قرص سفیدکننده پوست

این روزها خیلی از افراد علاوه بر این‌که علاقه‌مند به برنزه کردن پوست خود هستند، برخی نیز علاقه‌مند به سفید کردن آن می‌باشند. البته هر دو این موارد به اصول خاصی پایبند هستند و باید به هنگام تغییرات و جوانسازی پوست نزد پزشک متخصص آن را انجام داد. در این مطلب قرص سفیدکننده پوست برای افرادی که تمایل دارند درباره مزایا و عوارض آن بدانند را معرفی خواهیم کرد. برای رسیدن به پوستی سفید چند روش سریع و به‌روزی وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از: لیزر، میکرودرم و… اما با این وجود نیز اکثرا روش هایی که از مواد طبیعی نشات می گیرند و بدون عوارض هستند را انتخاب می کنند.

قرص سفید کننده پوست چیست؟

قرص سفید کننده پوست راهکار مناسبی برای افرادی است که داشتن پوست سفید معیاری برای زیبایی آن‌ها است. این‌گونه قرص‌ها، به قرص سفید کننده پوست سبزه نیز شهرت دارند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کرم سفید کننده نیز برای این منظور در بازار وجود دارد؛ اما به نظر می‌رسد که حتی بهترین کرم سفید کننده برای پوست نیز نتوانسته‌ رضایت افراد را جلب کند. در عوض امروزه قرص‌های سفید کننده پوست جایگاه ویژه‌ای نزد افراد پیدا کرده‌اند. با این حال، این قرص‌های سفید کننده پوست، دارای عوارضی هستند که نمی‌توان از آن غافل بود. نوشتار حاضر سعی دارد تا ضمن معرفی قرص سفید کننده گلوتاتیون که به عنوان شناخته شده‌ترین قرص روشن‌کننده پوست معروف است را معرفی کند و عوارض و مزایای آن را برای شما ارائه دهد.

قرص سفیدکننده پوست پوست گلوتاتیون

قرص روشن کننده پوست گلوتاتیون

گلوتاتیون قرص سفیدکننده پوست است که به قرص روشن کننده پوست گلوتاتیون نیز معروف است. این قرص از ماده گلوتاتیون ساخته شده است. ماده گلوتاتیون اسید آمینه‌ای که شامل سیستئین، گلوتامات و گلیسین است. بنابراین به عنوان یک آنتی اکسیدان در بدن عمل می‌کند و خاصیت سم‌زدایی دارد.

به کارگیری این ماده برای قرص روشن کننده پوست، باعث می‌شود تا به دلیل خاصیت سم‌زدایی آنزیم‌های تیروزیناز مهار شده و به تبع آن رنگدانه‌های تیره در پوست به رنگدانه‌های سفید تبدیل شوند. قیمت قرص سفید کننده پوست گلوتاتیون در سال 1401، بین 243 هزار تومان تا 313 هزار تومان بوده است و بسته به شرایط قیمت آن تغییر پذیر است.

عوارض جانبی قرص گلوتاتیون

قرص روشن کننده پوست گلوتاتیون

با تمام مطالب بیان شده عوارض مصرف گلوتاتیون قرص سفید کننده پوست چیست؟ این عوارض عبارت است از:

لیست قیمت انواع کرم کرم ضد لک و روشن کننده صورت

 

ایجاد حساسیت پوستی

یکی از عوارضی که در اثر مصرف قرص سفید کننده پوست گلوتاتیون مطرح است حساسیت پوستی است. بدین معنا که پوست افراد مصرف کننده ممکن است سرخ شود و در بخش‌هایی از بدن نیز  شاهد ورم باشد. در این حالت، توصیه می‌شود این افراد هر چه سریع‌تر به پزشک متخصص پوست مراجعه کنند.

افزایش احتمال ابتلا به سرطان

قرص سفید کننده پوست گلوتاتیون حاوی ترکیب سرطانزای هیدروکینون است. متاسفانه همانندکرم‌های پودر، در این‌گونه قرص‌ها نیز برای افزایش سفیدکنندگی و اطمینان از اثربخشی از این ماده سرطانزا اغلب استفاده می‌شود.

تداخل با عملکرد طبیعی پوست

محصولات سفید کننده منجر به اختلال عملکرد پوست می‌شوند. بنابراین این عامل نیز جزئی از عوارض قرص سفید کننده نیز محسوب می‌شود.

ناراحتی‌های خفیف

مصرف قرص سفید کننده پوست گلوتاتیون احتمال دارد باعث ایجاد برخی ناراحتی‌های خفیف از جمله بی‌خوابی، تهوع، استفراغ، سوء هاضمه و سر درد‌های خفیف تا شدید شوند.

مطالب کاربردی :  بهترين اسكراب صورت برای انواع پوست

 

آسیب کبدی

مصرف قرص گلوتاتیون سفید کننده پوست باعث افزایش عملکرد کبد و در نهایت ایجاد آسیب به این بخش از بدن می‌شود.

مزایای قرص گلوتاتیون

مزایای قرص گلوتاتیون عبارت است از:

  1. مقابله با پیری
  2. ترمیم و بازسازی پوست
  3. دارای خاصیت آنتی اکسیدان
  4. سفید کننده دائم روزانه پوست

طرز استفاده صحیح قرص گلوتاتیون

در مصرف قرص گلوتاتیون نیز همانند سایر قرص‌ها برای اثربخشی بهتر باید به یک سری نکات توجه کرد. یکی از این نکات آن است که باید متقاضیان دقت داشته باشند که باید قرص گلوتاتیون سفیدکننده پوست را به صورت منظم و روزانه یک عدد در ساعتی مشخص میل کنند تا شاهد اثربخشی آن باشند. این سفید شدن پوست با آمپول نیز می‌تواند به بدن تزریق شود که برای تزریق آن نیز باید نکات بیان شده در بالا مورد توجه قرار گیرد.

نظرات مصرف‌کنندگان در مورد قرص گلوتاتیون

نظرات مصرف‌کنندگان در مورد قرص گلوتاتیون

نظرات در مورد قرص گلوتاتیون در سایت‌های مختلف نشان‌دهنده آن است که این قرص قیمت بالایی نسبت به عملکرد آن دارد. همچنین مصرف‌کنندگان عموما از عوارض این قرص بی‌اطلاع هستند. به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم تا ضمن معرفی قرص سفید کننده پوست گلوتاتیون، این ضعف را پوشش دهیم.

سؤالات متداول درباره قرص‌های سفیدکننده و صاف‌کننده پوست صورت

قرص های صافی پوست چیست؟

قرص‌های صافی پوست برای افرادی مناسب است که صاف و شفاف بودن پوست جزء معیارهای زیبایی آن‌ها محسوب می‌شود، اما از پوست صاف و شفافی برخوردار نیستند. از جمله قرص صافی پوست که در بازار موجود است، می‌توان به قرص ایمدین اشاره کرد.

نکات لازم در هنگام خرید قرص گلوتاتیون چیست؟

در هنگام خرید قرص گلوتاتیون بهتر است در صورت توانایی خرید محصولی را انتخاب کنید که ویتامین C آن بالاترین دوز را داشته باشد. بد نیست که ویتامین E و سلنیم نیز در ترکیبات آن موجود باشد.

آیا قرص گلوتاتیون برای شفاف و صاف شدن پوست نیز کاربرد دارد؟

در برخی مراجع، قرص گلوتاتیون برای شفاف و صاف شدن پوست نیز توصیه شده است. با این حال، بهتر است برای اطمینان بیشتر به پزشک متخصص پوست مراجعه شود.

میکرونیدلینگ صورت چیست، چگونه به بهبود پوست صورت کمک میکند و قیمت آن چقدر است؟

مطالب مرتبط:  انواع ماسک سفید کننده صورت فوری

 

میکرونیدلینگ صورت یک عمل جراحی زیبایی است برای افرادی که به دنبال جوانسازی پوست صورت خود هستند. با بالا رفتن سن، تابیدن شدید نور خورشید بر روی صورت، پوست صورت افراد اغلب دچار ناراحتی‌هایی از جمله چین و چروک و نیز ایجاد لک و کک مکی شدن پوست صورت می‌شود.

بنابراین با مراجعه به پزشک معمولا به این افراد توصیه می‌شود که به سراغ میکرونیدلینگ صورت بروند. ابزاری که در عمل زیبایی میکرونیدلینگ توسط پزشک جراح مورد استفاده قرار می‌گیرد یک غلطک است.

پزشک جراح این غلطک را روی پوست بیمار حرکت می‌دهد تا ضمن تحریک پوست، میکروکانال‌ها در زیر پوست به وجود بیایند. در نتیجه فرد متقاضی بعد از عمل زیبایی میکرونیدلینگ شاهد جوان شدن و شادابی پوست خود است. قیمت میکرونیدلینگ صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد. بی‌شک مهارت و تجربه پزشک متخصص انتخابی شما بر میزان قیمت میکرونیدلینگ صورت اثرگذار است. هر چه مهارت و تجربه پزشک شما بیشتر باشد، هزینه میکرونیدلینگ صورت شما افزایش خواهد یافت. اما ارزش آن را دارد که بعدا یک عمر دچار عوارض نامطلوب نشوید.

 

منبع : 1mg

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

8 دیدگاه در “قرص سفیدکننده پوست چیست و مصرف آن چه عوارضی دارد

  1. خیلی عالی بود. ممنون از اطلاعاتی مه دادید

  2. م گفت:

    سلام من خیلی عذذاب میکشم برای پوست صورتم..ک تیره هس..وای این قرص هم عوارض داره..پس چه خاکی بسرم بریزم

  3. آیدا گفت:

    سلام من پوستم تیرس این قرص عوارض داره ی قرص بدون عوارض خوب بهم معرفی کنین که نتیجه دائمی بگیرم و بدون بازگشت باشه بعد از قطع دارو

  4. مهدیه گفت:

    سلام من یک سال استفاده کردم عالی هست تا الان عوارضی ندیدم حتی آزمایش خون هم دادم مشکلی نداشتم

  5. Rasta گفت:

    سلام کسی این قرص رواستفاده کرده؟؟من ازچندپزشک معتبرپوست وزیبایی مشاوره گرفتم گفتن توصیه نمی کنیم

  6. یاسین گفت:

    سلام بهتره از قرصهای بدون عوارض مولتی ویتامین استفاده بشه

  7. مری گفت:

    کسی تا حالا از این قرص استفاده کرده لطفاً بگید تاثیر داشته یا ن ؟

  8. هانیه گفت:

    من از قرص گلوتاتیون سه ماهی میشه دارم استفاده میکنم بخاطر تغییر هورمونام در بارداری پوست بدنم کامل سیاه شده بود و الان سه الی چهار درجه روشن شده و کم کم داره بهترم میشه و تا وقتی که سفید سفید بشم ادامه خوام داد اینم بگم من از سوپر گلوتا و قرص ویتامین سی اینفینیتی استفاده میکنم من برای اثر بخشی بیشتر ناشتا دوتا قرص سوپر گلوتا ب همراه یه ویتامین سی میخورم و بیست دقیقه بعد صبحانه میخورم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *