لباس شب جدید شیک و مد روز

اگر از مدل‌های لباس شب که در کمدتان دارید خسته شده‌اید، شاید دوست داشته باشید بدانید چه مدلهایی از لباس شب این روزها مد شده‌است و روی کت واک‌های هفته مد کدام انواع لباس شب برای نیمه دوم سال و زمستان امسال انتخاب شده‌اند. در این مطلب درباره ترندهای روزِ لباس مجلسی و لباس شب صحبت خواهیم‌کرد:

لباس شب پشت باز

از مدلهایی که این روزها برای لباس شب بسیار محبوب شده است، مدل پشت باز است که انواع متفاوتی دارد. لباس شب های پشت باز با بندِ پشت گردنی برای خانم‌های ظریف و لاغر مناسب است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لباس شب جدید شیک و مد روز - 1

مدل لباس مجلسی و لباس شب که پشتش به صورت یک حفره کوچک باز است، برای خانم‌های درشت اندام‌تر مناسب است.

لباس شب جدید شیک و مد روز - 2

لباس شب با دامن پُرچین

لباس شب با دامن چین‌دار یا دور چین از ترندهایی است که این روزها می‌توان زیاد در بازار دید. این نوع لباس برای خانم‌های لاغر اندام و کم‌سن تر مناسب است. همچنین اگر اندام شما انحنای زیادی ندارد، این مدل لباس فرم اندام شما را به «ساعت شنی» نزدیک‌تر خواهد کرد.

لباس شب جدید شیک و مد روز - 3

لباس شب جدید شیک و مد روز - 4

 

خرید لباس شب جدید

 

لباس شب راسته

لباس شب و پیراهن‌های راسته از مدل‌هایی هستند که تقریبا هرگز از مد نمی‌افتند، اما چند سال یک بار به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرند. زمستان امسال از زمان‌هایی است که لباس شب و پیراهن راسته بسیار محبوب و ترندی خواهد‌بود. اما به نظر شما برای لباس مجلسی چه رنگی خوبه ؟

لباس شب جدید شیک و مد روز - 5

لباس شب جدید شیک و مد روز - 6

جدیدترین مدل های تونیک مجلسی زنانه

 

لباس شب با یقه قایقی

در فصل پاییز شاهد لباس شب‌ هایی با یقه‌های مربعی و خشتی بودیم، اما با نزدیک‌تر شدن به زمستان امسال این ترند بیشتر به سمت یقه‌های قایقی حرکت کرده‌است. یقه قایقی که از دو طرف تقریبا تا سرشانه باز است ولی روی قفسه سینه را کاملا می‌پوشاند، برای خانم‌های قدبلند با گردن بلند مناسب است.

لباس شب جدید شیک و مد روز - 6

لباس شب جدید شیک و مد روز - 7

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *