25 طرح کاشت ناخن ترندی سال

برای زیبایی ناخن روش‌های مختلفی مثل انواع مدل و طرح کاشت ناخن وجود دارد که با کیفیت‌ترین آن روشی به نام پودری است. اگر ناخن های سالم و محکمی دارید بهتر است به سراغ کاشت ناخن نروید. اما اگر ناخن آسیب دیده دارید، به طور مثال مشکلاتی از قبیل رشد بسیار کند، شکستن زیاد از حد ناخن یا این که اگر ناخن‌های خود را می‌جوید، کاشت برای شما گزینه مناسبی است.

در این مطلب به سراغ جدیدترین مدل‌های کاشت ناخن می‌رویم و قبل از آن با انواع مدل کاشت ناخن آشنا می‌شویم، پس با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع کاشت ناخن

انواع کاشت ناخن

روش‌های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارد:

  1. کاشت ناخن پودری

بهترین و متداول‌ترین روش کاشت ناخن این مدل کاشت است که از دوام بالایی برخوردار است. در این روش از پودرهای با رنگ دلخواه به همراه لیکوئید استفاده می‌شود. برای کاشت ناخن اکلیلی، پودر اکلیلی کاربرد دارد.

  1. کاشت ناخن ژله‌ای

در این روش کاشت ناخن، از ژل استفاده می‌شود و آن را با اشعه UV خشک می‌کنند. استحکام این روش از کاشت پودری کمتر است.

  1. کاشت ناخن قالبی

این روش طرفداران زیادی ندارد چراکه امکان هواگیری در آن بالاست و طبیعتا امکان ایجاد قارچ هم بیشتر می‌شود. در این روش، کاشت با استفاده از قالب انجام می‌شود.

مدل کاشت ناخن جدید

مدل کاشت ناخن جدید

مدل کاشت ناخن هلویی

کاشت هلویی ، با پودر و لیکوئید انجام می‌شود. در این روش، پودر کاشت در دو رنگ در دسترس است؛ هلویی و بی‌رنگ. معمولا اگر پودر بی رنگ استفاده شود، ناخن ظاهر يكدست نخواهد داشت و بايد روی آن از لاک ژل استفاده شود. اما اگر پودر هلویی رنگ بکار برود، ظاهر نهايی ناخن یکدست خواهد بود. این کاشت می‌تواند بصورت مات، براق، اکلیلی و يا حتی فرنچ باشد.

طرح کاشت ناخن ژلی کوتاه

در فرایند کاشت ناخن ژلی همانطور که گفتیم، از ژل و اشعه uv استفاده می‌شود. چند طرح کاشت ژلی در ادامه خواهيم داشت.

 

انواع سوهان کشی ناخن

مدل‌های مختلفی برای سوهان کشی ناخن وجود دارد از جمله مدل مربعی، دایره‌ای، بیضی، کافین، بادومی و…که می‌توان با توجه به علاقه و فرم دست انواع آن را برگزيد.

خرید محصولات کاشت و مراقبت ناخن

جدیدترین مدل کاشت ناخن 2024

کاشت ناخن بادومی

مدل کاشت ناخن بادومی

انتخاب فرم ناخن، کاملا به سلیقه بستگی دارد. اما مدل پرطرفدار کاشت ناخن برای امسال، مدل بادومی یا almond است. با هم چند طرح از مدل را می‌بینیم.

کاشت ناخن کوتاه کافین

مدل کافین

کافین (coffin)، یک مدل سوهان‌کشی در کاشت ناخن است. نوعی از کات کردن قسمت بالای ناخن که حالتی شبیه به مربع دارد، با این تفاوت که در قسمت بالای آن ناخن کات می‌خورد. در ادامه چند عکس مدل کاشت ناخن با این فرم قرار داده شده است.

مطالب کاربردی:  30 طرح ناخن مجلسی شیک برای خانم‌های مشکل پسند

 

19 min 8 - 25 طرح کاشت ناخن ترندی سال 2024

مدل کاشت ناخن کافین

مدل کاشت ناخن بیضی

مدل کاشت ناخن بیضی

این مدل همانند مدل بادامی سر گرد دارد اما بر خلاف آن در مرکز، تیز نمی‌شود و تنها گوشه‌های آن گرد هستند.

مدل کاشت ناخن مربعی

مدل کاشت ناخن مربعی

این کاشت ناخن دخترانه بسیار پرطرفدار است و می‌تواند طرح‌های متفاوتی داشته باشد.

طرح کاشت ناخن گرد

مدل کاشت ناخن گرد

اگر عاشق مدل ناخن کوتاه هستید و گوشه‌های تیز ناخن شما را اذیت می‌کند، مدل گرد یکی از بهترین انتخاب‌هاست. طرح ناخن گرد یک مدل کلاسیک است و برای مینیمال دوست‌ها گزینه بسیار خوبی است. برای کسانی که دوست دارند که ناخن‌های طبیعی داشته باشند این مدل یکی از گرینه‌های مناسب است و چه بهتر که با تقویت ناخن خود و پوست اطراف آن به طبیعی بودن ظاهر ناخن‌های خود کمک کنند.

مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک دخترانه

مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک دخترانه

مدل کاشت شیک دخترانه

صورتی پاستلی، رنگی آرامش‌بخش است که دختران جوان عاشق آن هستند. برای طراح‌های تابستانی و شاد می‌توان این رنگ را با طرح‌ها و رنگ‌های شاد ترکیب کرد.

در این مقاله به بررسی انواع مدل کاشت ناخن جدید، از طرح‌های کاشت دخترانه تا مدل کاشت هلویی و ژلی، پرداختیم. سپس به سراغ فرم ناخن‌ها رفتیم و از مدل کاشت مربعی، کافین، بیضی، بادومی و دایره ای صحبت کردیم. امیدواریم از این مدل و طرح های جذاب کاشت ناخن لذت برده باشید.

مطالب پربازدید:  20 طرح ناخن نگین دار لاکچری مخصوص بانوان شیک و سخت پسند

 

حال شما نظر خود را در مورد مدل‌های مختلف با ما در میان بگذارید. آیا شماهم برای ناخن‌های خود کاشت انجام می‌دهید؟ کدام طرح و مدل را بیشتر دوست دارید؟

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *