رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی به عنوان یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های موها در بین بانوان شناخته می‌شود. نام این رنگ مو، بر گرفته از رنگ عسل و ویژگی زیبایی و درخشانی آن است. با این حال، انواع و مدل‌های بسیار مختلفی برای رنگ مو عسلی وجود دارد.

هریک از این انوع مورد علاقه دسته‌ای از بانوان است. از همین رو اگر به فکر انتخاب و استفاده از این رنگ مو هستید، باید درباره هریک از آنها اطلاعات کافی داشته باشید. ترکیبات مختلف و متفاوتی برای هر رنگ استفاده می‌شود. ترکیب‌هایی که داشتن اطلاعات درباره فرمول هرکدام می‌تواند به شما برای زیبایی بیشتر بسیار کمک کننده باشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انتخاب رنگ مو عسلی براساس رنگ پوست

انتخاب رنگ مو عسلی براساس رنگ پوست

رنگ مو عسلی مانند هر رنگ موی دیگری، برای برخی از رنگ‌های پوست گزینه مناسب‌تری است. با این حال، داشتن تنوع در رنگ مو عسلی، موضوعی است که آن را برای هر رنگ پوستی متناسب کرده است. رنگ موهای عسلی با تناژ تیره، برای چهره‎‌هایی با رنگ روشن مناسب‌تر هستند. از همین رو اگر پوست تیره یا سبزه‌ای دارید، بهتر است تا از این رنگ موها استفاده نکنید. زیرا این نوع می‌تواند چهره شما را تیره‌تر نشان دهد.

برای افرادی که رنگ پوستی تیره دارند، انتخاب رنگ مو عسلی با دکلره می‌تواند انتخاب بهتری باشد. رنگ موهای عسلی با دکلره، تناژ روشن‌تری داشته و شفافیت بیشتری را برای پوست صورت شما به همراه می‌آورند. از همین رو در بسیاری از موارد، رنگ مو عسلی برای عروس، دارای دکلره است. این رنگ مو می‌تواند ترکیب بهتری را با زیبایی عروس و رنگ لباس روشن او بسازد.

انواع مختلف رنگ موی عسلی بدون دکلره

انتخاب بهترین رنگ موی عسلی برای خود

همان‌طور که گفته شد، رنگ مو عسلی دارای تنوع بسیاری است. دسته اصلی انواع رنگ موهای عسلی، رنگ موهایی بدون استفاده از دکلره هستند. این نوع رنگ مو، به عنوان انتخاب‌های بهتری نسبت به رنگ مو عسلی با دکلره هستند.

انتخاب‌هایی که بدون هرگونه آسیب به موی شما، زیبایی شما را چند برابر می‌کند. اگر به دنبال استفاده از انواع رنگ مو عسلی بدون دکلره هستید، باید بدانید که این رنگ مو فانتزی، تنوع بسیاری دارد. در ادامه درباره 4 مدل اصلی این رنگ مو نکاتی را بیان خواهیم کرد.

رنگ موی عسلی شکلاتی

عکس رنگ موی عسلی شکلاتی

رنگ مو عسلی شکلاتی، یکی از محبوب‌ترین انواع رنگ مو در بین بانوان است. این رنگ مو، یک رنگ گرم و زیبا است که برای برخی از تناژهای پوستی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. ترکیب این رنگ مو برای پوست‌های روشن تا گندمی انتخاب بسیار خوبی است. البته باید توجه داشته باشید که برای این رنگ مو، لازم است تا پایه موهای شما به پایه 6 برسد.

در بین انواع این رنگ مو، رنگ مو عسلی شکلاتی با هایلایت به عنوان یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ موهای عسلی شناخته می‌شود. این مدل نیز رنگ مویی است که برای عروس نیز کاربرد بسیاری را دارد.

  • برای داشتن رنگ موی عسلی شکلاتی با هایلایت ، مش کرم ، طلایی، هایلایت کنفی، هایلایت بژ و هایلایت عسلی روشن انتخاب‌هایی هوشمندانه و جذابی خواهند بود.
  • افزون بر این چهره شما را بسیار دلنواز و شاداب می‌کند و جزو رنگ‌های گرمی است که نیاز به آرایش مداوم ندارد و چهره را جوان‌تر و بشاش‌تر می‌کند.

رنگ موی مسی عسلی

رنگ موی مسی عسلی، انتخابی برای پوست روشن

اگر به رنگ موی عسی با تناژ کمی قرمز علاقه دارید، انتخاب رنگ موی عسلی مسی برای شما انتخاب خوبی است. در این رنگ مو، تناژ رنگ مسی بیشتر از رنگ عسلی است. از همین رو تناژ بسیار گرمی دارد و برای رنگ پوست‌های روشن انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. استفاده از رنگ موی مسی عسلی، به صورت‌های مختلفی مانند هایلایت، آمبره و یکدست می‌تواند انجام گیرد.

رنگ موی عسلی نسکافه ای

رنگ موی عسلی نسکافه‌ای

انتخاب رنگ نسکافه‌ای به عنوان یک رنگ سرد، در کنار رنگ مو عسلی گرم، می‌تواند ترکیب بسیار جذابی باشد. اگر گرمی رنگ عسلی را دوست ندارید، ترکیب این رنگ با رنگ نسکافه‌ای می‌تواند ترکیبی سردتر از رنگ عسلی بسازد. اگر موهایی رنگ نکرده دارید، برای استفاده از رنگ مو عسلی نسکافه‌ای لازم است تا پایه رنگ موهای خود را به 6 یا 7 برسانید.

رنگ مو عسلی تیره

رنگ موی عسلی تیره

رنگ موی عسلی تیره، به عنوان یک رنگ کاملا گرم برای پوست‌هایی با رنگ بسیار روشن، زیبایی بسیاری را به همراه خواهد داشت. این رنگ مو، به راحتی می‌تواند بر روی موهای سفید قرار گرفته و آن‌ها را کامل پوشش دهد. البته به یاد داشته باشید که برای استفاده از این رنگ بر روی موهای خود، لازم است تا موهایی با پایه 5 یا 7 را داشته باشید.

قیمت انواع رنگ مو و ملزومات باکیفیت

انواع مختلف رنگ موی عسلی با دکلره

در کنار رنگ موهای عسلی بدون دکلره، رنگ‌های عسلی با دکلره نیز وجود دارند. این رنگ‌ موها را در ادامه به سه دسته رنگ تقسیم کرده و درباره هریک توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

رنگ موی عسلی روشن

رنگ موی عسلی روشن

رنگ مو عسلی روشن، به عنوان یک گزینه برای چهره‌هایی با رنگ و تناژ تیره و سبز رنگ مناسب است. این رنگ مو به عنوان رنگ موی سال 2022 شناخته شده است. انتخاب رنگ موی عسلی برای عروس به عنوان یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها، زیبایی بسیاری را به همراه دارد.

رنگ موی عسلی دودی

عسلی دودی، رنگی مویی بسیار محبوب

رنگ مو عسلی دودی، برای رسیدن به پایه مورد نظر خود نیاز به دکلره کامل و مناسبی دارد. این رنگ مو، یکی از زیباترین انواع رنگ موی سرد است. البته اگر موهایی با رنگ روشن دارید، رنگ مو عسلی دودی بدون دکلره نیز ممکن است برای شما قابل استفاده باشد.

حتما بخوانید:  هشدارهای مراقبت از مو رنگ شده

رنگ موی عسلی زیتونی

رنگ موی عسلی زیتونی

عسلی زیتونی، رنگی گرم و ملایم است که به وسیله دکلره رنگ زیباتری را با خود به همراه دارد. برای استفاده از این رنگ مو نیاز به پایه 5 یا 7 برای موهای خود دارید. با این حال، ترکیب ترکیب رنگ موی عسلی زیتونی بدون دکلره می‌تواند بر روی موهای روشن ترکیب رنگی زیبایی را بسازد.

کامل‌تر بدانید:  پاسخ به سوالات پرتکرار قبل از رنگ کردن مو

 

سوالات متداول درباره استفاده از رنگ موی عسلی

1- بهترین رنگ موی عسلی برای چهره‌هایی با پوست روشن چیست؟

اگر به فکر استفاده از رنگ عسلی برای پوستی با رنگ روشن هستید، رنگ موی عسلی تیره و گرم بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

2- برای پوست‌هایی با رنگ تیره، رنگ عسلی مناسب کدام است؟

- برای پوست‌هایی با رنگ تیره، رنگ عسلی مناسب کدام است
پوست‌‎های تیره و سبزه با استفاده ار رنگ موی عسلی روشن می‌توانند چهره روشن‌تری را برای شما به ارمغان آورند. این رنگ موها، شفافیت و درخشش بیشتری به چهره فرد می‌بخشند.

 

منبع : allthingshair

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *