انواع رنگ موی نسکافه‌ای و راهنمای انتخاب رنگ نسکافه‌ای

یکی از عوامل موثر در زیبایی خانم‌ها رنگ موهای آنان است. انتخاب مناسب‌ترین رنگ مو با توجه به رنگ پوست و عوامل دیگر می‌تواند در افزایش جذابیت شما بسیار موثر باشد. یکی از دلنشین‌ترین رنگ‌ها، رنگ موی نسکافه‌ای بوده که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. این رنگ مو همیشه در بین مردم محبوب بوده است و طرفداران آن مربوط به دوره زمانی خاصی نیستند.

اگر می‌خواهید با انواع این رنگ آشنا شوید و یک راهنمای کلی در رابطه با انتخاب رنگ برای موهای خود داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم که اطلاعات مفیدی را برای علاقه‌مندان گرد هم آوریم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

با رنگ موی نسکافه‌ای و انواع آن آشنا شوید

با رنگ موی نسکافه‌ای و انواع آن آشنا شوید

برخی از رنگ‌های مو ممکن است تنها برای بعضی از تناژهای پوستی مناسب باشند یا به اصطلاح به پوست‌های خاصی بیایند، اما رنگ موی نسکافه‌ای این‌گونه نیست. این رنگ یکی از پرکاربردترین رنگ‌ موها بوده که مکمل تمام رنگ‌های پوست است.

علت نام‌گذاری این رنگ، شباهت رنگ آن به رنگ نسکافه که یکی از نوشیدنی‌های گرم و گرفته شده از قهوه بوده، است. این رنگ با توجه به این که در وسط طیف رنگی مو قرار می‌گیرد (در فاصله رنگ مشکی تیره تا رنگ بلوند یا حتی سفید) به راحتی نیز قابل دسترسی خواهد بود. معمولا رنگ‌های روشن با دکلره ظاهر زیباتری خواهند داشت. خوشبختانه رنگ موی نسکافه‌ای نیز هم با دکلره و هم بدون دکلره روی موها قابل اجرا است. مسلما بدون دکلره کردن، موها رنگ تیره‌تری نسبت به موهای دکلره خواهند داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع رنگ‌های نسکافه‌ای از رنگ موی نسکافه‌ای روشن تا تیره آشنا شویم.

رنگ موی عسلی نسکافه‌ای

مدل رنگ موی عسلی نسکافه‌ای

همان‌‌طور که از نام این رنگ پیداست، ترکیبی از دو رنگ عسلی و نسکافه‌ای که ظاهری بسیار زیبا به موهای شما خواهد داد، رنگ عسلی نسکافه‌ای نام دارد. گرمی عسل در کنار سردی رنگ نسکافه‌ای می‌تواند ترکیبی بی‌نظیر برای موهای شما باشد. این رنگ هم برای موهای بلند و هم برای موهای کوتاه مناسب است.

رنگ موی کاراملی نسکافه‌ای

مدل موی کاراملی نسکافه‌ای

این رنگ مو تقریبا شبیه به بالیاژ عسلی می‌شود. اگر دارای موهای قهوه‌ای هستید، انتخاب این رنگ می‌تواند بهترین گزینه رنگ‌پذیر روی موهای شما بدون آسیب به آن‌ها باشد. هر چقدر رنگ موی اصلی شما تیره‌تر باشد، رنگ کاراملی سبب گرم‌تر شدن آن خواهد شد. اگر پرمشغله هستید و نمی‌توانید خیلی به موهای خود رسیدگی کنید، این رنگ یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود که حتی با گذشت چندین ماه هم ظاهر خود را حفظ می‌کند.

خرید انواع رنگ موی نسکافه‌ای

رنگ موی نسکافه‌ای با هایلایت شنی

مدل موی نسکافه‌ای با هایلایت شنی

این رنگ مو با دکلره کردن موها حاصل خواهد شد، اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد و از نتیجه شگفت‌زده می‌شوید. این رنگ به دلیل سایه روشنی که ایجاد می‌کند سبب می‌شود که موها پرحجم‌تر دیده شوند و درخشندگی بیش‌تری نیز داشته باشند. برای دختران یکی از بهترین رنگ‌ها است و که با رشد ریشه موهایتان نیز ظاهر بدی پیدا نخواهد کرد.

هایلایت نسکافه‌ای

مدل موی هایلایت نسکافه‌ای

هایلایت موها در سال‌های اخیر از ترندهای آرایشی بوده و بسیار در بین دختران و خانم‌ها پرطرفدار شده است، در این روش شما می‌توانید موهای طبیعی تیره خود را حفظ کرده و قسمت‌هایی از آن را رنگ‌ روشن کنید. با این مدل مو پیشنهاد می‌شود که آرایش‌های لایت انجام شود تا زیبایی رنگ مو‌ها بیشتر به چشم آید. هایلایت نسکافه‌ای نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به طور طبیعی موهای قهوه‌ای تیره یا روشن دارند.

رنگ موی دودی نسکافه‌ای

مدل موی دودی نسکافه‌ای

ممکن است تصور شما از رنگ نسکافه‌ای، رنگ‌های طیف گرم باشند، اما باید بدانید که رنگ مو دودی نسکافه‌ای یکی از سردترین رنگ موها است که طرفداران خاص خود را نیز دارد. برخلاف سال‌های قبل که در فصل بهار رنگ موهای گرم ترند می‌شدند، این رنگ یکی از رنگ موهای سرد ترند بهار سال 2022 نیز به شمار می‌رود. بهترین مدل آرایش برای این رنگ استفاده از رنگ‌های شاد و پرانرژی است که سردی رنگ‌ موها به تعادل برسد.

رنگ موی فندقی نسکافه‌ای

مدل موی فندقی نسکافه‌ای

در فصل تابستان که مدل موی «باب» یکی از مدل موهای محبوب خانم‌ها بوده و حجم موها را نیز بیش‌تر نشان می‌دهد، رنگ موی فندقی نسکافه‌ای یکی از بهترین طیف‌های رنگ موی نسکافه‌ای است. رنگ فندقی گرمای دلنشینی به موهای شما خواهد داد.

رنگ مو بلوند نسکافه‌ای

رنگ مو بلوند نسکافه‌ای

از محبوبیت رنگ موی بلوند در بین خانم‌ها هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. بسیاری از خانم‌ها برای یک بار هم که شده این رنگ مو را امتحان کرده‌اند یا علاقه دارند که حتی برای یک بار موهای خود را با رنگ بلوند ببینند. یکی از زیباترین انواع رنگ‌های نسکافه‌ای، رنگ موی بلوند نسکافه‌ای است که برای دختران جوان و خاص‌پسند می‌تواند از بهترین گزینه‌ها باشد. ترکیب این رنگ مو با رنگ‌های فانتزی هم باعث پایین آمدن سن می‌شود.

مطالب جذاب: لیست جذاب‌ترین رنگ مو فانتزی ۲۰۲۲

رنگ مو قهوه‌ای نسکافه‌ای

مدل موی قهوه‌ای نسکافه‌ای

این رنگ از تیره‌ترین رنگ‌های طیف نسکافه‌ای است که بدون دکلره نیز به راحتی روی موهای شما قابل اجرا است. برای افرادی که تمایل به دکلره کردن موهای خود ندارند یا به سلامت موهای خود اهمیت می‌دهند و از سوختن موهای خود هنگام دکلره کردن، واهمه دارند، این نوع از رنگ مو نسکافه‌ای می‌تواند گزینه خوبی باشد.

راهنمای انتخاب رنگ موی نسکافه‌ای

راهنمای انتخاب رنگ موی نسکافه‌ای

حال که با انواع رنگ‌های نسکافه‌ای آشنا شدید، می‌خواهیم شما را راهنمایی کنیم تا بهترین انتخاب را برای موهای خود داشته باشید.

انتخاب بر اساس رنگ موی اصلی

انتخاب بر اساس رنگ موی اصلی

اول از همه باید در نظر بگیرید که قصد دارید موهای روشن‌تر یا موهای تیره‌تری از موهای خود داشته باشید. توجه کنید که موهای روشن‌تر نیازمند دکلره بوده و ممکن است به موی شما آسیب برساند، پس حتما به نحوه رنگ کردن و مراقبت از آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. رنگ‌های تیره آسان‌تر از موهای روشن قابل دسترسی خواهند بود. یکی از این گزینه‌ها رنگ مو نسکافه‌ای دودی بدون دکلره است.

اگر می‌خواهید موهای طبیعی خود را حفظ کنید، اما تغییراتی جزئی در ظاهرتان به ایجاد کنید، از هایلایت‌های نسکافه‌ای غافل نشوید. این مدل‌ها علاوه بر این که سبب می‌شوند حجم موهایتان بیش‌تر دیده شود، ظاهر دخترانه‌تری نیز به صورت شما خواهند داد.

مطالب مهم:  آموزش خواندن کاتالوگ رنگ مو به صورت کامل

انتخاب بر اساس رنگ پوست

انتخاب بر اساس رنگ موی اصلی

در انتخاب رنگ موی نسکافه‌ای یکی از عوامل تاثیرگذار دیگر، تناژ رنگ پوست شما خواهد بود. برای این که متوجه شوید که رنگ پوست گرم، سرد یا خنثی دارید، در نور طبیعی روز به آینه نگاه کنید، اگر رگ‌های پوستی شما به رنگ آبی یا بنفش دیده شوند، تن رنگ پوست شما سرد است اما اگر رگ‌هایتان، به رنگ سبز دیده شوند، شما رنگ پوست گرمی دارید. عدم توانایی در تصمیم‌گیری نشان می‌دهد که رنگ پوست شما خنثی است.

یکی دیگر از راه‌های تشخیص، پوشیدن جواهرات است. اگر شما با جواهرات نقره‌ای ظاهر زیباتری خواهید داشت و بهتر به نظر می‌رسید، رنگ پوست سرد و برعکس اگر با زیورآلات طلایی با پوست شما زیبا می‌شوند، رنگ پوست گرمی خواهید داشت. به این ترتیب اگر با هر دو این نوع جواهرات ظاهر خوبی دارید، رنگ پوست شما خنثی است.

دیگر راه‌ تشخیص رنگ پوست، رنگ چشمان شماست. افرادی که دارای عنبیه‌ آبی و سبز هستند، معمولا رنگ پوست سرد و افرادی که دارای عنبیه قهوه‌ای یا عسلی هستند، رنگ پوست گرمی دارند. حال که از رنگ پوست خود آگاه شدید، باید با انتخاب رنگ مویی متضاد، رنگ پوست خود را خنثی کنید و به تعادل برسانید. بنابراین اگر پوستی با رنگ سرد دارید، باید رنگ موی نسکافه‌ای گرمی را انتخاب کنید.

رنگ موی باکیفیت را از فروشگاه معتبر مدیسه تهیه کنید

موهای سفید سبب می‌شوند که سن و سال شما بیش‌تر دیده شود، حال ممکن است سن کمی داشته باشید، اما به دلیل عوامل ژنتیکی موهایتان در سنین جوانی سفید شده باشند. رنگ کردن مو می‌تواند به شما کمک کند که دوباره ظاهر جوان خود را باز پس گیرید.

رنگ موی نسکافه‌ای یکی از رنگ‌هایی است که مناسب هر سن و سالی است و جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد. ما در این مقاله سعی کردیم با معرفی 8 نمونه رنگ نسکافه‌ای و راهنمایی برای انتخاب بهترین رنگ به شما کمک کنیم که به زیبایی خود را دو چندان کنید. البته موضوع دیگری که اهمیت دارد، این است که برای سلامت موی خود رنگ موی مدنظر خود را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. یکی از این فروشگاه‌ها، مدیسه است که انواع رنگ موی با کیفیت و دلخواه شما را مانند رنگ موی نسکافه‌ای شماره 9 با قیمت‌های مناسبی به متقاضیان می‌رساند. امیدواریم مطالب این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

منبع: healthline

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *