مدل لباس مشکی محرم زنانه

با فرارسیدن ماه محرم اکثر بانوان ایرانی به دنبال پوشیدن لباس تیره زنانه هستند تا در مراسم عزاداری آن‌ها را بر تن کنند. مدل لباس مشکی محرم زنانه در انواع طرح و مدل‌ها موجود است و شما می‌توانید مدل دلخواه خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

لباس راحتی زنانه نخی مشکی

لباس راحتی زنانه نخی مشکی

این مدل لباس زنانه با یقه گرد، از جنس پارچه نخی بوده و دارای دارای تکه‌دوزی چین‌دار در جلوی لباس می‌باشد. این مدل تن‌خوری آزاد داشته و مناسب فصل بهار و تابستان است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بلوز زنانه کوتاه ساتن آستین پفی مشکی

بلوز زنانه کوتاه ساتن آستین پفی مشکی بورونیا

بلوز زنانه از جنس ساتن بسیار گزینه‌ای راحت برای تمام فصول به حساب می‌آید. این بلوز با آستین بلند و تن‌خوری چسبان می‌تواند با یک شلواز جین و کفش تخت زنانه استایلی شیک و رسمی را برای شما بسازد.

مدل لباس مشکی محرم زنانه راسته

لباس مجلسی زنانه راسته مشکی مودو

این مدل پیراهن مشکی زنانه از جنس کرپ، با مدل یقه گرد و نوع آستین کوتاه بوده که نحوه بسته شدن آن به وسیله زیپ از پشت لباس می‌باشد. این پیراهن مناسب تمام موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی و حتی خودمانی خواهد بود.

بلوز زنانه نیم تنه

بلوز زنانه نیم تنه نخی مشکی طرح برشکا

بلوزهای نیم تنه که به تازگی جای خود را در میان دختران جوان و نوجوان باز کرده‌اند نیز گزینه‌ای بسیار مناسب برای داشتن یک ست مشکی زنانه می‌باشند. این مدل نیز در ناحیه یقه خود دارای زنجیری تزئینی بوده که به زیبایی و جذابیت لباس افزوده است.

مانتو زنانه کتی کرپ

مانتو زنانه کتی کرپ

مانتو مشکی زنانه، می‌تواند تکمیل کننده استایل شما برای ماه محرم باشد به خصوص اگر این مانتو مدل کتی بوده و شما آن را با یک شلوار پارچه‌ای و روسری مشکی استایل نمایید.

بلوز زنانه کوتاه نخی مشکی

بلوز زنانه کوتاه نخی مشکی

این مدل بلوز زنانه به رنگ مشکی، با طرحی ساده و از جنس پارچه نخی تهیه شده که به واسطه قواره کوتاه خود می‌تواند استایلی زیبا را به همراه یک شلوار فاق بلند برای شما به ارمغان آورد. تن‌خور این لباس معمولی بوده و جلوی بلوز از پشت آن بلندتر است.

تاپ زنانه کوتاه

تاپ زنانه کوتاه

این مدل تاپ کوتاه زنانه با آستین‌های حلقه‌ای خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیر مانتو یا شومیز مشکی جلو باز در فصل گرما می‌باشد.

نیم تنه زنانه نخی مشکی

نیم تنه زنانه نخی مشکی ایفل

این مدل نیم تنه زنانه نیز با جنس پارچه نخی کشی، طرح کبریتی و تن‌خور چسبان خود می‌تواند استایلی شیک برای تابستان شما ساخته و به همراه یک مانتو جلوباز و شال مشکی کامل کننده تیپ روزمره شما باشد.

قیمت انواع لباس محرمی زنانه شیک و لاکچری

 

نیم تنه زنانه نخی ایفل

نیم تنه زنانه نخی مشکی ایفل

مدل لباس نیم تنه زنانه همیشه جزو شیک‌ترین و جذاب‌ترین انتخاب‌ها بوده و به سادگی می‌تواند با انواع اکسسوری و کیف دستی زنانه استایلی بی‌نظیر را برای شما بسازد.

لگینگ زنانه ورزشی کمر پهن

لگینگ زنانه ورزشی کمر پهن

لگ فوق‌العاده شیک و جذاب کیدی، دارای چاک در دمپای خود و استایلی ورزشی بوده که می‌تواند شما را در راه رسیدن به یک استایل اسپرت خاص یاری نموده و شما را با اعتماد به نفس‌تر از همیشه نشان دهد.

تی شرت زنانه ورزشی مشکی

تی شرت زنانه ورزشی مشکی

قد پشت این تی‌شرت از جلو آن بلندتر بوده و در قسمت کمر خود دارای طراحی خاصی می‌باشد که آن را زیباتر از هر تی‌شرت دیگری کرده است.

سرهمی زنانه نخی مشکی

سرهمی زنانه نخی مشکی هانا هودفر Hana Hodfar

مدل لباس‌های سرهمی به تازگی در بین خانم‌ها بسیار محبوب شده‌اند. چرا که این مدل لباس افزون بر مجلسی بودن می‌تواند با یک روپوش بسیار شیک در بیرون از خانه و حتی مهمانی‌ها و مراسم‌ها کاربرد داشته باشد.

مطالب پربازدید:  معرفی انواع مدل شومیز مشکی زنانه برای بانوان لاکچری‌پوش

 

 بلوز زنانه یقه گرد

بلوز زنانه یقه گرد مدل مهرانا مشکی برنس Bornos

بلوز یقه گرد یکی از مدل‌های پر طرفدار و کلاسیک در لباس‌های مجلسی دخترانه و زنانه است. این مدل به خاطر ظاهر ظریف و بی‌نظیر خود، از گذشته تاکنون جایگاه به خصوصی در میان بانوان به ویژه در مراسم‌های رسمی و مجالس داشته است.

بلوز زنانه یقه هفت

بلوز زنانه یقه هفت

مدل بلوز یقه هفت زنانه یکی از محبوب‌ترین مدل پوشاک مشکی زنانه مجلسی در میان بانوان می‌باشد که با توجه به ظاهر بی‌نظیر و زیبایی که دارد این روزها بسیار مورد استقبال خانم‌ها و دختران جوان قرار گرفته است. این مدل بلوز با ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک به شما کمک می‌کند تا استایلی جذاب و دوست‌داشتنی داشته باشید.

مدل بلوز زنانه یقه قایقی

مدل بلوز زنانه یقه قایقی

این لباس مشکی زنانه با یقه قایقی، یک لباس فوق‌العاده شیک برای خانم‌ها بوده که یقه آن به شکل یک نیم دایره، بخش محدودی از گردن را پوشش می‌دهد.

مطالب کاربردی:  چگونه با یک ست لباس مشکی جذاب بدرخشیم

 

مدل لباس مشکی محرم زنانه

مدل لباس مشکی محرم زنانه

خانم‌های خوش تیپ و شیک پوش حتی در مراسم‌های عزاداری و روضه خوانی نیز اصالت شیک پوشی خود را حفظ می‌کنند. اگر مجالس عزاداری در فضای بیرون از خانه برگزار می‌شوند پس تمایل شما بر این است که از مانتو و چادر مشکی، روسری و یا شال مشکی استفاده نمایید و اگر مجالس در منزل برگزار می‌شود تمایل شما به سمت انواع مدل لباس مشکی عزاداری زنانه و دخترانه برای این مراسم می‌رود.

در این مقاله از مدیسه 15 مدل لباس مشکی محرم زنانه را گرد هم آوردیم تا به شما در راه رسیدن به استایل مورد نظر خود کمک کنیم.

 

 

منبع : dawn

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *