ترندهای جذاب ژلیش ناخن برای داشتن دست‌هایی زیبا

دست‌ها و جزئیات آنها مواردی هستند که مردم در نگاه اول به آن توجه زیادی می‌کنند. دستان یک زن همواره توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و خانم‌ها زمان و هزینه زیادی برای زیبا نگاه داشتن دستان خود صرف می‌کنند.

به همین دلیل است که صنعت زیبایی هر روز محصول و تکنیک جدیدی برای زیباتر شدن به خانم‌ها عرضه می‌کند. در سال‌های اخیر خدمات مختلفی برای آرایش ناخن معرفی شده است و ممکن است با اسم‌های جدیدی روبه‌رو شوید که اطلاعی در مورد آن نداشته باشید. با دیدن عکس ژلیش ناخن شاید شما نیز تمایل داشته باشید این تکنیک را امتحان کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در این مطلب با تکنیک ژلیش ناخن آشنا می‌شویم و مراحل و انواع مدل ژلیش ناخن را با هم مرور می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

ژلیش ناخن چیست؟

انتخاب مدل طراحی ناخن

ژلیش ناخن که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است، در واقع همان لاک قدیمی است که با ژل اکرلیک مخلوط شده و زیبایی و دوام بیشتری به لاک ناخن شما می‌دهد.

ژلیش ناخن طبیعی اصطلاحی است که به یک روش  استحکام بخشی و اصلاح فرم ناخن و لاک زدن اطلاق می‌شود و با کاشت ناخن متفاوت است. پيش از شروع آموزش ژلیش‌ناخن  توجه داشته باشید که این کار با لاک زدن معمولی متفاوت است، به ابزار خاصی احتیاج دارد و در چند مرحله اجرا می‌شود. در ادامه مراحل ژلیش‌ناخن را معرفی می‌کنیم.

مراحل ژلیش ناخن

مراحل ژلیش ناخن

ژلیش در سه مرحله اصلی اجرا می‌شود اما مراحلی فرعی برای آماده‌سازی و مراقبت‌های بعد از ژلیش نیز وجود دارد. در ادامه مراحل پایه آموزش ژلیش ناخن را برای شما بازگو کرده‌ایم:

  • زیرسازی و آماده سازی ناخن‌ها
  • مالیدن روغن روی کوتیکول
  • صاف کردن و سوهان کشیدن ناخن
  • ضدعفونی کردن با الکل، زدن ضد قارچ و پرایمر غیراسیدی
  • بیس کوت (مرحله اصلی)
  • ژل لاک (مراحله اصلی)
  • تاپ کت یا تاپ شاین (مرحله اصلی)
  • مراقبت‌های بعد از ژل پولیش

همه ما عاشق حسی هستیم که در سالن ناخن نشسته‌ایم و ناخن‌کار روی ناخن‌های ما هنرنمایی می‌کند اما همگی با لحظات سخت انتخاب رنگ و طرح جدید برای ناخن‌های خود مواجه شده‌ایم. خوشبختانه امسال گزینه‌های زیادی برای الهام گرفتن از محبوب‌ترین مدل های ناخن وجود دارد.

خرید محصولات آرایش ناخن

ترندهای ژلیش ناخن

ژلیش ناخن مرمری

ژل پولیش ناخن مرمری رنگی

ژلیش ناخن مرمری

طرح ناخن‌های مرمری امسال در صدر فهرست ترندهای ژلیش قرار دارد. بسیاری از مشتری‌ها درخواست ناخن‌های مرمری دارند اما در کنار مانیکور مرمری کلاسیک، مدل‌های دیگر از این نوع طرح نیز طرفداران زیادی دارند. در سال 2024، نه‌تنها ناخن‌های مرمری سیاه و سفید، بلکه مرمرهای رنگی وارد بازی شده‌اند.

ژلیش مینیمال

ژلیش ناخن مینیمال

ژلیش ناخن نود

در سال‌های گذشته، ترند ناخن نود بسیار پرطرفدار شده است، چرا که افراد معروف زیادی مانند جنیفر لوپز، سلنا گومز یا بلا حدید از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر این رنگ‌های نود در ناخن باعث کشیده‌تر شدن انگشتان و لاغرتر به‌نظر رسیدن دستان می‌شود.

ژلیش ناخن ساده

قیمت انواع لوازم آرایش ناخن

این مدل محبوب ژلیش‌ناخن ، تصویری از ظرافت و سادگی است. مدلی است كه تقریبا همیشه و در همه موقعیت‌ها با استايل شما هماهنگ است و می‌تواند نیازهای شما را در هر موقعیتی، چه رسمی و چه غیر رسمی برآورده کند.

ژلیش مخملی

ژلیش ناخن مخملی

ناخن های تزئین شده با سنگ‌ها و بدلیجات

تزئین ناخن یا سنگ و بدلیجات

ناخن تزئین شده

ژلیش ناخن قرمز کلاسیک

ناخن‌های قرمز در سال 2024 دوباره به میدان برگشته‌اند! ناخن قرمز همیشه جذاب و رمانتیک است و در مناسبت‌های خاص، محبوب‌ترین انتخاب محسوب می‌شود و مهم‌تر از همه اینکه با هر نوع مانتو و لباسی هماهنگ می‌شود.

می‌توانید ناخن‌های قرمز خود را با پولک‌های قلبی یا تزئینات زرق و برق‌دار زیبا کنید و شک نداشته باشید که ستاره شب خواهید بود! ناخن های قرمز جذاب و شگفت‌انگیز هستند.

خرید محصولات کاشت و آرایش ناخن

مدل ژلیش‌ناخن  زیر به شما حسی مانند حس سلبریتی بودن خواهد داد!

ژلیش ناخن باکلاس

به‌عنوان یک نکته زیبایی برای شما خانم‌های قرمزدوست، می‌توانید ظاهر شیک خود را با افزودن یک رژ لب قرمز تکمیل کنید. قرمز یکی از معدود رنگ‌هایی است که به‌خوبی روی هر مدل ناخن از کوتاه گرفته تا بلند، از بادامی تا مربعی زیبا است.

مدل ژلیش ناخن با فویل طلایی و نقره‌ای

ژلیش ناخن طلایی

در سال 2024، باید آمادگی برخوردن به ناخن های طلایی در همه جا را داشته باشید. این مدل ناخن بسیار لوکس به نظر می‌رسد و برای تمام فصول سال مناسب است.

ژلیش ناخن زرق و برق دار

ژلیش ناخن با رنگ‌های پاستلی

ژلیش ناخن پاستلی

چه راهی بهتر از استفاده از ناخن‌های پاستلی برای لذت بردن از فصل گرم وجود دارد؟

طیف وسیعی از رنگ‌های پاستلی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید و مزیت آن این است که می‌توانید آن‌ها را در سبک‌های مختلفی مانند مانیکور فرانسوی، بیبی بومر، طراحی اشکال یا حتی کاملا ساده و تک رنگ استفاده کنید. امسال افزودن طیف‌های ملایم به ناخن ترند شده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را انتخاب کنید و از این مدل ژلیش‌ناخن بانمک نهایت لذت را ببرید.

ژلیش ناخن صورتی

ژل پولیش ناخن صورتی

مدل ناخن صورتی، به همان اندازه که ساده است بیانگر شخصیت جسور و درخشان شما نیز هست. این رنگ برای هر نوع مدل ناخنی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

ناخن های Very Peri

ژلیش ناخن ترند

این رنگ گیاه اسطوخودوس برای بهار و تابستان عالی است. رنگ Very peri یا همان یاسی ملایم نت زیبایی را به هر استایلی اضافه می‌کند.

طرح ژلیش یاسی

ژل پولیش پلنگی

مدل ژلیش ناخن پلنگی

طرح پلنگی هیچ وقت از مد نمی‌افتد! ژلیش‌ناخن با انواع طرح پلنگی یکی از پرکارترین و انتخاب‌های فوق‌العاده‌ برای مانیکور است که به بهترین شکل علاقه شما به مد را نشان می‌دهد.

ژلیش ناخن را با کاشت ناخن اشتباه نگیرید

ژلیش ناخن را با کاشت ناخن اشتباه نگیرید

ژلیش‌ناخن با کاشت ناخن تفاوت دارد. در کاشت ناخن، موادی از جنس پلاستیک یا پودرهای فشرده‌شده روی ناخن قرار می‌گیرد و سبب بلندتر و ضخیم‌تر شدن ناخن می‌شود که معمولا طرح و رنگ‌های گوناگونی دارند تا این ترکیب مصنوعی، سبب ظاهر خوب ناخن شود.

درحالی‌که در فرایند مانیکور ناخن با ژل ، از مواد ژل‌مانندی روی ناخن‌های طبیعی شما استفاده می‌شود و هدف از آن، بلندتر نشان‌دادن ناخن نیست. در ژلیش‌ناخن ، بر خلاف کاشت ناخن، باید از نور لامپ‌های ال‌ای‌دی یا اشعه‌ی ماوراءبنفش برای خشک شدن ژلیش استفاده کرد که این فرایند در کاشت ناخن، کاربردی ندارد.

چگونه ژلیش را از روی ناخن پاک کنیم؟

چگونه ژلیش را از روی ناخن پاک کنیم؟

مواد به‌کاررفته در ژلیش‌ناخن ، سبب شکنندگی و تضعیف بافت ناخن در کوتاه‌مدت نمی‌شود. فقط روش پاک کردن آن است که ممکن است سبب آسیب به سطح ناخن ‌شود. اگر ناخن‌های طبیعی دارید نباید ژلیش با سوهان یا هر نوع ابزار تیزی از روی ناخن‌هایتان جدا شود چرا که در این صورت بافت ناخن‌هایتان آسیب خواهد دید. بهتر است پاک‌سازی را با مواد مرغوب پاک‌کننده‌ی ژلیش و به‌ کمک ناخن‌کار در آرایشگاه انجام دهید.

ژلیش بهتر است یا لاک کلاسیک؟

ژلیش بهتر است یا لاک کلاسیک؟

این که برای طراحی ناخن‌هایتان تکنیک ژلیش را انتخاب کنید یا لاک معمولی بستگی به سلیقه، سبک زندگی و استایل شما دارد. ژلیش برای افرادی که خواهان لاک براق باکیفیت با قدرت پوشانندگی و جذب خوب هستند، توصیه می‌شود. همچنین، ژلیش‌ناخن معمولا برای خانم‌های پرمشغله که فرصت رسیدگی مرتب به ناخن‌هایشان را ندارند، گزینه‌ی خوبی است.

همچنین اگر شما عادت ندارید که هنگام شست‌و‌شو و استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی، از دستکش استفاده کنید، توصیه می‌شود که به ژلیش‌ناخن فکر کنید.

اما لاک کلاسیک با همه‌ی ایراداتی که برای آن متصور هستیم، برای افرادی که دوست دارند رنگ و طرح ناخن‌هایشان را بسته به استایل روزانه یا هفتگی‌شان تغییر دهند مناسب‌تر است و هزینه‌ی کمتری هم دارد.

نکات مهم در ژلیش ناخن

ژلیش‌ناخن در عین حال که می‌تواند زیبا و ماندگار باشد، امکان دارد اثرات جبران‌ناپذیری روی سلامت ناخن‌ها و دست‌ها داشته باشد. برای اینکه سلامت ناخن خود را فدای ظاهر و زیبایی آن نکنید لازم است توجه زیادی در مسیر تقویت ناخن‌های خود به‌خرج دهید.

عوارض ژلیش ناخن

ژلیش‌ناخن اگر اصولی انجام نشود ممکن است باعث شکنندگی، پوسته پوسته شدن و نازکی و ترک خوردن ناخن شود و عدم توجه به شرایط نامناسب ناخن‌ها خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد و موجب پیری زودرس پوست دست‌ها شود. اما نگران نباشید! چنانچه در حین ژلیش‌ناخن ، قبل و بعد از آن استانداردها و نکات زیر را رعایت کنید، سلامتی ناخن‌های شما تضمین می‌شود.

  • با ناخن کار خود تعامل داشته باشید، از او درباره استریل بودن ابزارها سوال کنید و خودتان هم دقت کنید که آیا ابزارها را بعد از هر مشتری تمیز و ضدعفونی می‌کند؟ همچنین اجازه ندهید ناخن‌کار کوتیکول شما را فشار دهد یا آن را بیش از حد برش دهد، زیرا ممکن است منجر به التهاب و عفونت شود.
  • قبل از انجام ژلیش‌ناخن ، به دستان خود کرم ضدآفتاب با SPF 30 یا بالاتر بزنید. این کار برای پیشگیری از سرطان پوست و پیری زودرس پوست لازم است. گزینه دیگر این است که دستکش‌های تیره‌ای که قسمت ناخن‌های آن بریده شده است را بپوشید.
  • ژلیش‌ناخن را خودتان پاک نکنید یا سعی نکنید با ابزارهای مختلف آنها را از ناخن جدا کنید. در عوض برای پاک کردن یا به اصطلاح ریموو آن به ناخن‌کار خود مراجعه کنید.
  • در زمان ریموو فقط نوک انگشتان را به استون آغشته کنید.
  • به ناخن‌های خود استراحت دهید. هرزگاهی به مدت حداقل 2 هفته از ژلیش کردن خودداری کنید و به به ناخن‌های خود زمان دهید تا ترمیم شوند.
  • ناخن های خود را آبرسانی کنید، به‌خصوص زمانی که ژلیش‌ناخن ندارند.

قیمت ژلیش ناخن

قیمت ژلیش ناخن طبیعی معمولا از قیمت کاشت ناخن کمی ارزان‌تر است و به عوامل مختلفی مانند نوع مواد، نوع لاک، طرح، محل سالن آرایشگاه، تجربه و شهرت ناخن کار بستگی دارد.

 

منبع : cutediyprojects

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *