معرفی انواع حجم دهنده لب، کاربرد و مزایای استفاده از آن‌ها

یکی از عواملی که نقش بسزایی در زیبایی چهره خانم‌ها دارد، داشتن لب‌هایی حجیم و خوش فرم است. به همین دلیل بسیاری از افراد به خاطر زیبایی و حجیم کردن لب‌های خود به سراغ تزریق ژل یا چربی می‌روند.

اما همانگونه که می‌دانید این روش‌ها بدون عوارض نبوده و معمولا با درد بسیاری همراه می‌باشند. گذشته از این نمی‌توان از فاکتور هزینه بر بودن آن‌ها نیز چشم پوشی کرد. به همین خاطر در این مقاله از مدیسه قصد داریم با انواع حجم دهنده لب و نحوه استفاده از آن بیشتر آشنا شویم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

یکی از مهمترین سوالاتی که غالبا بانوان در زمان تهیه انواع خرید حجم دهنده لب برایشان پیش می‌آید این است که آیا بالم لب حجم دهنده واقعا می‌تواند انتظارات مورد نظر خانم‌ها را برآورده کند؟ آیا محصولات حجم دهنده لب عوارضی ندارد؟

خوشبختانه باید گفت حجم دهنده‌هایی نظیر بالم و برق لب حجم دهنده هیچ گونه عوارض جانبی نداشته و حس سوزش خفیفی که در اول استفاده ایجاد می‌کنند، کاملا موقتی بوده و بسیار سریع از بین می‌رود. همچنین ترکیبات آبرسانی موجود در ساختار آن، جهت حفظ شادابی و سلامت لبهای شما مفید خواهد بود .

حجم دهنده لب چیست؟

حجم دهنده لب چیست

همه بانوان دوست دارند لب‌هایی حجیم داشته باشند و در دنیای امروز محصولات آرایشی بسیاری وجود دارند که به صورت تخصصی بر روی فرمول‌های حجم دهندگی لب تمرکز دارند. از طرفی دیگر ترندهای بسیاری در دنیای آرایش وجود دارد که بسیاری از آن‌ها ارزش وقت صرف کردن ندارند. بسیاری از بانوان برای داشتن لب‌هایی حجیم و خوش فرم از روش‌های پزشکی و تزریق ژل لب استفاده می‌کنند.

این در حالی می‌باشد که بسیاری از خانم‌ها به خاطر هزینه بالا و ترس از عوارض جانبی، تمایلی به استفاده از این روش‌ها ندارند. خوشبخاته در حال حاضر انواع گوناگون حجم دهنده لب وجود داشته که به شما این امکان را می‌دهند بدون صرف هزینه اضافی و زمان زیاد، به صورت موقت لب‌هایی حجیم داشته باشید. لب‌های برجسته و حجیم آرایش صورت و آرایش لب را زیباتر نشان می‌دهند.

اگرچه اکثر حجم دهنده‌های لب هیچ عوارضی ندارند، اما بهتر است قبل از خرید این محصولات به فرمولاسیون آن‌ها توجه کنید. به منظور اثرگذاری بهتر این محصولات اول بهتر است لب‌های خود را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه به وسیله یک مسواک نرم ماساژ دهید.

این کار سبب تمیزی لب و پاک شدن پوسته‌های آن خواهد شد. پس از آن می‌توانید از حجم دهنده استفاده نمایید. به طور کلی انواع گوناگون حجم‌دهنده لب را می‌توان به دو دسته برق لب‌های حجم دهنده و بالم لب‌های حجم دهنده تقسیم کرد.

 

کارایی حجم دهنده لب چیست؟

کارایی حجم دهنده لب چیست؟

حجم دهنده‌های لب بهترین محصولاتی هستند که برای افزایش حجم لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات دارای فرمولاسیونی هستند که سبب حجیم شدن لب‌ها شده و با برجسته کردن لب چین و چروک آن از بین می‌رود. در فرمولاسیون حجم دهنده‌های لب از موادی نظیر زنجبیل، گیاه وینترگرین، کپسایسین و منتول استفاده می‌شود که با ایجاد کردن حس سوزن سوزن شدن و ورم کردن لب‌ها همراه است.

این احساس سوزش ملایم سبب افزایش گردش خون در لب‌ها شده و در نتیجه آن‌ها را بزرگ‌تر می‌کند. از سمت دیگر این محصولات به حفظ کردن رطوبت در سطح پوست شما کمک می‌کنند و لب‌های شما را بدون هیچگونه التهاب و واکنشی متورم می‌کنند.

در حال حاضر حجم دهنده‌هایی به شکل برق‌لب و رژ لب در بازار موجود هستند. در فرمولاسیون این محصولات از عواملی همچون رنگ، مرطوب کننده و موم و روغن استفاده می‌شود و همین موضوع سبب می‌شود که شما امکان استفاده از آن‌ها را در طول روز داشته باشید. البته نوع بی‌رنگ آن‌ها هم در بازار وجود داشته که در صورت تمایل می‌توانید پیش از رژ لب زدن از آن‌ها استفاده کنید.

 

استفاده از حجم دهنده لب چه تاثیری روی لب ها دارد؟

استفاده از حجم دهنده لب چه تأثیری روی لب ها دارد؟

خوشبختانه استفاده از حجم دهنده‌های لب با هیچگونه عوارضی همراه نیستند. تنها سوزش خفیفی بر روی لب‌ها ایجاد کرده که به سرعت از بین می‌روند و مواد آبرسانها موجود در آن برای لب‌های شما بسیار مفید است. به عبارتی دیگر این محصولات حاوی مرطوب کننده و ویتامین‌های براق کننده می‌باشند که می‌توانند طراوات و شادابی را برای لب‌های شما به ارمغان آورند.

پس کاملا طبیعی و قابل خوردن هستند و هیچگونه ضرری برای شما در پی نخواهند داشت. اما اگر به زنجبیل و نعناع حساسیت داشته باشید، ابتدا فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده این محصولات را به خوبی چک کنید یا از حجم دهنده لب فلفلی استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود ابتدا قسمتی از محصول را روی دست خود تست کنید و سپس بر روی لب‌های خود امتحان کنید.

 

آشنایی با انواع حجم دهنده لب

اکنون که با این محصول آشنایی کامل به دست آوردید، به بررسی انواع حجم دهنده لب می‌پردازیم.

آشنایی و استفاده از برق لب حجم دهنده

برق لب حجم دهنده

 

خرید انواع محصولات آرایش لب و حجم دهنده لب

 

این محصولات ساختاری براق داشته و به خاطر فرمولاسیون موجود در آن‌ها سبب برجسته شدن لب‌ها می‌شوند. این محصول به خاطر براق کردن لب‌ها و بازتاب نور، به برجسته نشان دادن لب‌های شما کمک می‌کند. همچنین به خاطر ماندگاری بالا و رنگی بودن آن‌ها، دیگر نیازی به استفاده از سایر محصولات آرایشی و تمدید آن در طول مدت روز نخواهید داشت.

 

آشنایی و استفاده از بالم لب حجم دهنده

بالم لب حجم دهنده

بالم لب‌های حجم دهنده همچون بالم لب‌های معمولی بوده و تنها تفاوت آن‌ها به حالت سرد کنندگی بالم لب حجم دهنده برمی‌گردد. می‌توانید قبل از استفاده از این محصول از انواع رژ لب استفاده کنید.

همچنین اگر خود بالم‌ها دارای رنگ باشند، به‌راحتی می‌توانند نقش یک برق لب حرفه‌ای و زیبا را ایفا کنند. ابن محصولات دارای بافت مومی شکلی بوده و غالبا از برق لب‌های معمولی چرب‌تر هستند. به همین دلیل لب‌های شما را مرطوب نگه می‌دارند و حالتی نرم، صاف و حجم‌دار به آن‌ها می‌بخشند.

 

مهمترین ویژگی‌های یک حجم دهنده لب چیست؟

مهم ترین ویژگی های یک حجم دهنده لب چیست؟

از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک حجم دهنده لب فوری می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حجم دهندگی و بزرگ کننده لب
  • براق کننده لب
  • برجسته نمودن لب‌ها در عرض چند ثانیه
  • کاهش چین و چروک‌های لب
  • بدون هرگونه عوارض جانبی
  • ساده‌ترین راه برای حجیم کردن لب‌ها
  • صد در صد طبیعی
  • خواص مرطوب کنندگی و رفع خشکی لب

 

نحوه استفاده از حجم دهنده لب

نحوه استفاده از حجم دهنده لب

بهتر است قبل از استفاده حجم‌دهنده لب مراحل زیر را به صورت درست انجام دهید.

لایه برداری

لایه برداری

بهتر است ابتدا لب‌های خود را نرم کنید. زیرا چنین لب‌هایی افزون‌بر این که بسیار کوچک دیده می‌شوند، نور را انعکاس نمی‌دهند و امکان ملتهب شدن آن‌ها وجود دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از استفاده از هر محصول آرایشی برروی لب حتما اسکراب لب را انجام دهید.

برای انجام این کار می‌توانید از یک مسواک نرم استفاده کرده به این صورت که لب‌ها را به وسیله مسواک برای مدت ۱ الی ۲ دقیقه ماساژ دهید. همچنین برای لایه برداری می‌توانید محصولات آماده اسکراب لب را از فروشگاه لوازم آرایشی تهیه نمایید.

پرایمر

پرایمر

توصیه می‌شود قبل از استفاده از حجم دهنده لب، حتما از پرایمر استفاده کنید. این محصول لب‌ها را مرطوب نموده و از خشک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین سبب روشن شدن رنگ لب‌های شما شده و ناهمواری‌ها و خط‌های لب را کاملا یک‌دست می‌کند.

 

استفاده از حجم‌دهنده‌های لب‌ها

حجم دهنده لب

هم اکنون بهترین زمان برای استفاده از حجم‌دهنده‌های لب می‌باشد. برای این کار اول دور لب‌های خود را با خط لب ۲ تا ۳ درجه تیره‌تر از رنگ لب خود خط کشیده تا قسمت‌های بیرونی لب دچار التهاب یا تورم نشود. پس از آن از حجم‌دهنده لب استفاده کرده و اجازه دهید کاملا خشک شود. پس از خشک شدن کامل و زمانی که احساس سوزن سوزن شدن آن از تمام شد، می‌توانید مواد اضافه را از روی لب پاک کرده و از رژ لب دلخواه استفاده کنید.

مطالب کاربردی:  20 مدل آرایش لب لاکچری و شیک

 

حجم دهنده لب خانگی

حجم دهنده لب خانگی

اگر از تاثیر انواع حجم دهنده بر روی لب‌ها به هر دلیلی اطمینان ندارید، می توانید از روش‌های طبیعی برای حجیم کردن لب‌های خود استفاده کنید. برای این کار کافی است چند قطره روغن نعناع به همراه کره شی یا همان شی باتر و یک قاشق چایخوری دارچین با هم ترکیب کنید. شما می‌توانید این ترکیب را قبل از استفاده از رژ لب استفاده کنید تا لب‌هایی زیبا و حجیم داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید ۱ قاشق فلفل سیاه یا فلفل قرمز را با ۱ قاشق روغن زیتون مخلوط نموده و لب‌های خود را به کمک این ترکیب ماساژ دهید؛ پس از این که احساس کردید لب‌هایتان بزرگ شد آن را با آب گرم بشویید. برای این کار از قبل باید مطمئن باشید که به هرگونه فلفل حساسیت ندارید و این کار موجب آسیب شما نمی‌شود.

 

منبع : wcosmeticsurgery

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *