انتخاب عطر بر‌اساس شخصیت و روحیه هر فرد

عطر سفیر پنهان و نامرئی هر شخص به شمار می‌رود. نکته مهم این است که با رایحه‌ای که استفاده می‌نمایید، احساسات به خصوصی را به اطرافیان خود انتقال خواهید داد. این احساس می‌تواند حس آرامش، امنیت، صمیمیت و حتی ترس باشد؛ همچنین عطر بیانگر شخصیت شما خواهد بود. اینکه آیا انسان جدی هستید یا شوخی، کاملا از انتخاب عطر و رایحه‌ای که استفاده می‌کنید قابل تشخیص خواهد بود.

در این مطلب به‌ صورت کامل انواع عطر‌ها را از نظر کاربرد آن‌ها بررسی خواهیم کرد. بعد از مطالعه این مقاله هر شخص با هر میزان تجربه در حوزه عطر و ادکلن با در نظر گرفتن تیپ شخصیتی خود قادر است تا از این اطلاعات به‌ عنوان راهنمایی کامل جهت خرید و انتخاب عطر بر اساس روانشناسی عطر و ادکلن استفاده نماید. همچنین شما می‌توانید جهت تهیه عطرهای اصل و باکیفیت به انواع معتبر فروشگاه لوازم آرایشی مراجعه نمایید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انتخاب عطر با رایحه شیرین، عطر مناسب شخصیت خون‌ گرم با روحیه لطیف

انتخاب عطر با رایحه شیرین، عطر مناسب شخصیت خون‌ گرم با روحیه لطیف

خواه یا ناخواه اشخاص بشاش، خوش ‌طبع و پر انرژی از عطر‌هایی که دارای رایحه‌ای شیرین هستند، استفاده می‌نمایند. این اشخاص انسان‌هایی خون ‌گرم با روحیه ساده و لطیف می‌باشند. در صورتی که با شخصی مواجه شدید که از رایحه شیرین استفاده می‌نماید، مطمئن باشید که برقراری ارتباط با وی کاری آسان و بدون چالش خواهد بود. چنانچه شما نیز از عطر شیرین استفاده می‌کنید، در نگاه اول می‌توان گفت که شخصی رویاپرداز هستید.

رایحه شیرین ویژه خانم‌ها بوده و آقایان نباید از آن استفاده نمایند، این طرز فکر غلطی بوده که بیشتر افراد با آن مواجه می‌شوند. خیال شما را راحت می‌کنیم که هیچ رایحه‌ای مخصوص جنسیت خاصی نبوده و هر شخصی قادر است تا از انواع رایحه‌ها استفاده نماید. در خرید ادکلن اورجینال با رایحه شیرین به این مسئله دقت کرده که عطر‌های شیرین ترکیبی از بو‌های پرتقال، وانیل و شکلات دارند.

در نتیجه اگر شخصی که عطر شیرین می‌زند را ملاقات نمودید، از هم ‌صحبتی و معاشرت با وی لذت ببرید، چرا که با شوخ ‌طبعی و انرژی زیاد حال شما را خوب می‌کند. عطر شیرین مناسب چه فصلی است؟ عطرهای شیرین بر عکس عطرهای تلخ، برای دورهمی‌های صمیمی و دوستانه، مجالس روباز و یا فصول گرم سال مناسب هستند.

افراد باهوش عطر رایحه تند را می‌پسندند

افراد باهوش عطر رایحه تند را می‌پسندند

روانشناسان معتقدند اشخاص باهوش با رایحه تند میانه خوبی دارند. این اشخاص حساس نیستند و در کار‌های خود بسیار زیرک و صبور می‌باشند. کسانی که عطرهای تند را می‌پسند، بیشتر اعتماد ‌به ‌نفس زیادی دارند و رایحه تند را موجب شادابی خود می‌دانند. رایحه تند حس نفوذ‌پذیری زیادی داشته و کسانی که از این رایحه استفاده می‌نمایند، به طور معمول در زندگی اجتماعی خود به‌ عنوان اشخاصی تاثیرگذار شناخته می‌شوند.

در صورتی که همکاری دارید که از رایحه تند استفاده می‌نماید مطمئن باشید که قرار است کار در کنار او به بهترین نحو ممکن صورت گیرد. در خرید ادکلن زنانه اورجینال با رایحه تند دقت به خصوصی داشته باشید؛ چرا که عطر‌های تند در بیشتر مواقع بوی دارچین و زنجبیل می‌دهند و بعضی از خانم‌ها با این رایحه‌ها رابطه خوبی ندارند.

قیمت انواع عطر و ادکلن برند و اورجینال

 

انتخاب عطر با رایحه تلخ، عطر مناسب اشخاص درونگرا و مصمم

رایحه تلخ، عطر مناسب اشخاص درونگرا و مصمم

به طور معمول اشخاص مصمم، سخت‌ کوش و با‌ثبات از عطر‌هایی که دارای رایحه تلخ هستند، استفاده می‌نمایند. مقاومت در مقابل سختی‌ها و تسلیم نشدن از ویژگی این اشخاص به شمار می‌رود؛ به‌ عنوان مثال، مدیران از عطر‌های تلخ استفاده می‌نمایند. علاقه ‌مندان به عطر تلخ چندان اهل معاشرت نیستند و با دیگران کاملا جدی برخورد می‌نمایند؛ در نتیجه زمان معاشرت با آن‌ها حدود را رعایت کرده تا نا‌خواسته موجب رنجش آن‌ها نشوید.

چنانچه قصد دارید برای شخصی جدی عطر بخرید، رایحه تلخ را در اولویت قرار بدهید؛ چرا که یقینا از انتخاب شما استقبال می‌نماید. اگر به ‌دنبال عطر مردانه تلخ می‌باشید، پیشنهاد ما خرید عطر کرید اونتوس مردانه بوده که دارای رایحه‌ای فوق‌العاده است. ساده‌ترین راه جهت شناسایی عطر‌های تلخ، رنگ شیشه آن‌هاست. اغلب عطر‌های تلخ شیشه‌ای تیره رنگ دارند. از عمده‌ترین رایحه‌های تلخ بوی چرم، قهوه و تنباکو به‌ شمار می‌روند.

مطالب دیدنی:  بهترین ادکلون‌های ویکتوریا سکرت و تشخیص عطرهای اصل آن

 

افراد مهمان ‌نواز و صمیمی از عطر گرم استفاده می‌نمایند

افراد مهمان ‌نواز و صمیمی از عطر گرم استفاده می‌نمایند

علاقه مندان به عطر‌های گرم، انسان‌های مهمان‌نوازی هستند و از دوستی و صمیمیت آن‌ها می‌توانید نهایت لذت را ببرید؛ همچنین کسانی که به رایحه گرم علاقه‌مند هستند، مشاورین بسیار خوبی خواهند بود. حس معاشرت فوق‌العاده کنار آن‌ها موجب می‌شود از گفت‌و‌گو با آن‌ها خسته نشوید. رایحه گرم را در عطر مناسب شب بسیار زیاد می‌توان پیدا نمود، چرا که در بیشتر موارد رایحه گرم حس آرامش و صمیمیت میان افراد در مجالس را افزایش خواهد داد.

مطالب کاربردی:  عطر مو چیست و چه تفاوتی با عطرهای دیگر دارد؟

 

عطر با رایحه ملایم، انتخاب افراد مهربان و قابل اعتماد

عطر با رایحه ملایم، انتخاب افراد مهربان و قابل اعتماد

به طور معمول کسانی که انتخاب اولشان عطر ملایم است، دارای قلب بزرگی هستند. کسانی که از رایحه معتدل استفاده می‌نمایند، در میان مردم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

هیچ نمودی از خودخواهی و خودبینی در کسانی که از عطر ملایم استفاده می‌نمایند، وجود ندارد. آن‌ها کینه‌ای نبوده و بسیار راحت دیگران را می‌بخشند. احساس امنیت و آرامش در کنار کسانی که از رایحه ملایم استفاده می‌نمایند، موج می‌زند. در خرید عطر معتدل زنانه به این نکته دقت کرده که رایحه آن‌ها ترکیبی از بوی گل و میوه‌های ملایم می‌باشد.

رایحه خنک، عطر مناسب شخصیت جاه‌طلب

رایحه خنک، عطر مناسب شخصیت جاه‌طلب

کسانی که از رایحه خنک استفاده می‌نمایند، به طور معمول غرور مثبت دارند و همواره خود را از دیگران برتر می‌دانند. همین غرور و اعتماد ‌به ‌نفس موجب می‌شود در بیشتر کار‌ها نسبت به دیگران موفق‌تر و با‌انگیزه‌تر باشند.

رایحه خنک جلوه دهنده جسارت و قدرت با چاشنی لطافت و مثبت‌ اندیشی است. داشتن همکاری که به رایحه خنک علاقه دارد، جای خشنودی دارد؛ چرا که این اشخاص قدرت برنامه‌ ریزی و مدیریت خوبی دارند و در شرایط حساس به ‌خوبی قادرند تا اوضاع را سروسامان بدهند. پارفومز د مارلی گالووی را می‌توان به منظور یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین عطر‌های خنک معرفی نمود.

تست انتخاب عطر بر اساس شخصیت

تست انتخاب عطر بر اساس شخصیت

انتخاب عطر بر اساس ویژگی‌های شخصیتی هر شخص به سادگی انجام می‌شود. این کار برای افرادی که به دنبال یک هدیه مناسب برای عزیزان خود هستند، راهکار مناسبی می‌باشد. هر شخص بر اساس خاطراتی که در مغز و ذهن خود دارد، به بعضی از روایح بیشتر گرایش پیدا می‌کند. عطر و بوهای متنوع در ذهن اشخاص تداعی کننده بعضی از رویدادهای خاص زندگی آن‌ها هستند.

همچنین چنانچه شما با ویژگی‌های شخصیتی هر یک از روایح و نت‌های بویایی آشنایی داشته باشید، درمواجهه با اشخاص گوناگون بهتر می‌توانید، در رابطه با آن‌ها اظهار نظر نمایید. در نظر داشته باشید که تست انتخاب عطر بر اساس شخصیت، در خلق و خو و روحیات شما هم تاثیر مثبتی خواهند گذاشت. این عطرها موجب شده که احساس خوشحالی و شادی بیشتری در زندگی داشته باشید.

مطالب پربازدید:  معرفی انواع بهترین عطر زنانه برای تابستانی خنک و خوشبو

 

خرید و انتخاب عطر مناسب شخصیت با ضمانت اصالت کالا از مدیسه

در این مطلب به ‌طور کامل انواع عطر مناسب شخصیت را بررسی نمودیم تا با توجه به آن و با در نظر گرفتن تیپ شخصیتی خود و اطرافیان خود اقدام به خرید و استفاده از انواع عطر‌ها نمایید. کارشناسان مدیسه با در نظر گرفتن انواع سلیقه‌ها و تیپ‌های شخصیتی انواع عطر و ادکلن اصل و با‌کیفیت را در اختیار شما قرار داده تا با توجه به ‌نیاز خود بهترین عطر را تهیه نمایید. ضمانت اصالت کالا از مهم‌ترین مزیت‌های خرید عطر و ادکلن از مدیسه به شمار می‌رود.

 

منبع : sylvaine

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “انتخاب عطر بر‌اساس شخصیت و روحیه هر فرد

  1. کسری گفت:

    بسیار جذاب و جالب بود

  2. عاطفه گفت:

    خيلي جالب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *