مدل سویشرت دخترانه جدید مخصوص پاییز

سویشرت یک لباس غیر رسمی آستین بلند است که برای بالاتنه استفاده می‌شود. سویشرت‌ معمولا پنبه‌ای بوده و از پرکاربردترین آیتم‌ها در فصل پاییز است. همه ما دوست داریم که در فصل پاییز به‌جای پیچیدن پتو گرم و نرم دور خودمان، از یک لباس راحت و گرم استفاده کنیم، جالب است بدانید که طراحان برای درخواست ما پاسخی جذاب داده‌اند و سویشرت را تولیدکرده‌اند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مدل سویشرت دخترانه آشنا کنیم.

ایده ست کردن مدل سویشرت دخترانه

ست سویشرت و شلوار

یک ایده برای پوشیدن سویشرت دخترانه، ست سوشرت و شلوار است که معمولا ظاهری اسپرت و ورزشی دارد. بنابراین اگر طرفدار استایل ورزشی هستید، این ست مناسب شما است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

سویشرت دخترانه، ست سوشرت و شلوار

سویشرت ورزشی زنانه

سویشرت‌ها می‌توانند در دو مدل جلو باز یا جلو بسته باشند و همچنین بلندی قد آن‌ها می‌تواند تا زیر باسن تا زانو یا بالای باسن باشد. اگر بخواهید از سویشرت ورزشی استفاده کنید و در مکان‌های عمومی آن را بپوشید، سویشرت بلند تا زانو برای پوشش راحت‌تر وجود دارد.

سویشرت ورزشی زنانه

سویشرت زیپ دار

برخی سویشرت‌ها زیپ دار هستند و برخی هم جلو بسته. مدل سویشرت جلو بسته به رنگ‌های بنفش، کاملا مناسب استایل روزمره و راحت است و نقش مانتو را ایفا می‌کند. این مدل سویشرت دخترانه اورسایز برای پیاده‌روی بسیار مناسب است. اما مدل سویشرت زیپ‌دار برای افرادی که می‌خواهند آن را روی لباس‌های دیگر مانند مانتو بپوشند و از این لباس به عنوان لایه بیرونی استفاده کنند، مناسب است.

سویشرت زیپ دار

خرید سویشرت‌های ترندی

سویشرت هودی

هودی‌ها مدلی جلوبسته از سویشرت است که کلاه دارند و معمولا دارای جیب است و به آن سویشرت هودی نیز می‌گویند. هودی‌ها از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای پوشیدن در فصل پاییز چراکه راحت و گرم هستند و معمولا مدلی بدون جنسیت هستند که هم دختران می‌توانند از آن استفاده کنند و هم پسران.

سویشرت هودی

سویشرت دخترانه کوتاه

این سویشرت برای استایل کژوال و روزمره بسیار مناسب است و می‌توان آن را روی انواع تیشرت دخترانه یا مانتو پوشید.

سویشرت دخترانه کوتاه

مدل سویشرت دخترانه بلند

برخی سویشرت‌ها تا زانو و برخی تا زیر باسن هستند. مزیت این سویشرت ها این است که فرد بدون پوشیدن مانتو می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

مدل سویشرت دخترانه بلند

مدل سویشرت دخترانه اورسایز

ظاهر اورسایز به استایل شخصی بسیاری از افراد تبدیل شده است. این ظاهر راحتی فوق العاده‌ای را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

مدل سویشرت دخترانه اورسایز

تفاوت سویشرت و هودی

سویشرت هودی و در واقع هودی، نوعی سویشرت با کلاه به همراه جیب کانگورویی است. اما سویشرت گرم کنی بدون یقه است که می‌تواند جلوباز یا جلوبسته باشد. مدل سویشرت زیپ‌دار هم موجود است. لازم به ذکر است که هودی و سویشرت هر دو معمولا از پارچه‌های پرزدار دوخته می‌شوند.

خرید مدل سویشرت دخترانه یا هودی؟

مدل سویشرت دخترانه یا هودی

هم سویشرت و هم هودی لباس‌های کاملا راحت هستند و انتخاب هر کدام به استایل و سلیقه شما بستگی دارد. اگر مساله امنیت و حفظ گرما برای شما مهم است، هودی انتخاب درست‌تری است. اما اگر می‌خواهید آن را به عنوان لباسی روی مانتو بپوشید، سویشرت زیپ‌دار به شما پیشنهاد می‌شود، تا بتوانید به‌راحتی آن را دربیاورید. برای فعالیت‌های ورزشی در مکان‌های عمومی، سویشرت ورزشی بلند زنانه پیشنهاد می‌شود.

مطالب کاربردی:  جدیدترین مدل لباس پاییزی دخترانه ۱۴۰۱

تفاوت سویشرت و پلیور

در جدول زیر به تفاوت سویشرت (sweatshirt) و پلیور (sweater) پرداخته می‌شود. در بریتانیا به سویشرت (jersey) و به پلیور جامپر و کاردیگان (jumper or cardigan) نیز می‌گویند. سویشرت‌های اسپرت و ورزشی از این جهت که عرق را جذب می‌کنند، گزینه خوبی برای ورزش به حساب می‌آیند. پلیورها معمولا گرم‌تر از سویشرت‌ها هستند اما جذب عرق ندارند. سویشرت‌ها معمولا برای فصل پاییز و پلیورها برای فصل زمستان استفاده می‌شوند.

تفاوت سویشرت و پلیور

سویشرت یک لباس آستین بلند است که از پارچه ضخیم و معمولاً نخی دوخته شده است. سویشرت‌ها لباس‌های غیررسمی هستند به همین دلیل به اندازه برخی ژاکت‌ها یا پلیورها شیک نیستند. انواع سویشرت ممکن است کلاه داشته باشند یا نداشته باشند. سویشرتی که جلوبسته و به همراه کلاه باشد، معمولا سویشرت هودی یا هودی گفته می‌شود، اگرچه رسانه‌های رسمی‌تر هنوز هم از اصطلاح “سوئیشرت کلاه دار” استفاده می‌کنند.

به پلیور بدون آستین slipover یا وست گفته می‌شود. پلیورها توسط بزرگسالان و کودکان، اغلب به عنوان لایه بیرونی روی پیراهن، بلوز، تی شرت یا تاپ و… و گاهی اوقات به عنوان لباس اصلی و مستقیما روی پوست پوشیده می‌شوند. پلیورها یا ژاکت‌ها به طور سنتی از پشم ساخته می‌شدند، اما اکنون از پنبه، الیاف مصنوعی یا ترکیبی از این الیاف درست می‌شوند.

سویشرت پلیور
لباسی گشاد بدون یقه که به عنوان گرم کن و در استایل کژوال و اسپرت استفاده می‌شود. لباسی بافتنی یا قلاب بافی برای بالاتنه است که دارای آستین بوده و هدف آن گرم نگه داشتن شما در فصل پاییز و زمستان است.

 

نرم است و داخلش معمولا کرکی است نرم و بافتنی است
جلو بسته یا جلوباز به همراه زیپ جلو بسته یا جلوباز
بدون یقه یقه اسکی، یقه هفت، یقه گرد
بالای باسن، تا خط باسن، زیر باسن بالای باسن، تا خط باسن، زیر باسن
آستین بلند آستین سه ربع، آستین بلند، آستین کوتاه
مدل سویشرت دخترانه در استایل کژوال و اسپرت کاربرد دارد بنا به مدل آن در استایل کژوال و اسمارت کژوال و نیمه رسمی کاربرد دارد.

مطالب کاربردی:  لباس اورال (Overall) یا سرهمی چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربردهای سویشرت

مدل سویشرت دخترانه یک لباس همه کاره و قابل قبول از نظر اجتماعی برای بسیاری از موارد است. اگر به دنبال تنوع هستید، انتخاب‌های زیادی نیز وجود دارد، مانند سویشرت‌های ساده، سویشرت ورزشی، سویشرت کلاهدار، سویشرت‌های اورسایز، سویشرت بلند دخترانه و حتی سویشرت اسپرت پسرانه جدید و… وقتی صحبت از مدل سویشرت زنانه و مردانه به میان می‌آید، قطعا مدلی یونیسکس یا بدون جنسیت هم وجود دارد که برای زنان و مردانی که تابع ظاهری منحصر زنانه یا مردانه نیستند، بسیار مناسب است. کاربردهای سویشرت می‌تواند موارد زیر باشد:

  • سویشرت ورزشی برای دویدن صبحگاهی عالی است.
  • سویشرت اسپرت برای انجام تمرین‌های ورزشی در فضای باز یا داخل باشگاه مناسب است.
  • برای کسانی که خیلی اهل ترندها نباشند و طرفدار استایل کژوال و روزانه باشند، مدل سویشرت دخترانه گزینه‌ای عالی است.
  • مدل سویشرت زنانه به عنوان لباس راحتی برای یک روز آرام در خانه بسیار کاربردی است.
  • برای کار در بیرون و در هوای پاییزی باغ
  • برای پیاده روی در مسیرهای محلی
  • برای شرکت در یک رویداد ورزشی
  • و…

کاربردهای سویشرت

درک تفاوت بین حال و هوای متفاوتی که یک پلیور، یک سویشرت و یک هودی به ارمغان می‌آورد، مهم است. یک سوئیشرت کاربردهای زیادی دارد و می‌تواند وارد هر موقعیتی شود.

مدل دخترانه سویشرت را می‌توان با کتانی‌های شیک برای یک فعالیت روزانه یا رویداد ورزشی پوشید. سویشرت‌ها به راحتی با جین ساده یا حتی شلوار ورزشی ست می‌شوند. هودی یک لباس غیررسمی است، اما می‌توانید از روش‌های معمول استایل خود صرف نظر کنید و برای داشتن استایل شخصی، سعی کنید آن را با یک لباس یا حتی یک پیراهن رسمی بپوشید!

هودی و سویشرت دخترانه نیز بسیار بادوام است و به عنوان یک آیتمی همه‌کاره در کمد لباس شما به خصوص برای مواقع مسافرت کاربردی خواهد بود. یک هودی یا یک سویشرت دخترانه، اگر محل کار شما قوانین پوششی خاصی ندارد، گزینه راحتی برای محل کار یا باشگاه است. خانم‌ها می‌توانند آن را با دامن رسمی بلند یا شلوار به همراه مانتو بپوشند. اگر به دنبال استایل ورزشی هستید، سویشرت ورزشی را امتحان کنید، لباسی که به راحتی عرق بدن را جذب می‌کند و در فصول سرد شما را گرم نگه می‌دارد.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *