بادی اسپلش چیست

بادی اسپلش چیست؟ دئودورانت چیست؟ بادی اسپلش برای چیست؟ طرز استفاده از بادی اسپلش چیست؟ انواع بادی اسپلش را می شناسید؟ معایب بادی اسپلش چیست؟ بهترین بادی اسپلش‌ها کدام است؟ اگر شما هم به دنبال پاسخی برای یکی از این پرسش‌ها هستید، پس جای درستی قرار دارید و این مطلب مخصوص شما نوشته شده است.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش های بدن

برای پاسخ به این‌که بادی اسپلش چیست باید بگوییم بادی اسپلش بدن محصولی شبیه عطر، حاوی عصاره‌های معطر مانند گیاهان، ادویه‌ها و روغن‌ها است که با نسبتی از آب و الکل مخلوط شده است. عطر، پروپان، ایزوبوتن و بوتان برخی از ترکیبات رایج در بادی اسپلش های بدن هستند. بادی اسپلش‌های بدن می‌توانند رایحه‌ای تازه به شما بدهند که چند ساعت ماندگاری دارد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آن‌ها به‌اندازه عطرهای معمولی قوی نیستند و می توانید برای داشتن یک رایحه لطیف کمی بادی اسپلش کنید. در غیر این صورت، می‌توانید برای تأثیر کامل، به تمام بدنتان آن‌ها را بادی اسپلش کنید. مانند عطرها و ادکلون‌ها، آن‌ها را می‌توان در مناطق خاصی از پوست استفاده کرد.

شما همچنین می توانید آن‌ها را روی لباس خود اعمال کنید. با این حال، بادی اسپلش‌های بدن مانند دئودورانت یا ضد تعریق از تعریق جلوگیری نمی‌کنند و بوی عرق را به درستی پنهان نمی‌کنند. در نتیجه معمولاً به زیر بغل بادی اسپلش بدن نمی زنیم. در مقایسه با عطرها و ادکلون ها، بادی اسپلش های بدن به طور کلی ارزان تر هستند.

بادی اسپلش برای چیست؟

بادی اسپلش‌ها اغلب برای خانم ها ساخته می شوند و به طور قابل توجهی مقرون‌به‌صرفه تر از عطر یا ادو تویلت هستند؛ بنابراین، آن‌ها یک گزینه عالی برای یک عطر روزمره هستند که در کیف باشگاه، کیف ساحلی یا ماشین شما نگهداری می شوند. بادی اسپلش‌ها به قدری سبک هستند که اغلب در روز چندین بار روی بدن مالیده می شوند تا عطرشان را تازه کنند؛ بنابراین بسیاری از خانم‌ها قبل از کار، قبل یا بعد از ناهار یا هر زمان که احساس می‌کنند نیاز به تقویت بوی خود دارند، از بادی اسپلش‌ها استفاده می‌کنند.

طرز استفاده از بادی اسپلش چگونه است؟

طرز استفاده از بادی اسپلش چگونه است

پس از پاسخ به این‌که بادی اسپلش چیست نوبت به طرز استفاده از بادی اسپلش می‌رسد. بهتر است بادی اسپلش به طور مستقیم روی پوست شما اعمال شود. بهترین راه برای استفاده از بادی اسپلش این است که روی سینه، بازوها و هر جایی که واقعا احساس نیاز می‌کنید اسپری کنید! آن‌ها را می‌توانید روی لباس‌های خود نیز امتحان کنید! به دلیل محتوای کم الکل، اسپری کردن روی لباس‌های ظریف خطر بسیار کمتری دارد و بوی آن مانند یک ادو پرفیوم قوی‌تر روی لباس نفوذ نمی‌کند.

محبوب ترین انواع بادی اسپلش

بادی اسپلش velvet petals ویکتوریا سیکرت

بادی اسپلش ویکتوریا سیکرت Velvet Petals Shimmer یک عطر گلدار زنانه است که در سال 2018 به عنوان بخشی از مجموعه عطرهای شیمر عرضه شد. ویکتوریا سکرت نشان می‌دهد که ترکیبی دو نت از شکوفه‌های معطر و مجلل با رایحه گرم، عسلی، آجیلی و کمی تلخ لعاب بادام باعث ایجاد رایحه‌ای مجلل و جذاب می‌شود.

بادی اسپلش Horizon In Bloom

بادی اسپلش Horizon In Bloom، عطری خوشبو از ویکتوریا سیکرت است که انتظارات و شگفتی‌های شکوفه‌دهی گل‌های طبیعی را با تمام زیبایی شکوهمندشان به خوبی به تصویر می‌کشد.

بادی اسپلش Ariana Grande Cloud Body Mist

بادی اسپلش آریانا گرانده مانند یک رویای مطبوع، کرمی، ملایم و مجلل با رایحه ای درجه یک است. عطر پرتقال ترنج تازه و نشاط آور اسطوخودوس و گلابی آبدار رایحه‌ای مرموز و به یاد ماندنی ایجاد می کند.

قیمت انواع خوشبو کننده و ضد تعریق پوست

عطرهایی که برای مبارزه با تولید بوی بدن در نظر گرفته نشده‌اند، از نظر غلظت روغن سبک‌ترین عطرهای واقعی هستند. شاید محبوب‌ترین و بهترین بادی اسپلش‌‌هایی که به ذهن می رسد مربوط به ویکتوریا سیکرت باشد.

معایب بادی اسپلش

بادی اسپلش های بدن بسیار شبیه عطرها و حاوی عصاره های معطر مانند گیاهان، روغن ها مخلوط با الکل و آب هستند و مانند دئودورانت بوی عرق را به کلی متوقف نمی‌کنند.

دئودورانت چیست؟

دئودورانت چیست

دئودورانت ماده‌ای است که می‌توانید از آن برای پنهان کردن یا جلوگیری از بوی عرق روی بدن خود استفاده کنید. ما معمولا دئودورانت را به زیر بغل می زنیم. زیرا زیر بغل ناحیه ای است که عرق زیادی تولید می کند و منجر به بوی بد می شود. همچنین مهم است که بدانید عرق به خودی خود بویی ندارد، اما زمانی که با باکتری‌های موجود در پوست مخلوط می‌شود، منجر به بوی بد می‌شود. به همین دلیل از دئودورانت ها استفاده می‌کنیم، زیرا آن‌ها بوی بدن را می‌پوشانند یا از آن جلوگیری می‌کنند.

ضدتعریق‌ها دسته خاصی از دئودورانت‌ها هستند که معمولاً با مسدود کردن غدد عرق به خودی خود از تعریق جلوگیری می‌کنند. در حالی که ضدتعریق‌ها از بدن در برابر تعریق و بوی بد محافظت می کنند، اما دئودورانت‌های معمولی فقط در برابر بوی بد محافظت می‌کنند. همچنین انواع مختلفی از دئودورانت‌ها مانند دئودورانت‌های بادی اسپلش و دئودورانت‌های رولی وجود دارد.

مطالب کاربردی:  بادی میست چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

طرز استفاده از اسپری دئودورانت

ما معمولا از دئودورانت‌ها برای زیر بغل استفاده می‌کنیم و مانند بادی اسپلش هرگر نمی‌توانید آن‌ها را بر روی لباس خود استفاده کنید.

بهترین دئودورانت

  • بهترین دئودورانت مقرون‌به‌صرفه: Spray Queen Bee
  • بهترین برای درخشش: Kai Body Glow
  • بهترین دئودورانت داروخانه‌ای: Pacifica Dream Moon
  • بهترین دئودورانت میوه‌ای: Sol de Janeiro Brazilian Crush Cheirosa ‘68
  • بهترین دئودورانت مرکبات: تام فورد خصوصی مخلوط نرولی پورتوفینو اسپری سراسر بدن
  • بهترین دئودورانت پایدار: Chanel No 1 de Chanel L’eau Rouge Revitalizing Fragrance Mist
  • بهترین دئودورانت لوکس: La Prairie
  • بهترین دئودورانت گل: Miss Dior Silky
  • بهترین دئودورانت عصرانه: اسپری بدن تابستانی Diptyque Citronelle & Geranium
  • بهترین دئودورانت الهام گرفته از آروماتراپی: اسپری بدن Erbaviva Relax
  • بهترین دئودورانت رز: Jo Loves A Fragrance Body Mist in Tuberose

دوئودورانت یا بادی اسپلش

شباهت بین دئودورانت و بادی اسپلش بدن

هم بادی اسپلش و هم دئودورانت می‌توانند به پنهان کردن بوی بدن کمک کنند، اگرچه اثربخشی آن‌ها می تواند متفاوت باشد. البته لازم به ذکر است که می توانید از دئودورانت و بادی اسپلش بدن به طور همزمان استفاده کنید.

تفاوت دئودورانت و بادی اسپلش

تفاوت ها

تفاوت اصلی دئودورانت و بادی اسپلش بدن در عملکرد آن‌ها است. دئودورانت‌ها از شما در برابر بوی عرق محافظت می‌کنند. در حالی که بادی اسپلش بدن عملکرد عطر را دارد و به بدن شما رایحه می‌بخشد. دئودورانت‌ها و بادی اسپلش‌های بدن دو محصول آرایشی هستند که به شما کمک می‌کنند تا بوی تازگی و خوشبویی در طول روز داشته باشید. اگرچه این دو محصول به پنهان کردن بوی بدن کمک می‌کنند، اما تفاوت‌های زیادی بین این دو وجود دارد.

هر دوی آن‌ها بوی خوبی به شما می دهند، پس آیا اساسا کار یکسانی را انجام می دهند؟

خیر. بادی اسپلش‌های بدن بسیار شبیه عطرها و حاوی عصاره‌های معطر مانند گیاهان، روغن‌ها مخلوط با الکل و آب هستند. بنابراین آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند بوی عالی داشته باشید و عطری تازه به شما بدهند که برای چند ساعت ماندگاری داشته باشد. اما آن‌ها جلوی عرق کردن شما را نمی‌گیرند. در واقع، آن‌ها فقط بوهای بدن را می پوشانند، نه اینکه آن‌ها را متوقف کنند.

مطالب پربازدید:  بهترین ادکلون‌های ویکتوریا سکرت و تشخیص عطرهای اصل آن

 

بادی اسپلش‌های بدن اثر کوتاه‌مدت پنهان کردن بوهای بدن را دارند، درحالی‌که دئودورانت‌های ضد تعریق برای مقابله با علت اصلی آن‌ها فرموله شده‌اند. دئودورانت‌های ضدتعریق از دو طریق با بوی بدن مقابله می کنند. ابتدا با پوشاندن غدد عرقی که عرق را روی پوست شما آزاد می کنند؛ که از مخلوط شدن عرق و باکتری ها جلوگیری می‌کنند. دوم، با کاهش میزان باکتری که روی پوست شما وجود دارد.

 

منبع : suredeodorant

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *