تیپ پاییزی مردانه

هوا در حال خنک شدن است و این به آن معناست که باید کم‌کم به فکر لباس‌ پاییزی مردانه و آماده‌کردن کمدتان برای این فصل زیبا باشید. طراحان لباس شروع سال 2022 را با کاهش کرونا جشن گرفتند و امید را با روش‌های مختلف وارد لباس‌ها و اکسسوری‌ها کردند. مبحث شادی و امیدواری نه تنها در فشن زنانه بسیار دیده شده است، بلکه در لباس پاییزی مردانه هم به چشم می‌خورد. در این مطلب به بررسی ترندهای تیپ پاییزی مردانه خواهیم پرداخت.

جذاب‌ترین استایل‌های پاییزی مردانه 2022

لباس و اکسسوری چرم

لباس و اکسسوری چرم

یکی از انواع تیپ پاییزی مردانه جذاب که طرفداران زیادی نیز دارد، با کت چرم رقم می‌خورد. آیتم‌های چرم در پاییز 2022 بسیار مورد توجه هستند. زمان آن فرا رسیده است که بوت‌های موتورسواری خود را از کمد بیرون بیاورید و چاشنی جسارت را به ظاهر خود اضافه کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

جین بگی

عكس جین بگی

شلوار بگی از سال 2020 بر فراز ترندهای شلوار جین می‌تازد و همچنان در راس توجه قرار دارد. این مدل شلوار به دلیل راحتی که دارد بسیار مورد استقبال طرفداران مد قرار گرفت و همچنان جزو محبوب‌ترین‌های دنیای مد و فشن خیابانی است. البته در کنار آن شلوار فاق کوتاه هم در حال ترند شدن است، اما آن‌چنان مورد استقبال قرار نگرفته است.

تیپ پاییزی مردانه برجسته با پافرهای اورسایز

عكس تیپ پاییزی مردانه برجسته با پافرهای اورسایز

پافرها چند سالی است که در میان طراحان مد و عموم مردم پرطرفدار هستند. با پافر به راحتی می‌توانید تیپ اسپرت مردانه داشته باشید. پافرهای جدید پاییز 1401 بلند و کوتاه هستند و مشخصه اصلی آن‌ها چشم‌گیر بودن است.

قیمت انواع پافر و کاپشن مردانه

تیپ مردانه پاییزی مونوکروم

عكس تیپ مردانه پاییزی مونوکروم

به‌نظر می‌رسد طراحان برای پاییز و زمستان 2022 بیشتر به پالت رنگی مونوکروم علاقه دارند. چیزی که بسیار به چشم می‌خورد، تیپ پاییزی مردانه سرتا پا مشکی است که حالتی لوکس و مرموز به فرد می‌دهد.

جلیقه یا وست، آیتمی جذاب برای کامل کردن استایل مردانه در پاییز

عكس جلیقه یا وست

مدتی است که وست‌ها به عرصه مد بازگشته‌اند. آن‌ها امسال هم نقش مهمی در لباس پاییزی ایفا می‌کنند. اگر طرفدار جلیقه به خصوص روی پیراهن پاییزی مردانه هستید، می‌توانید خرید وست را امتحان کنید.

طرح چهارخانه، طرحی ماندگار برای تیپ پاییزی مردانه

عكس طرح چهارخانه

وقتی پاییز سر می‌رسد، سروکله طرح چهارخانه بسیار پررنگ‌‌تر از قبل پیدا می‌شود. پیراهن پاییزی چهارخانه را با شلوار جین بپوشید و استایل کژوال پاییزی جذاب خود را بسازید.

تیپ سرتا پا جین پاییزی مردانه

عكس تیپ سرتا پا جین پاییزی مردانه

اگر عاشق جین باشید این ست مخصوص شماست! پاییز امسال، یک کت جین در کنار شلوار جین یا یک پیراهن جین در کنار شلوار بگی جین و کلاه سطلی استایل شما را به کلی دگرگون می‌کند. در این استایل بهتر است رنگ‌ جین‌ها به هم نزدیک باشد اما اگر دوست دارید متفاوت به نظر برسید هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد.

استایل پلنگی مردانه!

چاپ‌های حیوانی به خصوص پلنگی از پرطرفدارترین‌ها هستند. چاپ پلنگی از جمله چاپ‌هایی است که همیشه مد است و در هر مقطع زمانی اگر از آن استفاده کنید دمده به نظر نخواهید رسید. اورکت‌ و پالتوهای مردانه پلنگی ظاهری لوکس به شما می‌بخشد.

پالتوهای اورسایز، مناسب تیپ مردانه پاییزی

پالتوها و کت‌هایی با خطوط و فرم نرم و شانه‌های افتاده و کمربندهای شل برای افرادی که راحتی را به عنوان اولویت برای استایل خود قرار می‌دهند و به استایل مینیمال کژوال علاقه دارند، گزینه خوبی است.

لباس مردانه پاییزی: ژاکت لترمن (Letterman Jackets)

عكس ژاکت لترمن

این مدل ژاکت هر چند سال یک بار ترند می‌شود. برندهایی مانند کنزو و لویی ویتون در هفته مد پاریس و میلان این ژاکت را به نمایش گذاشته‌اند.

کاپشن‌های دارای خز مناسب برای تیپ مردانه پاییزی

عكس کاپشن‌های دارای خز مناسب برای تیپ مردانه پاییزی

خز یکی المان‌های ترند در سال 2022 است که روی انواع لباس مردانه پاییزی استفاده می‌شود و استایل را به کلی متمایز می‌سازد. عموما استفاده از خز ظاهری لوکس به افراد می‌دهد.

کت تک با سیلوئت ساعت شنی

فرم ساعت‌شنی از محبوب‌های فصل پاییز در تیپ پاییزی مردانه و زنانه است که در پاییز امسال به شدت مورد توجه قرار گرفته. باریک کردن خط کمر به‌واسطه این مدل فرم موجب بلند قد نشان دادن شما می‌شود.

کاپشن و کت‌هایی با شانه برجسته!

اگر دوست دارید تیپ پاییزی مردانه شما کمی آوانگارد به‌نظر برسد، ما پوشیدن این مدل کت‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کت و پالتوهای شانه برجسته ممکن است یک کمربند هم برای بستن در ناحیه کمر داشته باشند، تا بزرگی شانه ها بیشتر به چشم آید و ظاهر قدرتمندی برای مردان به‌وجود آورد.

قیمت کاپشن‌های ترندی مردانه

پترن‌های ست

ست کردن پترن‌ها در بالاتنه و پایین‌تنه، از جمله پرطرفدارترین تیپ‌‌‌های مردانه پاییزی است. این ست می‌تواند شامل بلوز و شلوار، پیراهن و شلوار و کت با شلوار شود. هماهنگی بالاتنه و پایین تنه موجب می‌شود که چشم بتواند از سر تا پا بچرخد و قامت شما بلندتر از آن‌چه هست به نظر برسد.

کاپشن‌ برش‌دار گزینه‌ای مناسب برای تیپ مردانه پاییزی

کاپشن برش‌دار مانند مانتو برش‌دار در پاییز امسال به شدت مورد توجه است. برش‌های زیاد در لباس باعث می‌شود که استایل کلی اسپرت به نظر برسد. این مدل‌ها کمک شایانی به طراحان می‌کنند تا با برش‌های متعدد در لباس از مصرف پارچه کم کنند و به همین دلیل از منابع بهترین استفاده خواهد شد.

بامبرها گزینه ای مناسب برای تیپ پاییزی مردانه اسپرت

عكس بامبر

بامبرها همان کاپشن‌های بدون کلاه هستند. بعضی از افراد بامبرها را جز آیتم‌های ضروری کمد حساب می‌کنند، چون اگر مدل ساده آن‌ را انتخاب کنید، می‌توانید همیشه آن را بپوشید. امسال بامبر با رنگ‌های پرجنب و جوش ترند شده است. یکی از جذاب‌ترین ترند بامبرها استفاده از چاپ نام تیم‌های معروف ورزشی است.

مطالب دیدنی: ترفند‌های استایل کردن انواع کاپشن مردانه

پلیورهای مردانه خاص!

طراحان با ویژگی‌هایی مثل شانه برجسته، حالت اورسایز، برش در شانه یا با زنجیرهای غول پیکر این پلیورها را راهی فشن شوها کردند. پلیور معمولی کشمیر آیتمی کلاسیک است که همواره می‌توان از آن برای تیپ مردانه پاییزی استفاده کرد. اما اگر اهل مد باشید، پلیور اورسایز و برش خورده از شانه، انتخابی عالی خواهد بود.

برای تیپ پاییزی منحصربفرد مردانه از اورال استفاده کنید!

برای تیپ پاییزی منحصربفرد مردانه از اورال استفاده کنید!

استایل مکانیک‌های دهه 50 میلادی بار دیگر وارد عرصه مد شده است تا شما را منحصربه‌فرد نشان دهد. طراحان این بار از جنس جین، گاباردین و نایلون برای آن استفاده کرد‌ه‌اند.

لباس صورتی و قرمز، ترندی برای پاییز

اگر جزو آن دسته از مردان هستید که به رنگ‌های خاص مثل صورتی و قرمز علاقه دارید امسال سال شماست! استفاده از این رنگ به صورت خام و یا در ترکیب با رنگ‌های تیره و خنثی یک ظاهر شیک و بازیگوش برای شما خواهد ساخت.

اکسسوری‌های پاییزی مردانه 2022

کلاه بالاکلاوا

عكس کلاه بالاکلاوا

بالاکلاوا یکی از کلاه‌های محبوب برای تیپ مردانه پاییزی است. این کلاه ناحیه صورت و گردن را می‌پوشاند و برای نواحی سردسیر یک اکسسوری ضروری محسوب می‌شود و  نواحی صورت و گردن و گوش‌ها را گرم نگاه می‌دارد.

بوت‌های ترند پاییز 1401

در مجموعه های پاییز 2022 همچنان بوت‌های آج دار پیشرو هستند. در کنار این مدل پرطرفدار بوت چلسی و پنجه مربعی هم در صدر ترندهای تیپ مردانه پاییزی دیده شده است.

در این مطلب به معرفی بهترین آیتم‌ها برای تیپ مردانه پاییزی پرداختیم. از جمله مهم ترین المان‌ها برای پاییز 2022، لباس های چرم، کت‌هایی با فرم کلی ساعت شنی، کت‌هایی با شکل راحت و آزاد، ست بالاتنه و پایین تنه، شلوار بگی، طرح چهارخانه و پلنگی و…بوده است. در میان اکسسوری‌ها حضور شال‌های بلند و کلاه بالاکلاوا بیشتر از همه به چشم می‌خورد.

 

حالا به ما بگویید که پاییز امسال چه آیتمی را برای تکمیل استایل خود می‌خرید؟ کدام‌یک از ترندهایی که در این مطلب به آن اشاره شد شما را برای خرید وسوسه کرده است؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *