بیبی بومر ناخن چیست و چگونه انجام می شود؟ + چندین مدل ناخن بیبی بومر

کاشت و طراحی ناخن‌ها از قانون ساده اما مهمی پیروی می‌کند که آن هم چیزی نیست جز استفاده از رنگ‌های تیره برای فصل سرما و استفاده از رنگ‌های روشن و شاد برای فصل گرما.

با توجه به اینکه طراحی ناخن‌ها، زیبایی دستان را چندین برابر می‌کند، همه ساله طرح‌ها و مدل‌هایی بسیاری جهت طراحی ناخن به دنیای مد معرفی می‌شود. یکی از این طرح‌های ویژه و پرطرفدار، بیبی بومر ناخن است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اگر این مدل را برای طراحی ناخن‌های خود انتخاب نمایید، می‌توانید، حالت سایه روشن و آمبره بسیار جذابی روی ناخن‌های خود ایجاد کنید. ما در این بخش از مجله آرایش و زیبایی مدیسه ضمن آشنا کردن شما با بيبي بومر ناخن و نحوه طراحی آن با رنگ‌های گوناگون لاک ناخن، چندین مدل ناخن بیبی بومر جدید را نیز در اختیارتان می‌گذاریم تا از آن‌ها ایده بگیرید.

بیبی بومر ناخن چیست؟

بیبی بومر ناخن چیست؟

بیبی بومر یکی از به‌روزترین و زیباترین روش‌های طراحی ناخن بوده که در آن معمولا از دو رنگ استفاده می‌شود. میزان سطح دو رنگی که جهت طراحی ناخن بيبي بومر استفاده می‌‎شود، به نسبت 70 به 30 درصد است.

بدین صورت که رنگ قسمت لبه ناخن با دیگر نقاط ناخن متفاوت است. چنانچه برای قسمت پایینی ناخن از رنگ نوود، هلویی، گلبهی یا صورتی روشن استفاده نمایید و برای قسمت بالای ناخن رنگ سفید  را انتخاب کنید، رایج‌ترین نوع بیبی بومر ناخن را پیاده کرده‌اید. اما دقت داشته باشید که در این روش اگر مرز میان دو رنگ به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند، حالت سایه روشن جذابی را به‌وجود می‌آورد.

باتوجه به اینکه این مدل به مدل فرنچ ناخن و آمبره شباهت بسیاری دارد، با اسم‌های فرنچ ناخن سایه روشن یا آمبره نیز در میان ناخن کارها شناخته شده است. این روش را می‌توانید هم با انواع پودر به طور کاشت پودری، هم با انواع ژل و رنگ جهت کاشت اکرولیک، ژلیش و کاشت پلی ژل انجام دهید و حتی می‌توانید، به کمک رنگ‌های گوناگون لاک ناخن آن را روی ناخن‌های خود اجرا نمایید و از زیبایی خیره‌کننده آن لذت ببرید.

مراحل کاشت ناخن بیبی بومر چیست؟

مراحل کاشت ناخن بیبی بومر چیست؟

همان‌گونه که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، مدل ناخن بیبی بومر را می‌توان با هر رنگ لاک ناخنی که علاقه دارید روی ناخن‌های خود ایجاد نمایید. در همین راستا ما در ادامه این مطلب شما را با مراحل کاشت ناخن بیبی بومر برای ناخن بلند یا بیبی بومر ناخن کوتاه در منزل آشنا خواهیم کرد.

ناخن خود را آماده نمایید

قبل از شروع باید ناخن‌هایتان را جهت این کار آماده نمایید. برای آماده‌سازی ناخن‌ها، ابتدا با کمک لاک پاک‌کن، هرگونه لاکی که روی ناخن‌ها می‌باشد را پاک نمایید. سپس با استفاده از ناخن‌گیر، اندازه ناخن‌ها را به طول دلخواه برسانید. بعد از آن با یک سوهان لبه‌های ناهموار ناخن‌ها را صاف کرده و به آن فرم دلخواه خود را بدهید. در این مرحله جهت آنکه ناخن‌ها بلندتر به نظر برسد، می‌توانید کوتیکول‌های خود را با کمک بند انگشت مخالف خود عقب برانید.

قیمت انواع لوازم آرایش ناخن اورجینال و باکیفیت

 

یک لایه پایه شفاف روی ناخن‌های خود بزنید

یک لایه پایه شفاف روی ناخن‌های خود بزنید

بعد از اینکه ناخن‌ها را آماده کردید، نیاز است تا روی سطح تمامی ناخن‌ها یک لایه پایه (بیس کت) شفاف و نازک بزنید. انجام این مرحله به این دلیل لازم است که از ناخن‌های شما در برابر لکه‌های رنگی محافظت کند و موجب افزایش ماندگاری لاک ژل شود.

رنگ لاک پایه را بزنید

اکنون باید ترکیب رنگی خود را انتخاب نمایید و رنگ لاک پایه خود را بزنید. معمولا در ناخن بیبی بومر رنگ لاک پایه، رنگ روشن‌تر است و رنگی که در لبه ناخن استفاده می‌شود، لاک تیره است. اگر می‌خواهید، ناخن بیبی بومر خود را به‌طور رایج‌تر و محبوب‌تر درست کنید، در این مرحله از رنگ‌های نوود و طبیعی استفاده کنید. در این بین رنگ هلویی از همه محبوب‌تر است.

لبه ناخن‌ها را با کمک اسفنج به رنگ دیگری درآوردید

لبه ناخن‌ها را با کمک اسفنج به رنگ دیگری درآوردید

بعد از اینکه تمام سطح ناخن‌های خود را به یک رنگ درآوردید و اجازه دادید تا به طور کامل خشک شود، باید لاک دیگری که عمدتا رنگی متفاوت با رنگ قبلی دارد را برداشته و آن را روی یک اسفنج کوچک آرایشی بزنید.

در انتخاب اسفنج توجه داشته باشید که سطح اسفنج باید نسبتا با ناخن شما هم عرض باشد. روی اسفنج دو لایه لاک بزنید. اسفنج را باید روی لبه ناخن‌های خود بزنید. یعنی تقریبا حدود 30 درصد از سطح ناخن‌ها باید به این رنگ دربیاید. اسفنج را با حرکات ضربه‌ای آرام و کوتاه روی ناخن بزنید. بعد از هر ضربه اسفنج را بلند نمایید تا ببینید آیا به مقدار کافی لاک روی ناخن نشسته است یا خیر.

مطالب مرتبط:  یک روتین مراقبت از ناخن اصولی و حرفه‌ای به بهترین شکل

 

لایه تاپ کت را روی لاک بزنید

بعد از اینکه حالت سایه روشن را به زیبایی روی ناخن‌های خود ایجاد کردید و به مدلی که مدنظرتان بود رسیدید، چیزی در حدود 10 الی 15 دقیقه به آن فرصت دهید تا لاک به صورت کامل خشک شود. سپس یک لایه تاپ کت شفاف روی ناخن‌های خود بزنید. انجام این مرحله زیبایی و جذابیت ناخن شما را دوچندان می‌نماید.

پوست اطراف ناخن‌های خود را تمیز نمایید

پوست اطراف ناخن‌های خود را تمیز نمایید

در مرحله آخر باید یک گوش پاک‌کن که به استون آغشته شده است را برداشته و با کمک آن پوست اطراف ناخن‌های خود را تمیز نمایید تا ناخن‌ها جلوه بیشتری پیدا نمایند. همچنین برای تهیه لوازم موردنیاز می‌توانید به انواع معتبر فروشگاه لوازم آرایشی مراجعه نمایید.

آشنایی با چندین مدل ناخن بیبی بومر

جهت ایده گرفتن و انتخاب بهترین مدل ناخن بیبی بومر با این بخش از مطلب نیز همراه باشید، زیرا در ادامه مدل‌های متنوع و جدیدی از طراحی ناخن به روش سایه روشن و آمبره را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

بیبی بومر ناخن سفید

ناخن بیبی بومر سفید

به جرات می‌توان گفت، این مدل محبوب‌ترین مدل بیبی بومر است. در این مدل اغلب رنگ سفید در کنار رنگ‌هایی مثل رنگ گلبهی و هلویی قرار می‌گیرد که قرار گرفتن این رنگ‌ها در کنار هم زیبایی چشم‌نوازی را خلق می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده خانم‌های زیادی به استفاده از این مدل ناخن بیبی بومر علاقه‌مند شوند، این است که رنگ سفید با هر رنگ و سبک استایلی همخوانی داشته و از آن می‌توان برای موقعیت‌ها و مکان‌های گوناگون استفاده کرد.

قرار گرفتن لاک رنگ سفید و هلویی در کنار یکدیگر در این مدل آن را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها جهت طراحی ناخن‌ها در فصل تابستان تبدیل کرده است، چون اگر ناخن‌ها را به کمک این رنگ لاک طراحی نمایید، حس خنکی و شادابی به شما دست خواهد داد.

بیبی بومر ناخن قرمز

ناخن بیبی بومر قرمز

این مدل یکی دیگر از زیباترین مدل‌های ناخن بیبی بومر است. تلفیق رنگ قرمز با رنگ‌های روشنی مثل هلویی در این تکنیک زیبایی خاصی دارد. اگر به دنبال این هستید به خوبی در مهمانی بدرخشید، بی‌شک بیبی بومر قرمز برای شما بهترین گزینه است. حتی شما می‌توانید، این تکنیک را با استفاده از رنگ قرمز و مشکی روی ناخن‌های خود پیاده نمایید.

استفاده از ترکیب قرمز و مشکی در طراحی این مدل ناخن می‌تواند، هارمونی بسیار زیبایی را ایجاد نماید و تمامی توجه‌ها را به سمت شما معطوف کند.

مطالب کاربردی:  افزایش ماندگاری لاک ناخن با ترفندهای ساده و کاربردی

 

بیبی بومر ناخن صورتی

ناخن بیبی بومر صورتی

یکی دیگر از رنگ‌هایی که با استفاده از آن می‌توان مدل بیبی بومر جذابی روی ناخن‌ها پیاده کرد، رنگ صورتی است. صورتی از باتوجه به اینکه ظاهری دراماتیک و دخترانه دارد، هر بانویی با هر سلیقه‌ای و در هر سن و سالی آن را می‌پسندد.

رنگ صورتی که کاملا یک انتخاب بهاری است و جهت طراحی ناخن‌ها در این فصل بسیار مناسب است، تناژهای گوناگونی دارد که هریک جذابیت خاص خودش را دارد و همچنین می‌توانید، باتوجه به سلیقه خود از خانواده بزرگ صورتی یک رنگ را انتخاب نمایید.

بیبی بومر ناخن مشکی

ناخن بیبی بومر مشکی

کاشت ناخن مشکی جذاب‌ترین و چشم‌نوازترین رنگ لاک است. یکی از دلایلی که موجب شده مدل‌های طراحی ناخن با رنگ مشکی طرفداران فراوانی پیدا نماید، این است که لاک مشکی هیچ‌موقع از مد نمی‌افتد و شما می‌توانید از آن برای تمامی فصول و مناسبت‌ها استفاده نمایید. در طراحی ناخن بیبی بومر مشکی تقریبا از تمامی رنگ‌ها می‌توانید استفاده نمایید، چرا که تمامی رنگ‌ها با رنگ مشکی ترکیب زیبایی را خلق می‌کنند.

با این وجود، در میان آن‌ها ترکیب رنگ مشکی با رنگ‌های خنثی مثل رنگ هلویی به دلیل اینکه سایه روشن جذابی را ایجاد می‌کند، جلوه فوق‌العاده‌ای دارد. ناخن بیبی بومر مشکی برای هر زمان و هر مکان و حتی هر استایلی به‌ویژه استفاده در مجالس و مهمانی‌های شبانه مناسب است و با استفاده از آن می‌توانید، در هر جمعی که شرکت می‌کنید، بدرخشید.

مطالب پربازدید:  20 طرح ناخن تابستانه جدید برای خانم‌های لاکچری و سخت‌پسند

 

بیبی بومر ناخن رنگی

ناخن بیبی بومر رنگی

با چندین رنگ نیز می‌توان این تکنیک را روی ناخن‌های خود اجرا کنید. اگر می‌خواهید، همیشه و همه‌جا همه توجه‌ها را به خود جلب نمایید، می‌توانید از مدل ناخن بیبی بومر رنگی استفاده کنید. این مدل طراحی ناخن برای موقعیت‌هایی که علاقه دارید از چند رنگ لاک ناخن استفاده نمایید، گزینه بسیار مناسبی است. جهت اجرای این مدل، هم می‌توانید از رنگ‌های ملایم کنار یکدیگر استفاده کنید و هم رنگ‌های پر زرق و برق و خیره‌کننده.

 

منبع : popsugar

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *