25 ایده رنگ موی کهکشانی برای همه سلیقه ها

چند سالی است که ایده رنگ مو ترکیبی آمده و محبوبیت بسیاری هم پیدا کرده است. رنگ موی کهکشانی هم یکی از زیباترین و جذاب‌ترین رنگ مو به خصوص در میان دختران جوان است. همیشه این ترکیب رنگ جزو رنگ موهای ترند از جمله رنگ موی سال 2024 قرار دارد. رنگ مو کهکشانی بسیار متنوع بوده و از ترکیب رنگ‌های مختلف الهام گرفته از فضا، که به موها عمق می‌بخشد، درست می‌شود.

وقتی به اطراف خود نگاه می‌کنیم طیف وسیعی از سایه‌ها و رنگ‌ها را خواهیم دید. رنگ‌هایی مثل آبی، قرمز، بنفش، صورتی با همدیگر رنگ موی کهکشانی را تشکیل می‌دهند. رنگ‌هایی که درست در کهکشان دیده می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برای رنگ موی کهکشانی شخص باید آگاه باشد که حفظ این رنگ مو کار راحتی نیست. برای کسانی که روی رنگ مو حساس هستند باید به سراغ رنگ‌مویی بروند که ماندگاری بالاتری دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ۲۵ ایده برای رنگ موی کهکشانی برای هر سلیقه بپردازیم.

عناوین مقاله ...

رنگ موی کهکشانی ترکیبی از بنفش و آبی

عکسی از رنگ موی کهکشانی بنفش و آبی

همانطور که مشخص است ترکیب رنگ آبی و بنفش همیشه در کنار هم دلربا است. این ایده با رنگ بنفش از ریشه و رنگ آبی در انتها موها شروع شده است. این رنگ‌مو برای خانم‌هایی با پوست روشن جذاب‌تر خواهد بود.

رنگ موی کهکشانی تند و تیز در موهای کوتاه باب

رنگ موی کهکشانی در مدل موهای کوتاه باب

به صراحت می توان گفت هیچ رنگ کهکشانی زیباتر از  رنگ سرخابی و بنفش نیست. در این ایده رنگ های سرخابی، آبی و بنفش به طور یکپارچه با هم ترکیب می شوند و ظاهری زیبا به شما می بخشند.

رنگ موی کهکشانی بر روی موی صاف و لخت

تصویری از رنگ‌موی کهکشانی بر روی موهای صاف

ایجاد یک سایه روشن و در عین حال زیبا روی موها، ترکیبی عالی به شمار می‌رود. این رنگ مو کهکشانی با سایه‌های روشن برای موهای صاف با قد متوسط و رنگ پوست روشن بسیار جذاب است.

رنگ موی کهکشانی سرد بر روی موهای موج دار بلند

رنگ‌موی کهکشانی سرد موج دار

پیشنهاد می‌کنیم اگر پوستی روشن دارید به سراغ این رنگ کهکشانی بروید. این ترکیب فوق العاده ترکیبی از آبی کهکشانی، بنفش و صورتی است.

رنگ مو کهکشانی مواج ضخیم در مدل باب

رنگ‌موی کهکشانی مواج بر روی موهای کوتاه

اگر می‌خواهید رنگ‌های سحابی را تجربه کنید به سراغ این ایده بروید. یک نمونه از رنگ‌های کهکشانی دراماتیک که چشم همه را به خود جلب می‌کند. با کمی سایه چشم صورتی، بنفش و رژ لب صورتی و همه چیز برای زیبایی آماده است.

رنگ مو کهکشانی کم رنگ بر روی موهای موج دار

رنگ موی کهکشانی کم رنگ روی موهای موج دار

اگر به ظاهری ظریف تابستانی علاقه‌مند هستید این ایده درست مختص شما است. اگر رنگ موی تند و تیزی نمی‌خواهید این رنگ مو مناسب شما است.

رنگ مو کهکشانی آبنباتی روی موهای فر

رنگ موی کهکشانی آبنباتی روی موهای فر

در این ایده آمبره آبی با صورتی پاستیلی، یک ترند مو منحصر به فرد است که برای پوست‌های روشن، زیبایی قابل توجهی را به ارمغان می‌آورد.

رنگ مو آبی کهکشانی موج دار

رنگ موی کهکشانی براق بر روی موهای صاف

سایه پر رنگی که در این رنگ مو کهکشانی اقیانوسی به کار می‌رود ظاهری صاف و براق را برای موهای شما ایجاد می‌کند. چند موج ملایم در قسمت پایینی این موهای صاف، بر زیبایی این مدل می‌افزاید.

رنگ موی کهکشانی آمبره ترکیبی از بلوند و بنفش

رنگ موی آمبره بلوند و بنفش کهکشانی

می‌توانیم از تکنیک آمبره برای ترکیب رنگ‌های بلوند، صورتی و بنفش استفاده کنیم و یک رنگ کهکشانی خاص و جذاب ایجاد کنیم. این رنگ مو طرفداران زیادی دارد. در انتهای موها کمی فر اضافه می‌کنیم تا رنگ بنفش جلوه بیشتری داشته باشد.

قیمت انواع رنگ مو با کیفیت و ملزومات برند

 

رنگ مو کهکشانی مختص صورت تپل و گرد

رنگ موی کهکشانی برای چهره های تپل

این یک ایده برای تمام خانم‌هایی است که موهای کوتاه با صورت تپل و گرد دارند. رنگ‌های بنفش و صورتی به گونه‌ای با هم ترکیب خواهند شد که تشخیصشان از هم دشوار می‌شود.

رنگ موی کهکشانی آپدو با ته رنگ تیره

رنگ‌موی کهکشانی با پایه تیره

آپدو یک شینیون موی زنانه است و زنان آسیایی بیشتر این رنگ مو صورتی با ته رنگ تیره را انتخاب می‌کنند. در این نمونه، ریشه‌ها تیره و انتهای موها صورتی است.

رنگ موی کهکشانی با رگه های کهکشانی

موهایی با رگه های کهکشانی

زمانی که این رگه‌های بنفش، آبی و صورتی با نور خورشید ترکیب می‌شوند ظاهری شبیه به این اقیانوس ایجاد می‌کنند. احتمالا این ایده با موهای کوتاه و فر نیز مناسب است.

رنگ مو کهکشانی روی موهای جمع شده آشفته

رنگ موی کهکشانی بر روی موهای آشفته

آبی اقیانوسی، صورتی و بنفش در کیهان رایج‌ترین رنگ‌ها هستند و به خوبی با هم ترکیب می‌شوند. این ترکیب بر روی موهای آشفته جمع شده منحصر به فرد است.

رنگ مو کهکشانی بر روی موهای صاف چتری

رنگ موی کهکشانی روی موهای صاف و چتری

اگر رنگ مویی می‌خواهید که در هر فصلی کاربردی باشد ما این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این موی کهکشانی در حالت چتری و صاف، زیبا به نظر می‌رسد.

رنگ مو کهکشانی گرم بر روی موهای دم اسبی

رنگ موی کهکشانی گرم روی موهای دم اسبی

اگر رنگ مویی تند و تیز می‌خواهید حتما به دنبال این ایده برای خود باشید. سبز، صورتی و زرد با هم ترکیب می‌شوند تا یک ترکیب کهکشانی سورئال را به ما ارائه دهند.

مطالب کاربردی:  رمز و راز رنگ موی بیانسه از زبان رنگ کار این سلبریتی جذاب

 

رنگ مو کهکشانی ترکیبی از رنگ‌های تیره‌

رنگ موی مواج کهکشانی ترکیبی از بنفش تیره و سبز

این مدل مو زمانی به شما پیشنهاد می‌شود که نمی‌خواهید برای خود تغییر چشمگیری ایجاد کنید، هنگام ایجاد این مدل موی کهکشانی، رنگ‌های تیره‌تری مانند بنفش تیره و سبز را انتخاب کنید.

رنگ مو کهکشانی هفت رنگ

رنگ موهای ترکیبی هفت رنگ

برای داشتن ظاهری براق و شیک، به سراغ این ترکیب‌های مواج از سایه‌های هفت رنگ بروید. این ترکیب رنگ‌های کهکشانی فوق العاده به نظر می‌رسند و احتمالاً با موهای متوسط ​​به خوبی ست می‌شوند.

رنگ موی اقیانوسی

رنگ موی کهکشانی هایلایت آبی

این ایده رنگ‌های کهکشانی سرد با موهای باب کوتاه فوق العاده می‌شود. موهای کوتاه با هایلایت آبی و بنفش برای هر رنگ پوستی مناسب است و می‌توان آن را برای هر مناسبت غیر رسمی انتخاب کرد.

رنگ مو کهکشانی سرخ آتشین

رنگ موی کهکشانی سرخ آتشین

اگر انتخاب شما این رنگ مو کهکشانی است باید آن را روی موهای بلند امتحان کنید؛ زیرا این موهای سرخ کهکشانی برای شما ظاهری خیره کننده ایجاد می‌کند. برای اینکه چشم نوازتر شود ترکیبی از رنگ‌های صورتی و بلوند را برای قسمت پایین مو ایجاد کنید.

رنگ مو کهکشانی به سبک پیکسی

موهای کوتاه پیکسی کهکشانی

در این مدل موی پیکسی کوتاه بهتر است از رنگ‌های پاستلی مانند بنفش، صورتی و آبی استفاده شود. پشت موها یک طرح مثلثی ایجاد کنید و موهای بلند قسمت بالای سر را به صورت آشفته رها کنید.

مطالب مرتبط:  راهنمای بهترین ترکیب‌های رنگ مو مرواریدی

 

رنگ موی کهکشانی سحابی بنفش

موی کهکشانی بنفش

رنگ مو کهکشانی را می‌توانید با استفاده از تکنیک بالیاژ ایجاد کنید و این ایده با یک سایه بنفش تیره در قسمت ریشه شروع و پس از رسیدن به نوک موها به آرامی روشن می‌شود.

رنگ مو کهکشانی با هایلایت رنگین کمانی

رنگ موی کهکشانی با هایلایت رنگین کمانی

با روش هایلایت، موهای رنگین کمانی با رنگ‌های روشن ایجاد کنید. در این مدل رنگ‌های فضایی صورتی، بنفش، آبی کهکشانی، سبز و زرد در تناژهای روشن و تیره با هم ترکیب شده است.

رنگ موی کهکشانی تیره یخی

رنگ موی تیره کیهانی یخی

برای خلق چنین اثری باید از سایه‌های آبی و بنفش با رنگ‌های صورتی و رنگ قهوه‌ای برای نوک موها استفاده کنید.

رنگ موی کهکشانی پاستلی

رنگ موی کهکشانی پاستلی

یک ترکیب جادویی و بسیار زیبا رنگ مو کهکشانی پاستلی است و از ظاهر پری دریایی در این مدل بهره برده می‌شود. برای زیباتر دیده شدن بهتر است موهایتان را در حالت دم اسبی فر کنید.

رنگ موی کهکشانی یونیکورنی

رنگ موی کهکشانی یونیکورنی نامتقارن

یونیکورنی مدل رنگ موی کهکشانی جدید پرطرفداری است که دل بسیاری از بانوان را برده است. برای ایجاد چنین مدل منحصر به فردی، نیاز به چتری‌های نامتقارن داریم.

مطالب پربازدید:  از بین بردن زردی مو با ترفندهای آسان و کاربردی در خانه

 

با ایده گرفتن از این 25 مورد از رنگ موی کهکشانی، زیبایی خود را دو چندان کنید

در این مقاله ۲۵ مورد از رنگ مو کهکشانی مورد بررسی قرار گرفت. شما می‌توانید با ایده گرفتن از این موارد، متناسب با رنگ پوستتان جلوه‌ای خاص به موهای خود بدهید و چهره جذاب‌تری را تجربه کنید. همچنین اگر نیاز به مدل‌های بیشتری در زمینه رنگ مو کهکشانی دارید، مدل‌های موجود در فروشگاه لوازم آرایشی آنلاین مدیسه را بررسی کنید.

 

منبع : hairstylecamp

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *