بادی اسپلش چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بادی میست چیست؟ همه افراد از دیرباز به رایحه بدن خود اهمیت بسیار زیادی می‌دادند. همه ما دوست داریم پوستی سرزنده وجوان داشته باشیم که البته در کنار آن رایحه خوبی نیز به مشام خود و دیگران برساند. آیا محصولی در دنیای گسترده لوازم آرایشی وجود دارد که هر دو این کارها را انجام دهد؟ یا نیاز است دو محصول جداگانه خریداری شود؟

خوشبختانه می‌توان با یک تیر دو نشان زد و محصولی به نام بادی اسپلش که به آن بادی میست هم می‌گویند، تهیه کرد که هم پوست بدن را سرزنده و شاداب نگه می‌دارد و هم عطر و بوی خوبی به مشام می‌رساند. اما واقعا بادی اسپلش چیست و بادی میست چه کاربردی دارد؟ با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این محصول بهداشتی صحبت کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تفاوت بادی اسپلش و بادی میست چیست؟

بادی اسپلش چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین تفاوتی که در استفاده بادی میست و بادی اسپلش وجود دارد، میزان و تایمی است که آن‌ها روی پوست شما می‌مانند، در اصل می‌توان گفت که ماندگاری آن‌ها روی پوست بدن است. به این صورت که رایحه انواع بادی میست‌ بیشتر از بادی اسپلش‌ها بر روی بدن باقی می ‌ماند.

طرز استفاده از بادی اسپلش و بادی میست به چه صورت است؟

بادی اسپلش چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از نکات مثبت بادی اسپلش و بادی میست در این بوده که در همه جای بدن قابل استفاده است. اما می‌توان در بعضی از قسمت‌ها بیشتر مورد استفاده قرار داد. در مورد زنانه و مردانه بودن این محصول باید گفت که استفاده از بادی اسپلش زنانه و مردانه، جدا از رایحه‌ای مختلف، نحوه استفاده متفاوتی نیز دارند. بادی اسپلش مردانه را معمولا روی سینه، گردن و زیر بغل اسپری می‌کنند و بانوان معمولا روی نقاط نبض و حتی موی خود مورد استفاده قرار می‌دهند. اما مراحل استفاده به چه صورت است:

  • بهترین روش این است که بعد از حمام از اسپری استفاده کنید.
  • در استفاده از بادی میست آن را 12 سانتی‌متر از بدن خود فاصله داده و دکمه را فشار دهید. دقت کنید در هر قسمت از بدن فقط دو ثانیه محصول را اسپری کنید.
  • یک بار در روز برای استفاده از بادی میست و بادی میست کافی است. از زیاد زدن این محصول بپرهیزید زیرا ممکن است روی سیستم تنفس شما اثر منفی بگذارد.
  • اگر ورزش کرده‌اید می‌توانید برای از بین بردن بوی عرق دوباره اسپری را مورد استفاده قرار دهید.

چطور بهترین بادی اسپلش و بادی میست را برای خود انتخاب کنیم؟

چطور بهترین بادی اسپلش و بادی میست را برای خود انتخاب کنیم؟

بدن هر فردی با فرد دیگر متفاوت بوده، لذا باید در انتخاب محصول آرایشی مورد نظر دقت کرد. قبل از اینکه برای خرید بادی اسپلش و بادی میست به فروشگاه بروید به چند نکته باید توجه کنید.

نوع پوست خود را بشناسید

شناخت از نوع پوست و مقدار ترشح چربی به شما کمک می‌کند تا محصول مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کنید. مثلا اگر شما پوست خشک و حساسی دارید نباید از محصولاتی استفاده کنید که در آن لیمو به کار رفته است. نکته بعدی اینکه اگر پوست شما خشک است ماندگاری عطر روی بدن شما کمتر می‌شود.

سلیقه خود را بدانید

سلیقه شما ارتباط مستقیمی با ویژگی‌های شخصیتی شما دارد. اگر شما شخص آرام و درون گرایی هستید از رایحه‌های ملایم استفاده کنید. برای استفاده از بادی اسپلش، حتما از روی سلیقه و ترجیحات خود آن را کنید و سعی کنید چندان تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیرید.

تحقیق کنید

لیستی از بهترین برندهایی که بادی میست تولید می‌کنند، جمع آوری کنید. قیمت، رایحه و مواد به کار رفته را بشناسید و درمورد آن‌ها در ذهنتان ایده داشته باشید. این کار به شما کمک می‌کند در یک فروشگاه آنلاین بدانید بهترین برای شما چیست.

رایحه‌های مختلف را امتحان کنید!

چطور بهترین بادی اسپلش و بادی میست را برای خود انتخاب کنیم؟

سعی کنید از بوهای مختلف برای مکان‌های متفاوت استفاده کنید. به طور مثال بوی بدن شما در کالج باید متفاوت با مهمانی باشد.

 

لیست و قیمت انواع بادی اسپلش و بادی میست

 

تست کردن را فراموش نکنید

در فروشگاه حتما بادی اسپلش خود را تست کنید. محصول را با فاصله مناسب اسپری کنید و به رایحه توجه کنید. کمی صبر کرده و دقت کنید قدرت بو کمتر می‌شود یا بیشتر. ممکن است بو در اثر گذر زمان تغییر کند.

چندین بادی اسپلش و بادی میست را با هم بو نکنید!

هرگز بادی اسپلش‌ها را یکی پس از دیگری بو نکنید! زیرا هم باعث سردرگمی خواهد شد و هم ترکیب رایحه‌های مختلف با یکدیگر جالب نخواهد بود. بنابراین یکی را انتخاب کنید اگر مورد پسند شما واقع نشد چند دقیقه فاصله دهید و بعدی را امتحان کنید.

نکات مثبت استفاده از بادی اسپلش و بادی میست چیست؟

چطور بهترین بادی اسپلش و بادی میست را برای خود انتخاب کنیم؟

این محصولات به خاطر بوی ملایم و جنس سبکی که دارند، توانسته‌اند طرفداران زیادی برای خود پیدا کنند. اما دیگر مزایای بادی‌اسپلش‌ها چیست؟

  • به ندرت مورد حساسیت‌زا پیدا شده است.
  • از خشکی پوست جلوگیری می‌کنند.
  • چربی پوست را متعادل نگه می‌دارند.
  • از نظر اقتصادی به صرفه هستند.
  • خارش ایجاد نمی‌کنند.
  • نوعی آبرسان هستند.

نکات منفی استفاده از بادی اسپلش و بادی میست چیست؟

این محصول با وجود تمامی حسن‌هایی که دارد، مانند تمامی محصولات دیگر دارای نکات منفی نیز است. توجه به این نکات بسیار ضروری بوده زیرا ممکن است عوارض کوتاه یا بلند مدتی در پی داشته باشد. اما نکات منفی بادی اسپلش و بادی میست چیست؟

  • ماندگاری کم
  • قابلیت اشتعال
  • سنگینی ذرات معلق
  • وجود مواد شیمیایی
  • ایجاد لک روی لباس
  • قابلیت پخشِ کمِ رایحه
  • امکان واکنش‌های پوستی و آلرژیک

و در انتها اینکه اگر نوزاد شیرخوار دارید هرگز از این مواد روی پوست خود استفاده نکنید. زیرا هم ممکن است روی شیر مادر اثر بگذارد و باعث ایجاد آلرژی در نوزاد شود.

مطالب دیدنی:  ادوکلن مردانه با رایحه‌ فراموش‌نشدنی یک مرد جذاب

رایحه شما امضای شما است …

از دیرباز استفاده از مواد معطر در بین مردم رایج بوده و اغلب افراد در تلاش برای ایجاد رایحه خوش هستند. امروز با توجه به پیشرفت در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی انواع و اقسام مواد خوشبو کننده در بازار دیده می‌شود. یکی از این محصولات بسیار پرطرفدار بادی اسپلش نام دارد که در این مقاله درباره موضوعات مربوط به اینکه بادی اسپلش چه کاربردی دارد به تفصیل صحبت شد. طریقه استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و بهترین شکل استفاده از آن، بعد از حمام است.

 

منبع : wottagirl

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *