برندهای پوشاک زنانه

 

خاطره خرید از استانبول

 

Perie - 10 برند برتر لباس زنانه در دنیا

 

برند ترکیه ای پِری Perie در سال 2014 تاسیس‌شد. موسس این برند مردی تُرک به نام سلیمان یمن بود که در دهه 90 میلادی از طراحان و خیاطان مطرح لباس زنانه بود. پوشاک تولیدی یمن بِی در ترکیه محبوبیت خاصی پیدا کرد و در سال 2011 از یمن بِی دعوت شد برای برندهای شناخته‌شده ترک که در پاساژهای لالعلی و عثمان‌بی فعالیت می‌کردند، لباس تولید‌کند. یمن بِی با دعوت از بهترین طراحان و خیاطان منطقه کارگاه بزرگی در استانبول افتتاح‌کرد و برند پری Perie رسما افتتاح‌شد.

برند پری که هم‌اکنون به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای پوشاک ترک شناخته می‌شود تلاش دارد با حفظ استانداردهای جهانی و بهینه‌سازی مداوم سیستم‌های تولید پارچه و لباس، مجموعه‌هایی متنوع و کاربردی به بازار داخلی و جهانی عرضه‌کند. کیفیت پارچه، طراحی خلاقانه، دوخت دقیق و قیمت مناسب از ویژگی‌های برند پری Perie هستند. فروشگاه اینترنتی مدیسه از فوریه 2017 به عنوان اولین واردکننده و عرضه‌کننده این برند، مجموعه‌ای متنوع و جذاب از پوشاک بهاره و تابستانه زنانه این برند را در فضای اینترنتی ایران به فروش گذاشته‌است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

perie

 

زیبا مثل زیبو

ziboo

کمپانی تولیدی مانتو زیبو Ziboo از برترین تولیدکنندگان مانتو‌های شیک و مجلسی در ایران است. این کمپانی در سال 1369 در ایران تاسیس‌شد.

ziboo2

کلمه زیبو در گویش بوشهری به معنای زیبا است و توصیف جامعی از تولیدات این برند به شمار می‌رود. تیم هنری این برند با تجربه فراوان در کنار تیم فنی مجرب به طراحی و تولید مانتو و پالتو مرغوب مشغول هستند.

ziboo1

تولیدات برند زیبو Ziboo از افتخارات ملی به شمار می‌روند. طراحی حساب‌شده و کاربردی در کنار ظاهر و کیفیت برتر از مانتوها و پالتوهای زیبو Ziboo انتخابی ایده‌آل ساخته‌اند. فروشگاه اینترنتی مدیسه مجموعه بی‌نظیری از مانتوهای زیبو Ziboo را به فروش گذاشته‌است.

 

زیبایی بی‌نظیر ستارگان در دسترس تو

deborahکمپانی ایتالیایی لوازم آرایشی دبورا Deborah میراث صد سال تلاش حرفه‌ای چهار نسل از یک خانواده ایتالیایی با نام بونِتی است. در سال 1903 دو مرد جوان جاه‌پرور شرکتی را برای تولید و فروش لوازم بهداشتی تاسیس کردند که امروزه به نام Deborah شناخته شده‌است. این کمپانی که در طول سال ها تعدادی از معروف‌ترین محصولات بهداشتی و پزشکی را خلق کرده‌است، در نهایت به تولید و فروش لوازم آرایش طبیعی و اصیل روی‌آورد. از قدیمی‌ترین محصولات در این شرکت می‌توان به رژ گونه، کرم صورت، خمیردندان، کرم دست و کرم ضدآفتاب اشاره‌کرد. برند دبورا Deborah  به طور مستقل در سال 1962 و با هدف تولید محصولات آرایشی جدید و به‌روز تاسیس‌شد. در عصری که برای اولین بار ریمل به عرصه تولید رسید، با دگرگونی دنیای آرایش، زیبایی بی‌نظیر ستارگان برای خانم‌ها دست‌یافتنی‌شد. برند دبورا Deborah از همان زمان به عنوان برند تازه‌ای با قیمت‌های تازه شناخته‌شد و لوازم آرایش را به گروهی از خانم‌ها عرضه کرد که تا آن هنگام شرایط خرید لوازم آرایش را نداشتند. برند دبورا در سال 1982 شاخه‌ای را برای نوجوانان با عنوان دِبی Debby تاسیس‌کرد.

برند دبورا Deborah چندین سال پیاپی اسپانسر مسابقات ملکه زیبایی ایتالیا بوده‌است و شرکت کنندگان مسابقات Miss World از ایتالیا، از لوازم آرایشی برند دبورا استفاده می‌کنند. فروشگاه اینترنتی مدیسه از فوریه 2017 مجموعه متنوعی از محصولات برند دبورا Deborah را به  فضای اینترنتی ایران عرضه کرده‌است.

 

خرید لباس زنانه مارک

 

 

deborah

 

برند کانادایی لاسنزا

lasenza

برند کانادایی لاسنزا La Senza در سال 1990 در کِبک تاسیس‌شد. کمپانی لاسنزا La Senza  تولیدکننده شناخته‌شده و محبوب لباس زیر، لباس خواب و لباس راحتی منزل برای خانم‌ها است. برند لاسنزا La Senza  که در ابتدا سوزی شییِر نام داشت، در ادامه موفقیت برند ویکتوریاز سیکرت Victoria’s Secret  در امریکا، شروع به فعالیت در کانادا کرد. این برند که تلاش دارد لباس‌های کاربردی‌تری از ویکتوریاز سیکرت ارائه‌کند، لباس زیر و لباس‌خواب لوکس و شیکی تولید‌ می‌کند که در عین راحتی، جذاب و متفاوت هم هست.

کلمه «سنزا »که برگرفته از زبان ایتالیایی است در لغت به معنای «بِدون چیزی» است که با اضافه کردن پیشوند «لا» شکل مؤنث پیدا کرده و اشاره به سبُکی و راحتی لباس‌های این برند دارد که وقتی آن را می‌پوشید، چنان راحت هستید که گویی چیزی به تن ندارید. همین نکته ساده فلسفه لباس زیر و لباس خواب راحت و کاربردی است و پیشرفت برند لاسنزا La Senza  و استقبال خریداران از آن را رقم زده‌است. رنگ‌های جذاب مشکی و سرخابی که با رنگ پوست بیشتر خانم‌ها هماهنگی دارند و برای موقعیت‌های مختلف مناسب هستند، روح خاصی در طراحی‌های لاسنزا La Senza  دمیده‌اند.

این برند در حال حاضر 787 شعبه در کانادا و دیگر کشورهای جهان دارد. فروش آنلاین لباس زیر لاسنزا La Senza  در ایران از اکتبر 2016 در فروشگاه اینترنتی مدیسه آغاز شده‌است.

 

lasenza2

 

اسپانیا؛ قهرمان مد و شیک‌پوشی

Blanco

سوئیت ‌بلانکو  Suiteblanco  یک شرکت اسپانیایی متخصص در  زمینه‌ی  طراحی، تولید، توزیع و فروش انواع لوازم جانبی و لباس برای خانم‌ها و آقایان  است.  این شرکت برای اولین بار فعالیت خود را در مادرید شروع کرد و سپس برای توسعه کسب و کار و نیز دست‌یافتن به الگوی ساخت و تجارت یکپارچه، فعالیت خود را در سایر شهر‌های اسپانیا آغاز کرد. تولید‌کنندگان، طراحان و نیز صاحبان این برند برآنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، محصولاتی  با طراحی و قیمتی درخور و متناسب با نیازهای جوامع مدرن تولید کنند. هم‌چنین دست‌اندرکاران توزیع و تولید کالا در این برند تمایل دارند تا آخرین محصولات خود را در کمتر از یک هفته در تمام فروشگاه‌های خود به‌روز و ارائه کنند چرا که توجه به تمایل و نیاز مشتری یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستورکار تولیدکنندگان این برند است.

 

Suite+Blanco+Subway+Poster

 

استایلی بی‌رقیب از قلب اروپا : کورتفیل

 

cortefiel

برند پوشاک زنانه و مردانه کورتفیل Cortefiel برخاسته از کشور اسپانیا؛ قلب تپنده شور و هیجان در اروپا است. کورتفیل Cortefiel که در سال 1945 تاسیس شد، پوشاک شیک، کاربردی و امروزی برای خانم‌ها و آقایان بین 35 تا 45 سال طراحی و تولید می‌کند. استایل شهری لباس‌های برند کورتفیل Cortefiel برای افرادی دیزاین می‌شود که جایگاه و منزلت اجتماعی رفیع آن‌ها از چشم دیگران پنهان نیست و به دنبال آن هستند که استایل بی‌نظیرشان را به شکلی مدرن و امروزی طراحی‌کنند و به نمایش بگذارند.

برند کورتفیل Cortefiel که توسط شرکت معتبر بین‌المللی گروپو کورتفیل راه‌اندازی شد، دارای پیشینه‌ای است که به سال 1880 و کسب و کاری خانوادگی در شهر مادرید باز می‌گردد. گروپو کورتفیل در حال حاضر از معتبرترین نام‌های تجاری اروپایی است و با چهار برند کورتفیل Cortefiel، اسپرینگ‌فیلد Springfield، پدرو دل هیررو Pedro del Hierro و ویمن سیکرت Women’ Secret در 79 کشور دنیا فعال است.

در حال حاضر برند کورتفیل Cortefiel در 34 کشور دنیا به فروش لباس زنانه و مردانه می‌پردازد و 450 فروشگاه فیزیکی در سرتاسر جهان دارد. فروشگاه اینترنتی مدیسه اولین عرضه‌کننده اینترنتی پوشاک برند کورتفیل است که مجموعه‌ای ارزنده از بهترین‌های این برند را به بازار خرید آنلاین ارائه کرده‌است.

 

برند پوشاک زنانه و مردانه کورتفیل Cortefiel

 

 

مانسون : به سبک بوهمین لباس بپوشید

 

Monsoon

 

برند انگلیسی مانسون Monsoon  را دیزاینری انگلیسی به نام پیتر سایمون در سال 1973 تاسیس کرد. اولین بوتیک مانسون در لندن افتتاح شد. مانسون Monsoon  در لغت به معنای باران موسمی است و اشاره به فصل بارانی نواحی شرق آسیا دارد. در زمان تاسیس این کمپانی پیتر سایمون به تازگی از سفری که به شرق آسیا داشت بازگشته بود و این نام را برگزید تا رنگین‌ترین تجربه‌هایش را از سفری ماجراجویانه همراه با باران‌های موسمی، به زبان دنیای مد بازگو کند. اولین کالکشن برند مانسون مجموعه‌ای از لباس‌هایی به سبک بوهمین Bohemian بود. پیتر سایمون پس از طراحی لباس‌های این کالکشن به هندوستان بازگشت و از بافندگان روستایی و محلی کمک گرفت تا پارچه‌های مورد نظرش را با الیاف دست‌باف محلی ببافند، با رنگ‌های ارگانیک گیاهی رنگ کنند و با تکنیک‌های چاپ دستی آن‌ها را تزیین‌کنند. استقبال انگلیسی‌ها از این کالکشن تاریخ را تغییر داد!

ده سال بعد برند مانسون Monsoon  شروع به تولید و طراحی اکسسوری‌های مورد نیاز برای تکمیل ست لباس‌های خود با برند اکسسورایز Acessorize کرد و از آن زمان در اکثر فروشگاه‌های مانسون در سرتاسر دنیا، شما می‌توانید ست کامل لباس و اکسسوری خود را با جزییات کامل تهیه کنید.

برند مانسون Monsoon  در سرتاسر دنیا با شخصیت و هویت متفاوت خانم‌های هنرمند، سفردوست و ماجراجو شناخته می‌شود. ترکیب رنگ‌ها و طرح‌های لباس‌های برند مانسون یادآور زیبایی‌های طبیعت شرق آسیا هستند. رنگ‌های درخشان، طرح‌های چشمگیر، پارچه‌های متفاوت و دستباف مانسون را در هیچ برند دیگری نمی‌توان یافت.

برند مانسون Monsoon  در حال حاضر 1000 شعبه در سرتاسر جهان دارد. فروشگاه اینترنتی مدیسه از نوامبر سال 2017 مجموعه جدید و متنوعی از پوشاک برند مانسون را در ایران عرضه‌کرده‌است.

 

monsoon1

 

کَلیوپه؛ باشکوه، مدرن و خودمانی!

“ظاهر جذاب یک جوان”، توصیفی است که به سادگی کَلیوپه را توصیف می‌کند. کلیوپه (Calliope) در سال 2005 در ایتالیا افتتاح شد و به سرعت به برندی محبوب و پرطرفدار در میان نسل جوان اروپایی تبدیل شد. کلیوپه نام تجاری یکی از خوش‌قیمت‌ترین برندهای مد و لباس در میان قشر جوان و استریت استایلیست‌های اروپایی است که ویژگی‌های منحصر به فردش آن را در میان برندهای دیگر شاخص می‌کند. لباس‌های کلیوپه، علاوه بر زیبایی و خوش‌دوختی، ظاهری کژوال و ساده دارند و آنقدر راحتند که به آسانی می‌شود آنها را با هر لباس دیگری سِت کرد. علاوه بر این طراحان کلیوپه با خوش‌فکری بخصوصشان، لباس‌هایی را طراحی کرده‌اند که در عین کژوال بودن، آنقدر شیک هستند که در مهمانی‌ها و مراسم مهم هم بشود از آنها استفاده کرد و البته خوش درخشید!

سبک کژوال، شیک و راحت این لباس‌ها کاملا مناسب شیوه غیرمتعارف و خاص لباس پوشیدن آدم‌هایی است که روحیه‌ی خاص و فکری آزاد دارند، عاشق سبک‌های زیبا، جسور و هنرمندانه هستند و از هر استایل متعارفی فرار می‌کنند.

 

1 (1)

کلیوپه همه چیز دارد؛ از صندل‌های راحت و دم دستی گرفته، تا کفش‌های پاشنه بلند و مناسب برای مهمانی و از شومیزها و شال‌های خوش‌رنگ و سبک و زیبا گرفته تا پیراهن‌ها و شلوارهایی که جان می‌دهند برای پوشیدن در فضاهای کاری، مهمانی، سفر، کافه و خیابان. سبک کلیوپه چیزی شبیه منگو، نیویورکر، استرادیواریوس و برشکاست و با لهجه استایلیش خود به زبانی حرف می‌زند که علاوه بر مقرون به صرفه بودن مدرن و جذاب است و برای زنان و مردانی ساخته شده که دوست دارند هر روز به شیوه‌ای طبیعی، جذاب و باشکوه جلوه کنند.

کلیوپه اگرچه در تمام دنیا بسیار معروف است ولی هنوز پایش به فروشگاه‌های ایران باز نشده و البته که چه حیف! اما مدیسه، با قیمت‌هایی درست مشابه قیمت‌های موجود در سایت کلیوپه و درست با همان تنوع، جدیدترین و به‌روزترین محصولات کلیوپه را به فروش می‌رساند.

 

برند Stradivarius

خواهر Zara، مغازه‌هایی شیک و لوکس. قیمت‌هایی نه چندان بالا برخلاف کیفیت‌هایی مناسب. همگام با آخرین تغییرات دنیای فشن. بیش از 6700 شعبه در 88 کشور جهان.شاید اگر قرار باشد برند Stradivarius را در چند جمله‌ی کوتاه توصیف کرد همین چند جمله بالا به خوبی معرف میزان محبوبیت و کیفیت این برند در سراسر جهان باشد.
Stradivarius در سال 1994 در بارسلونای اسپانیا تاسیس شد و پنج سال بعد به دلیل “موقعیت اقتصادی خوب و پتانسیل بالای رشد و نیز تمرکز همیشگی بر روی آخرین تغییرات دنیای مد” توسط غول صنعت پوشاک جهان Inditex (شامل زیر مجموعه های Zara، Bershka، Massimo Dutti، Pull&Bear و …) خریداری شد، تا سرآغازی باشد بر توسعه ی سریع و درنوردیدن بازار پوشاک و البسه.

لوگو و نام این شرکت برگرفته از یکی از  قدیمی‌­ترین  تولیدکنندگان ویولن جهان در قرون 17 و 18 است و ممکن است در ذهن­ شما چنین متبادر شود که سیاست شرکت تولید لباس­هایی با پرستیژ “آنتیک” باشد، اما در حقیقت هدف­گذاری این مجموعه بیشتر خانم­های 20 تا 35 سالی است که “برای پوششی شبیه مادرانشان بسیار جوانند و سبک­های نوجوانان نیز برایشان جذاب نیست”. پس اگر شما هم خانم جوانی بین 20 تا 35 سال هستيد مطمئن باشید Stradivarius لباسی مناسب سلیقه­ و طبقه اجتماعی­ شما برايتان کنار گذاشته است.

با مراجعه به سایت این کمپانی به سادگی می‌­توانید دریابید كه این شرکت در زمینه فروش لباس، کفش، کیف‌دستی و زیورآلات با قیمت­‌هایی بسیار مناسب­تر از آنچه در فروشگاه­های ZARA وجود دارد فعاليت می‌كند. هدف اینجا هم یک چیز است “همگام بودن با مد و پوشش براي تمام سلایق”. در استرادیواریوس نیز همانند Zara سیاست fast fashion جاری است. طراحی و ارائه­ سریع مدهای جدید و خارج ساختن سریع مدهایی که مورد استقبال قرار نمی­‌گیرند.

 

برند Stradivarius

فروشگاه‌های استرادیوریوس شعب خود را در تمام قاره‌ها گسترش داده‌اند اما بنا بر سیاستی نامعلوم علاقه‌ای به باز کردن شعبه‌ای در آمریکا ندارند و در این باره هیچ‌گاه توضیحی نداده‌اند. یکی از رسانه‌های مطرح آمریکا در توصیف استرادیوریوس نوشته: ” استرادیوریوس، برند Zara است با قیمتی مناسب‌تر که آمریکایی ها نمی‌توانند آن را داشته باشند!”

 

برند Stradivarius - 1

 

مطالب مرتبط

از این 5 فروشگاه لباس زنانه راضی بیرون خواهید آمد

ناین وست، جدیدترین کفش‌های زنانه امریکایی در ایران

همراهی با مد به‌دعوت برند دیفکتو DeFacto

برند اویشو؛ سفر به دنیای رنگ‌ها

برند انگلیسی مارکس اند اسپنسر از کجا آمد

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *