سرم ویتامین سی چیست؟

آیا از فواید بسیار زیاد و مثبت سرم ویتامین c مطلع هستید؟ آیا می‌دانستید که سرم ویتامین سی یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبت پوست صورت شمرده می‌شود؟ ما در روتین پوستی شبانه و یا روزانه خود موظف به رعایت برخی نکات هستیم؛ اگر مراقب پوست خود باشیم و از انواع محصولات تقویتی پوست استفاده کنیم؛ به مرور زمان نتایج بسیار مثبتی در پوست خود خواهیم دید.

اطلاع داشتن از فواید، نحوه استفاده و مضرات مصرف بیش از اندازه محصولات پوستی به ما کمک می‎‌کند تا بهترین روند را در محافظت از پوست خود طی کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در این مقاله به بررسی یکی از پرطرفدار و موثرترین سرم‌های پوستی دنیا می‌پردازیم. قطعا پس از خواندن مطالبی راجع به سرم ویتامین c، این محصول تبدیل به یکی از اصلی‌ترین عناصر مراقبت پوستی شما خواهد شد.

سرم ویتامین سی چیست؟

اگر شماهم به مراقبت از پوست خود بسیار اهمیت می دهید؛ این سرم ویتامینه پوست یکی از بهترین محصولات پوستی برای شما خواهد بود. این سرم در اصل از پیری پوست جلوگیری می‌کند و پوستی درخشان‌تر و صاف‌تر به شما هدیه می‌دهد. عناصری که در این سرم وجود دارند؛ روی روند بهبود و تقویت پوست شما اثر بسیاری می‌گذارند. تاثیرات استفاده موضعی از ویتامین سی به صورت سرم بسیار متفاوت‌تر از استفاده خوراکی این ویتامین است؛ در نتیجه هر دو برای بدن و پوست شما ضروری و مفید هستند.

فواید سرم ویتامین‌سی چیست؟

این سرم یکی از سرم‌های پوستی بسیار محبوب است؛ به طوری که فواید بی‌شمار آن تمام کسانی که به پوست خود اهمیت می‌دهند را بسیار شگفت زده می‌کند. این سرم با کمک به پوست برای ساخت کلاژن از افتادگی و چین و چروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. اگر قصد دارید پوست روشن‌تری داشته باشید؛ این سرم مانند یک معجزه به سراغ شما می‌آید.

Vitamin c serum 2

طرز استفاده از سرم ویتامین‌سی چگونه است؟

قبل از مصرف هر گونه محصول پوستی شما باید آن را تست کنید؛ این کار از بروز حساسیت‌های احتمالی روی پوست شما جلوگیری می‌کند. جهت مصرف این سرم حتما مقداری از آن را روی پوست ساعد خود بمالید و 24 ساعت صبر کنید.در صورتی که مشکلی برای پوست شما ایجاد نشد؛ مجاز به مصرف این سرم هستید. یکی از موارد حائز اهمیت خواندن برگه راهنما و دستورالعمل نحوه مصرف سرم است.

چه تعداد دفعاتی در روز مجاز به مصرف سرم ویتامین c هستیم؟

اگر محصولات مراقبت پوستی بیش از حد مجاز در طول روز استفاده شوند نتیجه عکس خواهند داشت. این اثرات ممکن است به پوست شما آسیب جدی وارد کند. به طور معمول از این سرم  یک یا دوبار در روز استفاده می‌شود. در هر نوبت استفاده از این محصول سعی کنید یک یا دو قطره از آن را روی محل مورد نظر بریزید. پیشنهاد ما به شما برای دفعات اول مصرف این محصول، یک‌بار در طول روز است.

بهترین سرم ویتامین سی متعلق به کدام برند است؟

در سال های اخیر برندهای بسیاری شروع به تولید این سرم پر طرفدار کرده‌اند. از جمله این برندها می‌توان به لافارر، آردن و کلینیک اشاره کرد. در ادامه به بررسی  از این برندها خواهیم پرداخت.

سرم ویتامین سی لافارر

سرم ویتامین سی لافارر:

این سرم از برند لافرر که علاوه بر ویتامین سی دیگر ویتامین‌ها مثل ویتامین E را در خود جای داده است؛ سبب لایه برداری و روشن شدن پوست شما خواهد شد. از جمله خاصیت‌های مهم این سرم می‌توان به جلوگیری از ایجاد لکه‌های تیره پوستی، ممانعت از حساسیت پوستی، افزایش تولید کلاژن و الاستین و در پی آن کاهش چروک و جلوگیری از پیری پوست اشاره کرد.

قیمت انواع سرم پوست اصل

 

سرم ویتامین سی آردن

سرم  ویتامین سی آردن:

سرم ویتامین‌سی آردن یکی از بهترین سرم‌های موجود در بازار با قیمت بسیار مناسب است. این سرم خاصیت درخشندگی و روشنی را به پوست شما هدیه می‌دهد. سرم ویتامین‌سی آردن علاوه بر این ویتامین، از عنصری به نام رتینول تشکیل شده است؛ رتینول سبب جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی پوست می‌شود. دو عصاره پرتقال و گل بابونه از جمله مواردی است که به این سرم نسبت به دیگر سرم‌های هم رده خود برتری می‌بخشد.

سرم ویتامین سی کلینیک

سرم  ویتامین سی کلینیک:

برند مشهور و بسیار با کیفیت کلینیک یکی از بهترین سرم‌های ویتامین سی را در محصولات خود جای داده است. این سرم یک آنتی اکسیدان بسیار قوی شمرده می‌شود. از جمله معجزه‌های این محصول می توان به نفوذ آن در اعماق پوست و پروسه جوان سازی آن توسط این سرم اشاره کرد. این سرم کلینیک فاقد اکثر مواد مصنوعی و مضر است. اگر به دنبال تضمین کننده جوانی برای پوست خود هستید؛ این سرم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مطالب دیدنی:  15 ترفند ساده برای جوانسازی پوست

معجزه‌ای برای پوست

در پایان قابل ذکر است؛ که سرم ویتامین سی یکی از بهترین محصولات مراقبتی و تقویتی پوست شمرده می‌شود. اگر شماهم به دنبال تضمین شفافیت و جوانی پوست خود هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم به سراغ یکی از برند های معتبر بروید و این سرم بی‌نظیر را امتحان کنید. قطعا استفاده مکرر از این سرم تاثیرات بسیار مثبتی برای پوست شما به همراه خواهد داشت. حتما قبل از استفاده این سرم در رابطه با نحوه و میزان مصرف آن مانند تمام لوازم آریشی و بهداشتی دیگر با متخصص پوست مشورت کنید.

 

منبع : healthline

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *