معرفی صفر تا صد تاریخچه و محصولات برند دایورس

در انگلیس اصطلاحی وجود دارد که می‌گویند ” هنوز آن‌قدر پولدار نشده‌ام که محصولات ارزان بخرم “. این عبارت به این موضوع اشاره دارد که چون اجناس ارزان و تقلبی کیفیت بالا و در نتیجه ماندگاری زیادی ندارند و زود خراب می‌شوند، اگر بخواهید به سراغ کالاهای ارزان بروید باید بدانید که آنها به زودی خراب خواهتد شد و شما را دوباره مجبور به خرید خواهند کرد.  این چرخه ادامه خواهد داشت و به هیچ وجه مقرون به صرفه نخواهد بود. برای تهیه یک کالا، ابتدا باید اطلاعاتی از برندهای سازنده آن کسب کنید و بدانید که کدام برندها قیمت بهتر و کیفیتی بالاتر دارند. حال که به ضرورت شناخت برندها پی بردید، در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی تاریخچه و محصولات برند دایورس بپردازیم. اگر شما هم به استایل‌های خاص، اسپرت، ساده و به روز علاقه دارید، به احتمال زیاد این برند مورد علاقه شما هم خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید.

دایورس برند پوشاک اسپرت زنانه و مردانه لهستانی است. این برند برای افرادی فعال، پرانرژی، با انگیزه، در جست‌وجوی سفر و علاقه‌مند به ورزش و کسب تجربیات تازه طراحی شده است. از ویژگی‌های اصلی مصرف کنندگان محصولات دایورس می‌توان به اعتمادبه‌نفس بالا، مثبت نگر، شاد، پرانرژی و ریسک پذیر اشاره کرد. علاوه بر تمام ویژگی‌های گفته شده از دایورس مهم‌ترین ویژگی آن، سادگی و در عین حال منحصربه‌فرد بودن طراحی‌های آن است. برویم و نگاهی به تاریخچه و محصولات تولیده شده توسط این برند بیندازیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تاریخچه دایورس

لوگو برند دایورس

برند دایورس در سال 1993 با الهام از سبک زندگی و فرهنگ نیویورک و در ترکیب با عشق به ورزش‌های فوق هیجانی در شهر گدانسک لهستان و با هدف پاسخ‌گویی به تنوع طلبی جوانان در فشن تاسیس شد. دایورس توانسته تا کنون نیاز مخاطبان با انگیزه و پرانرژی را که به دنبال محصولاتی باکیفیت همراه با قیمت مناسب هستند، برآورده کند. کلمه Diverse در زبان انگلیسی به معنی متنوع است و برای افرادی طراحی شده است که عاشق تنوع هستند. دایورس پوشان شیفته تصمیمات آنی و برنامه‌های از پیش تعیین نشده هستند.

اکنون این برند محبوب قلب خیلی‌ها است و بیش‌ از 300 شعبه در لهستان و بیش‌ از 200 شعبه در اروپا دارد. برند دایورس جوایز متعددی در زمینه‏ مد و فشن کسب کرده است. به عنوان مثال می‌‏توان به جایزه Cool Brand Polska اشاره کرد. این جایزه به دلیل قدرت و محبوبیت دایورس بین افراد پیرو مد، به این برند اعطا شد.

 

خرید لباس مردانه

 

محصولات برند دایورس

فروشگاه دایورس

محصولات دایورس طیف گسترده‌ای از اکسسوری‌ها مانند کفش‌ها تا انواع لباس‌ مردانه و زنانه را شامل می‌شوند. لباس‌های زنانه و مردانه دایورس برای گروه سنی 20 تا 30 طراحی شده‌اند اما لزوما تنها افراد در این رده سنی نمی‌توانند از طراحی‌های دایورس استفاده کنند. به عقیده اکثریت افراد جامعه، محصولات برند Diverse تمام رنج سنی نوجوانان، جوانان و میانسانسالان را پوشش می‌دهد. استایل محصولات برند دایورس ساده و منحصربه‌فرد و دور از شلوغی و طرح‌های درهم است.

کالکشن‌های برند دایور شامل 4 قسمت می‌شود که هر کدام استایل‌های کلیدی، الگو و رنگ خاصی دارند. این کالکشن‌های بی‌نظیر، با استفاده از طراحان متخصص و مطابق آخرید ترندهای جهانی دنیای مد و فشن با الهام از هنگ‌کنگ، برلین، نیویورک و لندن عرضه می‌شوند.

خرید محصولات برند دایورس

اگر شما هم برای راحتی، کیفیت و استایلی خاص ارزش قائل هستید، ما محصولات دایورس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر هم شخصی با این ویژگی‌های اخلاقی را می‌شناسید، بدون شک اکسسوری‌ها یا لباس‌های برند دایورس می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن به او است. راحت‌ترین راه خرید محصولات دایورس خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. با این کار، هم می‌توانید قیمت‌ها را باهم مقایسه کنید، هم برخی از فروشگاه‌های اینترنتی امکان بازگشت کالا دارند و در نهایت برای پیدا کردن برند اورجینال نیازی به گشتن مغازه‌ها ندارید.

نکته: برای خرید مطمئن لباس‌های اصل و جلوگیری از تهیه لباس‌های تقلبی مقاله راهنمای خرید لباس اورجینال را مطالعه کنید.

فروشگاه اینترنتی مدیسه بیش از 500 برند معتبر داخلی و جهانی را در سایت خود به فروش می‌رساند. علاوه بر این‌ها مدیسه، سال‌ها است که محصولات برند دایورس را هم با بهترین قیمت‌ها به فروش می‌رساند. در این مقاله به بررسی و معرفی برند دایورس پرداختیم. از این که تا انتهای مقاله همراهمان بودید، سپاس گزاریم.

 

برندهای برتر دنیای مد لباس مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *