بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی

در دنیای امروز، بازار محصولات مراقبت از پوست دارای برندهای مختلفی است که هر کدام ادعا دارد و محصولات خود را به‌عنوان برترین و متفاوت‌ترین گزینه برای مراقبت از پوست معرفی می‌کنند.

بنابراین، در این مقاله، به بررسی و مقایسه بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم، انتخابی سازگار با پوست خود داشته باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کرم آبرسان الارو Ellaro مدل Youth Preserving

کرم آبرسان الارو Ellaro مدل Youth Preserving

این کرم آبرسان محصولی از برند فرانسوی الارو است که برای انواع پوست بزرگسالان تولید می‌شود. این محصول بی‌نظیر دارای بافت کرمی است. بنابراین، در مقایسه با باقی آبرسان‌ها به‌خوبی جذب پوست می‌شود. همچنین، از ترکیبات بی‌نظیر این کرم مرطوب‌کننده و آبرسان می‌توان به آرژیرلین و روغن جوانه گندم اشاره کنیم.

وجود چنین ترکیبات خاصی باعث جلوگیری از پیری زود‌رس و به تعویق انداختن شکل‌گیری چروک صورت می‌شود. از دیگر مزایای استفاده از کرم آبرسان الارو بهبود کشسانی پوست و کلاژن‌سازی است که به‌عنوان یکی از بهترین برند محصولات مراقبت از پوست در دنیا شناخته می‌شود. همچنین، در‌ مقایسه با دیگر کرم‌های آبرسان نرمی و لطافت بیشتری را به پوست شما می‌بخشد.

فلوئید آبرسان الارو Ellaro مدل کنترل کننده چربی

فلوئید آبرسان الارو Ellaro مدل کنترل کننده چربی

این محصول در مقایسه با آبرسان ساده برند الارو به‌صورت به‌خصوص برای پوست‌های چرب که مستعد برای جوش و آکنه هستند کاربرد دارد و در فرمولاسیون آن فاقد پارابن است که رطوبت رسانی قوی در طولانی مدت دارد. به‌طوری‌که، به‌صورت روزانه می‌توان از آن استفاده کرد.

همچنین، به‌عنوان یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست فرانسوی شناخته می‌شود که سبب روشنایی و براقیت بیشتر پوست است. از دیگر نکات برجسته در تولید این آبرسان می‌توان به کنترل میزان چربی پوست را نام ببریم که آبرسان معمولی چنین امکانی را برای شما فراهم نمی‌کند، علاوه‌بر این، آبرسان الارو مدل کنترل کننده چربی دارای بافت سبک‌تری نسبت به نمونه عادی است، بنابراین، جذب بالایی دارد.

ماسک حبابی زغال سام بای می

ماسک حبابی زغالی سام بای می

سام بای می یکی از بهترین برند محصولات مراقبت پوستی خارجی محسوب می‌شود که این مدل به‌صورت‌خاص برای افراد با پوست حساس و خشک توصیه می‌شود، با توجه‌ به ترکیبات مغذی این محصول برای داشتن پوستی سالم و شاداب به شما عزیزان توصیه می‌شود.

این محصول دارای گچ، زغال طبیعی و مرطوب‌کننده است، بنابراین،‌ سبب بهبود چربی پوست، جذب سموم و چربی اضافه صورت می‌شود. به اتکا به مزایای نام برده شده به عنوان یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای در بازار شناخته می‌شود.

کرم آبرسان آکوا دکتر سی تونا فارماسی Dr C Tuna Farmasi

کرم آبرسان آکوا دکتر سی تونا فارماسی Dr C Tuna Farmasi

کرم آبرسان آکورا فارماسی، یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی به‌شمار می‌رود که صاحب برند آن، کشور ترکیه است. این محصول با همه نوع پوست سازگاری دارد و همچنین، دارای خاصیت ضد چین‌ و چروکی است و در‌کنار آن خواصی مانند آبرسانی فوق‌العاده با نفوذ بالا،‌ افزایش نرمی و لطافت پوست برخوردار است که به علت داشتن ترکیباتی مانند عصاره‌های گیاهی و انواع ویتامین‌ها چنین خواصی را دارد.

این محصول قابلیت‌های چندگانه مانند براقی، افزایش سفتی پوست و کاهش چین و چروک است که به‌ همین‌ علت برای استفاده همگان توصیه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این آبرسان می‌توان به جذب سریع در لایه اپیدرمال پوستی اشاره کرد که از نکات مهم در لطافت پوست است.

کرم مرطوب کننده Dr C Tuna فارماسی Farmasi مدل Trea

کرم مرطوب کننده Dr C Tuna فارماسی Farmasi مدل 50ml Tea Tree

این مدل کرم مرطوب‌کننده در‌کنار نمونه ساده آن به‌ طور ویژه برای پوست‌ها چرب و مختلط ساخته شده است.

این مرطوب‌کننده خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد و در‌کنار آن از ترکیباتی برخوردار هستند که باعث می‌شود ترشح چربی پوست کنترل شود و همچنین، از بروز آکنه و جوش‌های سرسیاه نیز جلوگیری صورت می‌گیرد، به‌همین‌دلیل، به‌عنوان یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی معرفی و به مشتریان توصیه می‌شود که در مقایسه با نمونه‌های معمولی برای افراد با پوست چرب کارایی زیادی دارد، زیرا مهم‌ترین ترکیب آن روغن درخت چای است.

قیمت انواع محصولات مراقبت از صورت اورجینال و با کیفیت

 

کرم ضد آفتاب فاقد چربی مینرال SPF50 سراوی

کرم ضد آفتاب فاقد چربی مینرال SPF50 سراوی

این مدل کرم ضد آفتاب از محصولات مراقبت از پوست آمریکایی است که علاه‌بر محافظت از پوست در برابر عوامل خارجی مانند نور خورشید آب‌رسانی قوی به پوست را نیز انجام می‌دهد. زمانی‌که پوستتان در طول زمان رطوبت لازم را داشته باشد، علاوه‌بر لطافت سبب خوش‌رویی و آرامش شما نیز می‌شود.

کرم ضد آفتاب SPF50 ایزدین Isdin مدل Fusion Water 5 Daily

کرم ضد آفتاب SPF50 ایزدین Isdin مدل Fusion Water 5 Daily

این محصول مشابه باقی نمونه‌های معمولی سازگار با انواع پوست است که قابلیت از بین بردن تیرگی و لک‌های صورت را دارد. همچنین، فرمولاسیون خاص این کرم ضد آفتاب به‌گونه‌ای است که سازگاری با دما‌های مختلف را دارد و علاوه‌بر آن به‌علت داشتن فیوژن خیلی سریع جذب پوست می‌شود. بنابراین، یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی شناخته می‌شود.

این ضد آفتاب فاقد پارابن، الکل و چربی است که خیلی سبک روی پوست می‌نشیند و به‌عنوان ضد جوش و ضد لک نیز عمل می‌کند و به‌دلیل برخورداری از تکنولوژی سیف آیز قابل استفاده برای دور چشم نیز هست.

کرم ضد آفتاب رنگی SPF30 الارو Ellaro سری Foundation Effect

کرم ضد آفتاب رنگی SPF30 الارو Ellaro سری Foundation Effect

برند فرانسوی الارو به‌علت ماندگاری بیشتر نسبت‌ به بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی به شما عزیزان توصیه می‌شود. کرم ضد آفتاب رنگی الارو به‌دلیل کاور بالا و مراقبت از پوست در‌کنار حفظ سلامت، زیبایی را نیز به شما هدیه می‌دهد.

مطالب مرتبط:  معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب الارو؛ آیا الارو سبب لک صورت می‌شود؟

 

کرم ضد آفتاب ضد لک ویتامینه SPF 50 زیاجا Ziaja

کرم ضد آفتاب ضد لک ویتامینه SPF 50 زیاجا Ziaj

زیاجا برندی لهستانی است که در رقابت به بهترین برند مراقبت از پوست ایرانی خاصیت لکه‌بری بیشتری دارد، همچنین، از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید مراقبت می‌کند. این ضدآفتاب برای انواع پوست ساخته شده است که رطوبت پوست را در طول روز حفظ می‌کند و در برابر تعریق نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد.

این محصولات دارای ترکیباتی همچون آنتی‌اکسیدان‌ها و انواع ویتامین‌های لازم پوست هستند که با رادیکال‌های آزاد در پوست مقابله کرده و از ابتلا به بیماری‌های پوستی از جمله سرطان جلوگیری می‌کند و سبب حفظ سلامت شما می‌شود.

مام رول ضد تعریق زنانه الارو Ellaro مدل Aluminium Free

مام رول ضد تعریق زنانه الارو Ellaro مدل Aluminium Free

این مام رول به‌علت داشتن عصاره گیاه ساج مناسب استفاده روزانه انواع پوست است که برای رفع بوی نامطبوع بسیار عالی عمل می‌کند و در مقایسه با باقی برند‌ها رایحه بسیار ملیحی دارد که سازگار با سلیقه اکثر افراد است. همچنین، روی لباس لک ایجاد نمی‌کند و فاقد پارابن و آلومینیوم است که سلامت شما را حفظ خواهد کرد.

مطالب پربازدید:  معرفی بهترین آبرسان و مرطوب کننده خارجی

 

راه رسیدن به پوستی بی‌نقص؛ با استفاده از بهترین محصولات مراقبت پوست خارجی

در بازار پررونق لوازم آرایشی و بهداشتی، برندهای آرایش و مراقبت از پوست خارجی پرطرفدار‌ی مانند برندهای معرفی شده در این مقاله برترین گزینه‌ها را ارائه می‌دهند. هر یک از این برندها دارای محصولات با کیفیت بالا و فرمولاسیون ویژه‌ای هستند که به حفظ سلامت و جوانی پوست کمک می‌کنند. برای انتخاب بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی، بهتر است نوع پوست، مشکلات و نیازهای خاص خود را در نظر بگیرید و براساس آن اقدام کنید.

 

منبع : goodhousekeeping

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *