topheader

topheader



ضمانت اصالت کالا در مدیسه به چه معناست؟

با توجه به اینکه وب سایت مدیسه به عنوان یک مارکت‌پلیس، فروشندگان متعددی دارد و طیف وسیعی از دسته بندی ها را شامل می شود، کالاهای ارائه شده در این سایت نیز کالاهایی با درجه کیفیت متنوع بوده و به منظور پاسخ به نیاز اقشار مختلف جامعه است. به همین دلیل ممکن است کالاهایی با کیفیت مطلوب اما غیراصل نیز در فروشگاه اینترنتی مدیسه وجود داشته باشد.

در این شرایط برای رعایت حقوق مشتریان، در توضیحات مربوط به هرکالا نام شرکت سازنده نیز درج می شود تا مشتریان بتوانند با شفافیت کامل تصمیم گیری کنند.

لذا مدیسه تضمین می کند تمام کالاها با اطلاعات مندرج در صفحه کاملا مطابقت داشته باشد.

علاوه بر آن در صورتی که محصولات دارای گارانتی بوده و از طرف واردکننده قانونی و تحت نظارت وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به فروش برسد، فروشنده موظف به تضمین اصالت کالای ارائه شده است.

همچنین با وجود ضمانت بازگشت هفت روزه کالا، اگر محصول خریداری شده مشمول قوانین مرتبط با رویه های بازگرداندن کالا باشد، مشتریان می توانند حداکثر هفت روز نسبت به بازگرداندن کالا اقدام کنند. پس از مهلت هفت روزه بازگشت کالا، در صورت بروز هرگونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری، بررسی مشکل بر عهده شرکت ارائه دهنده گارانتی کالا خواهد بود. برای مشاهده قوانین بازگشت کالا، صفحه رویه های بازگشت کالا را مطالعه بفرمایید.