کاربرد انواع بیوتی بلندر چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

بیوتی بلندر چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بیوتی بلندر یکی از لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار کاربردی در آرایش و آرایشگری است. جهت زدن انواع کرم پودر، پنکیک و غیره از بانواع بیوتی بلندر استفاده می‌شود. شاید شما هم با مشاهده قیمت‌های متغیر اقدام به خرید بیوتی بلندر ارزان نمایید. در این مقاله به بررسی تمام نکات و اطلاعات مرتبط با بیوتی‌بلندر پرداخته خواهد شد.

بیوتی بلندر آرایشی چیست؟

بیوتی بلندر آرایشی چیست؟

بیوتی‌بلندر یا همان اسفنج آرایشی، یکی از مطرح‌ترین لوازم آرایشی در سراسر جهان است. از بلندر در موارد متعددی می‌توان استفاده نمود که شامل زدن انواع سایه چشم، کانسیلر، کرم پودر و غیره است. در استفاده از بیوتی‌بلندر باید یک سری نکات را رعایت نمایید و درصورتی که از این نکات پیروی کنید، به نتایج بسیار لذت‌بخش و شیرینی دست پیدا خواهید کرد. در ادامه به نکات گوناگون استفاده از این اسفنج پرطرفدار خواهیم پرداخت.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بهترین روش‌ها برای نگهداری از انواع بیوتی بلندر چیست؟

بهترین روش‌ها برای نگهداری از بیوتی بلندر چیست؟

جهت آن که بیوتی‌بلندر شما عمر بیشتری داشته باشد، این نکات را رعایت نمایید.

نحوه استفاده از انواع بیوتی بلندر

نحوه استفاده از بیوتی بلندر: بیوتی بلندر را خیس نمایید

در زمان استفاده از بیوتی‌بلندر باید دقت نمایید، همواره از بیوتی‌بلندر خیس استفاده کنید. اسفنج خیس موجب می‌شود تا علاوه بر اینکه آرایش شما به صورت یکنواخت پخش گردد، میکاپ شما بی نقص و کاملا طبیعی جلوه نماید. استفاده از پد خیس سبب می‌شود تا کرم در یک نقطه جمع نشده و به گونه بسیار زیبایی پخش گردد.

با بیوتی‌بلندر کرم پودر ضربه بزنید

با بیوتی‌بلندر کرم پودر ضربه بزنید

نباید پد را روی صورت خود بمالید، بلکه باید به نواحی مختلف ضربه بزنید. ضربه زدن موجب می‌شود تا آرایش شما به طور یکنواخت پخش شده و ظاهر بهتری پیدا نماید. نکته دیگری که در رابطه با این محصول وجود دارد؛ این است که استفاده از بیوتی‌بلندر ، امکان استفاده از مواد آرایشی کمتری را ممکن می‌سازد، چرا که شما با پخش نمودن کرم صورت خود را آرایش می‌کنید، پس یک پوشش‌دهی بهتر با مواد کم‌تری خواهید داشت.

نکته بعد استفاده از رژگونه است که با استفاده از پد می‌توان رژگونه را به صورت کاملا طبیعی روی صورت خود بزنید و این به طبیعی شدن آرایش شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

با بیوتی بلندر لکه‌گذاری نمایید

با بیوتی بلندر لکه‌گذاری نمایید

درصورتی که اسفنج آرایشی را محکم روی صورت خود بکشید، کار اشتباهی انجام داده‌اید. کاری که باید بکنید، لکه‌گذاری است. حرکت لکه‌گذاری یعنی به‌آرامی اسفنج را روی پوست گذاشتن و برداشتن (ضربه زدن) و هم‌زمان ترکیب نمودن. با این کار ترکیب بهتری خواهید داشت و کرم پودر شما بیشتر شبیه پوست به نظر می‌رسد.

همچنین، این تکنیک کمک می‌نماید با استفاده‌ کم‌تر از محصولات، پوشش زیادتری داشته باشید. درصورتی که از رژگونه هم استفاده می‌کنید، اعمال آن با یک اسفنج مرطوب با روش لکه‌گذاری، موجب می‌شود طبیعی‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد. اگر می‌خواهید به صورت خود زاویه دهید، از لبه‌ تیز اسفنج جهت کشیدن کانتور استفاده نمایید و از لبه‌ بزرگ‌تر جهت از بین بردن خطوط خشن استفاده نمایید.

قیمت انواع ابزار آرایشی اورجینال و باکیفیت

 

مراقبت پوستی با بیوتی‌بلندر

بیوتی‌بلندر یکی از لوازم مناسب جهت استفاده از لوازم مراقبت پوست است. یعنی به جای استفاده از لوازم آرایشی می‌توان برای مراقبت پوستی هم از این محصول استفاده کرد. به عنوان مثال شما می‌توانید انواع سرم صورت و کرم ضد چروک را روی صورت خود زده و بدین ترتیب از پوستی سالم لذت ببرید.

کاربرد انواع بیوتی بلندر چیست؟

کاربرد انواع بیوتی بلندر چیست؟

شایان ذکر است بیوتی‌بلندرها انواع مختلف و گوناگونی دارند و در طرح و رنگ‌های متفاوتی ارائه می‌شوند. همچنین باید گفت این تنوع طرح و رنگ تنها جهت زیبایی محصول نیست. بلکه کاربرد بیوتی بلندر با توجه به اندازه و شکل خود بسیار متغیر و مختلف دارد و برای استفاده در تکنیک‌های گوناگون آرایشی ساخته و تولید شده است.

بيوتي بلندر اصل چیست؟

بیوتی بلندر اصل چیست؟

بیوتی‌بلندر اصل دارای دو قسمت است. قسمت تخم مرغی در انتها و قسمت نوک تیز در ابتدای آن. این اسفنج موارد استفاده فراوان و زیادی دارد. از قسمت تخم مرغی آن جهت زدن انواع پرایمر و کرم پودر در صورت استفاده می‌نمایند و از بخش نوک تیز آن جهت استفاده انواع هایلایتر و کانتور و پودر استفاده می‌نمایند.

منظور از پودر، انواع کرم‌پودر است که سبب ایجاد بافت مات روی پوست می‌گردد. درصورتی که قصد خرید فقط یک نوع بیوتی‌بلندر را دارید، این مورد گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شود.

کاربرد میکرو بلندر چیست؟

کاربرد میکرو بلندر یا بیوتی بلندر مینی-میکرو چیست؟

نسخه کوچک‌تری از بیوتی‌بلندر آرایشی است که برای نواحی که دسترسی سختی دارند، مناسب است. از این اسفنج می‌توان جهت زدن انواع هایلایتر و سایه چشم در گوشه‌های چشم استفاده نمود. همچنین این بلندر جهت درست کردن سایه اسموکی هم کاربرد بسیاری دارد.

مطالب کاربردی:  در زمان خرید پالت سایه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

بیوتی بلندر قارچی چیست؟

بیوتی‌بلندر قارچی از جمله پرکاربردترین انواع پدهای آرایشی است. این محصول با داشتن دسته به شما کمک می‌کند تا انواع کرم‌پودر و رژگونه را به آسانی روی صورت پخش نمایید. این اسفنج آرایشی پوشش کامل و یکنواختی از انواع کرم پودر را روی پوست ایجاد می‌کند. این پدها ماندگاری بسیار زیادی داشته و با نمدار کردن حجم آن‌ها دو برابر می‌شود.

وظیفه بلاشر بیوتی‌بلندر چیست؟

وظیفه بلاشر بیوتی بلندر چیست؟

این بلندر جهت زدن سایه‌ها و رژگونه‌هایی که به صورت کرمی و پودری هستند، طراحی شده است. ویژگی بی‌نظیر دیگر این محصول علاوه بر سایز متوسط آن، رنگ خاکستری است که موجب می‌شود تغییرات مربوط به تنالیته رنگی در سایه‌های گوناگون، قابل درک و شناسایی باشد.

کاربرد رنگ‌های گوناگون بیوتی بلندر آرایشی چیست؟

کاربرد رنگ‌های گوناگون بیوتی بلندر آرایشی چیست؟

رنگ‌های متفاوت بیوتی‌بلندر نشانه استفاده و کاربردهای گوناگون آن است. در ادامه این مطلب به سوال کاربرد رنگ‌های گوناگون بیوتی‌بلندر چیست، پاسخ داده خواهد شد.

کاربرد بیوتی‌بلندر صورتی

کاربرد بیوتی بلندر صورتی

رنگ بلندر اصل و اورجینال، به رنگ صورتی می‌باشد. این بلندر جهت کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کاربردها شامل استفاده از انواع پرایمر، کرم پودر و غیره است. با توجه به حالت این بلندر، برخی از افراد جهت زدن هایلایتر هم از آن استفاده می‌نمایند.

مطالب کاربردی:  آشنایی با لوازم آرایشی ارگانیک و بهترین برندهای آن

 

کاربرد اسفنج آرایشی نود

بیوتی‌بلندر نود برای آرایش‌های تیره  مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بلندر نقش بسیاری در آرایش‌های برنز و همچنین آرایش‌های فول بادی دارد.

بیوتی‌بلندر مشکی

بیوتی بلندر مشکی

تفاوت بیوتی‌بلندر مشکی و نود در چه چیزی است؟ این بیوتی‌بلندر دارای رنگی تیره است و بیشتر از هر بلندر دیگری برای بلید کردن بدن مناسب است. بیوتی‌بلندر مشکی در مقایسه با انواع دیگر، رنگ پذیری کمتری دارد و به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تری تولید می‌شود.

تخلخل این بلندر نسبت به بلندر قهوه‌ای بیشتر بوده که این مسئله موجب می‌شود استفاده از این بلندر برای بدن مناسب‌تر باشد، چرا که می‌تواند مواد آرایشی بیشتری را پخش و اصطلاحا فید نماید.

بیوتی‌بلندر سفید

بیوتی بلندر سفید

برای پوست‌های حساس و همچنین برای مواردی همچون مراقبت‌های پوستی و استفاده از محصولاتی مانند تونر و پاک کننده صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بلندر دارای رنگ روشن(معمولا سفید رنگ یا نباتی) است و این مسئله موجب می‌شود تا آلودگی‌های سطح پوست به سادگی مشخص شود.

بلندر خاکستری

بلندر خاکستری به رنگ خاکستری مات می‌باشد که به طور ویژه و اختصاصی برای محصولات کرمی تولید گردیده است. ویژگی اصلی این بیوتی‌بلندر چیست؟ این بلندر دارای کم‌ترین مقدار تخلخل است که همین مسئله سبب می‌شود تا جهت پخش محصولات کرمی دیگر نگران موضوع هدر رفتن لوازم آرایشی خود نباشید.

اسفنج آرایشی سبز

اسفنج آرایشی سبز

بیوتی‌بلندر سبز به طور اختصاصی برای زیر چشم، هایلایت و کانتور تولید شده است. این اسفنج دارای بافتی منسجم است و با ضربه زدن سبب می‌شود تا گردش خون در اطراف چشم سرعت بیشتری پیدا نماید.

مطالب پربازدید:  اشتباهات آرایشی که سن شما را بالاتر نشان می‌دهد

 

روش تمیز کردن بیوتی بلندر چگونه است؟

روش تمیز کردن بیوتی بلندر چگونه است؟

بهترین روش برای تمیزکردن بیوتی‌بلندر چیست؟ جهت تمیز کردن بلندر از یک ظرف بزرگ استفاده نمایید و آن را پر از آب گرم(آبجوش نه، آب گرم) نمایید. آبجوش موجب از بین رفتن بافت بیوتی‌بلندر شده ولی آب گرم سبب از بین رفتن میکروب‌ها.

به ظرف آب، شامپو بچه یا شوینده مخصوص بلندر اضافه نمایید. و چند مرتبه بیوتی‌بلندر را فشار بدهید، سپس با آب گرم بشویید. صبر کنید تا بلندر خشک شود. سعی کنید بلندر را روی شوفاژ و بخاری(به صورت غیرمستقیم) قرار بدهید تا خشک شود. از قرار دادن بلندر در محیط‌های تاریک و مرطوب خودداری کنید.

 

منبع : theprettylane

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *