کاتالوگ انواع رنگ مو دودی و فرمولاسیون آن‌ها

موی سر تاثیر زیادی روی زیبایی صورت دارد. به همین دلیل اغلب افراد تمایل دارند تا موی خود را به رنگ زیبایی درآورند. تنوع رنگ مو نیز بسیار زیاد شده است و هر شخصی می‌تواند با توجه به رنگ پوست و چشم، زیباترین رنگ را برای موی خود انتخاب کند.

انتخاب رنگ مو و مدل آن، از دسته انتخاب‌های مورد علاقه بانوان است که غالبا ترجیح می‌دهند که به صورت دوره‌ای و هر چند وقت یک بار آن را بر حسب مد روز تغییر دهند. رنگ مو اصولا با توجه به:

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  • سن
  • رنگ پوست و چهره
  • جنس مو
  • رنگ چشم و ابرو
  • و سلیقه شخصی فرد

انتخاب می‌شود.

یکی از رنگ موهایی که در میان بانوان بسیار طرفدار دارد، انواع رنگ مو دودی است. رنگ دودی به خاطر نداشتن تناژ قرمز و نارنجی در ترکیب خود، تناژ رنگ زیبایی را به مو داده و همین امر سبب می‌شود خانم‌هایی که تناژ قرمز و نارنجی مو را دوست ندارند طرفدار رنگ دودی باشند. البته ناگفته نماند که رنگ موی دودی پایه بسیاری از ترکیبات رنگ موهای دیگر است.

انواع رنگ مو دودی

انواع رنگ مو دودی

یکی از مهم‌ترین نکات در استفاده از این رنگ مو این است که فرمول ترکیب رنگ موی دودی را با دیگر رنگ موها باید با دقت و طبق استاندارهای آرایشی انجام دهید تا زیباترین رنگ مو و نتیجه را از رنگ دودی بگیرید.

اگر به جدول رنگ مو دودی نگاهی بیندازید به روشنی خواهید دید که تنوع رنگی که می‌توان از پایه دودی درآورد بسیار زیاد است. در ادامه به چند نمونه از این رنگ‌ها اشاره خواهیم کرد.

همانطور که ذکر شد این رنگ تنوع بسیار زیادی دارد و می‌توان رنگ‌های بسیار زیبایی را در ترکیب با آن خلق کرد. اگر می‌خواهید در منزل موهای خود را رنگ کنید بهتر  است برای خرید لوازم آرایشی خود به فروشگاه‌های معتبر بروید.

رنگ مو دودی بدون دکلره

درآوردن این رنگ مو بدون دکلره کار چندان راحتی نیست، اما اگر همچنان اصرار به انجامش دارید، توصیه ما به شما این است که برای حفظ سلامت موهای خود اجازه دهید یک آرایشگر خبره این کار را برای شما انجام دهد. با این وجود اگر می‌خواهید در منزل این‌کار را انجام دهید رنگ دودی شماره 6 را با رنگ زیتونی شماره 7 و رنگ بژ روشن مخلوط کرده و اکسیدان 6 درصد را اضافه کنید. برای از بین بردن قرمزی موی سر از واریاسیون نقره‌ای کمک بگیرید.

رنگ موی دودی خاکستری

یکی از خاص‌ترین انواع رنگ مو

این رنگ خاص و شیک نیز نیازمند انجام دکلره است. ابتدا مو را به پایه 10 برسانید. سپس رنگ خاکستری و دودی شماره 9 را به اندازه نصف تیوپ از هر کدام با هم به خوبی مخلوط کنید. شما برای ادامه کار به اضافه کردن اکسیدان 6 درصد و واریاسیون دودی احتیاج دارید. وقتی مواد را به خوبی مخلوط کردید آن را به مدت 30 الی 45 دقیقه روی موی خود نگه دارید. سپس اقدام به آبکشی کنید.

رنگ مو دودی صدفی

از جمله پرطرفدارترین رنگ‌ها برای بانوان خوش سلیقه

این رنگ موی زیبا مناسب تمامی خانوم‌های خوش سلیقه است. این رنگ مو به راحتی از بازار داغ دنیای آرایشی محو نخواهد شد و هر روز نیز بر طرفدارانش اضافه می‌شود. مثل همیشه ابتدا مو را با دکلره به پایه 10 برسانید. شما باید سه رنگ مو مرواریدی، صدفی و بلوند دودی روشن را همراه با اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید. بهتر است واریاسیون نقره‌ای را نیز مورد استفاده قرار دهید.

رنگ مو دودی زیتونی

این رنگ مناسب افرادی است که رنگ پوستشان تناژ گرم دارد.

برای این رنگ اگر نمی‌خواهید موی خود را دکلره کنید از رنگ 3 صفر برای بی‌رنگ کردن موی خود استفاده کنید. اگر دکلره می‌کنید باید موی خود را به پایه 8 برسانید. در ادامه رنگ مو شماره 8 دودی را با شماره 7 زیتونی با اکسیدان 6 درصد مخلوط کرده و روی موی خود بگذارید.

لیست قیمت انواع رنگ مو و ملزومات

 

رنگ مو دودی تیره

برای بدست آوردن رنگ موی دودی تیره موی خود را به پایه ۱۰ برسانید.

در آوردن این رنگ کار نسبتا سختی بوده و بهتر است نزد یک آرایشگر حرفه‌ای بروید. اما اگر اصرار به انجامش در منزل دارید بدانید که باید موهای خود را دکلره کرده و به پایه 10 برسانید. شما به دو رنگ بلوند دودی روشن و رنگ زیتونی نیاز دارید. نصف تیوپ هر دو را به اضافه واریاسیون نقره‌ای و اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید. پس از گذشت 30 دقیقه مو خود را بشویید. اگر موهای سفید روی سر خود دارید و به صورت پراکنده نیز است، مدت زمان را کمی بالاتر ببرید.

رنگ مو دودی روشن

رنگ دودی روشن با تکنیک آمبره جلوه بی نظیری به موهای شما می‌دهد.

این رنگ مو بسیار زیبا است به خصوص اگر بخواهید برای روشن کردنش از رنگ عسلی نیز استفاده کنید. در ابتدا مو باید دکلره شود. در مجموع اگر دلتان می‌خواهد به رنگ دلخواه خود برسید باید موی خود را دکلره کنید زیرا تقریبا بدون دکلره غیرممکن خواهد بود. رنگ دودی روشن را با واریاسیون نقره‌ای همراه با اکسیدان 6 درصد مخلوط کرده و 45 دقیقه اجازه دهید روی مو بماند. این رنگ مو را می‌تواند به شکل بالیاژ، لایت و آمبره نیز مورد استفاده قرار داد.

مطالب دیدنی:  انواع رنگ موی عسلی و نحوه تشخیص رنگ مناسب

رنگ مو دودی نسکافه ای

تکنیک بالیاژ، آمبره و لایت با رنگ مو دودی، زیبایی شما را چند برابر می‌کند.

این رنگ موی زیبا مناسب افرادی است که رنگ پوستشان تناژ گرمی دارد. اول از همه پروسه دکلره را انجام داده و مو را به پایه 6 برسانید. سپس بلوند دودی تیره را با بلوند تیره و رنگ نسکافه‌ای روشن مخلوط کرده و اکسیدان 6 درصد را اضافه کنید. ریختن واریاسیون نقره‌ای را فراموش نکنید و اجازه دهید مواد 45 دقیقه روی سر شما باقی بماند.

مطالب دیدنی:  انواع رنگ موی نسکافه‌ای و راهنمای انتخاب رنگ نسکافه‌ای

ترکیب رنگ مو دودی نقره ای

رنگ مو نقره‌ای دودی نیازمند دکلره است.

یکی از خاص‌ترین رنگ موها در هر سال دودی نقره‌ای است. برای بدست آوردن این رنگ مو ابتدا باید موهای خود را دکلره کرده و آن را به پایه 10 برسانید. اگر می‌خواهید این رنگ را به نحو احسن درآورید راهی به جز دکلره کردن موهای خود ندارید. پس دقت کنید در منزل اگر موهای شما زرد شد از شامپو ضد زردی استفاده کنید یا پروسه دکلره را دوباره تکرار کنید. ( اما مرتب موی خود را چک کنید اگر دچار پارگی شد سریعا سر خود را بشویید).

برای ترکیب رنگ موی دودی نقره‌ای، شما به رنگ بلوند دودی شماره 7 و رنگ نقره‌ای احتیاج دارید. یک چهارم تیوپ بلوند را با نصف رنگ نقره‌ای همراه با واریاسیون بنفش و نقره‌ای به اضافه اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید.

رنگ مو دودی ارغوانی

رنگ موی دودی ارغوانی تنها با دکلره کردن مو بدست می‌آید.

بدست آوردن رنگ مو دودی ارغوانی بدون دکلره امکانپذیر نیست. پس اجازه ندهید تبلیغات بعضی از سایت‌ها افکار شما را منحرف کند. اول از همه مو را به وسیله دکلره به پایه 8 برسانید. در ادامه نصف تیوپ بلوند شماره 8 را با یک چهارم بلوند دودی شماره 7 و یک چهارم تیوپ رنگ بنفش با هم مخلوط کنید. از سه واریاسیون دودی، نقره‌ای و بنفش به اندازه 2 سانت داخل مواد رنگی ریخته و با اکسیدان 6 درصد به خوبی مخلوط کنید. 45 دقیقه زمان برای رسیدن به رنگ دلخواه کفایت می‌کند.

مطالب کاربردی :  آموزش روشن کردن مو بدون دکلره

رنگ مو خاص برای خاص پسندان

رنگ مو دودی یکی از زیباترین رنگ موهایی است که جذابیت و اعتماد بنفس فراوانی به افراد می‌دهد. ترکیب این رنگ با رنگ‌های دیگر نیز بسیار شیک و دلربا است. درآوردن این رنگ مو بدون استفاده از اکسیدان تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد، اما شاید یک آرایشگر چیره دست بتواند این امر را ممکن کند.

اگر در منزل اقدام به دکلره و رنگ زدن موی خود می‌کنید به شدت مراقب حفظ سلامت موهای خود باشید. اگر هنگام دکلره موی شما به هر دلیلی پاره شد به سرعت سر خود را بشویید.

در نهایت امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر نمونه‌ای از رنگ موی دودی وجود دارد که در این مطلب ندیدید، حتما برایمان بنویسید.

 

منبع : hair

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *