کاتالوگ انواع رنگ موی قهوه ای

یکی از رنگ موهای بسیار پرطرفدار از گذشته تا به امروز، رنگ موی قهوه ای است. این رنگ زیبا طیف‌های رنگی بسیار زیادی دارد. شاید به ظاهر بدست آوردن رنگ قهوه‌ای کار ساده‌ای به نظر برسد، اما عملا رنگ موی چالش برانگیزی است. تنوع رنگ موی قهوه‌ای بسیار زیاد است و با ترکیب با رنگ‌های مختلف، می‌توان به رنگ مو زیبا و خیره کننده‌ای رسید.

اغلب تناژهای این رنگ نیازی به دکلره ندارند، اما در بعضی از موارد استفاده از رنگ سه صفر پیشنهاد می‌شود. در این مقاله قصد داریم فرمول چند رنگ پرطرفدار و ترند قهوه‌ای را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

رنگ موی قهوه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

رنگ موی قهوه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از اساسی‌ترین نکات در زمان انتخاب رنگ مو، توجه به سازگاری رنگ انتخابی با رنگ پوست و عناصر چهره شما است؛ طیف رنگ مو قهوه‌ای هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر چه بسیاری بر این باورند که طیف رنگ مو قهوه‌ای با هر تناژ پوستی سازگاری دارد، اما در واقعیت اینگونه نیست.

اگر قصد انتخاب یکی از تناژهای قهوه‌ای را برای موهای خود دارید، در اولین قدم، باید بدانید که رنگ قهوه‌ای در ترکیب با دیگر طیف‌ها قادر است تناژ سرد یا گرمی داشته باشد. پس اگر پوست تیره یا گندمی دارید، از تناژهای سرد رنگ مو قهوه‌ای غافل نشوید.

همچنین اگر پوستی روشن دارید، تناژهای گرم این طیف رنگ فوق‌العاده، می‌تواند زیبایی بی‌مانندی را به پوست روشن شما ببخشد.

فرمول انواع رنگ موی قهوه ای

با انتخاب رنگ موی قهوه ای به دلیل تناژ گرمی که دارد، زیبایی چهره شما چند برابر خواهد شد. نکته مهم این است که گمان نکنید برای رسیدن به این رنگ مو خودتان می‌توانید به راحتی از عهده آن برآیید.

پیشنهاد ما به شما این است که برای حفظ سلامت مو و رسیدن به رنگ دلخواه، نزد آرایشگر خبره بروید. با این حال اگر همچنان قصد دارید در منزل موهای خود را رنگ کنید مانند دیگر لوازم آرایشی، خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید.

رنگ موی قهوه ای اسپرسو

رنگ موی قهوه ای اسپرسو

با شنیدن نام اسپرسو متوجه می‌شویم که رنگ قهوه‌ای مورد نظر باید تناژ تیره‌ای داشته باشد. اما دقت کنید در این ترکیب، از رنگ تیره بیش از اندازه استفاده نکنید. زیرا ممکن است موd شما رنگ پذیری خود را از دست بدهد. شما برای بدست آوردن این رنگ زیبا به سه رنگ متفاوت نیاز دارید.

ابتدا 60 میل رنگ نسکافه‌ای شماره 6 را با 30 میل رنگ دودی شماره 6 و 20 میل رنگ شکلاتی شماره 6 مخلوط کرده و اکسیدان 6 درصد را اضافه کنید. بهتر است برای گرفتن نتیجه بهتر از واریاسیون نیز استفاده کنید. دو بند انگشت واریاسیون نقره‌ای کفایت می‌کند.

رنگ موی قهوه ای سوخته

رنگ موی قهوه‌ای سوخته

وقتی برای خرید رنگ مو به فروشگاه لوازم آرایشی مراجعه می‌کنیدT پرسیدن سوال رنگ موی قهوه ای سوخته شماره چنده، کاری چندان حرفه‌ای نیست.

زیرا همانطور که گفتیم این رنگ قهوه‌ای زیبا با ترکیب چند رنگ بدست می‌آید و استفاده تنها از یک رنگ فقط باعث خراب شدن کار شما خواهد شد. به یاد داشته باشید که رنگ قهوه‌ای تناژ قرمز دارد و اگر دقت نکنید رنگ مو خوشایندی بدست نخواهد آمد. برای شروع کار کاتالوگ رنگ را باز کرده و رنگ قهوه‌ای طبیعی شماره 5 را همراه با رنگ دودی شماره 6 و 4 سانت واریاسیون نقره‌ای مخلوط کنید.

استفاده از این واریاسیون، رنگ موی قهوه ای سوخته براق به شما تحویل خواهد داد! بهتر است اکسیدان 9 درصد را انتخاب کنید تا از تیرگی بیش از اندازه جلوگیری شود.

رنگ موی قهوه ای روشن طبیعی

رنگ مو قهوه‌ای روشن طبیعی

یکی دیگر از رنگ‌های بسیار جذاب و مورد علاقه بانوان رنگ مو قهوه‌ای روشن است. نسبت به حد دلخواه روشن شدن مو ممکن است نیازمند دکلره یا رنگ 3 صفر باشید.

پس اگر می‌خواهید رنگ مو شما به رنگ قهوه‌ای روشن درآید اول موی خود را به پایه 8 برسانید. سپس نصف رنگ شکلاتی شماره 8 را با یک چهارم تیوب رنگ نسکافه‌ای شماره 8 مخلوط کرده در ادامه اکسیدان 9 درصد و واریاسیون نقره‌ای را اضافه کنید. بعد از 30 دقیقه موی خود را آبکشی نمایید.

قیمت انواع رنگ مو و ملزومات

 

رنگ موی قهوه ای فندقی

رنگ مو قهوه‌ای فندقی

برای بدست آوردن رنگ مو فندقی اگر دوست دارید می‌توانید موی خود را دکلره کنید. ابتدا مو را به پایه 7 برسانید. البته شما بدون دکلره نیز می‌توانید این رنگ را بدست آورید.

نصف تیوب رنگ فندقی شماره 5 را با یک چهارم رنگ شکلاتی و یک چهارم تیوب رنگ قهوه‌ای طبیعی مخلوط کنید. اکسیدان 6 درصد را همراه با واریاسیون‌های بنفش، آبی و نقره‌ای به مواد خود اضافه کنید.

رنگ موی قهوه ای روشن بدون دکلره

رنگ مو قهوه ای روشن بدون دکلره

همانطور که قید شد بدون دکلره نیز می‌توان به رنگ قهوه‌ای روشن رسید. اما باید از روش دو مرحله‌ای استفاده کرد. یعنی ابتدا رنگ 3 صفر بگذارید و بعد موی خود را رنگ کنید.

ترکیب رنگ مو قهوه‌ای روشن بدون دکلره متفاوت با مدل همراه با دکلره خواهد بود. نصف تیوب رنگ فندقی شماره 8 را همراه با یک چهارم تیوب رنگ شکلاتی شماره 8 و یک چهارم تیوب رنگ قهوه‌ای طبیعی شماره 7 به خوبی مخلوط کنید.

برای ادامه کار از واریاسیون بنفش و آبی همراه با اکسیدان 6 درصد استفاده کنید. اجازه دهید رنگ کمی بیشتر روی موی شما باقی بماند به خصوص اگر موی سفید دارید. برای رسیدن به این رنگ 50 دقیقه کفایت می‌کند. البته همچنان بستگی به جنس و رنگ موی زمینه شما دارد.

مطالب مرتبط :  کاتالوگ انواع ترکیب رنگ موی کاراملی

رنگ موی قهوه ای دودی

رنگ مو قهوه ای دودی

به راستی  که هر رنگی با دودی ادغام شود، بسیار منحصر بفرد و چشمگیر خواهد شد. رنگ قهوه‌ای دودی نیز از آن دسته رنگ موهای خاص برای خانوم‌های خوش سلیقه است. فقط برای رسیدن به این رنگ بهتر است مو دکلره شود در غیر این صورت امکان دارد رنگ دودی خود را به خوبی نشان ندهد.

ابتدا با کمک دکلره مو را به پایه 8 برسانید. نصف تیوب رنگ فندقی شماره 8 را با یک چهارم تیوب رنگ طبیعی قهوه‌ای و رنگ شماره 8 دودی مخلوط کنید. اکسیدان 6 درصد را به همراه واریاسیون دودی به رنگ اضافه کرده و به مدت 30 دقیقه روی موهای خود بگذارید.

مطالب مرتبط :  کاتالوگ انواع رنگ مو دودی و فرمولاسیون آنها

رنگ مو قهوه ای عسلی

رنگ مو قهوه ای عسلی

گول تبلیغات رنگ موی قهوه ای عسلی بدون دکلره! را نخورید. شما هرگز نمی‌توانید بدون دکلره از رنگ عسلی بهره لازم را ببرید. پس ابتدا موی خود را به پایه 8 برسانید.

شما برای ادامه به سه رنگ مو نیاز دارید که به ترتیب رنگ فندقی شماره 8، رنگ عسلی شماره 8 و رنگ مسی شماره 6 هستند. دقت کنید مقدار رنگ مسی را کمتر از دو رنگ دیگر بریزید. اکسیدان 6 درصد را با واریاسیون بنفش و آبی به مواد رنگی خود اضافه کنید.

مطالب مرتبط :  انواع رنگ موی عسلی و نحوه تشخیص رنگ مناسب

رنگ مو قهوه ای طلایی

رنگ مو قهوه ای طلایی

رنگ موی قهوه ای طلایی به دلیل آنکه دارای تونالیته طلایی شیکی است بسیار مناسب بانوان خوش سلیقه است. برای شروع کار شما باید مو خود را دکلره کنید و به پایه 8 برسانید.

در ادامه 70 میل رنگ طلایی شماره 7 را با 60 میل رنگ فندوقی مخلوط کنید. شما برای ادامه کار نیاز به واریاسیون طلایی و نقره‌ای دارید. اکسیدان مورد نیاز شما 6 درصد بوده و زمان تقریبی گرفتن رنگ روی مو 30 دقیقه است.

مطالب کاربردی :  آموزش روشن کردن مو بدون دکلره

جذابیت و درخشندگی چهره خود را با رنگ مو دو چندان کنید

رنگ مو تاثیر بسیار زیادی روی جذابیت بیشتر چهره دارد. اما در انتخاب رنگ مو و شیوه ترکیب آن ضروری است دقت لازم صورت بگیرد تا دچار نتیجه معکوس نشویم. داشتن رنگ مو قهوه‌ای زیبا خواسته بسیاری از افراد بوده و تمام سعی خود را می‌کنند تا به خواسته خود برسند.

برای گرفتن نتیجه مطلوب، بهتر است نزد یک آرایشگر خبره بروید تا به نتیجه مطلوب‌تری برسید. نظر شما چیست؟ شما در منزل مو خود را رنگ می‌کنید یا به آرایشگاه می‌روید؟ رنگ مو دلخواه قهوه‌ای شما در کدام طیف کاتالوگ رنگ مو است؟ ما منتظر خواندن نظرات و تجربیات شما هستیم.

 

منبع : lovehairstyles

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “کاتالوگ انواع رنگ موی قهوه ای

  1. سحر گفت:

    از مقالتون خیلی مفید بردم.. :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *