تم تولد دخترانه جوان

فرقی ندارد که دختر بچه شما اولین جشن تولد خود را تجربه می‌‌‌کند یا پنجمین جشن را پیش رو دارد. مهم‌ترین نکته برای هر فرد داشتن یک جشن تولد رویایی در هر سنی است. در این میان تم‌های زیادی برای جشن‌های کودکان و نوجوانان در نظر گرفته می‌شود، ولی نباید از یک تم تولد دخترانه جوان نیز غافل شد. تم‌های تولد می‌توانند موجب هدفمندتر شدن برنامه و جشن شوند. در این مقاله قصد داریم ایده‌هایی نوین در مورد تم تولد دخترانه جدید به شما ارائه دهیم تا جشن عزیزانتان را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنید.

ایده‌های تم تولد دخترانه

باور این موضوع که کودکان، نوجوانان و جوانان در حال رشد هستند و حق انتخاب برای مهم‌ترین شب زندگی خود دارند، ممکن است برای برخی والدین کمی سخت باشد، اما باید پذیرفت که شخصیت آن‌ها در حال شکل‌گیری است و باید به نظر و سلیقه آن‌ها احترام گذاشت. داشتن یک شب دوستانه و پر از جنب و جوش برای سنین نوجوانی تا جوانی بسیار طبیعی به نظر می‌رسد. در ادامه تعدادی تم تولد دخترانه جوان، نوجوان و کودک را معرفی خواهیم کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

1-تم تولد یونیکورن

تم تولد یونیکورن

یونیکورن یا اسب تک شاخ یکی از شخصیت‌های محبوب و پرطرفدار در میان کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود. داشتن ذهنیتی فانتزی و رویایی موجب شده است که یونیکورن به زیباترین تم تولد دخترانه در سنین نوجوانان تبدیل شود. قرار دادن بادکنک‌هایی به شکل اسب تک شاخ، کیک با این شکل زیبا و قرار دادن یک تل با این نماد می‌تواند این جشن را باشکوه‌تر جلوه دهد.

2-تم تولد بستنی

تم تولد بستنی

بستنی که خوراکی مورد علاقه همه سنین محسوب می‌شود، می‌تواند ایده جالبی برای تم تولد دخترانه جوان تا سنین پایین‌تر باشد. همانگونه که کودکان این خوراکی خنک و شیرین را می‌پسندند، بزرگسالان نیز از سرو آن نهایت لذت را خواهند برد. به سادگی می‌توان ایده‌های پذیرایی، مسایقه و … را با بستنی در جشن تولد گنجاند.

3-تم تولد پروانه

تم تولد پروانه

چه کسی عاشق پروانه‌ها نیست؟ همه افراد مخصوصا دخترها با روحیه لطیف خود به پروانه‌ها علاقه خاصی دارند. داشتن یک تم تولد دخترانه شیک و لاکچری با تم پروانه می‌تواند دست شما را برای داشتن ایده‌های بیشتر باز بگذارد. پوشیدن بال پروانه توسط افراد و به رنگ‌های متفاوت می‌تواند رنگ و لعاب خاصی به جشن تولد با شکوه شما ببخشد. این تم که برای دختران نوجوان و جوان نیز مناسب است، امکان برگزاری با یک یا دو رنگ خاص را نیز دارد. گذاشتن استند پروانه در پشت زمینه میز، گیفت‌های پروانه‌ای، کیک با تزئینات پروانه و … همگی از ترفندهای ساده برای برگزاری جشن تولد با تم ویژه به شمار می‌رود.

4-تم تولد آبرنگی

تم تولد آبرنگی

توجه به علاقمندی‌های افراد الگوی مناسبی برای انتخاب تم تولد آن‌ها محسوب می‌شود. به طور مثال اگر دختر شما در هر سنی عاشق نقاشی است، تم تولد آبرنگی انتخاب خوبی برای وی خواهد بود. این تولد دخترانه ساده و شیک در خانه نیز امکان مهیا شدن را دارد. بادکنک با رنگ‌های مختلف، کیک با رنگ‌های متفاوت و ترجیحا با پاشش رنگ روی سطح آن، استند‌هایی الهام گرفته از آبرنگ و … همگی از ایده‌های یک جشن تولد آبرنگی به شمار می‌روند.

5-تم تولد پری دریایی

تم تولد پری دریایی

از نظر دختران شاید بتوان بهترین تم تولد دخترانه را پری دریایی دانست. این شخصیت کارتونی که همانند باربی و دیگر پرنسس‌های دیزنی‌لند مورد توجه و علاقه دخترها قرار گرفته‌اند، تم تولد خوبی برای آن‌ها خواهد بود. یک استند با شکل پری دریایی کوچولو و انتخاب کیک با این شکل تکمیل کننده این تم منحصر به فرد خواهد بود.

6-تم تولد فلامینگو

تم تولد فلامینگو

فلامینگو که پرنده‌ای زیبا با رنگی خاص است، برای تولد دخترانه جوان و نوجوان مورد کاربرد قرار می‌گیرد. این تم تولد با داشتن سمبلی ویژه کار را برای انتخاب رنگ لباس و سایر موراد هموار می‌سازد.

7-تم تولد میکی موس

تم تولد میکی موس

میکی موس که از دیگر شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه کودکان و به خصوص دختران است، با گذشت چندین سال محبوبیت خود را از دست نداده و انتخاب خوبی برای داشتن یک جشن تولد شاد و بی‌نظیر خواهد بود. تزئین کاپ کیک و خوراکی‌های این جشن با این نماد زیبا تصاویر به یاد ماندنی خلق خواهد کرد.

مشاهده و خرید انواع هدیه شیک و لاکچری

 

8-تم تولد رنگین کمان

تم تولد رنگین کمان

تم رنگین کمان تم تولد دخترانه جوان مناسبی به نظر می‌رسد. این تم زیبا که قابلیت استفاده برای تمامی سنین را دارد، طیف وسیعی از رنگ‌های شاد و جذاب را شامل می‌شود که با آن‌ها می‌توان یک شب رویایی را رقم زد. تم رنگین کمان تم تولد دخترانه ساده و کم هزینه‌ای محسوب می‌شود که با چند نوار یا روبان رنگی، بادکنک‌های رنگی، کیک رنگین کمانی و … امکان برگزاری دارد. همچنین با استفاده از کاپ کیک می‌توان به صرفه‌جویی برای این جشن فکر کرد.

9-تم تولد گل

تم تولد گل

دنیایی از گل‌ها برای دختران لطیف و شاد دنیا کم خواهد بود. گل‌های زیبا می‌توانند نمادی زیبا و دلچسب برای تولد دختران به شمار روند و تم تولد دخترانه بزرگسال را پیش رو قرار دهند. ترکیب گل‌ها با بادکنک، کیک و سایر تزئینات جشن صحنه دلنشینی را خلق می‌کند.

10-تم تولد پرنسس‌ها

تم تولد پرنسس‌ها

بدون شک علاقمندان به سفید برفی، سیندرلا، زیبای خفته وسایر پرنسس‌های دیزنی لند کم نیستند. نمادهایی از این شخصیت‌های کارتونی محبوب در کنار پوشیدن لباس آن‌ها یا کیک‌های با این تصاویر می‌تواند شادی را مهمان قلب دختران کند و کادو تولد دخترانه برای آن‌ها باشد.

11-تم تولد ماهی

تم تولد ماهی

ساخت یک ماهی بزرگ با استفاده از بادکنم‌های زیبا می‌تواند ایده خوبی برای برگزاری جشن با تم تولد ماهی باشد. تزئینات کیک و سایر خوراکی‌ها به این شکل ساده می‌تواند ایده جالبی به نظر برسد.

12-تم تولد آسمان

تم تولد آسمان

همه افراد به آسمان، ماه و ستاره‌های آن علاقه وافری دارند. ایده برگزاری جشن با تم تولد دخترانه جوان و نوجوان آسمان لحظات بی‌نظیری را برای دختر شما و مهمانان رقم خواهد زد.

مطالب پربازدید:  ساخت گیره مو جذاب با 5 ایده خلاقانه

 

13-تم تولد تاج

تم تولد تاج

تاج که نماد زیبایی برای تولد دخترانه جوان محسوب می‌شود به راحتی برای دختران با سنین کمتر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

14-تم تولد عکس

تم تولد عکس

چاپ عکس‌ها از سنین کودکی تا بزرگسالی نماد خوبی برای یک تولد خاطره انگیز خواهد بود. این تم تولد دخترانه ساده و شیک در خانه امکان اجرا دارد.

15-تم تولد بالرین

تم تولد بالرین

در سال‌های اخیر تم تولد دخترانه نوجوان جدید بالرین مورد استقبال قرار گرفته است. این تم برای برگزاری جشن کفش پوینت نیز انتخاب می‌شود.

16-تم تولد سرزمین شکلاتی

تم تولد سرزمین شکلاتی

برای علاقمندان به شکلات هیچ یز بهتر از برگزاری یک جشن با تم شکلات نیست. این تم زیبا و منحصر به فرد که برای تمامی سنین قابلیت اجرا دارد، امکان پذیرایی بی‌نظیری را برای میزبان فراهم می‌سازد.

17-تم تولد پری

تم تولد پری

پری‌های افسانه‌ای از شخصیت‌های پرطرفدار دنیای دختران است. این نماد با بال‌های جادویی ایده خوبی برای پوشیدن لباس مشابه یک پری را در اختیار دختران جوان و نوجوان قرار می‌دهد.

18-تم تولد هنری

تم تولد هنری

در صورت علاقه دختران جوان به دنیای هنر می‌توان یک تم زیبا با طراحی‌ها و ترکیب رنگ‌های هنری انخاب کرد.

19-تم تولد آلیس در سرزمین عجایب

تم تولد آلیس در سرزمین عجایب

با تماشای کارتون آلیس در سرزمین عجایب تمامی دختران تمایل دارند تا چنین فضایی را حتی برای یک شب تجربه کنند. جشن تولد فرصت خوبی برای این این تجربه خواهد بود.

20-تم تولد قو

تم تولد قو

رنگ زیبا و خالص قو تمام امکانات را برای برگزاری یک جشن بدون نقص با بهترین رنگ تم تولد دخترانه فراهم می‌آورد.

کلام آخر

مطالب دیدنی:  20 ایده تزیین خانه با وسایل ساده و کم هزینه

 

انتخاب یک تم تولد دخترانه جوان با توجه به شناخت افراد از اطرافیان آن‌ها چندان کار سختی به نظر نمی‌رسد. توجه به علاقمندی‌های افراد در هر سنی اولین موضوعی است که برای انتخاب تم تولد باید آن را در نظر گرفت. بسیاری از افراد برای داشتن یک شب رویایی و خاطره انگیز در کنار عزیزان خود تلاش می‌‌کنند و بدون اینکه ایده خاصی در سر داشته باشند، هزینه‌های بالایی را برای برگزاری در نظر می‌گیرند. استفاده از وسایل کم با هزینه‌های پایین نیز می‌تواند یک شب خاطره انگیز را برای دختر شما در هر سنی به یادگار بگذارد و شیرینی آن با جمعی از عزیزان و دوستان وی چندین برابر شود.

 

منبع : momjunction

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *