پرده آماده

امروزه خرید پرده آماده به دلیل نصب راحت، هزینه کم، دسترسی آسان، تنوع رنگ، جنس و غیره محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این مدل از پرده‌ها به صورت پرده پانج، حریر، پرده آویز و غیره تولید می‌شوند و برای پرده پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه گزینه بسیار مناسبی هستند.

پوشش دهی پرده استور نیز با توجه به جنس آن متفاوت است. بدون شک پرده‌های حریر نور بیشتری را نسبت به پرده‌های کتان از خود عبور می‌دهند. بنابراین در زمان خرید این کالای خانگی باید به جنس پرده و رنگ آن نیز توجه ویژه‌ای شود. برای آشنایی با انواع مدل‌های پرده شیک و جدید آماده با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پرده مدل YL78 زرد تاتی هوم

پرده مدل YL78 زرد تاتی هوم

این مدل از پرده آماده دارای ابعاد 240 در 140 سانتی‌متر است. رنگ زرد این مدل از تاتی هوم نیز آن را برای نصب در آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی مناسب می‌کند. برند تاتی هوم (Tati Home) در تهیه این مدل پرده از پلی استر و حریر استفاده کرده است که قابلیت شستشو با دست را نیز دارد.

خرید پرده مدل YL78 از فروشگاه اینترنتی مدیسه به شما این امکان را می‌دهد که در سایه یک پرداخت امن، کالای خود را بعد از مدت زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. در زمان خرید پرده آماده مورد نظر دقت لازم را به خرج دهید. زیرا این کالا قابلیت بازگشت ندارد.

پرده مدل HG56 سفید نقره ای تاتی هوم

پرده مدل HG56 سفید نقره ای تاتی هوم

یکی دیگر از پرده‌هایی که در استور هم استفاده می‌شود، مدل HG56 برند تاتی هوم است. این مدل پرده ساده آماده از رنگ سفید و نقره‌ای برخوردار است و با ابعاد 240 در 140 سانتی‌متر به تولید می‌رسد.

جنس پلی‌‌استر و حریر این مدل پرده آماده نیز ظاهری بسیار شیک و لوکس به آن بخشیده است. پرده مورد نظر قابلیت شستشو با دست را نیز دارد. این مدل پرده اتاق خواب و پذیرایی بدون قابلیت بازگشت است. بنابراین در زمان خرید آن باید به این نکته توجه کنید.

پرده حریر 150×60 سفید قرمز استور

پرده حریر 150×60 سفید قرمز استور

یکی دیگر از مدل‌های بسیار پرفروش، مدل پرده حریر 60 در 150 برند Store است. این مدل پرده به دلیل برخورداری از رنگ‌های بهاری، فروش بالایی دارد. جنس این پرده از حریر است و در رنگ بندی سفید و قرمز به تولید می‌رسد. این مدل پرده جدید قابل شستشو است.

پرده آشپزخانه حریر مثلثی 120×60 قرمز ویلج بسته 2 عددی

پرده آشپزخانه حریر مثلثی 120×60 قرمز ویلج بسته 2 عددی

برند ویلج Voilage با تولید این مدل پرده آماده رضایت مخاطبان را به خود جلب کرده است. این پرده برای قرارگیری در آشپزخانه طراحی شده است و جنس حریر آن به روشنایی محیط کمک بسیاری می‌کند.

همچنین رنگ این پرده حریر آماده قرمز است و در هر بسته دو عدد پرده با ابعاد 120×60 سانتی‌ متر قرار دارد. پرده ساده حریر مثلثی ویلج با قابلیت شستشو تا دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد به تولید می‌رسد. بعد از خرید پرده آماده مورد نظر بهتر است بهتر است خیلی زود در محل موردنظر نصب کنید تا ببینید که چقدر شکیل و زیبا است.

پرده 260×140 مشکی نقره ای بیدو

پرده 260×140 مشکی نقره ای بیدو

برای تهیه یک پرده پانج بسیار شیک و ارزان، پیشنهاد ما به شما پرده مشکی نقره‌ای برند Bideau است. این مدل از پرده پذیرایی و اتاق خواب با قابلیت نصب در مکان‌های دیگر نیز تولید می‌شود و یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های پرده آماده به شمار می‌رود.

ابعاد پرده مشکی نقره‌ای برند بیدو 260×140 سانتی متر است و با جنس پلی استر قابل شستشو به تولید می‌رسد. طرح‌های دایره‌ای و نقره‌ای این پرده روی زمینه مشکی آن جذابیت محیط را دو چندان می‌کند و با انواع لوازم داخلی خانه به خصوص مبلمان‌ها هماهنگی لازم را دارد.

قیمت انواع پرده آماده شیک و جدید

 

پرده آشپزخانه حریر مثلثی 160×60 سفید ویلج بسته 2 عددی

پرده آشپزخانه حریر مثلثی 160×60 سفید ویلج بسته 2 عددی

در هر بسته از پرده آشپزخانه حریر مثلثی 160×60 سفید ویلج، 2 عدد پرده وجود دارد که از جنس حریر است. این مدل پرده جدید و آماده برند ویلج Voilage با رنگ سفید به تولید می‌رسد و امکان شستشوی آن در دمای حداکثر 30 درجه سانتی گراد نیز وجود دارد. برای خرید این مدل پرده ارزان قیمت و باکیفیت بهتر است به وب سایت فروشگاه اینترنتی مدیسه بخش لوازم خانه مراجعه کنید.

پرده 240×140 ویلج

پرده 240×140 ویلج

یکی دیگر از مدل‌های پرده برند ویلج با ابعاد 140 در 240 سانتی متر به تولید می‌رسد. این مدل پرده آماده برای قرارگیری در اتاق خواب و پذیرایی بسیار مناسب است و در صورت عدم رضایت قابلیت بازگشت دارد.
جنس این مدل پرده شیک و ساده به صورت حریر است که از الیاف پلی‌ استر تهیه می‌‌شود. به دلیل رنگ‌های متنوع روشن و تیره پرده مورد نظر، ترکیب رنگ آن با سایر لوازم خانه به راحتی صورت می‌گیرد.

مطالب مرتبط :  چند نکته ساده اما جذاب برای دکوراسیون فضاهای کوچک

پرده 160×60 لیمویی راه راه ویلج بسته 2 عددی

پرده 160×60 لیمویی راه راه ویلج بسته 2 عددی

خرید این مدل راه راه برند ویلج به شما این امکان را می‌دهد که فضایی شیک و لوکس در خانه خود ایجاد کنید. پرده 160×60 لیمویی راه راه ویلج در بسته‌های 2 عددی و به رنگ لیمویی تولید می‌شود.

این مدل پرده اتاق خواب و پذیرایی از جنس پلی استر است که به راحتی شستشو می شود. برای تهیه این مدل پرده بسیار زیبا و منحصر به فرد کافی است به وب سایت فروشگاه اینترنتی مدیسه بخش لوازم خانگی مراجعه کنید و در کوتاه‌ترین زمان سفارش خود را دریافت کنید.

پرده حریر East Coast سایز 240×140 ویلج

پرده حریر East Coast سایز 240×140 ویلج

پرده حریر مدل East Coast برند ویلج با سایز 240×140 سانتی‌متر به تولید می‌رسد. این مدل پرده آماده دارای جنس حریر بسیار باکیفیت است که از الیاف پلی‌استر تهیه می‌شود.

این پرده پانج در آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی قابل نصب است و به دلیل رنگ‌بندی سفید و چند رنگ خود محبوبیت بسیاری دارد. پرده حریر مورد نظر به دلیل قابلیت عبور نور، فضایی جذاب و نورانی را در محیط خانه ایجاد می‌‌کند.

پرده آماده پانچی سایز 240×140 سانتی متر آبی راه راه ویلج

پرده پانچی سایز 240×140 سانتی متر آبی راه راه ویلج

اگر به دنبال مدل پرده راه راه می گردید، بدون شک پرده پانجی آبی راه راه ویلج یکی از گزینه های بسیار باکیفیت و مقرون به صرفه است. این مدل پرده جدید با سایز 240×140 سانتی‌متر تولید می‌‌شود و الیاف تشکیل دهنده آن از جنس پلی‌استر باکیفیت هستند.

طرح راه راه این مدل پرده ساده و پانجی نیز به بزرگتر دیده شدن ارتفاع محیط کمک بسیاری می‌‌کند. رنگ آبی و ملایم پرده موردنظر نیز آن را برای نصب در اتاق خواب و پذیرایی بسیار مناسب کرده است.

مطالب دیدنی:  با دکوراسیون مینیمال خانه خود را متفاوت‌تر کنید

پرده المانی مهم برای خانه

برای خرید پرده آماده پذیرایی و اتاق خواب وبه طور کلی وسایل دکوراسیون داخلی منزل و اتاق خواب، بهترین و راحت‌ترین روش مراجعه به فروشگاه آنلاین است‌. در این صورت تمامی اطلاعات پرده مانند: جنس، رنگ، قیمت، ابعاد، مدل، برند و غیره در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین کالای خانگی مورد نظر در زمانی کوتاه درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد. در این میان تمام فروشگاه‌های آنلاین، مدیسه امکان بازگشت کالا تا 7 روز را در اختیار مصرفکنندگان نیز قرار داده است.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *