آشنایی با جذاب‌ترین مدل‌های لباس زیر کاستوم

لباس زیر کاستوم یا کاستوم زنانه و مردانه، به لباس‌های فانتزی و سفارشی گفته می‌شود. کاستوم (Costume) به معنای شخصی‌سازی یا مشخص بودن یک سبک خاص است. لباس‌های کاستوم می‌توانند بیانگر: یک شغل، ملیت، قومیت، حرفه، فعالیت و یا… باشند

لباس‌های فانتزی باعث شور و حرارت در رابطه زوجین می شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

هر شخص در تخیلات خویش نوعی فانتزی دارد که در طول رابطه زناشویی سعی در تحقق رویاهای جنسی خود دارد، فانتزی‌هایی که شاید هرگز در مورد آن‌ها صحبتی نکند!

زمانیکه یک رابطه عاطفی همراه با ایجاد تنوع باشد، حس جنسی افراد بیشتر ارضا شده و آن رابطه جذاب‌تر و اشتیاق برای ادامه آن بیشتر می‌شود.

افراد زمانیکه رضایت جنسی از ارتباط خود داشته باشند سعی در تداوم آن ارتباط عاشقانه و حفظ رابطه زناشویی خواهند داشت.

خرید و هدیه دادن این نوع لباس‌ها نشانه توجه به شریک جنسی و دوستانه بودن آن رابطه می‌باشد.

لباس زیر کاستوم به منظور جلوگیری از سردی رابطه در زندگی زناشویی طراحی شده‌است. در طراحی این لباس زیرها از شکل ظاهری ابر قهرمان‌ها، لباس فرم مشاغل مختلف، شخصیت‌های کارتونی و غیره الهام گرفته شده است. در واقع این لباس زیرها محصول خلاقیت و جسارت طراحان حوزه مد و فشن هستند.

لباس زیر کاستوم چیست؟

لباس زیر کاستوم چیست؟

قبل از آنکه به معرفی انواع لباس کاستوم بپردازیم، شاید کنجکاو باشید تا بدانید که لباس زیر کاستوم چه کاربردهایی دارد؟ کاستوم همان ست لباس زير فانتزی است که در انواع زنانه و مردانه تولید می‌شود.

اما کاستوم‌های زنانه متنوع‌تر هستند و استفاده از آن‌ها رواج بیشتری دارد. لباس‌فرم فانتزی، لباس خواب سفارشی، لباس کاستوم پرستاری، لباس کاستوم خرگوشی، کاستوم دانش‌آموزی، کاستوم فانتزی زیپی از انواع مختلف کاستوم زنانه هستند.

لباس کاستوم برای استفاده مداوم روزانه مناسب نیستند و استفاده از آن‌ها تنها به زمان رابطه جنسی محدود می‌شود. شاید بتوان گفت مهم‌ترین دلیل استفاده از لباس فانتزی کاستوم، افزایش جذابیت و هیجان در رابطه زناشویی است. این لباس‌ها معمولاً به منظور رفع کسالت و تکرار از روابط زناشویی استفاده می‌شوند.

تولید لباس فانتزی کاستوم در ایران بسیار محدود است. به همین دلیل اکثر این لباس‌ها از خارج از کشور وارد می‌شوند. برخی از آن‌ها نیز با اکسسوری‌های جانبی، همراه هستند.

به طور مثال دارای کلاه، دستبند، انگشتر، گوشواره، جوراب و غیره هستند. هر چند لباس فانتزی برای مردان هم تولید می‌شود، اما تنوع در رنگ بندی و طراحی لباس‌های زیر فانتزی زنانه بسیار بالاتر است.

انواع لباس کاستوم

لباس زیر کاستوم چیست؟

مردان لباس کاستوم را به لباس‌های زیر معمولی ترجیح می‌دهند. زیرا از نظر آن‌ها این لباس‌های فانتزی و جالب‌تر هستند و مانع از سردی رابطه می‌شود. لباس فانتزی تنگ و کوتاه، توری و بدن‌نما و بلند و چاک‌دار نمونه‌هایی از کاستوم‌های تولید شده، است.

افزایش تقاضا برای خرید این لباس‌ زیر کاستوم فانتزی، منجر به افزایش تولید این محصولات شده است. در نتیجه امروزه تنوع در طراحی این محصولات جدی گرفته شده است. امروزه طرح‌های مختلفی از لباس فانتزی تولید و در بازار عرضه می‌شود. در ادامه به معرفی 15 مدل از مشهورترین و جذاب‌ترین مدل‌های لباس فانتزی می‌پردازیم.

لباس فانتزی زنانه

کاستوم ها به نوعی یک لباس خواب سفارشی به شمار می‌روند. همان طور که قبلاً هم اشاره شد تنوع در لباس کاستوم زنانه بسیار زیاد است. در اینجا به معروف‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های لباس فانتزی زنانه اشاره‌ای خواهیم داشت.

لباس فرم فانتزی

لباس فرم فانتزی

لباس فرم فانتزی از مشهورترین مدل‌های لباس کاستوم زنانه است. این دسته از لباس‌های کاستوم زنانه انواع مختلفی دارند. در طراحی این لباس زیرهای فانتزی از طراحی لباس فرم مشاغل مختلفی از جمله پرستار، پلیس، پیش خدمت، خلبان، معلم و دانش آموز الهام گرفته شده است. به کمک این لباس زیر کاستوم می‌توان کاراکترهای مختلفی را طراحی کرد. در بالا نمونه‌ای از کاستوم فانتزی معلمی زنانه را مشاهده می­‌کنید.

لیست قیمت لباس زیر و راحتی زنانه

لباس کاستوم پرستاری

لباس زیر کاستوم پرستاری

لباس زیر کاستوم پرستاری

لباس فانتزی پرستاری یکی از پرفروش‌ترین و پر طرفدار­ترین مدل‌های لباس زیر کاستوم زنانه است. پوشیدن این لباس در رابطه زناشویی، بسیار جذاب است. این لباس به صورت یک تکه، دو تکه یا چند تکه طراحی می‌شود. معمولاً از رنگ سفید و رنگ جذاب قرمز در طراحی این لباس استفاده می‌شود. به همین دلیل برای شریک زندگی شما می‌تواند بسیار جذاب باشد. در بالا نمونه‌هایی از محبوب­ترین کاستوم­های پرستاری آورده شده است.

کاستوم دانش آموزی

کاستوم دانش آموزی

کاستوم دانش آموزی

پوشیدن لباس کاستوم مدل دانش آموزی نیز می‌تواند برای آقایان بسیار جذاب باشد. این لباس یادآور دوران نوجوانی و شیطنت‌های آن دوران است!

کاستوم خدمتکار زن

کاستوم خدمتکار زن

لباس فانتزی خدمتکار زن، یکی دیگر از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های کاستوم زنانه است.

کاستوم پلیسی

کاستوم پلیسی

کاستوم پلیسی

لباس کاستوم پلیسی از مشهورترین لباس زیرهای فانتزی است که برای خانم‌ها طراحی شده است. این لباس در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار پر فروش است. این لباس معمولاً به همراه وسایل جانبی دیگری همچون دستبند، باتوم، کلاه، کراوات، بند جوراب و غیره به فروش می‌رسد. نقش یک پلیس زن جذاب می‌تواند اعتماد به نفس بالایی را برای خانم‌ها به همراه داشته باشد.

مطالب دیدنی:  انواع کاندوم و طرز استفاده درست از کاندوم

لباس کاستوم طرح حیوانات

لباس زیر کاستوم طرح حیوانات

لباس زیر کاستوم طرح حیوانات

لباس کاستوم خرگوشی یکی از جذاب‌ترین لباس‌های کاستوم زنانه است. در طراحی لباس کاستوم معمولاً از طرح حیوانات مختلفی استفاده می‌شود. اما خرگوش همیشه یک شخصیت کارتونی جذاب بوده‌است. اگر شریک زندگی شما به لباس‌های فانتزی کیوت و بامزه علاقه‌مند باشد، این مدل می‌تواند بهترین انتخاب باشد. در بالا دو نمونه از کاستوم‌­های خرگوشی پر طرفدار را مشاهده می­‌کنید.

مدل‌های دیگر لباس زیر فانتزی

کاستوم فانتزی زیپدار

کاستوم فانتزی زیپدار

در طراحی لباس زیر کاستوم زنانه از تزئینات بسیاری از جمله زیپ، بند، دکمه، کش، حلقه‌های فلزی، تور و غیره استفاده می‌شود. کاستوم فانتزی زیپ‌دار یکی از جذاب‌ترین لباس‌های زیر زنانه است. درگیر شدن با بند ممکن است کمی زمان‌بر باشد. اما زیپ ساده‌ترین و راحت‌ترین وسیله برای باز کردن لباس است. بنابراین برای ایجاد دسترسی آسان، از زیپ در ناحیه جلو یا پشت لباس‌های فانتزی زنانه استفاده می‌شود.

مطالب دیدنی:  جذابترین مدل شورت زنانه 2022 در امریکا

کاستوم رقص

کاستوم رقص

کاستوم رقص

کاستوم رقص معمولاً به صورت سه تکه شامل سوتین، بیکینی و دامن یا شلوار طراحی می‌شود. در طراحی این کاستوم ها معمولاً از تور و پارچه‌های چرم و براق به خصوص رنگ طلایی استفاده می‌شود. کاستوم لباس عربی هم معمولاً دارای یک روبند است. این لباس‌ها معمولاً با پر، سکه، نگین و غیره تزئین می‌شوند.

 

منبع : fantasycostumes

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *