خوش‌پوشی و شیوه لباس پوشیدن زنان و دختران فرانسوی همیشه زبانزد بوده است. قطعا بازیگر‌ها و مدل‌ها نقش بزرگی در شکل‌گیری این تصور داشته است؛ اما فرهنگ فرانسه با ادبیات کهن و آشپزی، معماری و ادبیات باشکوهش همواره عادت داشته تا همه چیز را در حد کمال به انجام برساند. البته این کمال به معنی داشتن جزئیات و زرق و برق فراوان نیست بلکه پیوند ناگسستنی با سادگی دارد. با ما همراه باشید تا آیتم‌های ساده اما جذابی را که از مشخصه‌های استایل دختران فرانسوی در پاییز و زمستان هستند، مرور کنیم.

 

پالتو بژ ساده

فرقی ندارد که این کت‌ها از موی شتر تهیه شده باشند یا خیر. این پالتوهای بلند برای تمام موقعیت‌ها کاربرد دارند و استایلی فرانسوی به ظاهر شما می‌دهند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

1

 

کت مشکی

یک کت مشکی ساده و یا چرم از دیگر مشخصه‌های استایل دختران فرانسوی است. می‌توانید کت مشکی ساده خود را با بوت مشکی همراه کنید و استایل جذاب‌تری داشته باشید.

02

 

دستما‌ل گردن ابریشمی

دستمال گردن از اجزای جدا نشدنی استایل دختران فرانسوی است. خصوصا در پاییز و زمستان.

03

 

تاپ ساده

لباس‌هایی با برش‌های ساده و طرح‌های کلاسیک در بخش‌های مختلف استایل فرانسوی دیده می‌شوند. تاپ‌های سفید ساده هم از این قاعده مستثنی نیستند.

 

کیف دستی مشکی ساده

برای داشتن استایل فرانسوی نیازی ندارید که انواع کیف و کفش را داشته باشید و آن‌ها را با استایل‌های مختلف ست کنید. یک کیف مشکی ساده که با هر استایلی همخوانی دارد می‌تواند به شما در داشتن استایل فرانسوی کمک کند.

07

 

شلوار جین راسته

شلوار جین راسته و دمپا گشاد طرفداران فراوانی در میان زنان و دختران فرانسوی دارد. ضمنا پوشیدن این شلوارهای با کفش پاشنه بلند استایلی بی نظیر برای شما به ارمغان می‌آورد.

04 (1)

 

تی‌شرت خط‌دار

یکی دیگر از آیتم‌های ساده اما جذاب که مشخصه استایل فرانسوی است، تی‌شرت و بلوزهایی با خطوط افقی سیاه و سفید هستند. البته اگر اضافه وزن بهتر است از این مورد استفاده نکنید.

05

 

کفش‌های پاشنه تخت

کفش‌های کژوال پاشنه تخت و کفش‌های کتانی از انتخاب‌های اصلی خانم‌های فرانسوی در استایل‌های روزانه‌شان هستند.

06 (1)

 

فروش فوق العاده برندهای معروف زنانه

 

راهنمای مدل لباس مناسب تیپ‌های مختلف بدنی

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *