راهکارهایی برای شیک پوشی خانم ها

ویدیوهای زیادی درباره شیک‌پوشی و استایل در فضای مجازی ساخته می‌شوند اما اکثر این ویدیوها به محصولاتی اشاره دارند که تهیه آنها مستلزم صرف هزینه زیادی است که در شرایط اقتصادی فعلی دشوار است. در این ویدیو خانم اما هیل، اینفلوئنسر و فشن بلاگر معروف انگلیسی با 600k دنبال‌کننده در اینستاگرام، 5 نکته برای شیک‌پوشی با بودجه کم را آموزش می‌دهد.

 

 

ست لباس شیک و سنگین برای مهمانی‌های رسمی

⁣برای فراهم کردن یک ست زیبای لباس مجلسی علاوه بر هماهنگی رنگ‌ها، مدل سنگین و باوقار و میزان پوشیدگی لباس‌ها هم برای تعداد زیادی از خانم‌ها مهم است. ست پیشنهادی امشب را برای خانم‌هایی انتخاب کرده‌ایم که تمایل دارند برای شرکت در مجالس یک ست لباس شیک و پوشیده با استفاده از رنگ‌های تیره و سنگین به‌تن کنند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

Shimmery Gray

آیتم اصلی این ست یک رویه لباس گیپور مشکی از برند سویسی Tally Weijl است که پیشنهاد می‌کنیم آن را به‌صورت جلوباز روی این بلوز کرپ شیری رنگ از برند کانادایی Joe Fresh و دامن ماکسی پلیسه طوسی از همین برند بپوشید. کیف و کفش این ست از جنس لمه نقره‌ای مشکی انتخاب شده‌اند. کیف مکعبی و کفش پاشنه بلند از مجموعه 2018 برند سویسی Tally Weijl جذابیت خاصی به ست لباس شما خواهند‌بخشید. شال پولک‌دوزی طوسی از برند انگلیسی Wallis مکمل این ست مجلسی زیبا خواهد‌بود.

۱۵ ایده برای داشتن یک استایل زنانه جذاب

شیک و با وقار با ست سراپا مشکی

وقتی برای شرکت در مراسم عزاداری دعوت می‌شوید، ممکن است شما هم ذهنتان مشغول این سوال باشد که چه کنیم تا با لباس مشکی شیک‌تر دیده‌شویم. زیبا دیده‌شدن با لباس مشکی سخت نیست. مشکی رنگی شیک و باشکوه است و هم به خانم‌ها می‌آید و هم به آقایان.

All Black Outfit
این تیپ سرتاپامشکی (All Black) ساده و موقر انتخاب شده تا برای روزهایی که در پیش رو داریم مناسب باشد. پیشنهاد می‌کنیم این شومیز مشکی از برند امریکایی Gap را با شلوار مشکی دمپاگشاد Gap ست‌کنید تا کشیده و خوش‌اندام دیده‌شوید. این کیف مشکی از مجموعه جدید تغییر فصل 2017 برند H&M را با کفش‌ پاشنه‌دار چرمی از همین برند و مجموعه به این ست اضافه‌کنید تا ظاهر شکیل‌تر و رسمی‌تری به تیپ‌تان بدهید. مکمل این ست سرتاپامشکی مانتوی راه‌راه از برند ترک Perie و شال نخی مشکی از برند Excellence خواهد‌بود.

 

شلوار خمره‌ای بپوشیم؛ آن هم شیک و جدید!

شلوارهای مدل حَرِم (Harem Pants) که در فارسی با نام شلوار خمره‌ای شناخته می‌شوند، شلوارهایی با پاچه‌های گشاد و آزاد هستند که در قسمت مچ پا تنگ می‌شوند. ایده طراحی شلوارهای خمره‌ای را پل پواره Paul Poiret در سال 1910 با الهام از لباس‌های محلی شرقی یا همان شلیته و شلوار خودمان وارد بازار مُد مغرب‌زمین کرد و با این ایده لباس‌های زنان غربی به کلی متحول شد و از فرم تکراری پیراهن و دامن خارج‌شد. پل پواره را حتی مخترع شلوار برای زنان مغرب‌زمین هم می‌نامند.

harem Pants

شلوارهای خمره‌ای امروزه از المان‌هایی محسوب می‌شوند که خانم‌های جسور و تفاوت‌طلب را به خود جذب می‌کند. این شلوارها به‌سادگی در ترکیب با کفش پاشنه‌بلند یک تیپ رسمی شیک را ایجاد می‌کنند.  با توجه به حجمی که این مدل شلوار در پایین‌تنه ایجاد می‌کند، پوشیدن آن به خانم‌هایی با قد بلند و متوسط پیشنهاد می‌شود. شلوارهای حَرِم را می‌توانید با نیم‌تنه‌های چسبان و تی شرت‌ها و تاپ‌های آزاد به رنگی متفاوت با شلوار ست‌کنید.

 

با ست یاسی و مشکی شیک ورزش کنیم!

تحلیل‌گران مد و استایل این روزها در تکاپو هستند که ترند های سال را پیش بینی و برای آن برنامه ریزی کنند. یکی از رنگ‌هایی که قرار است جزو ترندهای سال 2021 باشد، رنگ یاسی یا بنفش روشن است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک ست یاسی، بنفش و مشکی برایتان طراحی کنیم. از آنجا که یکی از فضاهایی که جان می‌دهد برای انتخاب رنگ‌های خاص و زنانه باشگاه ورزشی است، ست پیشنهادی ما یک ست ورزشی است.

Lavender Sports

برای یک ست پرانرژی #ورزشی این سویشرت کلاه‌دار از برند سویسی Tally Weijl را با شلوار ورزشی برمودا از برند امریکایی USA Pro و نیم‌تنه ورزشی یاسی رنگ از همین برند ست کنید. کفش رانینگ مشکی و بنفش Lite Run  از برند امریکایی Nike را با به این ست اضافه کنید و یک قمقمه ورزشی Sports Direct را برای آبرسانی کافی به بدنتان همراه بردارید.

 

قیمت انواع لباس ورزشی زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *