آموزش آرایش فرانسوی؛ چگونه مانند زنان پاریسی شیک و زیبا باشیم؟

آرایش در جهان امروز سبک‌های متنوعی دارد، سبک‌های آرایشی را می توان بر اساس نحوه استفاده از عمق و رنگ و همچنین توازن بین آرایش قسمت‌های مختلف اجزای صورت دسته‌ بندی کرد. در دنیای آرایش، چند استایل و سبک معروف وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرایش خلیجی‌، سبک کلاسیک، آرایش هندی و‌… اشاره کرد. اما یکی از شیک‌ترین و ظریف‌ترین استایل‌های آرایشی، آرایش به سبک فرانسوی‌ها است.

اگر به آرایش فرانسوی‌ها نگاهی داشته باشید، هیچ شباهتی با دیگر انواع میکاپ صورت ندارد. بانوان فرانسوی قوانین خود را در آرایش صورت داشته و به همین علت امروزه سبکی تحت عنوان آرایش فرانسوی داریم. به همین جهت آموزش آرایش فرانسوی برای بانوانی که علاقه فراوانی به آرایش چهره دارند، جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد؛ زیرا این سبک آرایش فوق‌العاده بی‌عیب و نقص می‌باشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آرایش در جهان نوین سبک‌های مختلفی دارد، سبک‌های آرایشی را می توان بر اساس چگونگی استفاده از رنگ، عمق و همچنین توازن میان آرایش قسمت‌های مختلف اجزای صورت دسته‌بندی کرد.

در دنیای آرایش و میکاپ، چند استایل و سبک معروف وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سبک کلاسیک، میکاپ خلیجی‌، آرایش هندی و‌… اشاره کرد. اما یکی از ظریف‌ترین و شیک‌ترین سبک‌ها و استایل‌های آرایشی، آرایش به سبک فرانسوی‌ها است؛ یک نوع آرایش ساده، نچرال و مینیمال که ویژگی‌های طبیعی صورت را به خوبی برجسته می‌کند.

آرایش فرانسوی چیست؟

آرایش فرانسوی چیست؟

بانوان پاریسی تلاشی نمی‌کنند، به نحوی آرایش کنند که ظاهرشان به کل دگرگون شود، پس ترجیح می‌دهند تابع قوانین خود باشند. اگر در آرایش صورت زنان فرانسوی دقیق شوید، خواهید دید که بیشتر در تلاشند که نقاط قوت صورت خود را تقویت کنند و در مقابل عیب‌ها را خیلی طبیعی مخفی کنند.

دیگر شاخصه مدل آرایش فرانسوی این است که به سراغ آیتم‌ها و مدل‌های مینیمال می‌روند. شاید محصولات آرایشی بسیاری را روی پوست آن‌ها نبینید، اما بانوان فرانسوی خیره کننده و زیبا هستند. حتی در آرایش فرانسوی عروس هم می‌توانید به وضوح ببینید که میکاپ آرتیست فقط سعی کرده عیوب را مخفی نماید و نقاط قوت را کمی برجسته نشان دهد.

اگر به آرایش فرانسوی ها علاقمند شده‌اید و دوست دارید امروز یک ارایش فرانسوی دخترانه انجام دهید، در این مقاله از مدیسه همراه ما باشید.

آموزش آرایش فرانسوی

آموزش آرایش فرانسوی

اگر می‌خواهید فوت و فن آرایش زنان فرانسوی را یاد بگیرید، این مقاله برای شما می‌باشد. در این بخش با گردآوری نکاتی ساده اما فوق‌العاده مهم به شما یاد می‌دهیم، چگونه ارایش کلاسیک فرانسوی انجام دهید. در ادامه آموزش مرحله به مرحله آرایش طبیعی فرانسوی را یاد می‌گیرید.

آرایش فرانسوی چه ویژگی‌هایی دارد؟

آرایش فرانسوی چه ویژگی‌هایی دارد؟

زمانی که از قواعد آرایش فرانسوی صحبت می‌کنیم، در واقع می‌خواهیم به شما یاد دهیم که چگونه صورت خود را متعادل کنید و در عین حال جذاب‌تر نیز شوید.

چشم‌های بی آرایش با یک رژ لب پر رنگ آرایشی کاملا خنثی ایجاد می‌کنند. همچنین یک آرایش چشم اسموکی در مقابل رنگ طبیعی لب‌ها می‌تواند یک آرایش خنثی تلقی شود. در واقع فرانسوی‌ها با پیروی از این قوانین در تلاش هستند که چهره‌ای باکلاس از خود نشان داده و در عین حال طبیعی، زیبا و سالم به نظر برسند.

اگر به این آرایش دقت کنید، خبری از لایه‌های پی در پی کرم‌ها، کیکی شدن پوست و ماسیدگی لوازم آرایشی و بهداشتی روی آن نیست. فقط با چند محصول آرایشی ساده و البته متناسب با نیاز پوست فرد، زیبایی طبیعی پوست را بولد می‌کنند و در مقابل، دیگران تصور می‌کنند آن‌ها آرایشی ندارند.

برای آموزش آرایش فرانسوی به چه چیزی نیاز داریم؟

برای آرایش فرانسوی به چه چیزی نیاز داریم؟

حال که با ابزار و وسایل آرایش فرانسوی آشنا شدید، بهتر است آموزش این مدل میکاپ ‌را نیز یاد گرفته و خطا در آرایش را به حداقل برسانید. آرایش زنان فرانسوی غالبا توسط بانوانی مورد استقبال قرار می‌گیرد، که دنبال زیبایی با حفظ نقاط قوت صورت خود هستند.

قیمت انواع لوازم آرایش صورت لوکس و اورجینال

 

پوست صورت را آماده کنید

پوست صورت را آماده کنید

منظور از زیرسازی این است که پوستی عاری از آلودگی داشته باشید. قبل از این که آرایش فرانسوی را شروع نمایید و از انواع لوازم آرایشی روی پوست خود استفاده کنید، اول پوست را تمیز کنید. جهت تمیز کردن و پاکسازی کامل منافذ، از تونر متناسب با نیاز پوست استفاده کنید.

برای هیدراته کردن پوست نیز از مرطوب کننده‌ای ملایم استفاده کنید. فقط پوست صورت را مرطوب نکرده و به فکر لب‌ها نیز باشید. با بالم، لب‌ها را مرطوب نموده تا پرتر به نظر برسد.

مژه‌ها را فر کنید

مژه‌ها را فر کنید

اگر دیگر سبک‌های آرایشی را امتحان نموده باشید، می‌دانید که چه زمان قابل توجهی برای آرایش چشم‌ها صرف می‌شود. ولی در آرایش فرانسوی ماجرا برعکس است. آرایش این بخش از صورت انقدر آسان است، که تصور آن را هم نمی‌کنید. در آرایش فرانسوی می‌توانید مژه بلند و طبیعی داشته باشید، ولی خبری از مژه مصنوعی نیست.

برای ریمل زدن خیلی دست و دلباز نباشید

برای ریمل زدن خیلی دست و دلباز نباشید

در آرایش فرانسوی نمی‌توانید ریمل را مطابق میکا‌پ‌هایی که قبل از این انجام دادید، روی مژه‌ها بکشید. باید کمی احتیاط کرده تا ظاهر مژه‌ها غیر طبیعی نشود. کمی ریمل روی مژه بالا و پایین خود زده، تنها به اندازه‌ای که ضخیم‌تر و پرتر از قبل به نظر برسند.

مطالب کاربردی :  بهترین ریمل حجم دهنده به انتخاب مصرف‌کنندگان

 

ابروها را مرتب کنید

ابروها را مرتب کنید

مقداری صابون و ژل ابرو را روی ابروهای خود بکشید، تا یک ظاهر مرتب به خود بگیرند.

اگر ابروهای شما خیلی متراکم بوده، از قبل فکری جهت کاهش حجم یا خلوت‌تر کردن آن‌ها بکنید. بهتر است ابروهای خود را به صورتی تمیز کنید، که در طبیعی‌ترین حالت ممکن خود باقی بمانند.

از کانسیلر برای رفع تیرگی‌ها در آرایش فرانسوی استفاده کنید

از کانسیلر برای رفع تیرگی‌ها در آرایش فرانسوی استفاده کنید

در مصرف کانسیلر بر روی پوست زیاده روی نکنید. کانسیلر را فقط روی مناطقی که دچار لکه یا عیبی خاص هستند بزنید. می‌توانید از آن جهت رفع تیرگی زیر چشم استفاده کنید. همچنین می‌توانید با کانسیلر نقاط قرمزی که بخاطر جوش ظاهر می‌شوند را مخفی نمایید.

کانسیلر را به خوبی روی پوست فید کرده تا به یک بافت یکنواخت و طبیعی برسید.

مطالب مرتبط:  دوام بیشتر کانسیلر با ۵ راهکار حرفه‌ای اما ساده

 

از هایلایتر استفاده کنید

از هایلایتر استفاده کنید

در آرایش فرانسوی یک مشخصه جلب توجه می‌کند، و آن نیز درخشش استخوان گونه است. در واقع این راز بانوان فرانسوی است که با استفاده از انواع هایلایتر صورت خود را جذاب نشان می‌دهند. از یک هایلایتر با کمترین میزان درخشش استفاده کنید. هایلایتر را بر روی پل بینی، استخوان گونه و در آخر روی گوشه داخلی چشم خود بزنید تا ویژگی‌ها و نقات قوت صورت شما برجسته‌تر دیده شوند.

استفاده متعادل از هایلایترها در این نواحی سبب می‌شود، در هر موقعیتی درخشش پوست شما یکنواخت باشد و صورت شما از هر زاویه به یک اندازه درخشان به نظر آید.

نکاتی که زنان فرانسوی شدیدا به آن پایبند هستند

نکاتی که زنان فرانسوی شدیدا به آن پایبند هستند

در ادامه به چند نکته مهم درمورد حفظ زیبایی پوست صورت اشاره می‌کنیم. اگر به آرایش فرانسوی علاقمند هستید، به شما توصیه می‌کنیم این نکات را جدی بگیرید. این نکته‌ها به شما یاد می‌دهند که چگونه با آرایش، یک ظاهر شیک داشته باشید و شبیه بانوان پاریسی شوید.

مطالب پربازدید:  بهترین برند لوازم آرایشی خارجی و ایرانی با قیمت مناسب

 

از پوست خود مراقبت کنید : همانگونه که گفتیم بانوان فرانسوی قبل از آرایش عاشق مراقبت از زیبایی طبیعی پوست خود هستند. برای بانوان فرانسوی مراقبت اصولی از صورت و داشتن پوستی سالم و درخشان از نان شب هم واجب‌تر است.

سادگی همیشه بهترین انتخاب است : بانوان فرانسوی هرگز پول یا پس انداز خود را صرف خرید انواع محصولات آرایشی نکرده و تنها معدود لوازمی که در میکاپ فرانسوی ضروری هستند را در کیف آرایشی خود دارند. آن‌ها معتقد هستند، آن چه که به دردشان می‌خورد و برای آن‌ها باقی میماند، زیبایی طبیعی پوست بوده، بنابراین جهت مراقبت از آن هزینه می‌کنند.

لب‌ قرمز در آرایش فرانسوی، راز زیبایی همیشگی : در واقع یکی از بایدهای آرایش فرانسوی داشتن لب‌های قرمز می‌باشد. لب‌ قرمز به اندازه کافی قادر است جلب توجه کند.

نه به کانتورینگ : اینطور به نظر می‌رسد که بانوان فرانسوی یک جنبش نه به کانتورینگ دارند. هرگز نمی‌توانید در آرایش بانوان فرانسوی ردی از کانتورینگ ببینید.

 

منبع : leoncechenal

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *