پافر چیست ؟ جذاب ترین اسایل های زنانه و مردانه با پافر

مدتی است که پافر وارد بازار شده است و بسیاری از بانوان و آقایان شیک‌پوش برای استایل از پافر استفاده می‌کنند. اما پافر چیست و چگونه باید با آن استایل زد؟

پافر چیست

در پاسخ به پافر چیست باید بگوییم، پافر (به انگلیسی puffer) نوعی کاپشن یا بالاپوش است که به عنوان یکی از ترندهای روز و یک آیتم زمستانی پر‌طرفدار شناخته می‌شود. حجم پافرها برای جلوگیری از باد و سوز سرما زیاد است و در انواع کوتاه و بلند تولید و عرضه می‌شوند. اگرچه پافر بیش‌تر به مدل‌های بدون آستین این بالاپوش گفته می‌شود، ولی مدل آستین دار آن هم وجود دارد که از دست‌ها هم در مقابل سرما محافظت می‌کند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

جنس رویه پافرها معمولاً از نایلون یا پلی‌استر است و در لایه داخلی هم از پشم‌شیشه متراکم، هوا یا پر برای عایق شدن در برابر سرما استفاده می‌شود.

مزیت های استفاده از پافر چیست

یکی از مزیت‌های انواع پافرها داشتن وزنی سبک است که پوشیدنشان را چندین برابر راحت‌تر می‌کند. این لباس علاوه بر تأمین گرمای بدن ما در فصل‌های سرد پاییز و زمستان، ظاهری جذاب دارد و استایل‌هایی که با آن ساخته می‌شوند، طرفداران زیادی دارند. در ادامه شما را با انواع مدل‌های پافر و نحوه ست کردن آن در استایل‌های مختلف کژوال و رسمی آشنا می‌کنیم.

جدیدترین مدل های پافر

هودی و جاگر

پافر یکی از ترندهای زمستانی 1400 است که می‌توانید آن را تقریباً با هر چیزی ست کنید. پوشیدن هودی زیر یک پالتو آزاردهنده است ولی با استفاده از مدل‌های بدون آستین پافر می‌توانید هم‌زمان لباس‌های بیش‌تری مانند هودی و بافت در زیر آن بپوشید. رنگ‌های پرطرفدار این آیتم، مشکی، صورتی، طوسی و شتری هستند. ساخت یک استایل جذاب با پافرها به انتخاب رنگ کاپشن محدود نمی‌شود. برای مثال یکی از جذاب‌ترین استایل‌های آن، ست پافر و کیف و کفش است.

انواع پافر زنانه

پافر زنانه

پوفر یک پوشیدنی مشترک بین خانم‌ها و آقایان است و نوع زنانه و مردانه آن تفاوت چندانی با هم ندارد. تنها تفاوت آن‌ها این است که اغلب، پافر دخترانه و زنانه از پافر پسرانه و مردانه بلند‌تر است. انواع مختلف آن‌ها به‌صورت کلاه‌دار و بدون کلاه، زیب دار و بدون زیپ و کوتاه و بلند هستند.

انواع پافر مردانه

پافر مردانه

همان‌طور که گفتیم، پافرهای مردانه معمولاً کوتاه‌تر هستند. یکی از آیتم‌های ضروری در کمد لباس پاییز و زمستان هر مرد خوش‌پوشی پافر یا جلیقه‌ است. puffer‌های مردانه را می‌توانید با انواع پبراهن‌ها، هودی‌ها و باف‌های یقه دار مختلف استفاده کنید.

 

لیست قیمت پافر های جدید

 

نحوه ست کردن

حالا نوبت به نحوه ساختن استایلی جذاب و ست کردن پافر کوتاه و بلند می‌رسد. در مرحله اول باید از زیر puffer یک هودی، دورس، تیشرت آستین‌دار، بلوز یقه‌اسکی، بافت یا سویشرت بپوشید. در مرحله بعد برای انتخاب شلوار، می‌توانید یکی از انواع جین، جاگر، لگ، مام‌استایل و … را انتخاب کنید. در ادامه چند نکته را در این زمینه به شما یادآوری می‌کنیم:

  • پافر کوتاه را با شلوارهای گشاد و پافر بلند را با جاگر یا شلوارهای جذب مثل لگ بپوشید.
  • اگر می‌خواهید زیر puffer هودی یا دورس بلند بپوشید، بهتر است آن را با شلوارهای چرم، جین و لگ جذب بپوشید و برعکس. اما اگر قد هودی یا دورس شما کوتاه است، بهتر است شلوارهایی مانند مام‌استایل، راسته و جاگر با آن بپوشید.
  • اصول ست کردن لباس را رعایت کنید و رنگ‌های مناسب را با هم ترکیب کنید.
  • هرگز با puffer‌ها کفش‌های رسمی و پاشنه‌بلند نپوشید به جای آن می‌توانید از بوت‌ها و نیم‌بوت‌های اسپرت و لژدار و کتانی‌ها استفاده کنید.
  • پوشیدن کلاه با puffer را فراموش نکنید، زیرا این‌کار جذابیت استایلتان را چندین برابر می‌کند.
  • می‌توانید از کیف‌ها و بوت‌های پافر هم‌زمان استفاده کنید.
  • برای داشتن یک استایل اسپرت و خاص، می‌توانید puffer را روی یک ست هودی و جاگر هم‌رنگ بپوشید.

مطالب دیدنی:  ست کردن لباس زمستانی برای داشتن بهترین تیپ زمستانی

خرید پافر از فروشگاه اینترنتی لباس

قیمت پافر به تعداد لایه‌های پشم‌شیشه یا پر داخل آن، ضدآب بودن، کوتاه یا بلند بودن، کلاه‌دار بودن و برندهای تولیدکننده آن بستگی دارد. زمان خرید دقت کنید تا سایز puffer را یک یا دو سایز از سایز خودتان بزرگ‌تر بگیرید تا بتوانید به‌راحتی لباس‌های زیادی زیر آن بپوشید. شما هم می‌توانید انواع پافر مردانه و زنانه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در رنگ‌های مختلف به‌صورت آنلاین از فروشگاه مدیسه تهیه کنید و در پاییز و زمستان با استایلی زیبا بدرخشید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “پافر چیست – جذاب ترین اسایل های زنانه و مردانه با پافر

  1. ترسا گفت:

    پافر به نظرم باحال تره
    خیلی راحتم ست میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *