چگونه یک لباس زیر مناسب انتخاب کنیم

این روزها تنوع لباس‌های زیر در همه فروشگاه‌ها اعم از فروشگاه‌های واقعی و فروشگاه‌های اینترنتی آنقدر زیاد است که انتخاب یک لباس زیر مناسب می‌تواند کار نسبتا پیچیده و چالش برانگیزی به حساب بیاید. خواندن این مقاله می‌تواند به شما در یک انتخاب بهتر و البته آسان‌تر کمک کند.

لباس زیر در تمام طول روز روی پوست شما نشسته و هیچ فاصله‌ای با شما ندارد. یعنی از این نزدیک‌تر نمی‌شود! برای همین خیلی مهم است که راحتی آن در درجه اول قرار بگیرد. البته که خیلی از لباس‌های زیر، از فرط زیبایی مقاومت‌ناپذیر هستند، ولی باید سعی کنید در برابر انواع زیبا اما غیر راحتشان مقاومت کنید. چون به این ترتیب نه تنها سلامتی و راحتی‌تان را در نظر نگرفته‌اید، بلکه انگار که پول خود را هم دور ریخته‌اید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  • سایز خود را در نظر بگیرید

البته که بدیهی است! اما گاهی وقت‌ها ما بدون اینکه خیلی دقت کنیم که این لباس زیر چقدر برای ما اندازه است، تنها به خاطر این که مثلا فقط یک سایز از این لباس مانده و یا این که به همین یک سایز حراج خورده و یا این که به تازگی چاق یا لاغر شده‌ایم، سراغ لباس‌هایی می‌رویم که برایمان غیر اندازه است. پوشیدن یک لباس زیر غیر اندازه علاوه بر این که به شدت غیر راحت است، می‌تواند برای سلامتی هم ضرر داشته باشد و علاوه بر آن به هیچ وجه شکیل هم نمی‌ایستد.

  • به دنبال پارچه‌هایی با جنس اعلا باشید

یکی از مهم‌ترین عوامل در تشخیص یک لباس زیر خوب جنس پارچه آن است. پارچه خوب باعث می‌شود بدن در لباس زیر کمتر عرق کند، پوست دچار خارش نشود و به راحتی نفس بکشد. قبل از انتخاب لباس زیر پارچه آن را با انگشتتان لمس کنید و مطمئن شوید که جنس آن به اندازه کافی نرم و لطیف است. بهترین انتخاب‌ها برای پارچه لباسش زیر عبارتند از: لایکرا، میکروفیبر، بامبو، کشمیر، ابریشم و پلی استر با کیفیت بالا. ابریشم و ساتن بهترین انتخاب‌ها برای لباس زیر هستند، اگرچه که نگهداری از آنها روی هم رفته کار دشواری است و باید حتما با دست شسته شوند.

 

راهنمای انتخاب و خرید لباس زیر

  • از لباس‌هایی با جنس آلی استفاده کنید

به غیر از این که با این کار به پیشرفت کارخانه‌هایی که از مواد اعلا و غیر مصنوعی کمک می‌کنید، به خاطر عدم استفاده از سفیدکننده‌ها و آفت‌کش‌ها در الیاف این لباس‌ها، راحتی و سلامت پوست خود را هم در نظر گرفته‌اید. از آنجایی که لباس زیر در تماس مداوم با پوست شماست، استفاده از لباس‌های غیر ارگانیک به راحتی می‌تواند باعث سوزش و خارش پوست شما شود.

  • از لباس‌های خود مراقبت کنید

مراقبت از لباس‌های زیر باعث طول عمر بیشتر آن و احساس راحتی بیشتر در آن می‌شود. برای همین همیشه به هنگام شستن لباس‌ها به لیبل نحوه شستشوی آن دقت کنید و آنها را در فضای باز و در معرض هوا خشک کنید.

  • لباس‌های خود را به طور منظم دور بیندازید

پوشیدن یک لباس زیر برای مدت‌های طولانی ابدا ایده جالبی نیست. لباس‌های زیر بعد از مدتی شسته شدن و پوشیده شدن حالت خوب اولیه‌شان را از دست می‌دهند و دیگر نه تنها خوب بر تن شما نمی‌نشینند، بلکه لباس‌های رویی شما را هم بدقواره نشان می‌دهند. علاوه بر این پوشیدن مداوم یک لباس زیر برای سلامتی هم خوب نیست و ممکن است باعث ایجاد قارچ و باکتری شود. معمولا طول عمر مفید یک لباس زیر که به صورت چرخشی و مداوم استفاده می‌شود، چیزی بین 3 تا 6 ماه است.

 

خرید لباس راحتی و زیر زنانه

 

راهنمای انتخاب مدل لباس زنانه مناسب بهار ۱۴۰۱

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

4 دیدگاه در “چگونه یک لباس زیر مناسب انتخاب کنیم

  1. فرانه گفت:

    عالي بود اين پست… كاش بازم مطالب اينطوري بداريد

  2. B.A گفت:

    سلام شورت های اسلیپ برا پوست ضرر دارد؟چون من همیشه شورت اسلیپ می پوشم

  3. زهرا گفت:

    خواستم یه تجربه خود رو در اختیار خانمها قرار بدم در اینستا خیلی. ها به کار لباس زیر و خواب و فروش مشغول هستند من به دام یکی شون بنام زیر لند افتادم کلاه بردار بودن پولمو گرفتن و جنس نفرستادن حواستون به انتخاب این کلاه بردار باشه.
    .
    حتما از سایتی خرید کنید که اینماد داره مثله مدیسه

  4. فاطیما گفت:

    سلام، به نظر من هم خرید از سایت خیلی بهتر از خرید از شبکه‌های اجتماعی هست چون سایت اعتبار بیشتری نسبت به آنلاین شاپ ها دارد و خرید از سایت آسان‌تر و لذت‌بخشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *