بهترین محصولات مراقبت از پوست خشک

خشکی پوست می‌تواند برای شما آزاردهنده باشد. پوسته پوسته شدن و خارش پوست از مشکلاتی به شمار می‌روند که افراد دارای پوست خشک با آن آشنا هستند. اگر شما هم پوست خشکی دارید، یکی از بهترین روش‌های حل این مشکل استفاده از بهترین محصولات مراقبت از پوست خشک و داشتن یک روتین پوست خشک و دهیدراته مناسب است. استفاده از محصولاتی که خاصیت آبرسانی دارند می‌توانند به رفع خشکی پوست شما کمک کنند.

داشتن پوستی شاداب و نرم باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست خشک می‌پردازیم. آیا از خشکی و رطوبت

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پایین پوست رنج می‌برید؟ زبری، سفتی و پوسته‌ پوسته شدن پوست؛ ممکن بوده یکی از این علائم یا همه آن‌ها را مشاهده کرده باشید. نا امید نشوید؛ در ادامه این مقاله با تاثیرگذارترین روتین مراقبت از پوست خشک و بهترین محصولاتی که می‌توانید برای مراقبت از پوست خود خریداری کنید آشنا می‌شوید. برای این که پوستی سالم‌تر، شاداب‌تر و شفاف داشته باشید، می‌توانید از این روتین پوستی کمک بگیرید.

1- کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک

کرم صورت و گردن ژنوبایوتیک

کرم رطوبت‌رسان Geno Biotic یک کرم مرطوب کننده و سم‌زدای قوی است که با آبرسانی 24 ساعته اجازه نفوذ خشکی به پوست شما را نمی‌دهد. همچنین مانند یک لایه محافظ از پوست شما در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. علاوه‌ بر این با کوچک کردن منافذ پوست شما از ایجاد جوش نیز جلوگیری می‌کند.

کرم ژنوبایوتیک حاوی ویتامین C و E ، عصاره ریشه چغندر، آرتیشو است. ویتامین‌های موجود در این رطوبت رسان باعث شفافیت و سلامت پوست شما در برابر ایجاد حساسیت‌های پوستی نسبت به آلودگی می‌شود. عصاره چغندر و آرتیشو با آبرسانی قوی، قدرت کشسانی پوست را افزایش می‌دهند.

2- کرم روز اوریفلیم مدل Optimals Hydra Radiance Day Cream Rich

کرم روز اوریفلیم

کرم روز Oriflame یک آبرسان قوی و یکی از بهترین محصولات روتین پوست خشک برای استفاده روزانه است. کرم اوریفلیم در طول روز رطوبت پوست شما را حفظ می‌کند. همچنین با دارا بودن ویتامین‌های B5، C و E وظیفه تسکین دهندگی و محافظت از پوست شما را به عهده دارد. بافت سبک کرم اوریفلیم روی پوست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده‌است.

3- کرم شب اوریفلیم مدل Optimals Hydra Radiance Night Cream Rich

کرم شب اوریفلیم

کرم شب Oriflame از جمله محصولات آبرسان و مناسب استفاده در روتین مراقبت از پوست خشک و حساس برای رطوبت رسانی به پوست در طول شب محسوب می‌شود. کرم اوریفلیم از بهترین گیاهان سوئدی با بیشترین تاثیر برای پوست خشک تولید شده که یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست خشک محسوب می‌شود.

استفاده از کرم شب به شما این امکان را می‌دهد که صبح خود را با پوستی شاداب و لطیف آغاز کنید. با استفاده مداوم از کرم شب و تغذیه پوست می‌توانید از شادابی و سلامت پوست خود لذت ببرید.

4- سرم آبرسان عمیق پوست نوتروژینا Neutrogena مدل Hydro Boost

سرم آبرسان عمیق پوست نوتروژینا

سرم آبرسان Hydro Boost دارای اسید هیالورونیک است و یک آبرسانی 24 ساعته برای پوست شما را به ارمغان می‌آورد. این آبرسانی طولانی مدت باعث می‌شود تا رطوبت پوست شما حفظ شده و پوستی شفاف‌تر و با لطافت بیشتر داشته باشید. با استفاده از سرم نوتروژینا سلول‌های بازسازی شده پوست شما تقویت می‌شود و پوستی صاف و بدون خستگی را تجربه می‌کنید.

در هنگام استفاده از سرم آبرسان Neutrogena کپسول‌های داخل سرم می‌ترکند و ویتامین E آزاد شده با خاصیت احیا کنندگی و آبرسانی عمیق پوست شما را تغذیه می‌کنند. همچنین با داشتن بافتی سبک احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند. با استفاده مداوم پوستی بدون چروک و جوان خواهید داشت.

5- کرم مرطوب کننده صورت و بدن نوتروژینا Neutrogena

کرم مرطوب کننده صورت و بدن نوتروژینا

کرم مرطوب کننده صورت و بدن Neutrogena یک کرم آبرسان قوی مناسب برای پوست‌های خشک و با استفاده دو جانبه است. کرم نوتروژینا با آبرسانی 24 ساعته پوست شما را از خشکی و دهیدراته شدن نجات می‌دهد. همچنین با بافتی سبک و غیر روغنی روی پوست خود آثار چربی مشاهده نخواهید کرد.

استفاده منظم از کرم صورت و بدن نوتروژینا انعطاف و کشسانی پوست شما را افزایش و خشکی و کدری آن را کاهش می‌دهد.در نهایت پوستی نرم، با طراوت و لطیف را به شما هدیه خواهد داد. همچنین احساس شادابی در پوست صورت و بدن اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.

قیمت انواع محصولات مراقبت از صورت اورجینال و با کیفیت

 

6- کرم مرطوب کننده و نرم کننده دست نوتروژینا Neutrogena

کرم مرطوب کننده دست نوتروژینا

کرم مرطوب کننده Neutrogena مناسب برای پوست‌های خشک و آسیب دیده است. اگر پوست دست شما پوسته پوسته می‌شود ،استفاده از کرم دست نوتروژینا می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. گلیسیرین زمان مرطوب ماندن پوست را افزایش می‌دهد. همچنین با محافظت 24 ساعت از پوست دست شما و رایحه‌ای دلنشین در طول روز دستانی نرم و خوشبو خواهید داشت.

7- کرم آبرسان و ضد آفتاب SPF15 دکتر سی تونا فارماسی Dr C Tuna Farmasi

کرم آبرسان و ضد آفتاب دکتر سی تونا

کرم ضد آفتاب دکتر سی تونا از برند فارماسی دو خاصیت را همزمان ارائه می‌دهد. در اولین حالت پوست شما را در برابر اشعه‌های UV و مضر آفتاب محافظت می‌کند. همچنی با بافتی سبک از چرب شدن پوست شما جلوگیری و پوست شما را مرطوب نگه ‌می‌دارد. فرمولاسیون ساخت کرم فارماسی به گونه‌ای است که آبرسانی قوی برای پوست و در عین حال جذب سریع و راحت کرم را به همراه دارد.

8- تونر صورت پاک کننده فور اور لیدی Forever Lady مدل هیالورونیک

تونر صورت پاک کننده فور اور لیدی

تونر Forever Lady علاوه‌بر پاکسازی کامل منافذ پوست، از مواد آرایشی و آلودگی‌ها، با آبرسانی PH پوست شما را نیز تنظیم می‌کند. با یک پد آغشته به تونر به‌راحتی می‌توانید پوست خود را پاکسازی کنید. همچنین بعد از استفاده از تونر نیاز به شستشو و آبکشی پوست ندارید. استفاده از تونر فور اور لیدی به شما در جذب و استفاده بهتر از محصولات روتین پوستی کمک می‌کند. ویتامین C موجود در تونر هیالورونیک باعث روشن‌تر و جوان‌تر شدن پوست شما می‌شود.

9- لوسیون بدن نئودرم Neuderm مدل Nutritic

لوسیون بدن نئودرم

لوسیون بدن نئودرم از جمله قوی‌ترین آبرسان‌های مناسب پوست خشک و برای پوست بدن است. اگر از جمله افرادی هستید که با لوسیون‌ها و آبرسان‌های معمولی‌تر نتیجه مطلوبی نگرفته‌اید، ما به شما این لوسیون را پیشنهاد می‌کنیم. لوسیون Neuderm حاوی روغن آرگان و شی باتر است که باعث اثر بخشی عمیق این محصول تا لایه‌های زیرین پوست می‌شود.

جذب لوسیون در لایه‌های پایین‌تر، نرمی و لطافت پوست را دو چندان می‌کند. ترکیبات موجود در لوسیون بدن مدل Nutritic باعث افزایش انعطاف پذیری، کاهش التهابات ناشی از خشکی و جوان‌تر شدن بافت پوست شما می‌شود.

10- کرم مرطوب کننده دست و صورت ویتروس Vitreous

کرم مرطوب کننده دست و صورت ویتروس

کرم مرطوب کننده ویتروس یکی از لوازم آرایشی بهداشتی سازگار با پوست خشک و حاوی روغن بادام شیرین است. به دلیل وجود ترکیبات خاص کرم ویتروس یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست خشک با خاصیت آبرسانی قوی جهت تغذیه پوست خشک و افزایش لطافت آن به شمار می‌رود. روغن بادام با حفظ انعطاف پذیری پوست شما از ترک خوردن و پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند.

به همین علت در هنگام استفاده از کرم vitreous خارش و قرمزی ناشی از خشکی پوست را نخواهید داشت. از دیگر ترکیبات این کرم می‌توان عصاره کالاندولا و آلوئه ورا را نام برد که به رطوبت‌رسانی بهتر و رفع خشکی پوست کمک می‌کنند. همچنین خاصیت ضد التهابی دارند و پوست شما را در برابر علائم ناشی از اگزما و بیماری‌های پوستی محافظت می‌کنند. علاوه‌بر این، ویتامین C و E موجود در کرم ویتروس باعث می‌شود تا پوستی سالم و شفاف داشته ‌باشید.

مطالب پربازدید:  آشنایی با علل و درمان خشکی پوست صورت با روش‌های موثر خانگی

 

11- کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 پیکسل بژ طلایی

کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 پیکسل بژ طلایی

کرم ضد آفتاب پیکسل مناسب برای پوست خشک و با بافتی لطیف تولید شده است. زمانی که پوست شما خشک و دهیدراته نباشد می‌توانید از پوستی صاف و با انعطاف‌پذیری بیشتر لذت ببرید. ویتامین B5 موجود در کرم پیکسل خاصیت درمانی دارد و زخم‌ها و حساسیت‌های پوستی ناشی از خشکی را درمان می‌کند.

همچنین با توجه به SPF50 یک لایه محافظ عالی در برابر اشعه‌های مضر آفتاب روی پوست شما ایجاد می‌کند. کرم پیکسل یکی از بهترین و شگفت انگیزترین محصولات محافظتی پوست بوده که در دهه اخیر، تولید و به بازار ارائه شده است. اگر به دنبال یک ضدآفتاب خوب برای مصرف روزانه هستید، بدون شک پیکسل یکی از بهترین‌ها است.

انتخاب بهترین محصولات مراقبت از پوست خشک؛ التیام‌بخش پوست شما

اگر از محصولات روتین پوست خشک خانگی یا محصولات نامرغوب استفاده کرده باشید، تجربه خشک شدن پوست حتی در هنگام استفاده از آبرسان را داشته‌اید.

علت این خشکی می‌تواند مواد شیمیایی و وجود پارابن در این محصولات باشد. برای داشتن پوست شفاف و لطیف به یک روتین پوستی صحیح و استفاده از بهترین محصولات مراقبت از پوست خشک نیاز دارید. با داشتن یک روتین پوستی روزانه می‌توانید از بروز اگزما و آسیب به پوستتان جلوگیری کنید و پوستی شاداب‌تر داشته باشید.

 

منبع : allure

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *