انواع مدل کت تک مردانه

امروزه مدل کت تک مردانه، فقط کت تک مشکی، سورمه‌ای و خاکستری نیست که در سال‌های گذشته پوشیده می‌شد. ترندهای کت تک مردانه در سال 2022 با طرح‌ها و پارچه‌های جدید ظاهر فرد را متمایز و به داشتن استایل شخصی کمک می‌کنند. 

اما آیا می‌دانید که کت تک برای چه موقعیت‌هایی مناسب است؟ کت تک یک آیتم مناسب برای محل کار، قرار کاری، رفتن به رستوران و… است. بنابراین شما با یک لباس به راحتی می‌توانید از صبح که سرکار می‌روید، تا بعد از کار که به رستوران می‌روید، خوش‌پوش باشید. با مدل کت تک اسپرت مردانه در محل کار از همکاران خود متمایز باشید و در غروب هم به مانند یک جنتلمن سر قرار خود بروید! 

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

شما به‌راحتی می‌توانید به شلوار مشکی کلاسیک و پیراهن مردانه آبی خود، کت تک اسپرت اضافه کنید و به ظاهرتان جانی تازه ببخشید! بعضی از خوش استایل‌های جسور حتی مدل کت مردانه را با شلوارک ست می‌کنند، به‌نظر می‌رسد خاص و منحصربه‌فرد شود!

امروز به سراغ بررسی انواع مدل کت تک ترند 2022 می‌رویم. اگر به دنبال ایده ست کردن کت تک سورمه‌ای در کمدتان یا خرید کت تک مردانه هستید، این مطلب را قطعا نباید از دست دهید.

انواع مدل کت تک ترند 2022

مدل کت تک فیت بدن 

شما می‌توانید برای محیط کاری از مدل کت تک فیت بدن استفاده کنید. این کت برای استایل اسمارت کژوال بسیار مناسب است. به‌نظر می‌رسد ما باید کژوال بودن را به معنای واقعی حس کنیم، یعنی وقتی می‌گوییم آیتمی کژوال است باید از آن انتظار راحتی داشته باشیم. این کت هم این انتظار را برآورده می‌کند و هم شیک بودن را به شما هدیه می‌دهد. شلوار جین اسکینی، پولوشرت و مدل کت تک اسپرت ظاهری راحت و غیررسمی در سال 2022 برای ما فراهم می‌کند. برای این مدل کت تک، پیشنهاد ما رنگ‌های آبی سرمه‌ای، کت تک مشکی، کت تک طوسی، قهوه ای، کت تک کرم است. این مدل کت در جنس پنبه یا کتان عالی به‌نظر می‌رسد. 

کالکشن جدید کت‌های مردانه

مدل کت تک کلاسیک 2022

مدل کت تک کلاسیک 2022

کت تک کلاسیک پیشینه‌ای تاریخی دارد. بلیزر یا کت‌ها در ابتدا سورمه‌ای و دارای دکمه طلایی بودند و به عنوان یک آیتم آیکنیک و کلاسیک به حساب می‌آمدند. این نوع کت با شلوار جین عالی به‌نظر می‌رسد و یک لباس جایگزین برای کت‌های رسمی است. شما می‌توانید آن را با کفش‌های کتانی نیز بپوشید. حتی اگر عاشق کت نباشید، باز هم به حداقل دو کت برای فصول گرم و سرد سال نیاز دارید، مدل کت تک کلاسیک پشمی برای زمستان و کت تک کتان برای تابستان مناسب است.

کت تک مخملی

مدل کت تک مخملی

کت‌های مخملی برای هر موقعیتی مناسب نیستند، مثلا شما نمی‌توانید با یک مدل کت تک مخملی برای مذاکره یا یک جلسه کاری بروید، اما با آن می‌توانید به مراسم جشن یا تئاتر و یا کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان بروید. اگر می‌خواهید استایل تان اغراق شده به‌نظر نرسد، باید به رنگ و جنس شلوار دقت کنید تا هماهنگی لازم را با کت داشته باشد. معمولا کت تک مخملی دو جیب در استایل رترو که مختص افرادی است که به فشن دهه 80 میلادی علاقه دارند، استفاده می‌شود. البته اگر فردی آوانگارد هستید می‌توانید دو سبک را با هم ترکیب کنید و از کفش کتانی و کت تک مخمل استفاده کنید! این ممکن است غیرمعمول به‌نظر برسد اما در برخی از فشن شوها دیده شده است. 

مدل کت تک مردانه چهارخانه 2022

مدل کت تک مردانه چهارخانه 2022

این مدل کت تک، ترند بازگشتی دهه 90 و 80 است. طرح چهارخانه معمولا مورد پسند عامه مردم است. از یک کت تک چهارخانه به همراه سایر آیتم‌های ساده مثلا شلوارهای مردانه با رنگ ملایم‌تر یا خنثی و یک پیراهن مردانه تک رنگ استفاده کنید تا استایل شما چشم نواز شود. 

کت تک کژوال 2022

کت تک کژوال 2022

این مدل کت تک راحتی بسیار زیادی را برای شما فراهم می‌کند. معمولا از پارچه‌های راحت و رنگ‌های اسپرت در آن استفاده می‌شود. برای استایل کردن آن بهتر است از جین و کفش‌های کتانی استفاده کنید و یک ظاهر جوان و پرشور بسازید.

مدل کت تک به سبک شرقی!

مدل کت تک به سبک شرقی!

در مجموعه های کت تک 2022، کت‌هایی به سبک لباس‌های ژاپنی به چشم می‌خورد! اگر به اندازه کافی جسور هستید، این مدل مخصوص شماست! امتحانش کنید.

مدل کت تک با طرح و چاپ نقوش 2022

اگر از کت‌های تک رنگ خسته شده‌اید، به دنبال ایده برای مدل کت تک خود هستید و از طرفی عاشق نقوش و طرح در ظاهرتان می‌باشید، کت‌های طرح دار می‌تواند برای شما مناسب باشد.

مدل کت تک برش دار

مدل کت تک برش دار

CUTOUT برشی است که از سال 2021 در استایل زنانه و مردانه به شدت ترند شده و حالا نوبت به مدل کت تک مردانه برش دار رسیده است. این مدل از برش خلاقانه طراحان مد ایجاد می‌شود و آیتم‌های منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند. این مدل برای افرادی که به دنبال داشتن ظاهر خاص و آوانگارد هستند یک انتخاب درست است.

مدل کت تک مدرن با جیب دوخته شده روی آن

این مدل کت تک کاملا همه‌کاره است. آن‌ها را می‌توان در مراسم‌های رسمی تا محیط‌های روزمره استفاده کرد. 

برای کت های تک مدرن چه رنگ هایی ترند است؟

کت تک مردانه پاستلی

کت تک مردانه پاستلی

رنگ‌های پاستلی ممکن است در ابتدا ظاهری زنانه داشته باشد، اما کت مردانه پاستلی در کنار یک شلوار رنگ روشن انتخابی عالی برای تابستان است. 

کت تک با رنگ های روشن 

کت تک با رنگ های روشن 

کت های قرمز، آبی و سبز و… با شلوار جین عالی به‌نظر می‌رسد. 

مدل کت تک دو رنگ

برای کسانی که عاشق رنگ هستند اما از طرح‌های کلاسیک مثل چهارخانه خسته شده‌اند، بسیار مناسب است. 

مطالب کاربردی:  ۱۰ قانون طلایی برای خرید کت مردانه

چطور کت تک مردانه سورمه ای را ست کنیم؟

چطور کت تک مردانه سورمه ای را ست کنیم؟

یک کت تک آبی یا سورمه‌ای هم برای مراسم غیررسمی و هم برای جلسات رسمی مناسب است. پوشیدن کت تک سورمه‌ای با پیراهن مردانه رسمی و سایر آیتم‌های غیررسمی مجاز است. کت تک مردانه سورمه ای را با پولوشرت ست کنید و لذت ببرید. در استایل زمستانی می‌توانید از یقه اسکی با کت تک مردانه سورمه‌ای استفاده کنید. با این استایل بهتر است مدل موی کوتاه و کاملا شانه شده رو به بالا را انتخاب کنید تا به جذاب‌ترین استایل ممکن برسید.

مطالب جالب:  ۱۵ مدل مو جذاب برای یک مرد جنتلمن

نکات پوشش کت تک مردانه

  • بهتر است از پلیورهای ضخیم و حجیم زیر کت استفاده نکنید. چون حجمی غیرطبیعی به استایل شما می‌دهد.
  • می‌توان آن را با شلوارجین مردانه و پیراهن مردانه در رنگ های روشن، یا همراه با شلوار کتان ست کرد.
  • کت تک مردانه برای ظاهری رسمی باید همراه با کفش آکسفورد یا دربی ست شود. برای مراسم غیررسمی از کفش کتانی می‌توانید استفاده کنید. برای فصول زمستان بوت‌های چلسی کاربرد دارند. 
  • زیر کت تک خود می‌توانید از تیشرت پیراهن مردانه، پلیور کشمیر و جلیقه استفاده کنید. 
  • کت باید با عرض شانه، قد و اندازه پوشنده هماهنگ باشد. مردان قدبلند باید کتی بخرند که به بند انگشتانشان برسد، در حالی که بقیه مردان باید کت کوتاه‌تری در قسمت آستین انتخاب کنند.
  • دکمه پایین کت تک مردانه نباید بسته باشد.
  • معمولا کت تک مردانه با شلوار راسته یا اسکینی پوشیده می‌شود.

در این مطلب به بررسی انواع مدل کت تک مردانه جدید پرداختیم. این مدل‌ها عبارتند از مدل کت تک فیت تن، مدل کت تک کلاسیک، کت تک مردانه مخملی، کت تک طرح دار، مدل کت تک برش دار، مدل کت تک چهارخانه، کت تک با جیب دوخته شده و… .

شما چه مدلی را می‌پسندید؟ کدام مدل را هیچ‌وقت امتحان نکرده‌اید؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *