیت از معتبرترین برندهای داخلی است. علاوه‌براین، در سال 1397 عنوان برند برتر کشور در حوزه آرایشی بهداشتی را کسب کرد. همچنین، بسیاری از محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر نقاط جهان صادر می‌کند.

کرم مرطوب کننده دست و صورت مای حاوی عصاره آلوئه‌ورا 75ml

کرم مرطوب کننده دست و صورت مای حاوی عصاره آلوئه‌ورا 75ml

شما با هر جنسیتی که دارید می‎توانید از کرم مرطوب کننده دست و صورت مای استفاده کنید. مناسب بودن برای انوع پوست‌ها از ویژگی‌های دیگر جذاب این کرم است. این کرم با حجم 75 میل حاوی گلیسیرین، موم زنبور عسل، ویتامین E و عصاره آلوئه‌ورا است. این کرم که برای رده بزرگسالان تهیه شده است، در مرطوب و نرم کردن پوست نقش مهمی دارد.

کرم مرطوب کننده صورت مای مناسب پوست خشک و خیلی خشک حاوی ویتامین E حجم 50ml

کرم مرطوب کننده صورت مای مناسب پوست خشک و خیلی خشک حاوی ویتامین E حجم 50ml

این کرم به طور اختصاصی برای پوست‌های خشک مناسب است. وجود ویتامین E و هیالورونیک اسید در ترکیبات این کرم باعث می‌شود که به‌عنوان کرم آبرسان قوی پوست صورت با قدرت جذب سریع عمل کند و خشکی پوست را ازبین ببرد. همچنین می‌توانید قبل انجام آرایش صورت یا کرم ضد آفتاب از آن استفاده کنید.

مطالب کاربردی:  هیالورونیک اسید چیست و چه کاربردی در جوانسازی پوست دارد

 

برند جی از قدیمی‎ترین برندهای ایرانی

این برند در سال‌های پیش از انقلاب در ایران تاسیس شد و توانست با جلب رضایت مردم، جای پا خود را در بازار محکم کند. با خرید محصولات خود از برند جی در زمان کوتاه مشکلات پوستی خود را حل کنید.

کرم دست و صورت پمپی جی حاوی روغن جوانه گندم 450 ml

کرم دست و صورت پمپی جی حاوی روغن جوانه گندم 450 ml

اگر خانمی هستید که پوستی خشک یا نرمال دارید، این کرم می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این کرم نه‌تنها باعث جوان‌سازی پوست می‌شود، بلکه در رفع لکه‌های پوستی نیز موثر است. فرآورده‌های طبیعی مانند روغن جوانه گندم، روغن بادام و موم زنبور عسل را در ترکیبات این کرم می‌توانید مشاهده کنید.

کرم دست و صورت پمپی جی حاوی عصاره آلوئه‌ورا 450 ml

کرم دست و صورت پمپی جی حاوی عصاره آلوئه‌ورا 450 ml

می‌توانید در محصولات دیگر برند جی، کرم دست و صورت پمپی حاوی عصاره آلوئه‌ورا را پیدا کنید. این کرم با وجود عصاره آلوئه‌ورا، موم زنبور عسل و روغن بادام دارای خاصیت آنتی اکسیدان و آنتی باکتریایی است. همچنین، این کرم به دلیل داشتن انواع ویتامین A، E و B5 در برابر پوست‌های خشک و آسیب دیده عملکرد خوبی دارد.

کرم دست و صورت پمپی جی سافت 450 ml

کرم دست و صورت پمپی جی حاوی عصاره آلوئه‌ورا 450 ml

اگر شما یک خانم هستید از این کرم می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید. وجود روغن بادام و موم زنبور باعث می‌شود، این کرم یک نرم کننده با جذب سریع باشد ولایه زیرین مناسبی را برای آرایش فراهم کند.

برند نئودرم، به دنبال اطمینان

از دیگر برندهای ایرانی که در بازار لوازم آرایشی بهداشتی ایران حرف برای گفتن دارد، برند نئودرم است. برند نوپا نئودرم در سال 2014 با شعار حس اطمینان در یک قطره پا به عرصه گذاشت. این برند با ارائه محصولات با کیفیت حس اطمینان را به مشتریان خود القا می‌کند. همچنین، دارای گواهی‌های معتبری نیز است.

کرم مرطوب کننده نئودرم مدل اپتیمال هیدروسنس حجم 150 ml

کرم مرطوب کننده نئودرم مدل اپتیمال هیدروسنس حجم 150 ml

اگر به دنبال کرمی مناسب برای دست وصورت هستید که بافت سبک و بدون چربی را داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم از کرم مرطوب کننده نئودرم مدل اپتیمال استفاده کنید. ترکیبات حاوی ویتامین E، موم زنبور عسل و سدیم هیالورونات در این کرم، پوست را نرم و لطیف می‌کند.

کرم مرطوب کننده زیتون نئودرم حجم 50 ml

کرم مرطوب کننده زیتون نئودرم حجم 50 ml

با نگاهی کوتاه به بروشور این کرم، ترکیبات حاوی روغن زیتون، ویتامین‌های E، B و A را خواهید دید. ازاین‌رو با انتخاب این کرم می‌توانید پوست خود را شفاف کنید. بااین‌حال توجه داشته باشید که این کرم برای پوست دست و ناخن مناسب است.

قیمت انواع مرطوب کننده و آبرسان اورجینال و باکیفیت

 

معرفی محصولات برند هیدرودرم

برند هیدرودرم یکی دیگر از برندهای مطرح در ایران است. این برند به دلیل داشتن محصولات با کیفیت بالا، آن را مشابه بهترین کرم مرطوب کننده صورت خارجی قرار می‌دهد. سیاست به کار رفته در این برند، باعث شده است محصولات برند هیدرودرم با وجود کیفیت مناسب، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای را داشته باشند.

کرم دست و صورت هیدرودرم مرطوب کننده قوی

کرم دست و صورت هیدرودرم مرطوب کننده قوی

اگر شخصی از خانواده شما، دارای پوستی حساس، خیلی خشک یا بیماری اگزماست، می‌توانید کرم دست و صورت هیدرودرم را به او پیشنهاد کنید. این کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک با داشتن وزن 50 گرم دارای ترکیبات لاکتات آمونیوم 14%، اوره 3% و شی باتر و اسکوالن است.

این ترکیبات نه‌تنها باعث لایه برداری پوست می‌شود، بلکه آن را در برابر آب و عوامل شیمیایی نیز مقاوم می‌کند. همچنین به‌عنوان بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست ایرانی شناخته می‌شود.

کرم کاسه‌ای هیدرودرم مناسب انواع پوست حجم 150 ml

کرم کاسه‌ای هیدرودرم مناسب انواع پوست حجم 150 ml

این کرم با داشتن ویتامین A و E شادابی را به پوست شما باز می‌گرداند. همچنین، باعث رفع چین و چروک‌های موجود در پوست شما می‌شود. در ترکیبات این کرم اوره، لاکتات سدیم، شی باتر و اسکالن وجود دارد.

کرم مرطوب کننده دست و صورت هیدرودرم

کرم مرطوب کننده دست و صورت هیدرودرم

امتیاز ویژه‌ای که این کرم دارد، داشتن رایحه ملایم گل است. در ترکیبات این کرم گلیسیرین، روغن جوجوبا و عصاره جو دو سر وجود دارد. این کرم با داشتن وزن 75 گرم هم برای مردان، هم برای زنان مناسب است. این محصول نه‌تنها پوست شما را براق نمی‌کند، بلکه ماندگاری آن را نیز افزایش می‌دهد.

معرفی محصولات برند دکتر ژیلا

خوشبختانه افراد بسیاری با پتانسیل‌ بالا در کشور ما وجود دارد که می‌توانند با توانایی‌های منحصربه‌فرد خود عملکرد خوبی در صنعت داشته باشند. دکتر ژیلا یکی از برندهای معروف در کشور ماست که توسط این افراد با پتانسیل بالا پایه‌گداری شده است.

کرم مرطوب کننده صورت دکتر ژیلا حجم 50 ml

کرم مرطوب کننده صورت دکتر ژیلا حجم 50 ml

در ترکیبات این کرم کلاژن به چشم می‌خورد که مرطوب‌کنندگی پوست را برای بانوان به همراه خواهد داشت. با انتخاب این کرم می‌توانید تا حدی از علایم بیماری‌های ایکتیوز، پسوریازیس و اگزما بکاهید.

کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی 10% اوره 75 ml

کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی 10% اوره  75 ml

این نوع کرم برای بانوانی که دارای پوست‌ خشک هستند، مناسب است. وجود مشتقات روغن زیتون و روغن بابونه در ترکیبات این کرم، پوست بانوان را نرم و مرطوب می‌کند. عصاره‌های گیاهی موجود در این کرم، التهابات پوست را می‌کاهد. همچنین، کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی 10% اوره اوسرین است.

ویژگی های ذکر شده سبب می شود که این کرم را برای اگزما، از بین بردن خشکی پوست، پوسته ریزی صورت و نواحی که پوست‌های حساس و نازک دارند، به کار رود.

کرم مرطوب کننده پوست دکتر ژیلا حاوی 5% اوره حجم 75 ml

کرم مرطوب کننده پوست دکتر ژیلا حاوی 5% اوره حجم 75 ml

از محصولات دیگر برند دکتر ژیلا، کرم مرطوب کننده پوست با حجم 75ml و 5% اوره است. این کرم باعث بازسازی و ترمیم لایه‌های پوست می‌شود. در ترکیبات این کرم کمپلکس لاکتیل و اوره به چشم می‌خورد که می‌توانند باعث کاهش التهاب شوند. علاوه‌براین، وجود هیالورونیک نقش به سزایی در بالا رفتن خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

معرفی محصولات برند لابورن، تولید کننده بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان ایرانی

لابورن یکی از برندهای ایرانی است که بر پایه ترکیبات گیاهی  تولید می‌کند. این برند در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و شعار آن الهام گرفته از طبیعت است. محصولات لابورن همگی ترکیبات گیاهی دارند و روی پوست تاثیرگذار هستند. در ادامه 2 محصول کرم مرطوب کننده و آبرسان ایرانی لابورن را که در میان محصولات این برند محبوب هستند، معرفی خواهیم کرد.

کرم مرطوب کننده دست و صورت لابورن حاوی روغن جوانه گندم

کرم مرطوب کننده دست و صورت لابورن حاوی روغن جوانه گندم

اگر دوست دارید از کرمی با عطر ملایم و تاثیرگذاری بالا برای آبرسانی و مرطوب‌کنندگی پوست خود استفاده کنید، مرطوب کننده لابورن جوانه گندم انتخاب مناسبی خواهد بود. کرم صورت لابورن در حجم 75 میلی‌لیتر تولید شده است و در ترکیبات آن روغن جوانه‌گندم، روغن بادام و موم زنبور عسل وجود دارد.

کرم مرطوب کننده دست و صورت لابورن حاوی روغن جوجوبا و جوانه گندم

کرم مرطوب کننده دست و صورت لابورن حاوی روغن جوجوبا و جوانه گندم

کرم مرطوب کننده لابورن حاوی روغن جوجوبا و جوانه گندم از آن دست محصولاتی است که رطوبت پوست شما را به‌خوبی تامین می‌کند. کرم صورت جوجوبا لابورن یکی از مناسب‌ترین آبرسان‌ها به‌عنوان پایه آرایش است. در ترکیب این کرم از روغن جوجوبا، جوانه گندم، روغن بادام و موم زنبور عسل استفاده شده است. این ترکیبات برای پوست شما شادابی و رطوبت را به‌دنبال خواهند داشت.

مطالب پربازدید:  بهترین زمان استفاده از مرطوب کننده برای اثرگذاری بهتر

 

انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان ایرانی؛ ناجی پوست شما از خشکی

در این مقاله تلاش کردیم شما را با 15 مدل از بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان ایرانی آشنا کنیم. امیدواریم مطالب گفته شده، برای خرید بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان ایرانی مناسب در سایت مدیسه، شما را یاری کرده باشد.

 

منبع : partonews

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “15 مدل از بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان ایرانی

  1. ساغر گفت:

    سلام یکی از بهترین کرم مرطوب کننده وآبرسانی که تا حالا خودم استفاده کردم کرم مرطوب کننده و آبرسان بیوتی دریم هستش که خاصیت مراقبتی و درمانی داره کافیه یه بار امتحان کنید دیگه نه میگید نیووآ خوبه نه مای نه جی نه اوردینری و….. کلا محصولات بیوتی دریم رو من روتین پوستیش استفاده میکنم و واقعا عالی هستش
    دست خودم آفتاب سوختگی شدید شده بود طوری که افسرده شده بودم از محصولات لدورا و نفیس استفاده کردم هیچ فرقی نکرد از مرطوب کننده نیووآ استفاده کردم اونم هیچی بعد که این کرم مرطوب کننده و آبرسان بیوتی دریم رو بهم معرفی کردن با مصرف فقط یه دونه ازش دستم درمان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *