انواع مدل تونیک زنانه

شاید شما هم موافق باشید که تنوع لباس برای خانم‌ها نسبت به آقایان بیشتر بوده و این خود یک خبر خوش برای افرادی است که همیشه سوال «چی بپوشم» را می‌پرسند. از انواع لباس‌هایی که برای خانم‌ها مناسب است، می‌توان به زیباترین مدل تونیک زنانه اشاره کرد. تونیک نوعی لباس بلند است که تا زیر باسن و روی ران را می‌پوشاند. اما دقیقا نوع پارچه خاصی یا یقه به خصوصی برای دوخت آن استفاده نمی‌شود و می‌توان آن را در انواع مختلف دوخت. اما مانند دیگر لباس‌ها تونیک‌ها انواع مختلفی دارند که از میان هر یک از آن‌ها، با توجه به سلیقه و فرم بدن، می‌توان یکی را انتخاب کرد.

تونیک‌ها انواع مختلفی دارند که با شناخت آن‌ها گزینه‌های انتخابی ما بیشتر می‌شوند و می‌توانیم مدلی را انتخاب کنیم که بر تن ما بهتر می‌نشیند. در این مقاله قصد داریم انواع تونیک‌ها را معرفی کنیم. اگر شما نیز به این نوع از البسه علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تونیک و زیباترین مدل‌های تونیک زنانه

آزاد ماندن تونیک‌ها در تن، باعث می‌شود که در میان افراد طرفداران زیادی داشته باشند.

تونیک به لباس‌هایی گفته می‌شود که تقریبا بلند هستند و تا قسمتی از ران پا را می‌پوشانند. تونیک‌ها در مدل‌های مختلفی دوخته می‌شوند. یکی از ویژگی‌های بارز تونیک‌ها فرم آزاد آن‌ها در تن بوده و به همین خاطر است که در فصل تابستان و بهار تونیک‌ها طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند.

انواع تونیک‌ها را می‌توان در فصل‌های مختلف سال پوشید.

البته استفاده از تونیک‌ها تنها به بهار و تابستان ختم نمی‌شوند و تنها با تغییر نوع پارچه می‌توان آن‌ها را برای فصل‌های سرد مانند پاییز و حتی زمستان هم پوشید. تونیک‌ها مدل‌های متفاوتی دارند که بسته به شرایط می‌توان هر یک را انتخاب کرد. در ادامه به زیباترین مدل تونیک زنانه می‌پردازیم.

تونیک راسته

تونیک‌های راسته بیشتر برای افراد با اندام سیبی مناسب هستند.

تونیک راسته برای افرادی که نیم تنه پری دارند، گزینه بسیار مناسبی است.

تونیک راسته از جمله قدیمی‌ترین انواع تونیک‌ها است که از قضا شکل ساده‌ای نیز دارد. این نوع تونیک بیشتر مناسب افرادی است که اندام سیبی شکل دارند. معمولا این افراد شکم بزرگی دارند و برای پنهان کردن آن بهتر است لباس راسته بپوشند تا شکل ظاهری شکم بهتر شود. همچنین لَخت بودن پارچه تونیک به این تیپ افراد کمک بیشتری می‌کند.

برای تونیک‌های راسته اگر جزو افرادی هستید که جلو تنه شما پر است، پیشنهاد می‌کنیم لباس‌هایی با یقه U و V شکل تهیه کنید. همچنین یقه‌های برگردان کوچک یا نوک تیز انتخاب مناسبی برای تونیک‌های راسته هستند.

تونیک کلوش

از آنجایی که تونیک کلوش به تن نمی‌چسبد، گزینه بسیار مناسبی برای روزهای گرم سال است.

تونیک کلوش انتخاب مناسبی برای افراد با اندام ظریف است.

افراد با نیم تنه پایین درشت باید لباس‌هایی بپوشند که نیم تنه پایین و قسمت ران آن‌ها را بپوشاند.

تونیک با نیم تنه دامنی برای انواع اندام‌ها مناسب است.

تونیک کلوش یکی از زیباترین مدل تونیک زنانه است که برای فصل‌های گرم بسیار مناسب خواهد بود؛ چون بسیار شل و آزاد است و نمی‌گذارد بدن عرق‌سوز شود.نوع تونیک کلوش یکی از بهترین انواع تونیکی است که می‌توان برای افرادی با اندام گلابی شکل یا مثلثی استفاده کرد. نیم تنه پایینی این نوع از اندام‌ها معمولا نسبت به نیم تنه بالایی درشت‌تر است.

به همین منظور افراد با این اندام باید لباسی بپوشند که بیشتر نیم تنه بالایی مانند شانه و سینه را نشان ‌دهد و تا حدی ران و باسن را بپوشاند. تونیک کلوش از آنجایی که پایین تنه شل و دامنی شکل نسبت به بالاتنه تنگ‌تر دارد، بیشتر نیم تنه بالایی را نشان می‌دهد و نیم تنه پایین را می‌پوشاند.

تونیک گشاد

افراد با هر نوع اندامی می‌توانند تونیک گشاد بپوشند.

همانطور که از نامش پیدا است، تونیک گشاد، بسیار آزاد بوده و برای فصل گرم تابستان هنگامی که برخی ممکن است عرق سوز شوند، بسیار کاربردی خواهد بود. این نوع تونیک را همه با هر تیپ اندامی می‌توانند بپوشند. شاید تنها افرادی که اندامی بسیار لاغر و ریز نقش دارند، پوشیدن این لباس برایشان انتخاب خوبی نباشد و آن‌ها را کوچکتر از حد معمول نشان دهد.

قیمت تونیک های جدید فصل

تونیک یقه‌دارتونیک یقه‌دار به خاطر داشتن ظاهری شیک، یکی از زیباترین مدل تونیک زنانه مجلسی است.

افراد با بالاتنه درشت بهتر است از لباس‌هایی که یقه کوچک‌تر دارند، استفاده کنند.

از جمله زیباترین مدل تونیک زنانه این مدل از تونیک بوده که بیشتر مناسب مجالس و مهمانی است؛ چون ظاهری رسمی دارد و می‌توان روی آن یقه‌های متفاوتی پیاده کرد. البته برای افرادی که بالا تنه پُری دارند، پیشنهاد می‌شود از یقه‌های بزرگ استفاده نکنند. زیرا یقه به خوبی روی بدن نمی‌ایستد و ظاهر زیبایی نخواهد داشت.

تونیک کمربندی

تونیک کمربندی بیشتر مناسب افرادی است که انحنای کمر دارند.

تونیک کمربندی دارای یک کمربند یا پارچه پهنی است که جلوه زیبایی به تونیک می‌دهد. این مدل بیشتر برای افرادی مناسب است که انحنای کمر دارند. اینگونه لباس‌ها در تن جلوه زیبایی خواهند داشت.

تونیک بلوز

تونیک بلوز ممکن است با شومیز اشتباه گرفته شود؛ اما این دو تفاوت کمی با یکدیگر دارند.

از زیباترین مدل تونیک زنانه نخی، تونیک بلوز است که می‌توان از آن به عنوان مانتو نیز استفاده کرد.

در تونیک بلوز می‌توان از انواع یقه‌ها استفاده کرد.

فراد با هر نوع اندامی زیبا هستند و می‌توانند انواع لباس‌ها را بپوشند.

زیباترین مدل تونیک زنانه گلدار برای افراد با اندام‌های گوناگون مناسب است.

یکی از زیباترین مدل تونیک زنانه نخی، تونیک بلوز است که می‌توان آن را حتی به عنوان مانتوی روزمره نیز استفاده کرد. ممکن است گاهی آن را با شومیز اشتباه بگیرند. البته باید گفت که این دو به لحاظ ظاهری شباهت‌هایی با یکدیگر دارند، اما شومیز از تونیک کوتاه‌تر است و باید آن را با شلوار زنانه پوشید، اما تونیک را می‌توان حتی به تنهایی پوشید یا قابلیت این را دارد که به عنوان مانتو از آن استفاده کرد.

این نوع تونیک معمولا برای افراد با هر نوع اندامی مناسب است و یقه‌های متفاوتی را می‌توان روی آن پیاده کرد. البته در نظر داشته باشید پیشنهاداتی که در این قسمت ارائه شدند، تنها در حد نظر هستند و افراد با هر نوع اندامی در هر لباسی زیبا خواهند بود. چرا که پنهان کردن ایرادات ظاهری شایسته نیست و افراد با قبول کردن ایرادات خود می‌توانند اعتماد به نفس و عزت نفس بیشتری در جامعه داشته باشند.

مطالب کاربردی:  جدیدترین مدل های تونیک مجلسی زنانه

فاکتورهای مهم در خرید تونیک

از جمله زیباترین مدل تونیک زنانه مدل طرح پلنگی آن است.

برای خرید زیباترین مدل تونیک زنانه و به طور کلی هر لباسی باید ابتدا برای خود فاکتورهایی را در نظر بگیریم.

اینگونه بهتر می‌توانیم لباس را با توجه به اولویت‌ها و فاکتورهای خود انتخاب کنیم و خرید بهتری نیز خواهیم داشت. این نکات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دقت کنید که برای چه مراسمی می‌خواهید تونیک تهیه کنید. نوع پوشش هم سو با جامعه‌ای که قرار است در آن قرار بگیرید، اهمیت زیادی دارد.
  • به سایز دقت کنید. در نظر داشته باشید که سایز اشتباه می‌تواند بسیار مشکل‌ساز باشد. سایز بیش از اندازه کوچک حرکت را برای افراد سخت می‌کند و سایز بزرگ هیکل را بد نشان می‌دهد.
  • رنگ لباس را متناسب با تناژ پوستی خود انتخاب کنید تا لباس خود را بهتر نشان دهد. حتما مراسمی را که می‌خواهيد برای آن لباس تهیه کنید را در نظر بگیرید. معمولا برای مجالس رسمی استفاده از رنگ‌های خیلی جیغ توصیه نمی‌شود. بنابراین حتما موقعیت و تناژ پوستی خود را در نظر داشته باشید.
  • حتما اندام خود را در خرید لباس در نظر بگیرد. افراد اندام‌های مختلفی دارند که پوشیدن هر لباسی را برای همه ممکن نمی‌سازد. بنابراین حتما لباس را با توجه به هیکل خود انتخاب کنید.
  • فصل نقش بسیار مهمی در تعیین رنگ و جنس پارچه دارد. اگر برای تابستان خرید می‌کنید، بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا لباس گرمای کمتری را جذب کند و برعکس اگر برای فصل‌های سردتر خرید می‌کنید، سعی داشته باشید از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید تا گرما را بیشتر درون خود نگه دارد. همچنین به جنس پارچه توجه زیادی داشته باشید. جنس پارچه نامناسب سبب حساسیت پوستی شده و باعث اذیت و آزار شما خواهد شد.

از زیباترین مدل تونیک زنانه جلوباز مدل دو رنگ آن است.

مطالب کاربردی:  انواع مدل تونیک مهمانی منتخب سال 2022

مدل مورد علاقه شما کدام است؟

از زیباترین مدل تونیک زنانه گلدار می‌توان به مدل کلوش آن اشاره داشت.

برای پاسخ به سوال چی بپوشم، جواب‌های متفاوتی وجود دارد که یکی از آن‌ها تونیک است. تونیک انتخابی مناسب برای دورهمی، خانه، جشن و محیط بیرون است. تونیک‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه و اندام می‌توان هر یک از آن‌ها را انتخاب کرد.

از جمله نقاط مثبت تونیک تنوع آن است که افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند از میان آن‌ها مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. ما در این مقاله سعی کردیم انواع مخلتف زیباترین مدل تونیک زنانه را برای شما نام ببریم و شما را کمی در جهت انتخاب بهتر کمک کرده باشیم. اگر قصد خرید یک تونیک زیبا برای هدیه را داشته باشید، کدام یک را و برای چه کسی می‌خرید؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *