آشنایی با انواع کرم ضد آفتاب هیدرودرم و بررسی کامل آن‌ها

کرم ضد آفتاب هیدرودرم یکی از برندهای معتبر در بازار بوده که طرفداران فراوانی دارد. به‌ همین علت می‌خواهیم بررسی کامل و جامعی از این محصول نسبت به سایر ضد آفتاب‌ها داشته باشیم.

درنتیجه اشخاص جهت سلامت و زیبایی پوست خود باید از ضد آفتابی استفاده نمایند که توانایی مراقبت از پوست آن‌ها را داشته باشد. سوال اینجاست که آیا هیدرودرم این قدرت را دارد؟ آیا ضد آفتاب هیدرودرم خوبه؟ کدام یک از کرم‌های هیدرودرم برای پوست چرب کدام است؟ جهت بررسی ضدآفتاب‌های هیدرودرم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ضرورت استفاده از ضد آفتاب

ضرورت استفاده از ضد آفتاب

چرا استفاده از انواع کرم ضد آفتاب هیدرودرم و دیگر ضدآفتاب‌ها مهم است؟ بعضی از افراد هنوز از اهمیت ضد آفتاب آگاه نبوده و به‌ همین علت نیز از مصرف آن خودداری می‌نمایند.

ولی باید بدانید اشعه‌های مضر خورشید مثل فرابنفش، بسیار راحت می‌توانند روی پوست شفاف و آسیب‌پذیر شما تاثیر منفی گذاشته و این اثر ممکن است به‌ شکل تیرگی، لکه، آکنه، بیماری پوستی و جوش دیده شود. ضد آفتاب لایه‌ای روی پوست تشکیل داده و از برخورد مستقیم اشعه‌ها به پوست جلوگیری می‌نماید. درنتیجه شما پوستی شاداب‌تر خواهید داشت که دچار تیرگی، چین‌وچروک و پیری زودرس نمی‌گردد.

معرفی و بررسی کرم ضدآفتاب‌های هیدرودرم

معرفی کرم ضدآفتاب هیدرودرم

هیدرودرم کرم‌های خود را در مدل‌های گوناگون رنگی و بی‌رنگ تولید می‌کند و تمامی افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند.‌ تنوع این محصولات برای پوست‌های چرب ‌و خشک هم بالا بوده و افراد باید با در نظر گرفتن این نکته که بسیار حائز اهمیت است، خرید خود را از انواع معتبر فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی انجام بدهند.

خصوصیات کرم ضد آفتاب هیدرودرم

خصوصیات کرم ضد آفتاب هیدرودرم

بهترین ضد آفتاب هیدرودرم به‌ شکل اسپری و لوسیون هم تولید می‌شود. به طور معمول این محصولات بافت سبک‌تری روی پوست ایجاد نموده و استفاده از آن‌ها آسان‌تر است. این محصول به‌ صورت کرم بی رنگ و کرم‌پودری تولید می‌گردد.

در صورت استفاده از مدل کرم‌ پودری آن دیگر احتیاجی به استفاده از کرم ‌پودر جهت کاور صورت نخواهید داشت و در نتیجه کار شما برای داشتن میکاپ و مراقبت از پوست آسان می‌شود. به طور معمول کرم هیدرودرم دارای spf50 بوده که مناسب‌ترین نوع محافظت از پوست به‌ حساب می‌آید. این محصولات عموما دارای قدرت بالا جهت محافظت از پوست در مقابل اشعه UVA و UVB هستند.

مقایسه ضد آفتاب هیدرودرم با سایر محصولات بازار

مقایسه ضد آفتاب هیدرودرم با سایر محصولات بازار

درصورتی که بخواهیم به مقایسه ضدآفتاب‌های گوناگون و تفاوت آن‌ها با هیدرودرم بپردازیم باید به دنبال ضد آفتاب‌هایی برویم که در یک رنج قیمتی می‌باشند. شاید همیشه این‌گونه نباشد ولی به طور معمول قیمت یک محصول می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت آن باشد. البته برای این منظور هم نیاز است آن را با محصولات ایرانی مقایسه نماییم. چراکه با توجه به نرخ دلار، محصولات خارجی بیشتر از ارزش خود در ایران فروخته می‌شوند.

توصیه ما استفاده از محصولات ساخت داخل کشور می‌باشد. چراکه متخصصان با توجه به نیازهای داخلی به تولید یک ضد آفتاب یا سایر محصولات مراقبتی همچون کرم ضد آفتاب هیدرودرم با کم‌ترین قیمت اقدام می‌کنند تا همه افراد توانایی خرید و استفاده از آن‌ها را داشته باشند. به صورت کلی نباید تصور کنید که قیمت پایین برندهای ایرانی نشان‌دهنده بی‌کیفیتی آن‌ها می‌باشد.

 

قیمت و خرید انواع ضد آفتاب هیدرودرم – Hydroderm Sunscreen

 

مقایسه ضد آفتاب نئودرم و هیدرودرم

مقایسه ضد آفتاب نئودرم و هیدرودرم

کرم ضد آفتاب نئودرم یکی از برندهای معتبر کشور و ساخته ‌شده توسط شرکت آریان کیمیا تک می‌باشد. این محصولات هم همچون برند هیدرودرم از کیفیت خوب و مناسبی برخوردار هستند. نئودرم برای انواع متفاوت پوست در مدل‌های رنگی و بی‌رنگ ضد آفتاب تولید کرده که بعضی از آن‌ها با خاصیت آبرسانی قوی برای پوست‌های خشک مناسب می‌باشند.

البته خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی در کرم‌های ضد آفتاب هیدرودرم هم دیده می‌شود و علت آن وجود ترکیباتی مثل پانتنول، گلیسیرین و بولتین گلایکول می‌باشد.

مطالب مرتبط:  مضرات ضد آفتاب؛ عوارض استفاده از کرم ضد آفتاب

 

مقایسه ضد آفتاب شون و هیدرودرم

ضد آفتاب‌های شون هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند و با ترکیبات خاص خود قادرند از پیری و ایجاد لکه در پوست جلوگیری نمایند. به‌ علت داشتن SFP50 در بیشتر تولیدات این برند می‌توان گفت ضد آفتاب شون هم مقاومت بسیار زیادی در مقابل آفتاب داشته و می‌تواند موجب پیشگیری از آفتاب‌سوختگی و قرمزی پوست شود.

کدام برند ضد آفتاب بهتر است؟

کدام برند ضد آفتاب بهتر است؟

اینکه بخواهیم در رابطه با معرفی برند صحبت کنیم، کمی‌ دشوار است. چراکه شرکت‌های گوناگونی برای کمک به اشخاص و پیشگیری از صدمات اشعه‌ خورشید، محصولات مختلفی را به بازار ارائه می‌کنند.

این ضد آفتاب‌های مختلف نیز هریک ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای اشخاصی با پوست چرب، حساس، دارای آکنه، جوش‌دار و دیگر موارد مناسب بوده و پیش از اقدام جهت خرید کرم‌ ضد آفتاب هیدرودرم بژ روشن، حتما باید به فرمولاسیون محصول دقت نمایید. به صورت کلی ضد آفتابی که بتواند پوست را از سوختگی در مقابل نور آفتاب و آسیب محافظت نماید مناسب است.

درصورتی که خواص درمانی مثل آب‌رسانی، مرطوب‌کنندگی، از بین‌بردن جوش و موارد این چنینی را هم دارا باشد که استفاده از آن را ضروری می‌نمایند.

ضرورت استفاده از ضد آفتاب

در میان محصولات تولید شده توسط برندهای ایرانی می‌توان به کرم ضد آفتاب هیدرودرم اشاره نمود که با خواص خود و سبکی روی پوست چه در انواع بی‌رنگ و چه در مدل‌های رنگی توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. البته جهت خرید این محصولات به صورت اصل و با کم‌ترین قیمت هم باید راه حل مناسبی پیدا نمود. چراکه ضد آفتاب از آن دسته مراقبتی‌هایی بوده که به طور منظم باید شارژ شود و نباید بابت هزینه پرداختی چندان نگران باشید.

 

مطالب پربازدید:  تفاوت لوسیون ضدآفتاب و کرم ضد آفتاب در چیست؟

 

هیدرودرم ، بهترین انتخاب برای محافظت از پوست خود

استفاده از محصولات هیدرودرم یکی از روش‌های اساسی جهت محفاظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر نور خورشید است. مهم‌ترین ویژگی که یک ضد آفتاب باید داشته باشد SPF بوده که نشان‌ می‌دهد محصول تا چه حد قادر است در مقابل آفتاب از پوست شما محافظت نماید.

همچنین توانایی ضد آفتاب در مقابل دو اشعه UVA و UVB از فاکتورهای مهم زمان خرید است. ضدآفتاب‌ هیدرودرم افزون ‌بر دارا بودن ویژگی‌های فوق، سبب آب‌رسانی و شادابی پوست هم می‌شود. با توجه به اینکه قیمت این محصولات مناسب است، می‌توان آن را یکی از بهترین گزینه‌های خرید ضد آفتاب به شمار آورد.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *