لباس سیاه هر چقدر گشادتر باشد، شما را خنک‌تر نگه‌ می‌دارد.

لباس سیاه بخش جدایی‌ناپذیر استایل بسیاری از خانم‌ها و آقایان است. اما پوشیدن چنین لباس‌هایی در فصل تابستان برای بسیاری ملال‌آور خواهد بود، چراکه پوشیدن لباس سیاه سبب می‌شود گرمای خورشید بیشتر به سمت شما جذب شود و در نتیجه شما گرمای بیشتری در این فصل با لباس مشکی احساس خواهید کرد.

بنابراین در این فصل بسیاری قید پوشیدن انواع مدل لباس سیاه را می‌زنند. این جا در این مقاله به شما می‌گوییم که چطور هم ست لباس مشکی خود را بپوشید و هم از گرمای آفتاب در امان بمانید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

راهکارهای خنک ماندن با لباس سیاه

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که از هوای گرم در تابستان شکایت دارید، اما در عین حال از لباس‌های مشکی خود نیز نمی‌گذرید، این بخش را مطالعه کنید. در ادامه راهکارهای کاربردی به شما پیشنهاد خواهیم داد که بتوانید در استایل مشکی خود، خنک بمانید!

جنس پارچه را در نظر داشته باشید

جنس هر پارچه‌ای مهم‌ترین عامل بالا بردن دمای بدن شما به شمار می‌آید. در کل هر زمان که شما پارچه‌ای را روی پوست خود قرار می‌دهید و هر لباسی که به تن می‌کنید، سبب می‌شود که دمای بدن شما چند درجه افزایش پیدا کند.

کاری که می‌توانید برای کنترل آن انجام دهید، این است که به جنس پارچه توجه کنید و یک لباس سیاه انتخاب کنید با پارچه‌ای که دمای بدن شما را زیاد بالا نمی‌برد. لباس‌های سیاهی که از جنس نخ، پنبه و کتان هستند، به شما کمک می‌کنند که احساس گرمای زیادی نکنید.

به هیچ عنوان لباس‌های مشکی که در آن‌ها از الیاف مصنوعی مانند پارچه استفاده شده است را خریداری نکنید. پلی استر و پلاستیک موجود در پارچه دمای بدن شما را افزایش خواهند داد.

اندازه لباس‌ها را در نظر داشته باشید

لباس سیاه

خانم‌ها که با مانتو در جامعه ظاهر می‌شوند، باید تلاش کنند در فصل گرما یک لباس‌ سیاه انتخاب کنند که گشاد باشد. مانتوهای گشاد سبب می‌شوند که هوا در آن‌ها گردش پیدا کند و دما تا حدی در بدن کاهش یابد. هر چقدر مانتو تنگ‌تر باشد، شما گرمای بیشتری احساس خواهید کرد.

پیشنهاد ما به آقایان این است که اگر تمایل به استفاده از رنگ مشکی دارند، به جای استفاده از پیراهن‌های آستین‌ بلند از پیراهن مردانه سیاه با آستین کوتاه استفاده کنید. همینطور توصیه می‌کنیم که مانند خانم‌ها از پوشیدن لباس‌های تنگ در این فصل اجتناب کنند.

مطالب خواندنی:  با این 5 کار سریع پیر شوید

لباس‌ سیاه در کنار رنگ‌های دیگر

توصیه دیگر ما مخصوصا برای خانم‌ها این است که به جای این که از مانتوهایی استفاده کنید که رنگ‌ آ‌ن‌ها از سر تا پا مشکی باشد، سعی کنید انواعی از طراحی‌ها را خریداری کنید که در خود رنگ‌های دیگر را نیز جای داده‌اند. برای مثال یک لباس سیاه سفید سبب می‌شود که اشعه خورشید کمتر به آن جذب شود.

بهتر است در تابستان مانتویی که سرتاسر سیاه است، تهیه نکنید.

کفش مناسب

در این فصل برای دوری از گرما نه تنها باید در انتخاب لباس دقت کنید، بلکه باید در انتخاب کفش نیز نکاتی را در نظر بگیرید. بهترین کفشی که مناسب این فصل است، انواع صندل‌ها هستند.

این کفش‌ها رو باز هستند و با باز ماندن قسمت‌هایی از پا گرمای کمتری را به بدن تحمیل می‌کنند. اگر خانم‌ها و آقایان تمایل دارند که در این فصل از لباس‌ سیاه استفاده کنند، توصیه ما این است که حتما با آن‌ها کفش‌های صندل بپوشند.

جلوگیری از تعریق با لوازم بهداشتی

چاره دیگری که می‌توانید برای مقابله با تعریق هنگام پوشیدن لباس مشکی در فصل تابستان بیندیشید، استفاده از لوازم بهداشتی است که مانع از تعریق زیر بغل می‌شوند. همه ما تاکنون تجربه کرده‌ایم که تعریق در این قسمت از بدن تا چه حد می‌تواند ما را کلافه کند. با استفاده از یک مام یا اسپری‌هایی که مانع تعریق می‌شوند، ‌می‌توانید این کلافگی را از خود دور کنید.

قیمت ضدتعریق و دئودورانت

شلوار مناسب

از جمله پوشاکی که می‌تواند گرمای بسیار زیادی را به شما تحمیل کند، شلوار است، مخصوصا اگر از جنس جین یا سایر پارچه‌های ضخیم ساخته شده باشد. پیشنهاد ما این است که با پوشیدن مانتو مشکی یا پیراهن سیاه مردانه شلواری نخی و گشاد به پا کنید.

شال مناسب

شال همراه با مانتوی مشکی بهتر است نازک و خنک باشد.

خانم‌هایی که تصمیم می‌گیرند که از لباس‌های مشکی در استایل خود در فصل گرما استفاده کنند، بهتر است که شال‌هایی را روی سر خود قرار دهند که نازک‌ هستند و رنگ‌های روشنی دارند.

خوشبختانه بسیاری از طرح‌ها و رنگ‌ها در شال‌ و روسری با مانتو مشکی همخوانی دارند. اگر تمایل دارید که از شال مشکی یا روسری مشکی استفاده کنید، باید به ضخامت و جنس آن توجه کافی داشته باشید.

عدم استفاده از اکسسوری

به خانم‌ها و آقایان توصیه می‌کنیم که در فصل گرما و با پوشیدن لباس‌های گرم از انداختن انواع اکسسوری‌های غیرضروری مانند گردنبند و دستبند دوری کنند. در عوض بهترین اکسسوری که می‌تواند شما را از کلافگی گرما نجات دهد، عینک آفتابی است.

قیمت انواع عینک آفتابی اصل

استفاده از خوردنی و نوشیدنی مناسب

یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می‌کند که با وجود پوشیدن لباس سیاه از گرما دور بمانید، همراه داشتن انواع نوشیدنی‌های خنک مانند آب و آبمیوه است. آب خنک در بدن به جریان درمی‌آید و سبب می‌شود گرما تا حدی از شما دور شود. همینطور سعی کنید در طول روز میوه‌های خنک مانند هندوانه مصرف کنید.

در نهایت با استایل مشکی خود، خنک بمانید!

انواع مدل لباس مشکی در میان جوانان محبوبیت زیادی داشته و این افراد تمایل دارند که در بیشتر فصول سال از رنگ مشکی در استایل خود استفاده کنند، اما در فصول گرم رنگ مشکی گرمای بیشتری را به خود جذب می‌کند و سبب می‌شود که بیش از پیش احساس گرما کنید.

ما در این مقاله چند راهکار ساده را به شما معرفی کردیم که با آن‌ها هم می‌توانید از لباس سیاه در این فصل استفاده کرده و هم می‌توانید از گرما دوری کنید.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *