20 مدل تونیک مهمانی برای خانم‌های شیک و لاکچری

تونیک به لباسی با سیلوئت معمولا ساده گفته می‌شود که طول آن از شانه تا بین باسن و زانو می‌رسد. واژه تونیک از کلمه لاتین tunica گرفته شده است که به لباس اصلی مردان و زنان روم باستان اشاره دارد. امروز قصد داریم تا زیباترین مدل تونیک‌ مهمانی در سال 2023 میلادی را به شما معرفی کنیم، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید و از این مدل‌های جذاب دیدن کنید.

انواع مدل تونیک مهمانی ترند

زیباترین مدل تونیک زنانه گلدار منتخب 2023

تصویر1: تونیک گلدار نخی نیز برای دورهمی‌های دوستانه یک انتخاب عالی است

طرح فلورال یا گلدار، همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. این طرح هیچ وقت از مد نمی‌افتد. اگر عاشق پترن گل گلی هستید، امسال مدل‌ تونیک مهمانی گلدار را تهیه کنید. شما می‌توانید این طرح را در جنس و مدل‌های متفاوت بخرید. پیشنهاد ما این است که از مدل تونیک حریر گلدار برای مهمانی هایی مانند تولد استفاده کنید تا جنبه لوکس‌تری به ظاهرتان ببخشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل تونیک ایرانی جدید

مدل تونیک زنانه‌

اگر بخواهید به مهمانی بروید چه مدل تونیکی را می‌پسندید؟ به دلیل آداب و رسوم ما ایرانی‌ها عمدتا تونیک‌های پوشیده مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد. تونیک‌ها معمولا برای دورهمی‌ها و مهمانی‌های دوستانه و تولد کاربرد دارند، البته نوع‌هایی از مدل تونیک زنانه‌ هم موجود هست که می‌توان در استایل خیابانی یا اسمارت کژوال از آن‌ها استفاده کرد. در بالا زیباترین و جدیدترین مدل تونیک ایرانی را با هم می‌بینید.

 تونیک پر زرق و برق

اگر طرفدار استایل الگانت و پر زرق و برق باشید، این مدل تونیک‌های زنانه مناسب شماست. زرق و برق و پولک جز ترندهای امسال است.

برای مهمانی‌هایی که نیاز به پوشش کامل دارید، می‌توان از مدل‌ تونیک مهمانی آستین بلند استفاده کرد. هر چه مهمانی جنبه رسمی‌تر داشته باشد، از پارچه مرغوب‌تری برای آن استفاده می‌شود؛ مثلا مدل تونیک حریر یا ابریشم زیر، مناسب مراسم‌هایی نظیر عقدکنان هم است.

مدل تونیک مهمانی ساده

مدل تونیک مهمانی ساده

2023 سالی است که مردم کم کم در حال بازگشت به روند عادی زندگی‌شان هستند. بنابراین اکثر مردم از مدل‌های عجیب و غریب خودداری می‌کنند و به دنبال مدل تونیک ساده زنانه هستند. امسال تاکید بر کمر در مدل لباس مجلسی بسیار ترند شده‌است. بنابراین یک مدل تونیک ساده زنانه می‌تواند تونیک کمردار به همراه جیب باشد (مطابق عکس بالا).
طرفداران مدل تونیک مهمانی ساده، به عکس زیر هم توجه کنید. همه ما می‌دانیم که مشکی رنگ شیکی برای مهمانی‌هاست. اما اگر طرفدار رنگ‌های شاد برای جشن و سرور هستید؛ بد نیست که همین مدل تونیک زنانه با زیپ در یقه را با رنگ‌های شاد تهیه کنید.

تونیک اسپرت مجلسی

یک مدل تونیک مهمانی جذاب که همیشه مد است، مدل wrap dress می‌باشد. این مدل تونیک اسپرت مجلسی، ترکیبی عالی بین شیک بودن و راحتی را برای ما فراهم می‌کند.

تونیک رنگی

تونیک رنگی

همه ما از تاثیر رنگ بر روحیه انسان با خبر هستیم. رنگ‌های شاداب یکی از ترندهای سال 2023 است که نوید امیدواری را در بین عموم جامعه می‌دهد. مسلما تونیک‌هایی با رنگ‌های شاداب، امسال طرفداران زیادی خواهد داشت. در زیر چند مدل تونیک مهمانی با رنگ شاداب را می‌بینیم. وجود چین در آستین‌ تونیک‌ها، آن‌ها را به مدلی به روز تبدیل کرده است.

قیمت انواع بلوز و تونیک زنانه ترند و لاکچری

 

مدل تونیک مانتویی

تونیک مانتویی

مدل تونیک زنانه جدید برای استایل خیابانی

مدل تونیک زنانه جدید برای استایل خیابانی

برای استایل خیابانی یا دورهمی‌های دوستانه می‌توان از این مدل‌های تونیک زنانه استفاده کرد.

تونیک مجلسی یقه قایقی

تونیک مجلسی یقه قایقی

مدل تونیک مهمانی کمربند دار

تونیک کمربند دار

همانطور که از نام آن پیداست این تونیک زنانه به همراه کمربند استفاده می‌شود و مناسب خانم‌های با اندام ساعت شنی است.

مدل تونیک مهمانی بلوز

تونیک بلوز

بلندی این تونیک‌ها می‌تواند متغیر باشد. حتی کوتاه‌ترین نوع این تونیک‌ها از انواع مختلف بلوزها بلندتر است و تا روی ران را می‌پوشاند. طرح و رنگ این تونیک‌ها دارای تنوع بالایی است و خانم‌ها با توجه به سلیقه خود می‌توانند از تونیک‌های تک رنگ و یا طرخ‌دار استفاده کنند.

مدل تونیک مهمانی گشاد

تونیک گشاد

این مدل از پارچه‌های نرم و لطیف دوخته می‌شود و مدلی گشاد و چین‌دار دارد که معمولا طرح‌دار است.

تونیک پیلی‌دار

تونیک پیلی‌دار

این مدل از پارچه های ضخیم‌تر دوخته می‌شود و با پیلی روی آن در نقاط مختلف ایجاد فرم می‌شود تا ایراد های اندامی را بپوشاند.

مدل تونیک مهمانی یقه‌دار

تونیک یقه‌دار

بسیاری از تونیک‌های نخی یقه‌ دارند و مدل این یقه‌ها می‎تواند باعث زیبایی این تونیک‌ها شود. یقه ایستاده، یقه هفت، یقه رافل‌دار و غیره از انواعی هستند که می‌توانید انتخاب کنید.

مطالب خواندنی :  جدیدترین مدل های تونیک مجلسی زنانه

مدل تونیک مهمانی لاکچری

مدل تونیک مهمانی لاکچری

اگر می‌خواهید ظاهری لوکس داشته باشید، یک مدل تونیک لاکچری منتخب 2023، تاپ تونیک بلند است که برایتان ترکیبی از شیک و باشکوه بودن را به امغان می‌آورد.

مدل تونیک هندی

مجسمه الهه مادر از موزه ملی دهلی نو، نشان‌دهنده زنی با تونیک کوتاه است.

تونیک هندی اغلب در هند، پاکستان و بنگلادش پوشیده می‌شود. مدل لباس هندی تونیک شلوار که به آن کورتا (kurta) می‌گویند، به عنوان سبکی نو ظهور در جهان شناخته شده و در غرب طرفداران زیادی دارد. این مدل تونیک زنانه اغلب با گلدوزی و مهره‌کاری تزیین یا با نخ‌های رنگارنگ دوخته شده‌است. لازم به ذکر است که این مدل تونیک در ایران هم طرفداران خاص خودش را دارد.

مدل تونیک نخی

مدل تونیک نخی

از مدل‌های پنبه ای مرغوب در زمان‌هایی که یک تونیک را مدت زمان زیادی می‌خواهید بپوشید، استفاده کنید. پنبه موجب حساسیت پوست نمی‌شود، اما الیاف مصنوعی مانند پلی استر به شدت روی پوست تاثیر می‌گذارند. در بالا چند مدل از جدیدترین تونیک‌های نخی را می‌بینیم.

 

مختصری تاریخچه: تونیک‌ها از دوران باستان تا زمان مدرن

تونیک سلتیک (celtic)

تونیک سلتیک

این مدل تونیک‌ها را سلت‌ها می‌پوشیدند. از ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان به رنگ‌های روشن و گلدوزی‌های روی آن‌ها اشاره کرد. معمولا این نوع تونیک همراه شلواری به‌نام براکا (braccae) پوشیده می‌شد.

تونیک یونان باستان (Greek tunic)

تونیک یونان باستان

تونیک یک فرد‌ در یونان باستان، در لبه سجاف تزئین می‌شد تا نشان‌دهنده ایالت یا شهری باشد که در آن زندگی می‌کرد و معمولا به رنگ قرمز، بنفش یا سبز بود.

مطالب کاربردی :  20 نمایش خاص از زیباترین مدل تونیک زنانه

تونیک رومی (Roman tunica)

تونیک رومی

در قرن سوم قبل از میلاد بود که این مدل تونیک در تن شهروندان رومی دیده می‌شد. طول تونیک، وجود یا عدم وجود راه راه و همچنین عرض و تزئینات آن، نشان دهنده جایگاه پوشنده در جامعه رومی بود؛ مثلا سناتورهای رومی از راه راه‌های بنفش پهن و اعضای طبقه سوارکاری از راه‌راه‌های باریک‌تر استفاده می‌کردند. سربازان، بردگان و کارگران یدی عموما تونیک‌هایی بالاتر از زانو داشتند. کسانی که در مشاغل کم تحرک فعالیت می‌کردند، اکثرا تونیک‌هایی تا مچ پا می‌پوشیدند (اگر می‌خواستند اسب سواری کنند، تونیک کوتاه‌تر به تن می‌کردند).

تونیک آلمانی

تونیک آلمانی

اقوام سلتی و ژرمن که در اروپای میانه و شمالی زندگی می‌کردند، تونیک‌های آستین بلند با طولی به اندازه ران یا زانو می‌پوشیدند.

کلام آخر

در این مقاله درباره زیباترین مدل تونیک مهمانی در سال 2023 صحبت کردیم. از مدل های جدید و همیشه مد گفتیم تا مدل‌های لاکچری، فلورال و ایرانی. حالا می‌دانیم که زرق و برق و پولک جز ترندهای سال جدید است. همچنین می‌دانیم که طراحان امسال روی رنگ‌های شاداب تاکید زیادی داشته‌اند؛ بنابراین انواع مدل تونیک مهمانی رنگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، مدل‌ تونیک زنانه هندی مخصوص خاص پسندهاست. اگر هم جز کسانی باشید که خیلی اهل مد نیستید می‌توانید از مدل تونیک زنانه ساده استفاده کنید. حالا شما بگویید! کدام مدل پسندتان است ایرانی یا هندی؟ لاکچری یا فلورال؟ منتظر نظرات گرم تان هستیم.

 

منبع : theguardian

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *