لُوک؛ کفشی با نشان سلطنتی انگلستان

Loake

 

برند انگلیسی لُوک Loake که به عنوان یکی از مرغوب‌ترین برندهای لوکس کفش مردانه و زنانه شناخته شده‌است، در سال 1880 در شهر کترینگ انگلستان تاسیس‌شد. سه برادر به نام‌های جان، تامس و ویلیام لُوک این برند را پایه‌گذاری کردند.

این برند که بارها مورد توجه خانواده سلطنتی انگلیس قرارگرفته‌بود، در سال 2007 موفق به دریافت نشان سلطنتی Royal Warrant شد. نشان سلطنتی در انگلستان به برندهایی اعطا می‌شود که اعضای خاندان سلطنتی از آنها خرید می‌کنند. پرستیژ نشان سلطنتی انگلستان برند لُوک Loake را چنان از برندهای دیگر متفاوت کرد که دهها گزارش و رپرتاژ از این برند در جراید منتشر شد. روزنامه ایندیپندنت Independant محصولات برند لُوک Loake را بادوام و خوش‌استایل خوانده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

Loake

 

در اینبرند لُوک Loake با بیش از 125 سال سابقه و گذر از مدیریت پنج نسل خانواده لُوک هنوز به صورت شخصی و در تعداد محدود با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شود. این برند در حال حاضر به بیش از 30 کشور جهان صادر می‌شود.

فروشگاه اینترنتی مدیسه برای اولین بار در ایران مجموعه‌ای نفیس از کفش‌های مردانه برند لُوک Loake را در فوریه 2017 در فضای اینترنتی ایران عرضه کرده است.

 

اعجاز در طراحی برای استایل نسل امروز

Pepe Jeans

برند انگلیسی په په جینز Pepe Jeans در سال 1973 تاسیس‌شد. این کمپانی که در ابتدا تنها غرفه کوچکی در بازار بود در مدتی کوتاه توانست به عنوان طراح و سازنده شلوار جین و لباس‌های کژوال ارزش میلیارد دلاری پیدا‌کند. سلبریتی‌های زیادی کار خود را از تبلیغ و فروش این برند مشهور آغاز کرده اند. «کیت ماس Kate Moss »؛ سوپرمدل موفق انگلیسی در اولین فعالیت حرفه‌ای خود در تبلیغ برند په په جینز Pepe Jeans ظاهر شد.

کمپانی په په جینز Pepe Jeans که توسط سه برادر پایه‌گذاری شد، تمام روند تولید جین را از تولید الیاف و بافت پارچه تا طراحی و تولید شلوار جین و سایر منسوجات ساخته‌شده از پارچه «دِنیم» یا جین، به صورت یکپارچه و در کارخانه خود اجرا می‌کند. قدم اول تولید در این کارخانه، ریسیدن و تافتن الیاف پنبه‌ای از غوزه پنبه است. سپس این الیاف با تافتن مجدد و ضخیم‌سازی وارد فرایند رنگ کردن، بافت پارچه، برش و دوخت می‌شوند. در انتهای این روند، کالا آماده فروش و یا صادرات است.

مجموعه لباس‌های طراحی‌شده توسط کمپانی په په جینز Pepe Jeans بسیار متنوع و جالب است. از لاین ویژه تولید محصولات شبه‌نظامی گرفته تا لباس‌ها و شلوارهای رنگ روشن، پاستلی و آب‌نباتی، په په جینز Pepe Jeans برای هر سلیقه‌ای لباسی تولید می‌کند.

برند په په جینز Pepe Jeans در حال حاضر در 80 کشور جهان به فروش می‌رسد. فروشگاه اینترنتی مدیسه مجموعه‌ای جذاب از بهترین‌های این برند انگلیسی را برای اولین بار به فضای خرید آنلاین ایران وارد کرده‌است.

 

خرید لباس مردانه با تخفیف ویژه

 

بوتیک لباس رونالدو – Passion for Fashion

CR7

کریستیانو رونالدو  مهاجم سی ساله تیم رئال مادرید برند CR7 را در سال 2006 در قالب یک بوتیک در شهر مادیرای پرتغال تاسیس کرد. با استقبال بی‌نظیر طرفداران وی، دومین بوتیک لباس او در سال 2008 در شهر لیسبون پایتخت پرتغال افتتاح شد. اولین محصولات برند CR7 کمربندهای نگین‌دار، شلوار جین با جیب‌های چرمی و کفش‌کالج بود. مدتی بعد کریس رونالدو  تولید و فروش لباس، اکسسوری و کفش ورزشی را آغاز کرد و برند CR7 به یکی از پرفروش‌ترین برندهای اروپایی تبدیل شد.

رونالدو سال هاست به عنوان یک فشن‌باز و مرجع مد شناخته شده‌است و در تعداد زیادی از آگهی‌های برندهای معروف ظاهر شده‌است. حس استایل قوی او باعث شده محصولات برند خود وی با سلیقه مردم اروپا به خوبی تناسب داشته‌باشد. رونالدو نام برند سی آر سِوِن را از حروف اول اسم و فامیل و شماره پیراهنش الهام گرفته است. او شور و عشق خود را برای فشن در این برند به نمایش گذاشته‌است.

جوانان شیک‌پوش و متفاوتی که تمایل دارند لباس و کفشی با کیفیت پریمیوم به تن‌کنند و طبع لاکچری پسندشان زیبایی‌های ساده و پیش‌پا‌افتاده را لایق خود نمی‌داند، از استایل برند CR7 استقبال می‌کنند. دقت به جزییات طراحی و ریزبینی در رعایت نکات فنی در محصولات این برند دیدنی است. کمپانی CR7 مجموعه‌ای از خلاق‌ترین و دقیق‌ترین مهندسان را به کار گرفته تا مرغوب‌ترین‌ها را تولید‌کند.

محصولات CR7 در بوتیک‌های معروف به همین نام در پرتغال و به صورت آنلاین در کشورهای مختلف به فروش می‌رسد. فروشگاه اینترنتی مدیسه به پیشواز سال 2017 میلادی اقدام به عرضه منتخبی از شیک‌ترین محصولات این برند کرده‌است.

 

برند اسپانیایی پول اند بر Pull & Bear : بکِش و طاقت بیاور!

 

pullandbear

برند اسپانیایی پول اند بر Pull & Bear در سال 1991 تاسیس‌شد. این برند برای جوانانی طراحی شده که با محیط زندگی‌شان در تعامل هستند، زندگی در جمع را دوست‌دارند و معاشرت‌های اکیپی دارند. این جوانان به استایل کژوال علاقه‌مند هستند و تمایل دارند با هر لباسی که می‌پوشند حس خوبی داشته‌باشند. برند پول اند بر Pull & Bear برای کسب رضایت این گروه، مد بین‌المللی را با استریت‌استایل روز ترکیب می‌کند و لباس‌های راحت با قیمت مناسب تولید می‌کند.

پول اند بر Pull & Bear در لغت دو فعل امری است به معنای «بِکِش و طاقت بیاور». این برند جوانان را به خارج شدن از قالب‌های کلیشه‌ای فرا‌می‌خواند و از آن‌ها می‌خواهد که انتقادات جامعه را تاب بیاورند و جرات داشته‌باشند که متفاوت باشند. هنرمندان و مهندسان طراحی لباس این برند همیشه به دنبال تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌های هنری هستند. استایل این برند چنان در حال تحول است که فروشگاه‌های این برند در سرتاسر جهان هفته‌ای دو بار کالکشن جدید ورودی دریافت می‌کنند.

برند پول اند بر Pull & Bear در حال حاضر در 74 کشور دنیا دارای 930 شعبه است. فروشگاه اینترنتی مدیسه برترین عرضه‌کننده آنلاین پوشاک زنانه و مردانه پول اند بر Pull & Bear در ایران است.

 

برند اسپانیایی پول اند بر Pull & Bear

 

 

برند پوشاک جیوردانو Giordano: دنیایی بدون غریبه‌ها

Giordano

 

برند پوشاک جیوردانو Giordano  در سال 1981 در شهر هنگ‌کنگ تاسیس و به سرعت به یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای آسیایی تبدیل شد. کمپانی جیوردانو Giordano  که برای آقایان، خانم‌ها و کودکان  لباس طراحی می‌کند، گزینه‌های متعددی برای سبک زندگی امروزی و نیازهای آن در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد. جیوردانو به دنبال این است که پوشاک مناسب، کاربردی و بی‌زمان برای زنان، مردان و کودکان امروزی طراحی و تولید‌کند.

شعار برند جیوردانو Giordano  این است: «دنیایی بدون غریبه‌ها»، و در این راستا جیوردانو لباس‌هایی تولید می‌کند که صرف‌نظر از نژاد، ملیت و فرهنگ برای همه مناسب و قابل استفاده است. هدف کاری برند جیوردانو ساده است: تولید پوشاک با کیفیت، با طراحی ساده، کلاسیک و همه‌پسند. به همین سادگی است که این برند بخش عمده‌ای از بازار پوشاک آسیا را به دست گرفته‌است.

این برند در حال حاضر بیش از 2400 شعبه در 30 کشور دنیا دارد. فروشگاه اینترنتی مدیسه عرضه کننده آنلاین این برند، مجموعه متنوعی از پوشاک جیوردانو Giordano  را به فروش گذاشته‌است.

 

برند پوشاک جیوردانو Giordano

 

مطالب مرتبط

کازا مدا بهشت یک مرد خوش‌پوش

باکیفیت‌ترین برند پوشاک ایرانی کدام است

برند ایرانی ویمانا و هیجان زندگی شهری

معرفی صفر تا صد تاریخچه و محصولات برند دایورس

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *