معرفی و بررسی انواع شورت زنانه

هم اکنون انواع شورت زنانه تنوع بسیاری پیدا کرده‌اند و سهم زیادی از بازار لباس زیر زنانه را از آن خود ساخته‌اند. این مدل‌ها از انواع پارچه‌ها و با طرح‌هایی متفاوت تهیه شده و روز به روز نیز بر تنوع آنان افزوده می‌شود. ممکن است بعضی از افراد در هنگام خرید شورت زنانه و لباس‌های زیر تنها تمایل به خرید یک نوع مدل داشته باشند، اما بعضی دیگر نیز از انواع مختلفی استفاده کنند. نکته مهمی که در خرید شورت زنانه باید مورد توجه قرار گیرد، تناسب آن با بدن و سایز شما خواهد بود. اگر به دنبال دانستن اطلاعاتی در رابطه با انواع لباس زیر زنانه هستید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این بخش به بررسی چندین نوع شورت زنانه خواهیم پرداخت.

بهترین پارچه‌ها برای دوخت و تولید انواع شورت زنانه کدام اند؟

در تهیه شورت زنانه معمولا الیاف کش‌دار یا اسپندکس با سایر الیاف دیگر ترکیب شده که به شورت حالتی کشسان و متناسب دهد. همچنین روکشی پنبه‌ای نیز روی بخش داخلی شورت قرار داده می‌شود که برای جلوگیری از رشد باکتری موثر خواهد بود. از سایر پارچه‌هایی که می‌توان در دوخت شورت‌ها استفاده کرد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پارچه‌های پنبه‌ای

این پارچه‌ها از الیاف طبیعی تهیه شده و بسیار نرم هستند. برای تماس با پوست عالی بوده و تنها نقطه ضعفشان این بوده که سرعت خشک شدن آنان پایین است. اگر در صورت عرق لباس زیر خیس شود، این نوع پارچه خیس خواهد ماند.

پارچه‌های گیاهی

این پارچه‌ها الیافی مانند ابریشم طبیعی و مودال بوده که از گیاهان ساخته می‌شوند و به صورت شیمیایی پردازش خواهند شد. این پارچه در شورت زنانه به کار برده شده و فوق العاده نرم و نازک است. مزیت آن‌ها نسبت به پارچه‌های پنبه‌ای این بوده که سریعا خشک می‌شوند.

الیاف مصنوعی مانند پلی استر و نایلون

رطوبت موجود در این پارچه‌ها به سرعت از بین رفته و خشک می‌‌شوند، به همین سبب برای لباس زیر بسیار مناسب خواهند بود. این دست از لباس زیرها برای افرادی که ورزش می‌کنند، ایده آل بود و لباس‌های زیر توری و مدل‌های میکروفیبر نیز معمولاً از مواد مصنوعی ساخته می‌شوند.

پارچه‌های ابریشمی

استفاده از این مدل پارچه‌ها در تهیه شورت زنانه خیلی گسترش نیافته است، چرا که جزو پارچه‌های گران قیمت محسوب می‌شوند و ظاهری لوکس دارند. این پارچه‌ها از الیاف طبیعی تهیه شده و دارای مزایایی نظیر تنظیم دما و رطوبت هستند. حال که با انواع پارچه‌های مناسب برای تهیه شورت آشنا شدید، در ادامه به بررسی انواع آن خواهیم پرداخت.

 

انواع مدل شورت زنانه

شورت اسپرت

نمونه‌ای از شورت مدل اسپرت سفید

نمونه‌ای دیگر از شورت مدل اسپرت سفید

این مدل برای افرادی مناسب بوده که به دنبال سطح راحتی بالا و پوششی همه جانبه هستند.

شورت‌اسپرت دارای کشی بلند بوده که سبب می‌شود، شورت محکم مانده و قسمت جلویی و پشتی بدن را به خوبی پوشش دهد. این مدل برای استفاده روزمره مناسب بوده و برای کار، زمان خواب و حتی پوشیدن به هنگام ورزش کردن ایده آل است.

شورت فانتزی

نمونه‌ای از شورت مدل فانتزی آبی با پاپیون

نمونه‌ای دیگر از شورت مدل فانتزی قرمز

این مدل شورت‌ها جنبه فانتزی و تزییناتی داشته و نسبت به سایر شورت زنانه راحت محسوب نمی‌شوند، شورت‌فانتزی برای استفاده روزمره مناسب نیست و مخصوص خانم‌هایی است که به پوشیدن لباس زنانه شیک بسیار اهمیت می‌دهند.

شورت لامبادا

نمونه‌ای از شورت مدل لامبادا توری

نمونه‌ای دیگر از شورت مدل لامبادا نخی مشکی

لباس زیر لامبادا کم‌ترین پوشش را روی بدن داشته و در قسمت پشتی و باسن دارای پارچه زیادی نیست و تنها نواری نازک دارد. شورت لامبادا دارای کشی بوده که قسمت‌های جلویی و عقبی را به یکدیگر متصل کرده و از موارد استفاده آن می‌توانیم به حمام آفتاب و لباس‌های ساحلی اشاره کنیم.

لیست قیمت انواع شورت زنانه

شورت نخی

شورت زنانه نخی مدل S02127 صورتی لوکسیرا

نمونه‌ای از شورت زنانه نخی مشکی با طرح قلب

این مدل شورت زنانه برای استفاده روزمره فوق العاده بوده و از جنس نخ و پنبه تهیه می‌شوند، به همین سبب برای پوست بدن مناسب خواهند بود. شورت‌نخی از آن دسته از شورت زنانه بوده که شما با پوشیدن آن به راحتی می‌توانید بنشینید، خم شوید و حرکت کنید، چرا که بسیار نرم و خوش فرم است.

شورت گیپور

شورت زنانه گیپور قرمز دلربا

نمونه‌ای از شورت زنانه گیپور سورمه‌ای

استایل این شورت اروپایی بوده و دارای پوششی مناسب همانند سایر شورت‌های راحتی نیز است، با این تفاوت که شورت‌گیپور از جنس پارچه گیپور تهیه می‌شود.

شورت گیاهی

نمونه‌هایی از شورت زنانه گیاهی

نمونه‌های دیگری از شورت زنانه گیاهی

این شورت‌ها از پارچه‌هایی که از منابع تجدیدپذیر ساخته می‌شوند، تهیه شده و بسیار نرم و مناسب لباس‌های زیر هستند. شورت‌گیاهی به علت برخورداری از الیاف طبیعی، پوست بدن را تحریک نکرده و سبب ایجاد واکنش آلرژیک نمی‌شود.

مطالب مرتبط :  لباس زیر کاستوم چیست – عکس جذابترین لباس کاستوم فانتزی 2023

شورت پادار

نمونه‌ای از شورت زنانه پادار

نمونه دیگری از شورت زنانه پادار

این مدل شورت زنانه دارای پوشش بسیار کاملی بوده و راه حلی برای فرار از عرق سوز شدن ران‌ها در فصل تابستان خواهد بود. شورت‌پادار به پاها و باسن شما فرم داده و شکمتان را نیز صاف نشان خواهد داد. برش دوخت این مدل نسبت به سایر شورت زنانه شباهت زیادی به برش شورت مردانه دارد.

شورت اسفنجی

نمونه‌ای از شورت زنانه اسفنجی مشکی

نمونه دیگری از شورت زنانه اسفنجی رنگ بدن

این شورت‌ها در قسمت پشتی دارای پدهای اسفنجی بوده و برای افرادی که دارای پایین تنه کوچکی هستند، مناسب خواهند بود. شورت‌اسفنجی برای استفاده روزمره طراحی نشده و برای استفاده با لباس مجلسی مناسب است.

شورت عروسکی

نمونه‌ای از شورت دخترانه عروسکی با طرح توت فرنگی

نمونه دیگری از شورت دخترانه عروسکی طرح پاندا

این مدل شورت همانطور که از نامش پیداست دارای طرح‌های عروسکی و زیبا بوده و مناسب دختران خواهد بود. شورت‌های عروسکی را می‌توان به صورت شورت زنانه مثل لامبادا، پادار و … تولید کرد.

شورت یکبار مصرف

نمونه‌ای از شورت زنانه یکبار مصرف

نمونه دیگری از شورت زنانه یکبار مصرف

شورت یک بار مصرف را می‌توانید به صورت روزانه تعویض کرده و فقط یکبار از آن‌ها استفاده کنید. این شورت‌ها برای افرادی که زمان کافی برای شست و شوی شورت ندارند یا برای زمانی که خانم‌ها در دوران عادت ماهیانه خود به سر می‌برند، مناسب خواهد بود.

مطالب دیدنی:  چگونه یک لباس زیر مناسب انتخاب کنیم

شورت توری

شورت زنانه توری سرخابی سورا

نمونه دیگری از شورت زنانه توری

این مدل شورت‌ها از جنس پارچه های توری تهیه شده و یکی دیگر از انواع شورت زنانه محبوب به شمار می‌روند که معمولا دارای ست سوتین نیز خواهند بود.

 

مدلی هست که در این لیست وجود ندارد؟ در بین انواع شورت زنانه شما کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

 

منبع : hu-ha

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *