ترندهای استایل زنانه شیک پاییزی امسال

بسته به جایی که در آن زندگی می کنید، فصل پاییز ممکن است به معنای یک تابستان خنک و یا مقدمه ای بسیار سرد برای زمستان باشد. با توجه به زیبایی‌های این فصل، پاییز پر از فرصت های مد و بهترین فصل برای داشتن يک استایل زنانه شیک و مینیمال است. در این فصل می‌توانید با پوشیدن چند لایه لباس و بوت‌های چرمی و دیگر اکسسوری‌های پاییزی جذابیت‌ را به بهترین با پوشش خود به رخ بکشید. یکی دیگر از دلایل جذابیت استایل پاییزی این است که اگر بخواهید مطابق ترندها لباس بپوشید نیاز به خرید آیتم‌های زیادی ندارید و عموما با چند تغییر جزئی می‌توانید از لباس‌های پاییزی قدیمی خود استفاده کنید و ظاهری به روز داشته باشید.

ایده‌هایی برای خوش‌پوشی در پاییز

استایل بگی

شلوارهای بگی از قدیم وارد چرخه‌ی مد شده‌اند و بسیاری از افراد ممکن است خاطرات زیادی با این مدل شلوارها داشته باشند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استفاده از شلوارهای گشادی که بیشتر عادت به دیدن آن‌ها در تابستان داریم یکی از ترندهای پاییز 2022 است. در این پاییز جین‌های گشاد خود را با تیشرت‌های گرافیکی و ژاکت یا کت‌های ساده و تک رنگ خود ست کنید و به راحتی یک استایل زنانه شیک داشته باشید.

عکس شلوارهای گشاد

نیم‌بوت‌های راحت و دوست‌داشتنی

نیم‌بوت‌ها برای استایل زنانه شیک پاییزی انتخاب‌ بهتری نسبت به بوت‌های سوارکاری و بلند است. اگر نیاز دارید که چاشنی زنانگی را در ظاهر خود داشته باشید، نوع نیم‌بوت پاشنه بلند را انتخاب کنید.

عکس نیم‌بوت‌های راحت و دوست‌داشتنی

از طرح و نقش غافل نباشید

پاییز زمان بسیار خوبی برای بازی با طرح های پلنگی، چهارخانه و دیگر الگوها است، زیرا در فصل بهار لایه‌های بیشتری می پوشید و استایل شما در یک کاپشن بزرگ زمستانی خلاصه نمی‌شود. برای داشتن یک استایل زنانه شیک در این پاییز به سراغ استفاده از طرح‌ها بروید و طرح‌ و نقش را در جزییات و اکسسوری‌ها به کار ببرید. برای مثال، می‌توانید یک سویشرت طرح‌دار در زیر کت ساده خود بپوشید و استایل شیک زنانه خود را با یک شلوار گشاد کامل کنید. پالت رنگ‌ طبیعی هم از ترندهای دیگر این پاییز به شمار می‌رود؛ انتخاب پالتویی با حاشیه پوست ببر و رنگ طبیعی انتخابی خوب و مطابق ترندهای پاییز امسال است.

اورسایزهای ترندی

اورسایزهای امسال هم جزو ترندهای محبوب هستند.

مد اورسایز پوشیدن در چند سال اخیر از محبوبیت بی‌سابقه‌ای برخوردار بوده و طراحان نیز از این ترند پرطرفدار در کت‌واک‌های خود استفاده می‌کنند. برند cloe به زیبایی با استفاده از پارچه‌های چهل‌تکه کت اورسایز جذابی طراحی کرده و با یک کمربند از بزرگ ‌دیده شدن کمر جلوگیری کرده است. همچنین این روزها فشن بلاگرها از استایل سرتاپا جین استقبال زیادی کرده‌اند و باعث شده‌اند که این ترند وارد فشن شوها نیز شود. از دیگر تیپ‌های جذاب این فصل پوشیدن طرح چهارخانه یک‌دست از سرتاپا است. این ترند را می‌توانید در ست‌های مانتو و شلوار یا بلوز و شلوار یا دامن به‌کار بگیرید.

انتخاب رنگ لباس پاییزی

داشتن یک استایل زنانه شیک پاییزی همیشه نیازمند صرف هزینه‌های سنگین و خرید آیتم‌های مختلف نیست. گاهی می‌توان با ترکیب‌های جدید از لباس‌های قدیمی خود یک استایل زنانه شیک و ترندی داشت. برای اینکار قدم اول شناخت ترندهای جدید و ترکیب رنگی‌های مناسب این فصل زیبا است.

رنگ آبی روشن

از دیگر رنگ‌های مناسب برای تم پاییزی رنگ آبی روشن است. می‌توانید از یک یا دو اکسسوری با این رنگ استفاده کنید یا در تمام استایل خود از تناژهای مختلف این رنگ استفاده کنید.

رنگ سبز زیتونی

سبز زیتونی یکی از رنگ‌های اصلی پاییزی است و دلیل اصلی محبوبیت این رنگ، توانایی ست کردن و ترکیب کردن آن با موارد زیادی است؛ میتوانید آن را با طیف‌های مختلف سبز ترکیب کنید، قرمز مات یا حتی رنگ‌های نئونی و براق.

از آن‌جایی که بعضی ته‌رنگ‌های پوستی در کنار سبز زیتونی ترکیب خوبی ایجاد نمی‌کنند، انتخاب این رنگ برای برخی افراد می‌تواند کمی سخت باشد؛ اما اصلا نگران نباشید.میتوانید از یک اکسسوری به رنگ سبز زیتونی در استایل‌تان استفاده کنید.

سبز زیتونی از ترند های پاییز

ما می توانیم با ایده گرفتن از رنگ های طبیعی هر فصل، ست لباسی زیبا و چشم گیر داشته باشیم. به طور مثال در این فصل، تنالیته رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز و بنفش می‌توانند بسیار به خوش‌پوشی ما کمک کنند. شما می‌توانید برای انتخاب مانتو، شلوار، شال و کیف و کفش خود از رنگ‌های پاییزی الهام بگیرید.

رنگ پاییزی در استایل زنانه شیک

رنگ های تند را در هم بیامیزید. شما می توانید یک رنگ را اصل قرار دهید، این رنگ باید متناسب با طبیعت پاییز و بسیار کلاسیک باشد. که رنگ نارنجی برای مانتو در این ست توصیه می شود و هم چنین می توانید این رنگ را همراه رنگ های گرم دیگر، مانند قهوه ای و آجری امتحان کنید.

تخفیف ویژه پوشاک پاییزی

در روزهایی که احساس خستگی و آشفتگی می کنید و به یک انگیزه برای شاد شدن و انرژی گرفتن نیازمندید، انتخاب رنگ سبز برای لباس‌ها می‌تواند بسیار به شما کمک کند. انتخاب این ست نیازمند به روحیه‌ای جسورانه می‌باشد و قابل ذکر است که این رنگ می‌تواند در آسودگی روان شما تاثیر‌گذار باشد.

رنگ سبز در استایل زنانه شیک پاییزی

روز پاییزی بارانی خود را با پوشیدن رنگ زرد با نشاط شروع کنید. شما با این رنگ بسیار خاص و دلربا و هم‌ چنین شاد و خوشحال به نظر می‌رسید. اگر جسارت لازم برای استفاده از رنگ‌هایی مثل زرد را در استایل خود ندارید پیشنهاد ما به شما استفاده از زیورآلات با رنگ زرد است. از پالت‌های جذاب پاییزی می‌توان به ترکیب زرد و سبز تیره اشاره کرد.

رنگ زرد در استایل پاییزی

هیچ رنگی به پای جذابیت و خیره‌کنندگی قرمز نمی‌رسد. با پوشیدن لباسی به رنگ قرمز اصلی و اضافه کردن پاپیون یا کراوات و یا گیره سر با این رنگ به استایل زنانه شیک خود، جذابیت را نیز به ظاهر خود اضافه کنید. هم چنین می‌توانید حتی با یک کفش ساده قرمز در این روزهای پاییزی بدرخشید.

رنگ قرمز در استايل زنانه پاييزی

در مقاله‌ای جداگانه در مورد نکات و ایده‌های داشتن یک استایل زنانه پاییزی مفصل صحبت کردیم. برای تشخیص اینکه کدام رنگ قرمز به‌شما می‌آید، باید ابتدا تشخیص دهید زمینه (تُن رنگ) پوستتان گرم است یا سرد. برای این کار قسمت زیر مچ دستتان را در نور روز نگاه کنید. اگر رگ‌هایتان به‌رنگ آبی یا بنفش دیده شد، زمینه پوست شما سرد و اگر رگ‌هایتان سبز یا سبزآبی دیده شد، زمینه پوست شما گرم است.

افرادی‌که دارای زمینه پوست سرد و موهای تیره هستند، رنگ قرمز خالص یا آلبالویی را انتخاب کنند. افرادی که دارای زمینه پوست سرد با موهای روشن هستند، قرمز تیره و زرشکی را انتخاب کنند. افرادی که زمینه پوست گرم و پوست یا موی تیره دارند، قرمز آجری یا مسی و نارنجی را انتخاب کنند و افرادی که زمینه پوست گرم و پوست یا موی روشن دارند قرمز ملایم مایل به گلبهی را انتخاب کنند.

برای مطالعه بیشتر: چطور بی‌نقص قرمز بپوشیم؟

اگر شما می خواهید به کمک رنگ ها جذاب تر به نطر برسید، رنگ بنفش را انتخاب کنید و با اضافه کردن تونالیته این رنگ مانند صورتی یا سرخابی، سایه روشنی بسیار چشمگیر به وجود آورید.

رنگ بنفش در استايل زنانه پاييزی

بهترین لباس‌های مخصوص پاییز

داستان، داستان پاییز است. با همه زیبایی‌ها و رمز و رازهاش. داستان این فصل، آنقدر زیبا و دل‌انگیز است که هر روز صبح که می‌خواهی از خانه بیرون بزنی، دلت می‌خواهد با لباس پوشیدن متفاوت و جذابت یک روز پاییزی دیگر را جشن بگیری. کم‌کم رنگ‌های روشن و تابستانی جای خودش را به رنگ‌های پخته‌تر و گرم‌تر می‌دهد و چند آیتم همیشگی برای جای گرفتن در کمد لباس‌ها اعلام آمادگی می‌کنند.

بارانی کرم از ملزومات پاییز

عکس بارانی کرم رنگ در استایل زنانه شیک

با شروع باران‌های پاییزی یک بارانی از مهم‌ترین الزامات یک کمد لباس برای این فصل محسوب می‌شود. بارانی کرم رنگ از آیتم‌های ماندگار دنیای مد است که می‌توانید آن را با استایل‌های شیک و کلاسیک و در استایل زنانه شیک ست کنید.

مطالب مرتبط :  نحوه استایل انواع مدل بارانی زنانه جدید پاییز و زمستان 1401

تی‌شرت‌های آستین بلند

تی‌شرت‌های آستین بلند برای استایل زنانه پايیزی

این همراهان همیشگی از همان روزهای اول سرد شدن هوا، اهمیت‌شان را به ما ثابت خواهند کرد. آن‌ها بسیار مناسب برای قرار گرفتن در لایه زیرین لباس‌ها و گرم کردن بدن هستند و اگر در رنگ‌های طوسی، مشکی و کرم انتخاب شوند، همراهان دائمی‌تری خواهند بود و با هر استایلی قابلیت ست شدن خواهند داشت.

پلیورهای گشاد

پلیورهای گشاد زنانه

این آیتم‌های گرم و نرم و دوست‌داشتنی یک نجات دهنده بالفطره برای تغییرات ناگهانی دما هستند و آنقدر گرم هستند که وقتی که از ساعات طولانی کاری به خانه می‌آیید بدون لباس عوض کردن به کنج خلوت خانه بروید و به همراه کتاب دلخواه خود و چای به استراحت بپردازید.

بوت‌ها

بوت‌های پاییزی

این آیتم خودش به تنهایی برای توضیح خودش کافی است و خوب بلد است چطور به استقبال پاییز برود. برعکس بقیه آیتم‌ها در مورد این یکی لازم نیست خیلی متنوع عمل کنید و اگر یک یا دو جفت بوت درست و حسابی داشته باشید می‌توانید همه پاییز را با آن سر کنید.

لگینگ‌های ترندی 

لگینگ‌های ترندی در استایل زنانه پاییزی

لگینگ‌ها از سال‌های دوری مهمان دنیای فشن بوده‌اند و با توجه به اینکه از جنس‌های مختلفی تهیه می‌شوند برای هر موقعیتی یک لگینگ مناسب وجود دارد. در روزهای سرد پاییزی نیز می‌توانید با انتخاب لگینگ‌های چرمی یک استایل زنانه شیک و جذاب داشته باشید.

شال‌ها

شال‌ها در استایل پاییزی زنانه

شال‌ها دوستان زیبا و ترندی و گرم شما در روزهای سرد پاییز خواهند بود. شال‌های تابستانه را در نیمه اول و شال‌های کمی ضخیم را در نیمه دوم با لباس‌های مختلف سِت کنید و کم‌کم شال را به یک امضا شخصی خود در استایل خود تبدیل کنید. شال را می‌توانید به شکل‌های مختلف در استایل زنانه شیک خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط :  20 ترند مدل شال و کلاه زنانه برای پاییز و زمستان 1401

ژاکت‌ها

یک دلیل دیگر برای دل باختن به پاییز! دنیای رنگارنگ ژاکت‌ها؛ از ژاکت‌های دکمه‌دار و بی‌دکمه گرفته تا ژاکت‌های آستین بلند و آستین سه ربع. برای شروع بد نیست یک رنگ خنثی را انتخاب کنید که بتوانید لباس‌های بیشتری را با آن سِت نمایید. اما اگر به دنبال جلب نگاه‌ها در هر جمعی هستید به سراغ رنگ‌های جیغ و طرح‌های خاص بروید.

کت چرمی

عكس کت چرمی در تيپ پاییزی زنانه

کت چرمی جزو آیتم‌هایی است که حتما باید یکی از آن در کمد لباس خود داشته باشید. استایل زنانه با کت چرم یک ابهت خاص به ظاهر شما می‌بخشد. برای شروع مدلی از کت چرم را انتخاب کنید که حسابی با شخصیت‌ و نیاز شما هماهنگ باشد، چراکه قرار است برای هر سه ماه پاییز و حتی دو ماه اول بهار یار و یاور شما باشد.

سویی‌شرت و هودی

هودی در استایل زنانه پاییز

برای صبح‌های تاریک و ابری پاییز فقط یک آیتم وجود دارد! یک لباس گشاد و راحت که علاوه بر اینکه چاقی‌های آدم را هم قایم می‌کند، با جین مورد علاقه‌تان هم به راحتی سِت شود. البته ممکن است خیال کنید این آیتم کمی شلخته به نظر می‌رسد، ولی خودتان هم می‌دانید که صبح‌های پاییزی چقدر این شلختگیِ دوست‌داشتنی را می‌طلبد!

اکسسوری‌های درخشان

اگر در استایل زنانه شیک پاییزی‌ خود به دنیال درخشش هستید زیورآلات را وارد تیپ پاییزی جذاب خود کنید. سعی کنید در استفاده از زیورآلات میانه‌رو باشید و با استفاده بیش از حد از اکسسوری‌ها استایل خود را شلوغ نکنید. اگر ⁣از زیورآلات ساده و تکراری خسته شده‌اید می‌توانید از زیورآلات بوهمین در ست لباس پاییزی خود استفاده کنید.

با اضافه کردن اکسسوری‌ها در استایل خود جذابیت را به استایل پاییزی‌تان بیاورید.

گردنبندهای شرابه‌دار که این روزها حسابی محبوب هستند و می‌توانید با بلوزهای یقه‌بسته و یقه اسکی پاییزی هم آن‌ها را ست‌کنید. یک ایده جذاب برای جلب توجه هر چه بیشتر به این گردنبندها ست کردن آنها به‌صورت چند لایه با زنجیرهای قطور یا رشته‌های مهره رنگی است. اگر وسوسه شده‌اید که از اکسسوری‌های مختلف استفاده کنید توجه داشته باشید که با چنین زیورآلاتی دیگر آیتم‌های استایل خود را ساده و تک رنگ انتخاب‌کنید.

 استایل زنانه شیک پاییز امسال چیست؟

اگر بخواهیم حال و هوای ترندهای مد پاییز-زمستان سال 2023 را در یک کلمه خلاصه کنیم به این کلمه می‌رسیدم؛ نوستالژی. در حال حاضر، نوستالژی بسته به سن، تجربیات و علایق هر فرد به اشکال مختلف ظاهر می شود. هر آنچه را که ممکن است یادآور زمان‌های شادتر و ساده‌تر برای شما باشد، احتمالاً در کت‌واک‌های برندهای معتبر مشابه آن را خواهید دید. در این مطلب به جدیدترین آیتم‌هایی که نباید پاییز را بدون آن‌ها آغاز کنید می‌پردازیم.

ترندهای پاییز امسال

نکته‌‌ای که در مورد امسال باید ذکر کنیم این است که برای پاییز در اکثر کالکشن‌های پاییزی طراحلن مد معروف، تم لباس‌ها به سبک دهه 70 میلادی برگشته و پالت‌های رنگ‌ استایل‌ها به سمت رنگ‌های طبیعی و برخواسته  از طبیعت است. رنگ‌هایی مثل نارنجی سوخته، زیتونی، سبز ارتشی و قهوه‌ای، نقش اصلی در رنگ استایل زنانه پاییزی سال 2022 بازی می‌کند.

در اکثر شوهای مد آیتم‌های آشنا به چشم می‌خورد. دقیقا همان چیزی که اکثر ما از نوستالژی انتظار داریم یعنی لباس‌های بافتنی که در دوران مدرسه می‌پوشيديم. از بافت‌های طرح و نقش‌دار در استایل خود استفاده کنید تا روزهای خوش کودکی در خانه مادربزرگ را باری دیگر برای خود زنده کنید.

سبک بوهمین در استایل ترندی پاییزی

سبک لباس‌های هنری و رنگارنگ، موهای بلند و بعضاً بافته، اکسسوری و بدلیجات درشت و رنگی، دامن‌های گشاد و طرح‌دار، که به خصوص این روزها در بین قشر روشن‌فکر شهر طرفدار‌های زیادی دارد، نام جالبی هم دارد. استایل بوهمیایی (Bohemian Style) همواره مورد پسند جامعه هنری است، همیشه نظر دیزاینر‌ها را به خود جلب کرده است و در این پاییز هم در میان ترندها به چشم می‌خورد. البته امسال این طرح‌ها از حالت اغراق آمیز و غلو‌ّ شده‌ی گذشته‌اش (دهه 70 میلادی) خارج شده و سبکی مینیمال و مدرن و ساده‌تر به خود گرفته است.

بازگشت مد گوتیک به ترندهای سال 2022

از سبک‌هایی که امسال به  استیج‌ فشن‌شوها بازگشته است مد گوتیک است. برند ژیوانشی جدیدترین کالکشن پاییزی خود را با الهام از این سبک رازآلود طراحی کرده است.

خرید انواع لباس های زنانه فصل

لباس بافتنی در ترندهای 2022

این بافتنی‌های آزاد و گشاد هم که خوراک استایل خسته‌ی جوانان امروزی است. این استایل کلی هم اکسسوری دارد. شال‌ گردن بلند، کلاه‌های بافتنی شل و رها و ساق و دستکش با این طرح می‌تواند تیپتان را بسازد. اصلاً این سبک حرف ندارد هم راحت و گرم است و هم ظاهری بی‌نهایت جذاب و متفاوت بهتان می‌دهد. اگر جوان هستید، دانشجویید، هنرمندید، حتی کارمندید و برای محل کارتان لباس گرم و راحت می‌خواهید، این استایل از آن‌ به درد بخور‌هاست که امسال هم خیلی خواهان برایش پیدا شده است.

 

کت‌های چهارخانه ترندی در استايل پاییزی 2022
در طراحی‌های پاییزی کت‌های پشمی با طرح چهارخانه درشت با رنگ‌های مختلف، با انواع لباس‌ها قابل استایل کردن است. کت‌های رسمی با ظاهر رسمی و جدی که به شما می‌دهد، همیشه طرفداران فراوان خودش را دارد که روز به روز به تعدادشان اضافه هم می‌شود. حتی برند‌هایی مثل گوچی از این طرح برای دوخت کت و شلوار مردانه استفاده کرده‌اند. حتی تعداد زیادی از ستارگان سینمایی در مراسم‌های مهم فرش قرمز  کت‌ چهارخانه  می‌پوشند. پس بدون ذره‌ای شک کت چهارخانه راحت خود را از گنجه بیرون بیاورید تا برای ساختن یک استایل زنانه شیک و باوقار یاری‌رسان شما باشد.

مطالب کاربردی:  جدیدترین انواع پالتو زنانه و دخترانه شیک 2023

کت خز در استایل زنانه شیک
اگر هم که قرار است که خود را برای پاییز و زمستان سخت و برفی مجهز کنید، خز را از قلم نیاندازید. امسال پالتوی یقه خزدار دوباره به بازار می‌آید. اگر یک پالتوی پشمی داشتید که چند سال پیش نوار خز‌ دور یقه را جدا کرده‌اید، باید آن را دوباره سر جایش برگردانید. دلچه گابانا و گوچی از این ترند در کالکشن‌های پاییزی و زمستانه خود بهره گرفته‌اند. ترندی‌ترین حالت استفاده از خز در استایل زنانه شیک استفاده از کت‌های جیر با نوارهای خز در جزيیات است.

در این مطلب به طور مفصل درباره جدیدترین ترندها و ترفندهایی برای داشتن استایل زنانه پاییزی صحبت کردیم و مهم‌ترین آیتم‌هایی که برای ترندی بودن در این پاییز نیاز است را معرفی کردیم. حال شما نظرات خود را درباره این ترندها با ما در میان بگذارید آیا شما طرفدار استایل‌های نوستالژیک هستید یا از مدرن‌پوشان به حساب می‌آیید؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *