بهترین مارک لوازم آرایشی

وقتی صحبت از آرایش به میان می‌آید، کیفیت مهم‌ترین چیز است. اگر می‌خواهید پوستتان زیبا به نظر برسد، آرایشتان تمام‌روز دوام داشته باشد و روی پوستتان به خوبی نشسته باشد، باید به این موضوع دقت باشید که از چه محصولاتی استفاده می‌کنید. ازآنجایی‌که خیلی چیزها در طول زمان تغییر می‌کند و در دنیای امروز همه‌چیز به شکلی نوآورانه در حال بهبود است. احتمالا شما نیز به این موضوع پی برده‌اید که در مورد لوازم آرایش نیز چیزهای زیادی تغییر کرده است.

اکنون نسبت به سابق برند‌های آرایشی بیشتر نگران سلامتی و واکنش‌ها آلرژیک هستند و اینکه لوازم آرایشی چه اثری بر روی سلامتی افراد دارد، به موضوع بسیار مهمی تبدیل شده است. خوشبختانه، این صنعت دارای برندهای معتبری است که به‌طور مداوم محصولات باکیفیت بالا و درجه‌یک را برای برآوردن نیازهای زیبایی افراد به بازار ارائه می‌کنند. پس بهتر است بهترین مارک لوازم آرایشی را بشناسید و به آن‌ها پایبند باشید. در این حالت دیگر هرگز از خرید لوازم آرایشی پشیمان نخواهید شد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برندهای آرایشی که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد به معنای واقعی کلمه بهترین برندهای لوازم آرایش هستند. آن‌ها تا حدودی گران هستند زیرا محصولات باکیفیتی در دسترس مشتری قرار می‌دهند اما اگر پوست حساسی داشته باشید، بی‌شک ارزشش را دارد. بیایید به شما کمک کنیم تا بهترین مارک لوازم آرایشی را برای خود انتخاب کنید.

استی لادر Estee Lauder

استی لادر

استی لادر و همسرش جوزف لودر در سال 1946 تولید لوازم آرایشی را در شهر نیویورک آغاز کردند. در ابتدا آن‌ها فقط چهار محصول داشتند: روغن پاک‌کننده، لوسیون پوست، کرم چندمنظوره فوق‌العاده غنی و پک کرم. این برند آرایشی اکنون یکی از مشهورترین شرکت‌های لوازم آرایشی در جهان است و بهترین مارک کرم پودر و پنکیک را تولید می کند. محصولات این برند شامل لوازم آرایش، محصولات مراقبت از پوست و عطر می‌شوند، نوآورانه، ازنظر فناوری پیشرفته و مؤثر هستند.

لورآل L’oreal

لورآل

وقتی صحبت از محصولات زیبایی به میان می‌آید، لورآل یک رهبر جهانی است که برند اسنس را پشت سر گذاشته است. این شرکت فرانسوی انواع لوازم آرایشی لوکس و با کیفیت برتر را با قیمت‌های مقرون به‌صرفه ارائه می‌دهد.

چه به کرم پودر، خط چشم، رژ لب یا هر محصول آرایشی دیگری نیاز داشته باشید، هرگز از لورآل ناامید نخواهید شد. یکی از بهترین مارک لوازم آرایشی لورآل است که تقریبا یک قرن است که به تولید محصولات آرایشی و مراقبت از مو مشغول است. این برند بی شک بهترین مارک خط چشم و سایه چشم محسوب می شود.

لیست قیمت لوازم آرایش چشم

لانکوم Lancome

لانکوم

شکی نیست که عطرهای Lancome عالی هستند. با این حال، اگر به‌طور کلی در مورد لوازم آرایشی صحبت کنیم، ریمل لانکوم فوق‌العاده است و سایه چشم‌های این برند کاملا منحصربه‌فرد است. لانکوم بدون تردید بهترین مارک ریمل است؛ بنابراین، اگر به آرایش چشم‌هایتان بیشتر اهمیت می‌دهید، لانکوم ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

ان وای ایکس NYX

ان وای ایکس

NYX یکی از سریع‌ترین و بهترین مارک لوازم آرایشی در حال رشد در جهان است که اکنون به بیش از 70 کشور دنیا صادر می‌شود. کیفیت استثنایی، رنگ‌دانه‌های غنی و قیمت مقرون به‌صرفه از دلایل محبوبیت NYX است. برند ان وای ایکس نیز به زودی یکی از پرچمدارها و بهترین مارک سایه چشم جهان خواهد شد.

میبلین Maybelline

میبلین

شاید میبلین در ابتدا کار خود را به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک و خانوادگی شروع کرد، اما امروزه نام این شرکت در میان لیست بهترین مارک لوازم‌آرایشی در آمریکا می‌درخشد. میبلین یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم‌آرایشی است که در بیش از 129 کشور در سراسر جهان شعبه دارد. Maybelline New York با ارائه بیش از 200 محصول و فرمول‌های پیشرفته، فن‌آوری را با تخصص روز ترکیب کرده است تا لوازم‌آرایشی‌ با ظاهری جذاب، کیفیت و تنوع بالا راهی بازار کند.

شاید جالب باشد بدانید که اولین لوازم‌آرایشی چشم مدرنی که در جهان برای استفاده روزمره ساخته شده است، ریمل Maybelline Cake بوده است. میبلین همچنین اولین شرکت لوازم‌آرایشی در جهان است که تبلیغات آن از رادیو پخش شد و بهترین مارک کانسیلر محسوب می شود.

مک MAC

مک

مک یکی دیگر از تولید کنندگان تجاری لوازم‌ آرایشی است که توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در سال 1984 تاسیس شده است. این برند در ابتدا فقط برای هنرمندان و میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای لوازم ‌آرایش تولید می‌کرد و بعدها کم‌کم تولید لوازم‌آرایشی برای مصرف‌کنندگان عادی را نیز آغاز کرد.

این غول لوازم‌آرایشی که مقر آن در شهر نیویورک است، در سال 1998 به‌عنوان زیرمجموعه به برند Estee Lauder  پیوست. MAC از زمان تاسیس تاکنون به عنوان یک پیشرو جهانی در صنعت آرایش شناخته می‌شود که خلاقیت، تغییر روند و تنوع از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند آرایشی است. مک همچنین به خاطر مجموعه‌ها و همکاری‌های چشمگیرش با افراد مشهور نیز بسیار معروف است.

مطالب دیدنی:  10 ایده جذاب برای داشتن یک میکاپ ایتالیایی بی‌نقص

نارس NARS

نارس

NARS Cosmetics که توسط فرانسوا نارس در سال 1994 تأسیس‌شده است در ابتدا کار خود را با تولید تنها 12 رژ لب آغاز کرد. از آن زمان، این برند لوازم آرایشی به‌طور قابل‌توجهی رشد کرده است و در حال حاضر مجموعه‌ای متنوع و گسترده از محصولات زیبایی را برای زنان با انواع پوست ارائه می‌دهد.

رولون Revlon

رولون

Revlon یکی از شرکت‌های معتبر تولید لوازم‌آرایشی است که به عقیده خودشان چیزی که شما می‌فروشند امید است. چارلز روسون، بنیان‌گذار Revlon، ماموریت و بازاریابی شرکت Revlon و راز موفقیت آن را این‌گونه می‌کند. Revlon که در سال 1932 تأسیس‌شده است در ابتدا کار خود را با تولید لاک ناخن مات آغاز کرد. این برند نیز مانند برند فلورمار از همان آغاز ساده رشد کرد و تبدیل به یک تجارت میلیارد دلاری شد. هرچند که در حال حاضر از نظر مالی کمی با مشکل مواجه است.

شرکت Revlon، Inc. لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، عطر و محصولات مراقبت شخصی را تحت سه مارک اصلی -Revlon، Almay و Ultima II- به علاوه بیش از 20 مارک منطقه‌ای می‌فروشد.

در حالی که صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار رقابتی است، نوآوری‌ها و فناوری‌های Revlon باعث شده است تا این شرکت به یکی از تولیدکننده شماره یک لوازم آرایشی رنگی در بازار انبوه ایالات متحده تبدیل شود. این شرکت معتقد است که کلید ماندن در اوج شناخت مصرف‌کننده، بازار و علم روز است. رولون دائماً در حال معرفی خطوط تولید جدید و گسترش خطوط موجود است تا بتواند در بازار رقابت باقی بماند.

رولان حتی به این نکته توجه می‌کند که زنان سالخورده به محصولات متفاوتی نسبت به دختران نوجوان نیاز دارند، بنابراین رولان خطوط تولیدی را برای هر یک از این بازارها و همچنین توسعه بازارهای قومی توسعه داده است. رولون هرگز در ارائه لوازم آرایشی نوآورانه و باکیفیت که بتواند لبخند را روی لب زنان با هر نوع پوستی بنشاند، کوتاهی نمی‌کند. جدیدترین کمپین این برند، با عنوان Live Boldly، خانم‌ها را تشویق می‌کند تا با اشتیاق و خوش‌بینی، قدرت و استایل خود را به رخ بکشند.

لورا مرسیه Laura Mercier

لورا مرسیه

یکی از نام‌هایی که می‌تواند در لیست بهترین مارک لوازم آرایشی قرار بگیرد، لورا مرسیه Laura Mercier است. لورا مرسیه یک آرایشگر مشهور جهانی است و برند لوازم آرایشی همنام او دانش، مهارت و استعداد او را به محصولات آرایشی باکیفیتی تبدیل کرده است. بسیاری از آیتم‌های این خط حتی جوایزی را دریافت کرده‌اند، مثلا مرطوب کننده رنگی که بارها عنوان بهترین مارک مرطوب کننده را دریافت کرده است.

مطالب خواندنی:  بوتاکس مو: مزایا، معایب و هزینه‌های بوتاکس مو

 

منبع : ulike

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “بهترین مارک لوازم آرایشی که حتما باید بشناسید

  1. کلینیک زیبایی عرفان نیایش گفت:

    مطلب فوق بسیار آموزنده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *