مدل پالتو زنانه

پالتو یکی از آیتم‌های پرطرفدار و كاربردی برای زمستان است. از نظر قوانین مد و استایل، انواع مدل‌ پالتو زنانه کلاسیک مانند پالتوی شتری، پالتوی چرمی و…هیچ‌گاه دمده و قدیمی نمی‌شوند و شما با این مدل‌ها همیشه شیک خواهید بود. اما اگر می‌خواهید همه شما را زنی بشناسند که‌ طبق مد روز لباس می‌پوشد، بايد به سراغ خريد یک پالتو ترند سال باشید. جالب است بدانید که ترند پالتوها سریع‌تر از هر لباس دیگری بازمی‌گردند.

بنابراین اگر تصمیم بگیرید حتی روی جسورانه‌ترین مدل پالتوهای ترند امسال سرمایه گذاری کنید، مطمئن باشید که به زودی دوباره مد خواهند شد. انواع مدل پالتو زنانه جدید در پاییز و زمستان امسال، احساس طراوت را در شما زنده می‌کند. اگر به دنبال خرید پالتو زنانه شیک هستید، این مطلب را از دست ندهید. 

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل پالتو زنانه جدید در پاییز و زمستان امسال

پالتو زنانه ماکسی

شاید متوجه شده باشید که طراحان در سال 2022 تمایل زیادی به مدل ماکسی دارند چه در دامن‌ها و پیراهن‌های تابستانی و چه حالا که نوبت به مدل پالتو بلند زنانه رسیده است. پالتوهای ماکسی شیک‌ترین گزینه در پاییز و زمستان 2022 خواهند بود.

پالتو زنانه ماکسی انتخاب همیشه خواهران اولسن

اين مدل در عين شیک بودن و زنانگی، یک حس رازآلود در خود دارد. سلبریتی‌های بسیاری نظیر دوقلوهای اولسن از این مدل زیاد استفاده می‌کنند. جذابیت پالتو زنانه ماکسی در این است که همیشه گران به نظر می‌رسد. مهم نیست چقدر برای خرید این مدل پالتو بلند هزینه ‌کنید، زیرا به شدت ارزش سرمایه‌گذاری کردن را دارد و بر ظاهر شما تاثیر زیادی می‌گذارد. 

عکس پالتو زنانه ماکسی

کالکشن جدید پالتوهای زنانه

مدل پالتو پشمی

در گذشته داخل پالتوها (آستر پالتو) پر از پشم بود، اما چند سالی است که پشم‌ها به بیرون پالتوها راه یافتند و امسال به عنوان ترند پرطرفدار پالتو زنانه معرفی شدند. پالتو پشمی حسی صمیمی و روستایی در استایل ایجاد می‌کند. در عین گرمای مناسبی که در روزهای سرد زمستانی برای شما خواهد داشت، استایل شما را به یک ظاهر بدون تاریخ انقضا تبدیل می‌کند چراکه پالتوهای پشمی جزو ترندهای ماندگار و همیشگی در پاییز و زمستان هستند.

مدل پالتو پشمی

پالتو زنانه با طرح حیوانات

اگر شما هم اهل كمی مطالعه در تاریخ مد باشید می‌دانید که چاپ پلنگی هرگز از مد نمی‌افتد. برای پاییز و زمستان امسال A/W 22، این پترن ترند است. امسال در کت‌واک‌های برندهای Giambattista Valli، Michael Kors و Dries Van Noten ما شاهد مدل پالتو زنانه پلنگی بوده‌ایم. برای ست کردن آن سعی کنید از آیتم‌های کرم رنگ استفاده کنید.

مدل پالتو زنانه پلنگی

طرح پلنگی جز طرح های لوکس محسوب می‌شود، بنابراین از پالتوی ماکسی پلنگی می‌توان به عنوان مدل پالتو مجلسی بلند استفاده کرد. این مدل شکوه خاصی به استایل شما می‌بخشید و با انتخاب یک دستکش چرم و عینک آفتابی زنانه شبیه به یک سردسته مافیا به نظر برسید.

پالتو زنانه صورتی رنگ

صورتی در سال 2022 حسابی ترند بوده است، چه در آیتم‌های زنانه و چه حتی در آیتم‌های مردانه! جدیدترین مدل پالتو سوییت را می‌توانید با رنگ صورتی تهیه کنید. همچنین از جنس‌های مختلف ساتن، چرم، خز مصنوعی و پشم هم می‌توان برای طراحی و تولید پالتوی صورتی استفاده کرد. اگر به دنبال پالتو دخترانه شیک باشید، پالتو صورتی رنگ یک گزینه فوق العاده خواهد بود. 

عکس پالتو زنانه صورتی رنگ

مدل پالتو زنانه با طرح چهارخانه جناغی 

وقتی نوبت به انتخاب مدل پالتو زمستانی می‌رسد، همیشه طرح چهارخانه یک گزینه قابل اعتماد است. بله! طرح چهارخانه قطعا بدون تاریخ انقضا محسوب می‌شود، اما ممکن است برای بسیاری از ما خسته کننده شده باشد، اینطور نیست؟ این جمله ممکن است کمی غیرمنصفانه بنظر برسد.

عکس مدل پالتو زنانه با طرح چهارخانه جناغی 

چون اکثر ما همواره عاشق پوشیدن چهارخانه‌ها هستیم، فقط ممکن است لازم باشد کمی تغییر در آن ایجاد کنیم. مثلا می‌توانید از طرح جناغی سیاه و سفید در کنار آیتم‌های سیاه یا سفید استفاده کنید تا استایلی مونوکروم بسازید.

پانچو زنانه

امسال پترن‌های استایل بوهو و یکی از آیتم‌های این استایل، یعنی پانچو حسابی ترند شده است. مدل پالتو زنانه پانچو یا شنل‌مانند از جنس پشم بیشتر از مدل‌های بافتنی آن در زمستان پیش رو طرفدار خواهد داشت. 

عکس پانچو زنانه

مدل پالتو زنانه خزدار

این مدل پالتو مجلسی بلند در سرآستین‌ها و یقه خز دارد. پالتوهای خزدار در سرآستین و یقه، جز ترندهای بازگشتی هستند. این مدل تاثیر جدی بر پالتوهای ترند زمستان خواهد داشت. این توجه همه را جلب می‌کند و کسی که قبلا آن را امتحان کرده است، از پوشیدن و انتخاب آن ابایی ندارد، چراکه این مدل امتحانش را پس داده است.

عکس مدل پالتو زنانه خزدار

پالتو زنانه کرم

پالتوهای کرم در حال حاضر همه جا هستند و بیش از هر زمان دیگری در رسانه‌های اجتماعی دیده می‌شوند! به‌دلیل اینکه رنگ کرم مستعد لکه شدن هست، مدل پالتو زنانه کرم، جز کاربردی‌ترین پالتوها برای خرید نیستند، اما اگر اهل ترند هستید و مثل يک الماس در جمع درخشيدن اولویت‌تان است، پالتو درستی را انتخاب کرده‌اید. 

عکس پالتو زنانه کرم

پالتو چرم دخترانه

مدل پالتو زنانه بلند چرم، در فیلم ماتریکس برای اولین‌بار دیده و بعد از آن بسیار محبوب شد. این مدل پالتو زمستانی، سال گذشته دوباره مد شد. این ترند‌ بازگشتی امسال هم برای کسانی که عاشق استایل براق هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته امسال پالتو زنانه چرم علاوه بر مشکی، در رنگ‌های روشن و خاص هم طراحی و تولید شده است. 

عکس پالتو چرم دخترانه

پالتو با شال توکار

گاهی روی این موضوع که نمی‌دانیم چه روسری یا شالی را با پالتو زنانه خود ست کنیم، بسیار سردرگم می‌شویم. اما طراحان برای این مورد، چاره و خلاقیت جدیدی اندیشیده‌اند. پالتو با شال توکار یکی از مدل‌های جدید پالتو در زمستان امسال است که می‌تواند برای مینیمال‌پوش‌ها عالی باشند. 

عکس پالتو با شال توکار

مدل پالتوی خز مصنوعی

وقتی نوبت به ترندهای پالتو می‌رسد، امکان ندارد از خز مصنوعی صحبت نشود. پالتو خز زنانه امسال در رنگ‌های پرانرژی طراحی شده‌ است. اما پیشنهاد ما برای ماندگاری بیشتر این مدل پالتوی زنانه خز، انتخاب رنگ‌های خنثی مانند قهوه ای، بژ یا خاکستری است. اما برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند استایل کاملا ترندی داشته باشند، باید بدانید که پالتوهای خز مصنوعی یخی از برندهای Balmain و Coperni طوفان به پا کرده‌اند! 

عکس مدل پالتوی خز مصنوعی

پافرها و بامبرها!

علاوه بر انواع مدل‌ پالتو زنانه، دو مدل پافر اورسایز و بامبر پفی نیز حسابی در فشن‌شوهای امسال پر سروصدا ظاهر شده‌اند. این دو مدل را می‌توان به عنوان مدل پالتو دخترانه اسپرت در نظر گرفت. ما باید بدانید که از نظر تکنیکی پافر و بامبر در رده‌بندی کاپشن زنانه قرار می‌گیرند.

عکس مدل پالتو دخترانه اسپرتاما ترند بودن بیش از حد آن‌ها باعث شد تا به این مدل‌ها نیز اشاره بکنیم. بله بامبرهای دهه 90 پرقدرت به عرصه مد بازگشته اند. هیچ چیز به اندازه یک پافر اورسایز، برش دار یا ماکسی در روزهای برفی و سرد نمی‌تواند شما را گرم و شیک کند.

مطالب جالب:  ترفندهای طلایی برای استایل کردن پافر

در این مطلب به بررسی انواع مدل پالتو زمستانی پرداخته شد. از میان انواع و اقسام مدل پالتو زنانه، پالتوی ماکسی بسیار جذاب و همه‌پسند بوده است. مدل پالتو زنانه خزدار در حاشیه، پالتوی طرح پلنگی، پالتوی طرح جناغی، پالتوی کرم رنگ و صورتی رنگ، پالتوی چرم، پانچو و پالتو با روسری توکار از جمله مدل‌های پالتو زنانه در زمستان و پاییز امسال بوده‌اند. امیدواریم با خواندن این مطلب دیگر تردیدی در انتخاب و خرید پالتو موردنظر امسال‌ خود نداشته باشید.

حالا نوبت شماست که به ما بگویید کدام مدل پالتو را می‌پسندید؟ آیا پالتوهایی مثل مدلی که شال توکار دارند می‌توانند جای خود را در دل‌ طرفداران مدل‌های کلاسیک باز کنند؟ لطفا نظر خود را ما در میان بگذارید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

111 دیدگاه در “12 مدل پالتو زنانه امسال که سلبریتی‌ها می‌پوشند

  1. علی جواهری گفت:

    خرید اپل آیدی برای استفاده از محصولات شرکت اپل حیاتی است.اپل یک شرکت فن‌آوری مشهور جهانی است که لوازم الکترونیکی درجه
    یک را طراحی و به فروش می‌رساند. اپل ایدی که از فروشگاه مدیسه خریدم خیلی ازش راضیم مخصوص از پیگیری های بخش پشتیبانی مدیسه
    امروز هم دو عدد پالتو از فروشگاه مدیسه سفارش دادم که بی صبرانه منتظر هستم تا به دستم برسد

  2. بهار قناتی گفت:

    خرید پالتو چرم اینرنتی خیلی سخته اما اگه مشخصات محصول و عکس ها رو خوب نگاه کنی با خیال راحت میشه خرید. من پارسال از مدیسه خریدم و ازش خیلی راضیم هنوز آخ هم نگفته

  3. saharnaz گفت:

    خرید اینترنتی پالتو چرم خیلی سخته باید حتما حضوری بری خرید

  4. سیما آزادی گفت:

    من عاشقه رنگ کرم هستم خیلی خوشگل و شیک اند

  5. عسل گفت:

    مدیسه لطفا تنوع پالتوهای چرم رو بالا ببر می خوامش

  6. کتی گفت:

    مدیسه تکه

  7. شیما سماواتی گفت:

    آره خداییش پالتوهای مدیسه رو هیچ جا نمیشه پیدا کرد

  8. ali bagheri گفت:

    ممنون مدیسه

  9. sama گفت:

    من یکی از پالتوها رو از مدیسه خریدم خیلی ذوق دارم زودتر به دستم برسه

  10. سحر گفت:

    خیلی جذاب بود ممنون مدیسه

  11. لاله گفت:

    مدل های باحالی بود ادمین جان لطفا ترندهای بیشتری بذا

  12. گیلانه گفت:

    لاله راست میگه لطفا ترندها رو بیشتر کنید

  13. سعیده گفت:

    من ترندهای باحال بیشتری قبلا دیده بودم ترندهای بیشتری بذارید می خوام برم بخرم

  14. سارا گفت:

    مطمئن نیستم ولی مدل چرمی رو شاید بخرم

  15. ملیکا بهرامی گفت:

    من مدل کرمیشو دارم خیلی دوسش دارم دوست دارم همیشه هوا سرد باشه بپوشم

  16. asalee گفت:

    من دلم می خواد یه کلکسیون از همه اش داشته باشم

  17. zahra.a گفت:

    kheyli khoob bood mamnoon admin jan

  18. علیرضا گفت:

    این مدل ها خیلی لاکچری اند با این پولی که ما داریم پارچه اش هم نمی تونیم بخریم

  19. شیما گفت:

    علیرضا راست می گه پول ما به این پالتوها نمی خوره خیلی گرون اند

  20. سمیه گفت:

    نه بابا خیلی هاشو تو فروشگاه مدیسه هم پیدا می کنید قیمت هاش هم خیلی خوبه مدیسه هم که همه اش تخفیف میذاره

  21. یلدا بحرانی گفت:

    خیلی خوشگل بودن

  22. سیما موحد گفت:

    من مدل اولی رو امسال از مدیسه خریدم خیلی خوب بود و ازش هم راضی ام

  23. bahrami گفت:

    مدل ماکسی از همه باحالتره

  24. الوند گفت:

    مدل ماکسی ماکسی نیست این چیه اخه

  25. لاله بیات گفت:

    سلبریتی ها هم چیزای الکی میپوشنا

  26. احدی گفت:

    بهرامی تو آخه ماکسی پوش نیستی اگه بودی میدی که این خود ماکسیه

  27. دلارام گفت:

    مذل ماکسی سرآستسناش گشادتره معمولا اینا ماکسی نیستن

  28. سارا اسکندری گفت:

    خداوکیلی دلارام تا حالا تو عمرت ماکسی دیدی وای خدای من میگه ماکسی آستیناش گشادتره مگه میشه

  29. تارا گفت:

    بالاخره ماکسی همینه یا نه بالاخره

  30. زهره گفت:

    طرحهای قشنگی بود من خیاطم خیلی ازشون الهام گرفتم ممنون

  31. سحر خدایی گفت:

    ممنون خیلی خوببود

  32. ملیسا جواهری گفت:

    بابا تو رو خدا یه ککم اطلاعات عمومیتونو زیاد کنید ماکسی دقیقا همینه من خودم 12 ساله ماکسی پوشم دیگه اصل و از غیراصل تشخیص میدم

  33. روکسانا گفت:

    آره ملیا راس میگه ماکسی دقفیقا همینه

  34. سورنا گفت:

    آره منم همیشه همینا رو ماکسی دیدم ولی با حرف بچه ها شک افتادم

  35. سحر پایا گفت:

    بابا این همه مدل چرا شما گیر دادین به ماکسی خداییش مدلهای پلنگی رو نگاه کنید چقدر گوگولی اند

  36. بهار ا س گفت:

    من عاشق صورتی راسته هستم مدیسه تو رو خدا موجود کن میخوامش دلم ضعف رفت

  37. قنبری گفت:

    من تو مزون هم همینا رو ماکسی بهم معرفی کردن

  38. لاله گفت:

    همه اش قشنگ بود

  39. شیرین گفت:

    ممنون عالی

  40. شیوا گفت:

    عالی ادمین

  41. یگانه گفت:

    ماکسی همینه

  42. رحیم گفت:

    عالی

  43. یاسمن گفت:

    عالی خیلی خوب بود

  44. صدف گفت:

    بی خیال بابا الان دیگه همه می دونمن ماکسی همینه دیگه اون مدلهای پافر رو دریاب چقدر خوشگلن مدیسه یالا موجود کن

  45. بهناز گفت:

    مدیسه لطفا پافرها رو موجود کن بخریم

  46. الناز گفت:

    مدیسه هم ماکسی هم پافر رو موجود کن

  47. بهمن آبادی گفت:

    من پافرها رو خریدم عالی بودن

  48. سارا گفت:

    خزدارش تو فروشگاه مدیسه هست من هفته پیش خرید خیلی عالی بودن ولی الان دیدم تو تخفیفه کاش اون موقع نمی خریدم

  49. ملیکا گفت:

    سارا من خزدار رو خریدم خیلی خوبن

  50. رها گفت:

    پانچو سمت راستی خیلی نازه مدیسه موجود کن

  51. آزاده صمدیان گفت:

    وای من طرفدار استایل پالتو چرم با بوتم

  52. کیمیا گفت:

    پالتو ماکسی همینه بابا شماها از کجا اومدید!

  53. کیمیا شفقت گفت:

    پالتو شال توکار هیچ جا گیرنمیاد مال خارجیاس

  54. عارفه لشگری گفت:

    لطفا مدلهای بیشتری بذارید

  55. آناهیتا گفت:

    خیلی از این مدلارو من دارم

  56. ملکه گفت:

    پالتو چرمی رو باید با بوت پوشید تا استایل جذابتری داشته یاشید

  57. گلاره گفت:

    پالتو رنگ تیره از روشن بهتره تمیز کردنش هم راحتتره

  58. شهره بابلی گفت:

    قشنگن همه

  59. پونه گفت:

    پالتوهای ژورنالی هم بذارید

  60. ملیکا زارعزاده گفت:

    ممنون مدیسه عالی بود

  61. مریلا عباسی گفت:

    وای چقدر دلم یه پالتو چرم مشکی میخواد مدیسه توروخدا تخفیف خوب بذار بخرم

  62. ونوس گفت:

    من فقط واسه مدل چرمی ذوق کردم

  63. فاطمه عاقلی نژاد گفت:

    بچه ها مدیسه الان رو تخفیفه من یه پالتو یک و دویستی رو هفتصد گرفتم

  64. سارا گفت:

    لطفا از ژورنالهای خارجی بیشتر بذارید

  65. نورا گفت:

    لطفا عکسای مزونی هم بذارین

  66. لاله گفت:

    پالتو شالدارها خیلی شیک اند مدیسه لطفا جنسای بیشتری از پالتو شالدار موجود کن مرسی

  67. سمیه گفت:

    بامبر رو دوست ندارم اصن هم شیک نیست

  68. مرجان گفت:

    من مدل چرم رو خیلی دوست داشتم کچا می تونم بخرم

  69. سردبیر گفت:

    سلام مرجان عزیز
    توی فروشگاه مدیسه موجود هست لطفا اونجا رو ببینید

  70. بتسابه گفت:

    مدل های چرم رو بیشتر بذارید

  71. لاله گفت:

    ممنون ولی لطفا در مورد رنگ بندی مدل ها هم اطلاعات بذارید

  72. قناری گفت:

    مدل های خارجی امریکایی هم بذارید

  73. سهرابی نیا گفت:

    مدل های ترند اینستاگرامی که مزون ها میذارنو هم معرفی کنیم ما که دیگه تو اینستاگرام نمی تونیم بریم

  74. ژینوس گفت:

    از لباسایی که بازیگرا تن میکنن هم معرفی کنید

  75. لادن گفت:

    دمتون گرم

  76. جوادی گفت:

    ما تو بندرعباس زندگی می کنیم اینا به کار ما نمیاد

  77. سعیده گفت:

    بسیار عالی

  78. علی اصغر محمدنیا گفت:

    مدل های پوشیده و گشاد بسیار زیباتر است

  79. مریم گفت:

    پالتوهایی که شال دارن خیلی جذاب هستند ولی فکر کنم خیلی قدیمی شدن؟! میشه کمکم کنید

  80. ملیسا گفت:

    مریم جان مهم سلیقه شماست هرچیزی که دوست داری و بخر

  81. سولماز گفت:

    شالدارها مدلهای کلاسیک نیستن مریم جون من خیلی جاها دیدم

  82. مرجان گفت:

    مریم خانوم ایم مدل رو تو خیلی مزونها دیدم ولی کلن جدیدن مدلهای قدیمی دوباره داره مد میشه

  83. سعیده زمانی گفت:

    مدل شالدارها خیلی قدیمی اند که

  84. زهرا خاضعی گفت:

    مریم جون مرجان خانوم کاملا درست میگه معمولا هرچیزی که قبلا مد بوده بعد از چند سال دوباره مد میشه پالتو شالدارها هم این طوری اند

  85. کتی گفت:

    منم شالدارها رو خیلی بیشتر دوست دارم

  86. جازمین گفت:

    عالی بود

  87. روشنا گفت:

    ممنونم بسیار عالی

  88. المیرا گفت:

    بابا مانتو شالدار که خیلی باحاله هیچ وقت قدیمی نمیشه

  89. شیما کاشی گفت:

    پالتو شتری می خوام از اونها هم بذارید

  90. سپیده گفت:

    منم از وقتی فیلم پالتو شتری رو دیدم می خوام یه پالتو شتری بخرم واسه وقتی بدجنس میشم

  91. دیانا گفت:

    لطفا مدلهای بیشتری بذارید

  92. مرجان گفت:

    پافرهای مدل جدیدتر میخوام

  93. رها گفت:

    چرا مدلهای جدیدتر نمیذارید

  94. سعیده گفت:

    مدلهای شالدار مزونی بذارید

  95. عالیه گفت:

    خوب بود

  96. ستاره گفت:

    از برندهای اروپایی بیشتر بذارید

  97. شقایق گفت:

    طرح های گلدار از کجا بخرم کسی میشه راهنمایی ام کنه

  98. شیما سحرپناه گفت:

    شقایق جون تو فروشگاه مدیسه که هست اونجا رو چک کن

  99. سمانه گفت:

    بیگ لایک

  100. آنتونی گفت:

    پالتو زنونه باید جنسش خیلی خوب باشه تا آدم بخره

  101. شیما گفت:

    لایک گنده واسه مدیسه

  102. سمیه گفت:

    شتری هم خوب بود

  103. سیما شادی گفت:

    اه اصلا از شتری خوشم نیومد خیلی مسخره است

  104. الناز گفت:

    از طراحی های مجله وگ هم بذارید

  105. پروانه رحیمی گفت:

    مدلهای خیلی شیک و زیبایی بودند

  106. رویا آزادی تبار گفت:

    شتری رو هرکسی نمی پوشه سلیقه ایه

  107. اسکندری گفت:

    خدایی کی دیگه شتری می پوشه ماله خانومای بی کلاسه

  108. دنیا گفت:

    منم از شتری خوشم نیومد

  109. پندار گفت:

    وا مگه چیه شتری هم رنگه دیگه هرکسی از یه رنگی خوشش میاد دلیل نمیشه چون شما خوشتون نمیاد بگید بقیه بی سلیقه هستند

  110. محمد جواهری گفت:

    مدل شتری خیلی گرونه!!! ارزش خرید رو نداره

  111. سحر آقایی گفت:

    نه آقا محمد تو از جای گرون خریدی من ماه پیش از مدیسه خریدم خیلی آف خوبی هم داشت یه سر بزنم به قسمت فروشگاه مدیسه شاید هنوز هم موجود باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *